Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mure 3.0 tdi bmk (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 4536)
oll555
huviline



Registreerunud 08.02.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.02.18 20:20 Tsiteeri
Mure 3.0 tdi bmk



Sai vahetatud pihusti seibid ja küt.filter.
Nüüdsiis põõrdel ca. 2000 jõudu pole ja rõngad süttivad.Kütuse surve madal.
Veakoodid
004195 - Fuel Pressure Regulation
P1063 - 001 - Control Range Not Reached - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 23
Reset counter: 255
Mileage: 373086 km
Time Indication: 0
Date: 2018.02.20
Time: 18:50:00

Freeze Frame:
RPM: 2331 /min
Torque: 487.5 Nm
(no units): 5.0
Voltage: 13.76 V
Pressure: 674.5 bar
Duty Cycle: 50.9 %

004195 - Fuel Pressure Regulation
P1063 - 002 - Control Range Not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 11110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 23
Reset counter: 255
Mileage: 373086 km
Time Indication: 0
Date: 2018.02.20
Time: 18:50:00

Freeze Frame:
RPM: 2331 /min
Torque: 487.5 Nm
(no units): 5.0
Voltage: 13.76 V
Pressure: 674.5 bar
Duty Cycle: 50.9 %

004195 - Fuel Pressure Regulation
P1063 - 004 - Control Range Not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 11110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 23
Reset counter: 255
Mileage: 373086 km
Time Indication: 0
Date: 2018.02.20
Time: 18:50:00

Freeze Frame:
RPM: 2331 /min
Torque: 487.5 Nm
(no units): 5.0
Voltage: 13.76 V
Pressure: 674.5 bar
Duty Cycle: 50.9 %

008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2196 - 002 - Signal too High (Rich)
Freeze Frame:
Fault Status: 01110010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 373215 km
Time Indication: 0
Date: 2018.02.22
Time: 00:32:05

Freeze Frame:
RPM: 1596 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 90.7 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Duty Cycle: 35.9 %
(no units): 0.0
(no units): 16.0


Readiness: 1 2 0 0 0

Lekkeid ei ole.
On mõtteid millest alustada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 03.03.18 04:54 Tsiteeri


Tundub kahtlaselt see teema http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=135851.
Kütuselati tagasivoolu klapp. 2. lehel selgitasin kuidas kontrollida.


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 03.03.18 13:43 Tsiteeri


Ei tundu sama teema, kuna n290 on probleemid pigem väljasuremisega jne.
Vihje 12.12 diagnostikule, hammasrihm on kontrollitud? Vahetatud kunagi?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 03.03.18 22:43 Tsiteeri


Mul oli kütuselati survereglaatori teema, masin ei surnud välja. Teema ka selles et 3000 rpm ja oligi jõud kadunud, ning tuluke vilkus. Polnud vahet kas meelitada või pähe anda, vilkuma võttis igal juhul.


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 04.03.18 08:12 Tsiteeri


N290 pumbas ja lati rõhuregulaator on kaks erinevat asja. Lihtsalt et asi selgem oleks teemaalgatajale.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 04.03.18 08:24 Tsiteeri


See sama sümptom, mis mul oli http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=141327
Ehk sellest natuke abi.


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.1% - SQL: 45.9%]