Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: DSG Kastide kontroll & hooldus - kus? (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3601)
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.18 05:48 Tsiteeri
DSG Kastide kontroll & hooldus - kus?



Tere,

Kui te tahate oma DSG kastile kontrolli teha, nt A6 C7 DSG-l, et kas ikka on kõik ok, kuigi veakoode ei esine. Kuhu te pöörduksite?

ESRemapsis ma käisin, kuid nende sõnul Recro (nende koostööpartner Lätis) teeb garantiiga vaid täiskasti remondi/vahetuse, mis oli natuke alla 3000€.

Seega vigu ei ole aga väike viide+tuntav ebasujuvus on justkui sees käiguvahetusel, tahaks välja uurida, kas sidurid hakkavad läbi minema või mis ette tuleks võtta, et korda teha.

Praegu pöördusin Hõbenool poole, kuid nad saaksid üle vaadata alles 2 nädala pärast. Nende veebilehe järgi aga kontrollivad nad päris põhjalikult oma testsõidul ning suudavad ka ise remonti + testimist teostada Kadrinas.

Kas keegi oskab mõnda teist kohta soovitada või rääkida Hõbenoolest head/halba ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viljandihull
huviline



Registreerunud 26.08.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6 2009, C7 2014

postitati 11.07.18 05:58 Tsiteeri


Hommik,

Sul ei ole DSG kast, aga ilmselt said kõik aru, mida silmas pead.
Hõbenoolel on esindus olemas ka Tallinnas, nende kohta tagasisidet on foorum täis. Kui Hõbenoolde minna ei soovi, siis Flameko ja Forss kenasti kursis sarnaste sümptomitega, mine ja kaeba muret.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.18 06:05 Tsiteeri


Tänud vastamast!

A6 C7 3.0tdi DL501 kast on ju DSG ? Wiki pole parim source, kuid sellegipoolest - https://en.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 11.07.18 06:05 Tsiteeri


Kuna füüsiliselt ei kaku kasti mitte keegi lahti, et "kontrollida" siis pead leppima sellega mida pakutakse kontrolli näol. Väga paikapanevat kirjalikku vastust korrasoleku kohta ei väljasta kahjuks enamus automaat kastide (vahet pole mis põlvkond ja tehnoloogia) kohta mitte keegi, kelle juurde mõne kuu pärast paberit lehvitama minna stiilis "te väitsite, et on korras". Saad lihtsalt teise arvamuse oma kahtlustele lisaks. Lükkad pisut lihtsalt selle summa välja käimist edasi samamoodi edasi sõites. Ketaste vahetusega lõppeb see varem või hiljem.

PS! Jutus pole mainitud, kuna seda kasti on üldse hooldatud ja palju on sõiduki (oletatav) läbisõit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.18 06:14 Tsiteeri


Mulle teine arvamus lisaks aitab ka kaasa :D
Kui saaks teada, mis viga on või mida soovitatakse siis saaks lasta korda teha või mingitki lisainfot. Praegune vastus, et täpselt ei tea - ei ole piisav. Kui tuleb samasugune vastus siis tuleb niikuinii saata kuhugi, kus võetaksegi tükkideks ning tehakse hoolduskuur või misiganes.

Praeguse stsenaariumi mõte oleks teada saada, kas võib olla mingi tüüpviga või sidurid kulunud või misiganes - sellele tuginedes oskaks ju edasi mõelda. Niisama ei tahaks täiskasti vahetust lasta teha. Paberiga lehvima ei plaani minna, küll aga huvitab, et mis edasi peaks tegema.

Lisaks tundub, et näiteks sidureid saaks lasta eraldi vahetada (peaks viga seal olema), mitte, et terve kasti taastamise eest maksta. Ehk siis - enne kui kohe 3k välja käia on mõistlik ju uurida, et äkki saab teistmoodi ka. Kui ei saa, siis tuleb lihtsalt lasta taastamine teha ja kõik.

Kahjuks ma ei tea täpselt selle kasti kohta midagi, eelmine omanik ei osanud midagi öelda, sellest oletades võib öelda, et ei ole hooldatud, ma arvan. Ma ei tea ausalt öeldes isegi seda, kas seal on õli korralikult vahetatud jms, palusin mõned kuud tagasi seda ühel töökojal teha - kontrollida õli taset ja kvaliteeti (on see kvaliteedi kontroll võimalik üldse), kuid nad ütlesid, et kvaliteediandur on selleks, mida ma väga uskuda ei tahtnud :D
Midagi tuleb kastiga ette võtta igal juhul, ilmselt sellega seoses palun ka õlid ära vahetada, või kontrollida või misiganes eksperdid targemaks peavad.

Sõiduki läbisõit on 155k.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 11.07.18 06:21 Tsiteeri


Kui õlivahetusest pole aimu, tuleb ära teha. Ja kõige parem s-tron diagnostika on tagumik. Kui kõik toimetab nagu peab, soojalt, külmalt, tagurpidi, siis ongi kõik hästi. Kontrollida tuleb vahejahuti solenoidi, mis mehhatroonika pekki keerab, kui lekib. Ja seda arvutiga ei näe üldjuhul enne, kui pees. Kasti pistik lahti, kui kõik on ilus ja kuiv sõida edasi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 11.07.18 07:50 Tsiteeri


Mis krdi kvaliteediandur.

Sellel kastil on tehase poolt ettenähtud õlivahetuse välp 60000 km.
Kui selle peale kaarega lastud on, siis pole imet, kui mingid anomaaliad sees on. Me võime tal ilmselt õli ära vahetada, kui see auto nagunii meie juures käib...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.18 07:51 Tsiteeri


Kui nad rääkisid seal kvaliteediandurist siis ma sain ise ka aru, et sinna tagasi ei lähe :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viljandihull
huviline



Registreerunud 26.08.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6 2009, C7 2014

postitati 11.07.18 14:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Tänud vastamast!

A6 C7 3.0tdi DL501 kast on ju DSG ? Wiki pole parim source, kuid sellegipoolest - https://en.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox


Hommikuti ikka tähenärimise tuju, ära pane pahaks ;) Loe mis Jann kirjutas, sarnane tee läbi käidud 3,0tfsi-ga. Vahetati ära õli ja see sama solenoidi värk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.18 15:02 Tsiteeri


Ei panegi pahaks, ma üritan aru saada. DL501 on ju DSG tüüpi kast, ehk 7-DSG tema kohta öelda ei ole vale, või misasja? Ma ei taha koguaeg valesti ka nimetada sama asja seega oleks tore kui keegi korrektselt parandaks :)
24 juuli läheb auto kontrolli, eks ma mainin neile seda solenoidi kah, kuigi nad ise vist teavad paremini kui minu targutused.

Tänud info eest igal juhul, nüüd siis ootamist pisut


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viljandihull
huviline



Registreerunud 26.08.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6 2009, C7 2014

postitati 11.07.18 17:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Ei panegi pahaks, ma üritan aru saada. DL501 on ju DSG tüüpi kast, ehk 7-DSG tema kohta öelda ei ole vale, või misasja? Ma ei taha koguaeg valesti ka nimetada sama asja seega oleks tore kui keegi korrektselt parandaks :)
24 juuli läheb auto kontrolli, eks ma mainin neile seda solenoidi kah, kuigi nad ise vist teavad paremini kui minu targutused.

Tänud info eest igal juhul, nüüd siis ootamist pisut


Wikipedia ei ole teadupärast jah usaldusväärseim allikas, ehkki paljud ka siin foorumis võtavad seda kui puhast kulda. Ma ei leidnud kahjuks õiget ja ühte väga huvitavat artiklit DSG kastide kohta, mida ise mingi aeg tagasi lugesin, aga loodetavasti saad siit natuke lisainfot, kui asja vastu põhjalikum huvi https://www.carwow.co.uk/guides/glossary/dsg-gearbox-explained

Nagu siin ka korduvalt öeldud, Audi on piisavalt keeruline auto, et teda foorumis remontida, aga lugupeetud töökojale ei tohiks c7 enam erilisi üllatusi valmistada, küllap saad oma murele ka lahenduse ;)

Sorri, et segadusse ajasin oma lolli jutuga :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 11.07.18 20:06 Tsiteeri


Klaasmaja arvamust ei ole küsinud? Pakuvad nad kah mingit kasti testi.
Ilmselt otsid viga sealt, kus seda ei ole. Kõige õigem on võtta mõni asjaarmastaja kõrvalistmele ja näitad talle, mis sind häirib. Nagu eespool öeldi, siis istmik üldjoontes ütleb, kas kast töötab või mitte. See DL501 on sujuv ainult rahulikult sõites - pähe tagudes on käiguvahetused tunda. Kõik käib millegi arvelt ja käredama sõiduga kannatabki sõidumugavus. Pole olemas kiire-pehme-sujuv käiguvahetust üheaegselt. Mingisugune sidurite libistamine ei tule selle kastiga kõne allagi. Kuna su masin on ka näpitud, siis tõenäoliselt kõik see võimendub. Juhul kui see 3k on vajalik hädasti ära kulutada, siis saada see kast Lätti ja saad vähemalt parema sisestunde.

Väike viide? Kui mõtled käigu alla vahetust, siis "väike" viide on normaalne.

DSG (Direktschaltgetriebe) on sisuliselt õige asi, audi nimetab seda kasti S-Tronicuks. DSG nimetus pärineb Volkswagenite ridadest.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 11.07.18 20:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: viljandihull
Sorri, et segadusse ajasin oma lolli jutuga :)


Lugesin 4 korda ja ausaltöeldes jäi mulle jutu mõte küll täiesti krüptiliseks. S-tronic printsiibilt = DSG, seal ei ole ju midagi vaielda (samasugune sünonüüm nagu Makroflex).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 12.07.18 06:19 Tsiteeri


Amadeus, ma olen selle peale mõelnud ka. Kui 24 juuli diagnostika mingit erilist tulemust ei too siis pean kuidagi ühe teist foorumi kasutajatest kõrvalistmele meelitama, või kuskil tühjal platsil roolile ja las proovib ise.

See, et kiire pehme sujuv jms pole olemas, saan aru. Ma lihtsalt ei mäleta, et asi oleks selline olnud kohe alguses kui auto ostsin (2018 veebruar), kuid peale seda (aga ennem tuuningut) nagu hakkas järjest rohkem häirima, et miskit ikka vast on paigast. Hädavajalik kulutada pole midagi, kuid kõhutunne ütleb, et kõik ei ole õige ja hädavajalik on välja uurida, miks :)

Viite all on kõige tuntavam üles-vahetusel just, eriti ühtlase kiirendusega 1->2, 2->3 ning isegi korraks kohe peale kohaltminekut, kuigi esimene juba sees (siis peaks juba teist sisse panema, ehk see siis ?). Aga seda teemat ka nii palju lapatud juba, niisama jutustades rohkem teha midagi ei saa, nüüd tuleb mõelda, millega kaasfoorumlast autosse meelitada :D

Selle "see kast ei ole DSG" asjast ma ei saa jätkuvalt aru, otsene nimetus ei ole tõesti DSG, kuid tüübilt see kast ju on DSG, et noh.. Aga ei viitsinud vaielda ka, kõik saavad aru, mida mõeldud on :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 12.07.18 07:47 Tsiteeri


Kui Sa tahad seda kasti kutsuda DSG-ks, eks Sa siis kutsu. Audil nimetatakse seda muidu s-tronic kastiks. Peab kontrollima, ega ei ole segunenud jahutusvedelik käigukastiõliga. Kui korras, siis vaja vaadata vastavalt TPI le mehhatroonika HW koodid kas sobib affected koodidega ja siis vastav remont vastavalt TPI juhendile...trükiplaatide, solenoidide vahetus, tarkvara uuendamine, solenoidide adapteerimine, testsõit jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 12.07.18 08:31 Tsiteeri


Ma arvan, et alustada tuleks õlivahetusega, kui sellest välbast on üle lastud ning solenoidi kontrolliga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 12.07.18 08:47 Tsiteeri


Eile just testisin ühte 11a. 180kw sedaani. Sõitnud 149K, teine ja tagurpidi kakkusid. Pilt selge, sidurite vahetus, väiksem surnud.
Linnaauto olnud vist.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 12.07.18 09:15 Tsiteeri


Huvi pärast - on kuskil mingi hinnatabel ka olemas, mis orienteeruvad maksumused on?
A la sidurite vahetus - ~1500 kogu töö, solenoid + õli ~1200, kogu kast 2800 jms.

Nt kui sidurid on kokku 2500 ja kogu kast 2800 siis oleks mõistlik juba kogu kast teha. Ning lisaks, kas ja mis maani üldse eraldi osi vahetatakse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 66.2% - SQL: 33.8%]