Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 2.0 85kw ABK ei käivitu (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2335)
peetersell
huviline



Registreerunud 04.07.18
Kasutaja on eemal


postitati 10.07.18 20:04 Tsiteeri
Audi 2.0 85kw ABK ei käivitu



Tere, pöördun siia targemate poole murega, enne kui autot kuhugi garaazi lohistama hakkan.

Suri maantee peal välja, arvasin kütusepumba surma, kütusepump oli auto ostust saati väga rõvedalt unnanud. Võtit andes oli pump vait.
Paigaldasin uue(romula) pumba, vaevaliselt läks käima. Järsku põhja vajutades hakkas ära koolema. Sai jagajast süüdet näpitud, kuniks auto hakkas täitsa hästi käima.
Peale suitsupausi uuesti käivitades hakkas pull pihta. Pöördesse läks ainult konkreetselt pedaali edasi-tagasi sõtkudes, rahulikult gaasiga mängimise peale suri lihtsalt välja.
Auto hakkas gaasipedaalile aina hiljem reageerima ka, andsin gaasi ja reageeris nii pool sekundit hiljem.

Lasin maha jahtuda ja peale seda ei olnud tühikäiku üldse ollagi, käis VÄGA vaevaliselt ainult gaasi põhjas hoides.

Nüüd on seis selline, et auto üldse ei käivitu. Kerides teeb ühe lubava turtsaka ära ja peale seda on täiesti vait.
Latis tundub rõhk kena olevat, torusid lahti keerates hakkab bentsu pritsima küll. Säde on olemas.

Mida testida-katsetada?
Jagaja? Mõni andur? Aju ära surnud?
Ikkagi pumba küsimus?

https://www.youtube.com/watch?v=TbfoCColcIA&index=4&t=0s&list=PLEA00287D0FC5CDC3 -
https://www.youtube.com/watch?v=u9J2uDo4E8Q&index=2&list=PLEA00287D0FC5CDC3 - gaas täiesti põhjas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 10.07.18 20:28 Tsiteeri


Vaata märgid üle! Veendu, et väntvõlli esimene ja tagumine märk klapiksid omavahel! Kütuse surve tuleb reaalset ära mõõta, torude keeramine väga targemaks ei tee!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 11.07.18 05:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: peetersell

Latis tundub rõhk kena olevat, torusid lahti keerates hakkab bentsu pritsima küll.


Kui rehvil ventiili hakata lahti keerama, siis hakkab nii 5bar-i kui 1bar-i juures sisisema.
Ehk siis point on see, et rõhkusid ei saa mõõta tunde põhjal.

Märgid ja süütehetk vist sõidu pealt väga ära ei lähe. Jagajat näppides läheb küll.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 11.07.18 15:50 Tsiteeri


märke võiks kontrollida, et välistada käbi riket, ega muud moodi nad väga paigast ei lähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ki
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 11.07.18 20:54 Tsiteeri


Relee nr. 30 armatuuri alt üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 11.07.18 22:14 Tsiteeri


Romula pump äkki 66kw moto oma ning ei jõua toita seda 85kw mootorit. Töörõhud neid täiesti erinevad ju(1.1bar vs 3bar). Mõõda kellaga latti tulev rõhk ära ja pilt selge.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
peetersell
huviline



Registreerunud 04.07.18
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.18 14:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M2ki
Relee nr. 30 armatuuri alt üle vaadata.


Tänud, guugeldades leidis palju infi.
Sai tüüpilised veakohad ülejoodetud, praegu tulemust ei olnud. Peaks töötava auto pealt ka proovima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
peetersell
huviline



Registreerunud 04.07.18
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.18 14:35 Tsiteeri


Kütusepump on originaal, rõhk on olemas
Auto nüüd käivitus täiesti suvalisel hetkel.
Tühikäik kenasti 800 peal, pöördesse läks ka okeilt.
Tiksus minuti tühikäigul ja suri välja.
Sama seis, korraks teeb lubava turtsaka ja jääb vait.
Stardigaasiga käivitub iga kell momentaalselt.

Säde on pidevalt olemas, pihustid ei pritsi.

Mida veel vaadata?
Mis andurid kütuse varustamist mõjutavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 13.08.18 12:22 Tsiteeri


Lambda ja temp andur mõjutavad küttesegu põhiliselt. Käivitushetkel ainult temp andur.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 13.08.18 15:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: peetersell

Mis andurid kütuse varustamist mõjutavad?


Aju peab kuskilt teada saama, et mootor pöörleb ja siis hakkab pihusteid avama. See on selleks, et kui mootor seisma jääb, siis peatuks ka pump ja pihustid.

Kust ta pöörlemisinfo sellel saab, kas vända andur või hallikas?
Siis see kontrolli üle või prooviks vaheta.
Sest nad enne lõplikku surma toimivad ka töötab/ei tööta/jälle töötab jne reziimis.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ki
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 13.08.18 19:26 Tsiteeri


Vända andurit pole. Ainult hall jagajas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaspar424
huviline



Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8

postitati 17.08.18 11:03 Tsiteeri


Endal oli sarnane probleem peale jagaja näppimist. Suutsin jagaja kaane vastu minna ja rootor käis vastu kaant korra. Hakkas täpselt sama jama pihta. Minul oli rootor lõhki läinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
peetersell
huviline



Registreerunud 04.07.18
Kasutaja on eemal


postitati 21.08.18 09:07 Tsiteeri


http://thumbsnap.com/s/2sBkEqjk.jpg - lahti ühendades hakkab rohkem lubama.
Hallikat saab vist keskmisest klemmist vastu kere testida?


Tegelikult nüüd ma olen juba valmis spetsile, kes mu auto käima paneks, maksma :D
Pole lihtsalt piisavalt vahendeid ja teadmisi-kogemusi.
Harjumaa piires saab autot veits liigutada ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
peetersell
huviline



Registreerunud 04.07.18
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.18 20:57 Tsiteeri


korras, lukku.
bensupump oli praak.
müsteerium muidugi, et mismoodi vahepeal auto täiesti okeilt käia sai.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.7% - SQL: 50.3%]