Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9 81kw töötab korralikult, kui pump keerata hambavõrra valeks ? (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3289)
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.18 20:00 Tsiteeri
1.9 81kw töötab korralikult, kui pump keerata hambavõrra valeks ?



Autoks vanakooli 1.9 81kw :D
Probleem olla alguse saanud nii, et auto käivitus hommikuti esimesel käivitusel väga pikalt. Pumbakaane tihendid lekkisid. Tihendid said ära vahetatud, kütusekogus arvutiga paika, kuid hommikune käivitus ikkagi meeletult pikk. Arvutiga süüdet vaadates, oli kõvasti hiline. Pumpa võis keerata ükskõik kuhu poole- pritsehetk ei muutunud ikka. See muutis asja juba kummalisemaks
Kuna rihmavahetusaeg oli ka käes, sai nina eest võetud ja rihma hakatud vahetama. Kõik märgid olid ilusti paigas vana rihmaga ning uue rihmaga sai samuti kõik ilusti paika (et selle üle targutamist ei tuleks, siis tegutsetud järgnevalt: hoorattalt otsitud märk üles ja on ilusti paigas, pump vastava pulgaga lukustatud ning kkk maas ning nukkvõll tagant plaadiga lukus(nukkvõlli rihmaseib koonuse otsast lahti tõmmatud).
Seis endine, hommikune käivitus meeletult pikk, arvutiga süüde julmalt hiline ja pumpa keerates ei muutu midagi arvutiga vaadates.
Kuna riiulist oli võtta kohe 100% varasemalt toimiv pump, sai pandud see peale. Tulemus täpselt sama, käivitub meeletult pikalt ja pumpa keerates süütenurga kraadid ei muutu.
Edasi sai keeratud nimelt pump hamba võrra valeks(varajasemaks) ning auto hakkas hoopis paremini käivituma ning siis hakkas ka reaalseid süütenurga andmeid nägema ning pumpa keerates hakkasid andmed muutuma. Nüüd aasta niimoodi sõidetud. Külmkäivitus ei ole perfektne, kuid tunduvalt parem kui varem.

Siit küsimus, millest saab tulla olukord, et auto käivitub nii tunduvalt paremini ja süütenurka saab panna paika nii nagu vaja vaid siis, kui pump on reaalselt nimelt keeratud hambavõrra paigast ära(pulk ei lähe sisse enam) ning selline asi veel kahe pumbaga, seega pumba enda viga võiks ka välistada..


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rainz66
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7,330D,Passat B5,5

postitati 31.07.18 17:42 Tsiteeri


hammasrihmaratas vända otsas lahti! Siis veabki nuka ja pumba vända suhtes hiliseks!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.18 20:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rainz66
hammasrihmaratas vända otsas lahti! Siis veabki nuka ja pumba vända suhtes hiliseks!


Ei ole. Probleem oli enne rihmavahetust ja peale rihmavahetust ka. Rihmavahetuse käigus sai vahetatud ka käbi polt, ei olnud vana polti ragistas suruõhu püssiga tükkaega lahti ja uus sai ka õige njuutoniga kinni.
Ja kui ta oleks lahti, siis selle ajaga ca 25 000 km läbitud, süüde täpselt nii nagu pandud sai, kui käbi oleks lahti, avalduks see ka teisiti.

Autol ka kerge käivitusprobleem on. Kui hakata ketrama, siis hakkab koheselt lubama ja veidi aja peale läheb käima, päris poole pöörde pill pole. Olen vahetanud pihustiotsad, süüde arvutiga paigas ja sai nõks varajasemakski pandud veel prooviks, kuid see väga ei muuda. Temp. andur näeb õigeid näite ja proovitud ka teist andurit.
Samas, kui võtta temp. andurilt pistik tagant, on käivitus perfektne.
Ehk on starteriga sellekohapealt mingi kala. Aga see, et süüte saab paika vaid siis, kui pump hambavõrra valeks panna, on kummaline.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 31.07.18 22:13 Tsiteeri


poolpidust starterit saab diagnoosida nii, et muuda aju kodeering automaadiks. Kui siis koheselt käivitub, siis ei suuda starter enam piisavalt pöördeid anda.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.18 17:33 Tsiteeri


Aju kodeeringut ei muutnud, kuid sai starter maha võetud ja kontrolli/remonti saadetud.
Kõik pidi ilusti korras olema, hoolduse suhtes võeti lahti ja määriti ära, aga käis ka pingis ja öeldi, et kõik ok.
Käivitus samasugune.
Nagu võtit keerad, hakkab koheselt lubama ja siis läheb käima. Kui temp. anduri pistiku tagant tõmbad, on käivitus perfektne. Mida külmem mootor, seda kehvem käivitus on.
Samas, kui ketrama hakata, ei ketra tühja üldse, vaid koheselt hakkab niiöelda käima lubama, aga võtab mõne sekundi aega ennem, kui reaalselt käivitub :D Segane lugu

Temp. andur on korras arvuti järgi ja seda niiöelda igaksjuhuks teist proovitud ka millalgi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 13.08.18 04:56 Tsiteeri


Palju silindrites surved on?


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 13.08.18 19:38 Tsiteeri


Kas juhtpihusti juhet pole parandatud, äkki polaarsus vale?
Märgid peaks igal juhul kehtima, mina alustaks sellest. Pihusti august annaks ära mõõta, et kas ka reaalselt on ÜSS kui väntvõlli märk on paigas. Pole mainitud kasti tüüpi, aga automaadiga on tihti segadus, et kus see väntvõlli märk asuma peab. Pritsehetk arvutiga vaadates on põhimõtteliselt juhtpihusti ja väntvõllianduri signaali võrdlus, nukkvõll ei ole oluline seal. Kui raud on paigas, siis viga elektriline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.18 06:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: r384n3
Palju silindrites surved on?


Eelmine suvi sai mõõdetud(siis oli probleem aktiivne juba) ning oli 26-27 bar


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.18 06:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kas juhtpihusti juhet pole parandatud, äkki polaarsus vale?
Märgid peaks igal juhul kehtima, mina alustaks sellest. Pihusti august annaks ära mõõta, et kas ka reaalselt on ÜSS kui väntvõlli märk on paigas. Pole mainitud kasti tüüpi, aga automaadiga on tihti segadus, et kus see väntvõlli märk asuma peab. Pritsehetk arvutiga vaadates on põhimõtteliselt juhtpihusti ja väntvõllianduri signaali võrdlus, nukkvõll ei ole oluline seal. Kui raud on paigas, siis viga elektriline.


Pihusti juhet ei ole parandatud
Tegemist on manuaalkastiga autoga.
Seda pole küll vaadanud, kas kolb reaalselt ka ÜSS, kuid samas manuaalil hooratast ju valesti otsa panna ei saa, et märk ei peaks kehtima..
Kummaline on see, et kui temp. anduri pistik tagant tõmmata ning starterit anda koheselt(ilma küünlatule kustumise ootamist) käivitub asi perfektselt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 14.08.18 18:34 Tsiteeri


Kelle toodang temp andur on, viitsid pildi panna andurist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.18 20:16 Tsiteeri


Kütust saab vähe kätte, vaja koputada pumba pead salongi poole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 15.08.18 08:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kelle toodang temp andur on, viitsid pildi panna andurist.


Mingi B osa sai forsist, aga samas aju näeb iga grupi alt praktiliselt välistempi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 15.08.18 08:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: equilibrium
Kütust saab vähe kätte, vaja koputada pumba pead salongi poole.


Kütusekogus arvutiga üle vaadatud,on nii nagu peab olema ja kunagi sai isegi proovipärast kütusekogust suurendatud. Peale tahmakoguse suurenemise ei muutund väga midagi :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 15.08.18 10:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kelle toodang temp andur on, viitsid pildi panna andurist.


Mingi B osa sai forsist, aga samas aju näeb iga grupi alt praktiliselt välistempi.


Sa nagu ise ei taha korda saada?
Kui sult palutakse pilti või nime või konktreetset midagi, siis vastu tuleb mingi häma. Tähelepanuvajadus?

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 15.08.18 12:03 Tsiteeri


Mis seal vahet on anduri tootjafirmal kui arvutiga vaadates näitab õiget temperatuuri?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 15.08.18 13:58 Tsiteeri


See, et pumba pead hambavõrra valeks panema on täiesti tavaline nähtus. Siiani kõigil 2,5 pannud hamba mööda, et saaks normaalselt käima. Kui arvutiga on kütus ja süüde paigas siis pole vaja enam oma pead vaevata :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 15.08.18 15:43 Tsiteeri


Mul on lihtsalt olnud kümneid juhuseid vanemate mootoritega kus andur "lekib" mättasse ja veel rohkem juhuseid kus kliendid on segi ajanud näiteks pidurivedeliku taseme anduri ja jahutusvedeliku temp anduri pistikud. Eriti toredad olid kunagi B-osa jahutusvedeliku andurid R5 mootoritel, mis originaalis oleks pidanud olema PTC tüüpi aga väikesed hiinlased tarnisid NTC andureid. Ja kuna igal pool tuleb esimeseks soovituseks vahetada mootori temp andur KE-jetronicul, siis sai neid "korda tehtud" autosid vahepeal ikka kümneid lapatud.
Lihtsalt vahest on hea multimeetriga asjad üle käia ja veenduda ise, mitte uskuda arvuti näite. Hetkel kirjelduste järgi peab mingisugune probleem olema kuskil. Kui anduri lahti ühendad, mis temperatuuri siis arvuti näitab? -45C'.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.3% - SQL: 36.7%]