Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C5 avant 99' 1.8T - Mahtti (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3990)
mahtti
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.16
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7 Avant

postitati 14.03.18 20:38 Tsiteeri
Audi A6 C5 avant 99' 1.8T - Mahtti



Teen ka siis lõpuks teema oma teisest Audist. Sai toodud omale siis C5 kere peal turbokas, mis üllataval kombel jõuab isegi natuke liikuda (kartsin algul hullemat). Auto sai toodud ühe hea tuttava käest kelle käest sai esimene Audigi ostetud, see selleks. A6ga koju sain sai tehtud kohe üks VÄGA korralik pesu, sest seebivett polnud see auto vist aasta jagu näinud, peale seda ilmusid siis välja murekohad, uste aluääred :mad: . Tehnika poole pealt oli kõik jonksus, liigseid vedelikke ei tarbi ja kõik püsib omal kohal, väljaarvatud kütus, selle võtab kõik ära, mis paaki panna;) Enne minu kätte jõudmist oli taha pandud tutikad pidurisuppordid ja veel nipetnäpet. To do list oli/on üsna lühike - tulepesurikate puudu (olemas), udutuli oli puru (uus juba küljes), juhiaken ei toiminud (korras), pidurid olid peaaegu olematud (voolikud vahetatud/õhutatud/korras), esisild kolises (sai paar uut õõtsa ja vaikus), esituled ei näidanud mitte muhvigi, sai needki eile välja vahetatud ja asi palju parem kohe ja kindlasti ka diisli aku peale. Mis veel teha? Esimesed pidurikettad- klotsid kindlalt vahetusse(tehtud), toonkile lasta panna kuskil spetsialistidel(tehtud ja suur kummardus garage66 kuttidele), ise pantud on ikka korralik porr, süvapoleeri vaja kuna auto täiesti matt ja kindlalt (done)keemilist sisepesu. Teha on vähe, aga ajaga on nii nagu ta on ja kindlasti on veel asju mis kohe meelde ei tulnud.

Paar pilti ka nüüd vahelduseks

Esimene Audi, millega sai aasta sõidetud ja remonditud :P


https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/922/OrKBmk.jpg

https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/924/gDw3lc.jpg

Hetkeline tuues ja nüüd.

https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/924/8lhLvS.jpg

https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/922/VFbRO4.jpg

https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/924/I0XAsK.jpg

https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/923/K2iUMF.jpg

ja suveks sai ära sirgestatud, pestud ja kasitud veljed

https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/923/T4bowv.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 14.03.18 20:46 Tsiteeri


Peaks ise ka kevadist pesu proovima A4st A6le on juba mõistlik.:D

A6 on muide igati mõistlik valik eeldusel, et saad korraliku isendi = muretuid kilomeetreid küllaga.

Kas tuuningu plaanid ka olemas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mahtti
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.16
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7 Avant

postitati 14.03.18 20:51 Tsiteeri


Kui tuuningu all mõtled nüüd mingi imevidinate külge kruttimist, siis see jääb kohe kindlalt ära, auto jääb selliseks nagu ta olema peab ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mahtti
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.16
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7 Avant

postitati 24.03.18 11:05 Tsiteeri


Tänane hommik nägi välja siis selline -


https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/924/xqkBfv.jpg

Ette said siis Bosch klotsid ja NF Parts kettad, pidi väga hea ja tolmuvaba kombo olema. Kiiremas korras peab ka uued kolvid panema, sest see oli õudne mis sealt vastu vahtis, enamus roostet tolmukatte alt sain ikka kätte, aga parem on kui läheb ikka uus, oma huvides.


Vana vs uus, autol hingamine muutus kohe, tundub, et isegi natuke särtsakam kui enne. Ja filter ka Boschi toodang, ei poolda neid odavamapoolseid osi.
https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/922/U3SWV8.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 25.03.18 19:25 Tsiteeri


@tuuning. Juba hakkab tulema - piduri kombo ning sadulale värvike selga. Nii see algab!! Varsti juba mootori kallale:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mahtti
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.16
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7 Avant

postitati 25.03.18 19:43 Tsiteeri


Kollane värv oli must be, see oli asi mida tegemata ei saanud jätta :D Mootori poole pealt mingeid koonukaid ja muud sellist jama tulema ei hakka :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mahtti
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.16
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7 Avant

postitati 31.03.18 16:17 Tsiteeri


Nonii, laisk ei saa olla, sai siis reedel autole tehtud kerge poleerimine, rõvedalt tuhm oli ikka värv. Kapott ja pagass vajavad pikemas perspektiivis vesilihvi, keegi eelmistest omanikest on harjale kõvasti valu andnud.

Kerge demo ka

https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/923/gmwZ7c.jpg

https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/922/vrdLnn.jpg

Tulemuse oleks saanud hulga parema saanud, kui oleks keraamilist vaha kasutanud aga noh, pole sellelgi häda midagi :D
https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/924/YTZMJ4.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: CQ Typ89 2.2 20v | A4 B7 TDi

postitati 31.03.18 18:53 Tsiteeri


Kena vahe ikka :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mahtti
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.16
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7 Avant

postitati 11.06.18 18:49 Tsiteeri


Et teema väga unarusse ei jääks siis remondipäevikusse väike update kah, mis on vahepeal juhtunud ja tehtud.
30.05.18 - 343762 läbisõidul sai tehtud õlivahetus koos õlifiltri ja salongiõhufiltriga, samal ajal sai üle vaadatud ka parempoolne udutuli et miks ei tööta, üllatus missugune, pirn oli mustaks paisunud.
05.06.18 sai peale löödud korralik püsivaha Meguiars Ultimate paste wax - SOOVITAN
11.06.18 - 343821 läbisõidul läks alla tutikas SACHSI sidurikomplekt st. korv, ketas ja survelaager, muidugi tegemise käigus suudeti ära lõhkuda ka starteri ergutusvoolu juhe, vea otsimine ja eemaldamine võttis omajagu aega ja närve aga nüüd sõidab. Vanal sidurikorvil oli sinakat tooni juba küljes ja ketas ka omajagu kulunud, võttis jube ülevalt ja lõpuks hakkas haisu ajama.
Nüüd vaja teha veel käigukasti padjad, sukk ja tagumised udukad üle vaadata ja võib ülevaatusele sõita.
Otsin ka asjalikku keretööde teostajat Lõuna-Eestist, kes nagu reaalselt teab mis ta teeb ja mõistliku hinnaga.

Väike pildi lisa kah -


https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/924/YeUH7S.jpg

https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/921/CDJc4A.jpg


https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/921/T99iW3.jpg
https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/924/BbZHJs.jpg
https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/923/uZlCzu.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mahtti
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.16
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7 Avant

postitati 28.06.18 19:09 Tsiteeri


Niisiis, sai siis lõpuks ülevaatus ära tehtud ja no nad pidid ikkagi millegagi VO sisse panema, tulekustuti 2 kuud taatlemata ja esituled veidi tuhmid :mad:

Enne seda sai siis veel vahetatud sukk, käigukasti padi vahetatud, udukad kõik töötavad nii nagu peavad ja pagassi luugi sisene tuluke ka töötab nüüd, keegi oli seal silikooniga korralikult vaeva näinud.

NB! ootan endiselt automaalrite kontakse Lõuna-Eestist, kes jagavad seda mida nad teevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mahtti
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.16
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7 Avant

postitati 12.08.18 20:38 Tsiteeri


Üle pika aja üks postitus jälle.
Tehtud veidi ja käidud palju. Sai siis hakatud nokitsema pisidetailidega nagu näiteks salongi keemiline ja muu selline. Udutuled said helemusta kile peale, enne Saaremaa reisi sai ära vahetatud kõik rihmad eesotsas, rullid olid täitsa head veel. Mootor sai puhtaks kasitud, endal ka parem vaadata kohe ja kui ongi vajadus kapoti alla ronida, siis ei s*tu kohe ära ennast. Täna tegin lõpuks siis ka tuled korda, korralik vesilihv mis algas 1500se paberiga ja lõppes 2500ga, korralik poleerimine ja peale keraamiline vaha, loodan et kestab nüüd kauem kui 3 kuud. Mis juhtunud? Juhtus nii et paar päeva peale Saaremaa reisi (kokku sai sõidetud 933km), otsustas auto et hakkab kütet lekkima, vahest lekkis ja vahest mitte, proovi siis viga leida, bens va kurivaim aurustub ära ka kohe. sai siis igaksjuhuks kütusefiltrit hakatud vaatama ja nii kui esimene klamber lahti sai keeratud hakkas kohe kütet jooksma nagu varakevadine mahlakask. Klambri alt oli siis ca 1cm jagu voolikust järgi andnud ja lõhe sees, mis seal ikka, nuga sisse ja ots maha, ja kui juba all olin siis sai korraga ära vahetatud ka kütusefilter, kui juba siis juba. Vahepeal sai välja vahetatud ka paisupaak mis lekkis, ja paisupaagist väljub toru mis läheb siis all nö kolmeks kus on ka tempandur sees. Kaua ma ikka sõidan isoleeritud toruga ringi.
Väike pildi ring ka nüüd, pole kõvem asi pildistaja

Kapotti avades kohe parem vaade
https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/924/upQvyz.jpg

https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/922/sp5zKK.jpg


Kohustuslik pilt ka Saaremaal
https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/922/0PC1gO.jpg

Ja tänane tegu - enne ja pärast
https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/924/sCQ3kq.jpg
https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/922/JQdHuO.jpg

Mis teha nüüd? Ees paremal miski nagu logiseks vms, tuleb lasta raputada, kardan ise et kont on ära väsinud või siis tugilaager, heli on küll selline. Parempoolne esitiib tuleks välja vahetada, öösiti juba kuulen kuidas rooste närib. Parempoolne udutuli ka tuleks välja siiski vahetada, see Hiina junn ei ole ikka see mis ta olema peab, tuleb hakata lammareid küsitlema. Ahjaa kui keegi küsib mis küttekulu on siis võin julgelt öelda et 6.5-7 oli keskmine, seda siis 90-95ga sõites, sai välditud järske kiirendusi jms.

Ja siit nüüd küsimus ka targematele, et mis asi see defa jublakas on pedaalide juures? Selline ta välja näeb ja 2 nuppu peal, mina neid näppida ei julgenud.
https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/923/sr0bxM.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: CQ Typ89 2.2 20v | A4 B7 TDi

postitati 12.08.18 20:46 Tsiteeri


Ei ole mingi tugilaager ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mahtti
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.16
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7 Avant

postitati 05.09.18 14:23 Tsiteeri


TEEMA LUKKU, AUTOL UUS OMANIK!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 66.5% - SQL: 33.5%]