Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 2,0 66kw - 1991 - sviljar (Vastuseid: 45 | Vaatamisi: 9452)
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 25.05.18 11:58 Tsiteeri
Audi 80 B4 2,0 66kw - 1991 - sviljar



Tere Kõigile!

See on auto , mis põhimõtteliselt tuli ise minu juurde. Ei otsinud aga pakuti. Mõtlesin siis, et varuosadeks. Kuid kui hiljem üle vaatama hakkasin, tundus, et seda vanakest saab veel päästa. Suht esimesi b4-ju vist reg. 1991a Okt Hakkan siis tasapisi enda põhi b4 kõrval ka seda üless vuntsima.

Elektrilisasid pole.
Roostet väga minimaalselt, aind esitiib vajab vahetust väliselt.
Muidu vaja:
Õlid vahetada, rihm, rullikud, vedelikud, piduriklotsid, tahhoga blokk kunagi. Töötab hästi. Eks tegemistest pajatan jooksvalt.

Ja palju puhastamist :)

https://www.upload.ee/image/8479407/IMG_20180524_102709.jpg

https://www.upload.ee/image/8479409/IMG_20180524_102725.jpg

https://www.upload.ee/image/8479566/IMG_20180524_102741.jpg
Hakkab tasapisi looma.

https://www.upload.ee/image/8479572/IMG_20180524_223459.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 27.05.18 09:32 Tsiteeri


Huvitav kogemus selle auto salongivalgustusega. Ust avades põlema ei lähe. Sellel mudelil iga ukse kohal valgusti, va. juhi. Algul arvasin, et miski juhe jupsib. Istusin autosse, võti süütelukku ja voilaa põleb. Miski aja pärast kustub ise ära. Lisaks kui võtit süütelukku mitte panna ja sõrmega süütelukku vajutada, siis läheb salongivalgustus põlema . Väga huvitav värk. Kas kellelgi veel selline süsteem?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 27.05.18 11:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sviljar
Huvitav kogemus selle auto salongivalgustusega. Ust avades põlema ei lähe. Sellel mudelil iga ukse kohal valgusti, va. juhi. Algul arvasin, et miski juhe jupsib. Istusin autosse, võti süütelukku ja voilaa põleb. Miski aja pärast kustub ise ära. Lisaks kui võtit süütelukku mitte panna ja sõrmega süütelukku vajutada, siis läheb salongivalgustus põlema . Väga huvitav värk. Kas kellelgi veel selline süsteem?

Tegelt peaks see nii toimima, et teed ukse lahti ja põleb. Möödub kas 30 sek ja kustub või kui nüüd kohe võtme sisse paned peab ka kustuma. Ja pärast sõidust tulles kui võtme välja võtad peab põlema hakkama. Süüteluku põhjal on eraldi selline punase peenikese juhtmega kontakt, mis siis seda süsteemi ja mõnel mudelil ka järeljahutust. Võib-olla see pesa või lukk ise jupsib, et ka juba puudutusele reageerib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 27.05.18 11:39 Tsiteeri


Tänud. Oki, siis peab vaatama üle ikka need lülitid kereküljes. Ühegi ukse avamisel põlema ei lähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 30.05.18 07:48 Tsiteeri


Aeg-ajalt kui võimalik kisub ikka sinna garaazi seda masinat korrastama. Salongivalgustus on ikka veel samas seisus, lõlitis viga pole, arvan, et äkki siis süütelukuga miski seos või juhe. Esialgu oli vaja saada naelad alt ja suvekad alla, et sõita pesulasse. See osa sai tehtud. Tagasi garaazi jõudes kärssasid mõlemad esirattad. Klotse põmst pole, vaja uued klotsid, määrida ja osad liikuma panna. Lisaks on sumpa kuskilt väga katki, ajab heitgaasi lõhna kõvasti salongi.
Vaja oleks veel originaal kõlareid armatuurile, tiiba mustale metallikule polegi veel kellelgi pakkuda olnud, ka mitte varuosakeskuse kaudu. Lätlased ei saa kuidagi aru, et must ei ole roheline ja et b3 ei ole b4:D
Tasapisi jõudumööda jätkan. Vahepeale üks pildike ka, veljed annavad palju juurde . Lisaks tumeda istme otsingud jätkuvad.

https://www.upload.ee/image/8499535/IMG_20180530_102520.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 31.05.18 03:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sviljar
tiiba mustale metallikule polegi veel kellelgi pakkuda olnud, ka mitte varuosakeskuse kaudu.


Ostad suvalist värvi B4-ja tiiva, matistad 400-ga ära, värvid üle ja keerad külge.
Devoris on amatööridele mõeldud komplekt 3 aerosooli (krunt, tooni segatud alusvärv + lakk) 29€.
Mingit uut B tiiba muidugi ära osta, esiteks on see kõver ja teiseks pead hakkama ka seestpoolt korrosiooni tegema.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 31.05.18 05:32 Tsiteeri


On neid rooste vabu tiibasid nii kohe riiulist vötta,:D Arvan.et mitte:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 31.05.18 07:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sviljar
Huvitav kogemus selle auto salongivalgustusega. Ust avades põlema ei lähe. Sellel mudelil iga ukse kohal valgusti, va. juhi. Algul arvasin, et miski juhe jupsib. Istusin autosse, võti süütelukku ja voilaa põleb. Miski aja pärast kustub ise ära. Lisaks kui võtit süütelukku mitte panna ja sõrmega süütelukku vajutada, siis läheb salongivalgustus põlema . Väga huvitav värk. Kas kellelgi veel selline süsteem?

Mul ka b4 väga alguseotsa oma.
Samamoodi süütelukuga lähevad tulukese, aga alles siis kui võti põhja läheb, näpuga vajutades ei põle.
Uste kohal ka 3 valgustit, põlevad ust lahti tehes ilusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
NossoV
huviline



Registreerunud 01.02.07
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.18 14:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
On neid rooste vabu tiibasid nii kohe riiulist vötta,:D Arvan.et mitte:cool:

Kui otsida siis leiab ikka. Foorumist hakkab B3 / B4 vaikselt ära kaduma, aga väiksemates lammutustes seda audimudru ikka jagub. Täna käisin Tartus Jaama tn. lammutuses ja seal olid korralikud tiivad ja kapott (LZ6P) täitsa olemas. Pluss ukse taga ootasid oma saatust sinine sedaan ja tumepunane TDI avant.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 02.06.18 14:35 Tsiteeri


Eks esialgu tulebki ette võtta see värvimine. Tiib punasest alles. Vaja mõlk välja lüüa ,pahteldada värvida. Muidugi eelnevalt matistada. Tiib ise muidu korralik.

Leida võib küll orig värviga korralikku tiiba, tuleb aind oodata ja otsida ja esimene olla :)

Salongivalgustusega on ikka huvitav teema , ei lähe põlema uksi avades, küll ükskord jaole saan.

Tulemas siis esimesed kettad ja klotsid, vast saab siis auto liikuma kärsavabalt. Tagapüti võtan punaselt, kui tolles viga. Punane saab uue. Nipet näpet katkiseid juppe ka vahetatud, orig esimesed kõlarid armatuuri, tagatuhatoos, pagassilukupoolne tuli (vana oli luku ümbert mõrane). Stangede küljest ja numbrialused plastikud maha võtta ja kuumapuhuriga must värv hallist taastada, kere poleerida jne jne :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 02.06.18 15:28 Tsiteeri


Viitega salongivalgustus pidavat käima läbi kesklukupumba, mu 100-l ka jamab vahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 02.06.18 15:52 Tsiteeri


OOkeei, peab pumba juurde pilku heitma, äkki miski ühendus. Too pump ongi kuidagi huvitavalt klambriga tiiva plekikülge tõmmatud. Ja bensiini kaas ei lukustu kesklukuga, millel pean nüüd kasutama võtmega korki. Tänud võimaliku idee poolest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 02.06.18 16:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: NossoV
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
On neid rooste vabu tiibasid nii kohe riiulist vötta,:D Arvan.et mitte:cool:

Kui otsida siis leiab ikka. Foorumist hakkab B3 / B4 vaikselt ära kaduma, aga väiksemates lammutustes seda audimudru ikka jagub. Täna käisin Tartus Jaama tn. lammutuses ja seal olid korralikud tiivad ja kapott (LZ6P) täitsa olemas. Pluss ukse taga ootasid oma saatust sinine sedaan ja tumepunane TDI avant.
Vaatasid tiiba ka seest poolt? Ilmselt mitte:D Need mädanevad seest väljapoole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
NossoV
huviline



Registreerunud 01.02.07
Kasutaja on eemal


postitati 02.06.18 17:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Tsitaat:
Algselt postitas: NossoV
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
On neid rooste vabu tiibasid nii kohe riiulist vötta,:D Arvan.et mitte:cool:

Kui otsida siis leiab ikka. Foorumist hakkab B3 / B4 vaikselt ära kaduma, aga väiksemates lammutustes seda audimudru ikka jagub. Täna käisin Tartus Jaama tn. lammutuses ja seal olid korralikud tiivad ja kapott (LZ6P) täitsa olemas. Pluss ukse taga ootasid oma saatust sinine sedaan ja tumepunane TDI avant.
Vaatasid tiiba ka seest poolt? Ilmselt mitte:D Need mädanevad seest väljapoole.

Olen B4ja tiiva eripäradega kursis. Enda kaarikule leidsin lammarist ideaalilähedase komplekti ja kindlasti ei olnud need eesti viimased.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 06.06.18 07:33 Tsiteeri


Siia ka midagi. Sain uued lülitid salongivalgustuse jaoks. Peale vahetamist kasu ikka null. Ostetud ja vahetatud võtmega bens. kork, katkine salongipeegel, pagassi amordid. Esiratastega vast saan hakata tegelema järgm ndl. , et nad liikuma normaalselt saada. Kuna punasele sai uus sumpa viimane pütt, siis vana läheb mustale kuna sellel täiesti kõver. Vast siis kannatab juba liikuda sellega. Lisaks kostis kolks paremalt eest, arvatavasti stabikakont läbi. Tiib siis ettevalmistatud ja mõned salongipildid ka. Jätkan tasa ja targu.
https://www.upload.ee/image/8527049/IMG_20180605_222748.jpg

https://www.upload.ee/image/8527090/IMG_20180601_205729.jpg


https://www.upload.ee/image/8527096/IMG_20180601_205750.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 06.06.18 09:34 Tsiteeri


Väike tähelepanek Weiksilt süüteluku põhja kohta. Punasel võtit keerates on tunda eri asendeid, mustal see eest mitte. Arvan, et hea oleks süütelukupõhi üle vaadata. Kasjust vahetamist vajab ei tea aga kahtlane ta on, suht ehkupeale juppe vahetada mulle ei meeldi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 06.06.18 18:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sviljar
/---/suht ehkupeale juppe vahetada mulle ei meeldi.


Mikromootoriga B4 on rahakotile üks odavamaid sellise tegevuse jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 06.06.18 19:10 Tsiteeri


Jah seda küll, jupid on odavad. Süütelukupõhi ka. Neid võib ära vahetada, kuid üldiselt pole väga mõtet korras juppe välja vahetada, olgugi et need odavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 12.06.18 10:10 Tsiteeri


Päevikusse.

Sain natuke aega tegeleda mustaga.

1)Süütelukupõhja vahetasin ära. Miskit ei muutunud. Järgmisena tuleb hakata testriga juhtmeid kontrllima, kui tähtsamad asjad korda saab.

2)Karterituulutuse kolmik oli täiesti puru, uus asemel. Vaakumvoolikud vahetasin kõik välja, kindlam. Filtrialused soojatorud ka.

3) Küünlaid ülevaadetes selgus, et noid on raudselt vaja vahetada. Õnneks oli punasest korralikud alles (kunagi sai igaks juhuks uued pandud)

https://www.upload.ee/image/8551869/IMG_20180611_191854.jpg

4) Vaatasin ka tagapidurid üle, tundusid ok. Kokkupanek oli kuidagi imelik, trummli tagasipanekul peab hoolas olema. Selline tunne nagu klotsid oleksid liiga laiali.

https://www.upload.ee/image/8551883/IMG_20180611_205906.jpg

5) Lisaks värvisin punase tiiva ära, ei viitsinud pahteldada, porr on aga seda kiiremini ma teda välja vahetada tahan :)

https://www.upload.ee/image/8551879/IMG_20180611_221317.jpg

6) Sai ka stangede plastikud ja numbrialused föönitatud, nüüd ikka parem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on foorumis


postitati 12.06.18 12:57 Tsiteeri


Trummli tagasipanekul tuleb vedruga hoovake üles lükata siis tõmbab klotsid koomale. Peale piduri pedaali pressimist läheb kõik uuesti paika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 12.06.18 13:11 Tsiteeri


Tänud , muidu tegelenud ainult ketaspiduritega, nüüd äkki targem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 13.06.18 08:39 Tsiteeri


Eile uurisin salongivalgustust. No vool ikka tuleb juhtmetesse ja ega ta muidu piikus armatuuris tööle ei paneks ka, kui ei tuleks. Uurin edasi. Esialgu tuleb parandada ära või no välja vahetada pagassi kaabel. Jubedat ratsi seal tehtud.


https://www.upload.ee/image/8555330/IMG_20180612_224944.jpg

Lisaks kui põlema panna salongivalgustus süütelukust ja uks lahti jätta, kustub ta ikka 30sek möödudes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 14.06.18 20:11 Tsiteeri


Täna sain korraga vahetatud värvitud mõlkis ajutise asendustiiva, juhiukse alumise hinge , tagapidurid korda ja pagassi kaabel tagasi.Mõned pildid ka..

https://www.upload.ee/image/8561192/IMG_20180614_203955.jpg

https://www.upload.ee/image/8561195/IMG_20180614_182438.jpg

https://www.upload.ee/image/8561201/IMG_20180614_220012.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 19.06.18 08:34 Tsiteeri


Kui tegemisi on siis ikka mõlema audi kallal. Tehes pikemat sõitu otsustas jäme jah. vedeliku voolik flantsi otsas maha tulla. Selgus, et see oligi ausõnapeale kinni pandud, flants enne katki :mad: Sõit garaazi tagasi, õnneks polnud pikalt vaja sõita. Punane välja ja edasi.
Lisaks sai vahetatud ka juhiistme kate, mille võtsin ostetud terve kõrvalistuja istmelt :) Salongivalgustus ikka ei tööta. Kontrollisin pumba juhtmeid, kõik ok. Ükskord pean selle korda saama, vb miski moodul hoopis läbi kuna sellest peenikesest punasest juhtmest süütelukupõhjal oli võetud võimendi remote plus vist. Igatahes pagassi to ots jooksis ja lõppes seal.

https://www.upload.ee/image/8576411/IMG_2018-06-19_11-10-39.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 27.06.18 14:30 Tsiteeri


Järgmist sõitu tehes hakkas summuti meeletut lõrinat tegema. Kuna kanalit ei ole, siis tõstsin masinat niipalju, et kuidagi alla pääseksin ja sain olukorra üle vaadata. Nentisin fakti, et summuti parandaja juurde minna vaja. Alt ära ei kukku aga kollektori ja esimese püti ühenduskoht on pekkis. Klamber korra keevitatud, kõver, vahetihend läbi ja poldid vajavad ka vahetust. Kui selle korda saab, siis peaks kaduma ka heitgaasi lõhn. Paar sumpa kerekinnitust ka asendada , otseks ja bueeno.
Kettaste vahetus ka ette vaja võtta, supporti sadula poldid vaja lahti saada. Esirattad vaja kergemalt käima saada. Liugurid töötavad hästi, kolvid läksid ka hästi sisse ja tihendid terved.
Järgmiseks rihm, rullikud, õlid ja muud rihmad. Sild ka vaja üle vaadata, miskit seal kolksus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 74.7% - SQL: 25.3%]