Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: C6 ketta, klotsid, filtrid, õli (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 4705)
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 28.11.17 11:32 Tsiteeri
C6 ketta, klotsid, filtrid, õli



Peaks 2005. aasta A6 C6 (nelik 3.0TDI - 165kW) ära vahetama nii pidurikettad, -klotsid, mootoriõli ning filtrid.
Kettad:
Hinnad 9.47€-200€. Eelistaks õhutusega, aga mis mõõdus kettad sel autol all peaks olema (hetkel pole auto enda käes, seega ei saa mõõtma minna). Valik nii kirju, et tõesti ei oska valida.
Klotsidega sama asi.

Õli olen kasutanud Mobile 1 toodangut - peab vaatama, et oleks õige spetsifikatsiooniga, aga muidu OK?
Filtri olen siiamaani alati esindusest võtnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 28.11.17 11:56 Tsiteeri


Lähed võtad näit. Autoeksperdist kõik asjad ära ja mure murtud. [roppus] nad seal üldiselt ei paku.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 28.11.17 15:14 Tsiteeri


Kui kavatsed ise vahetada, siis kas oled kursis protsessi endaga juhul kui ka tagumised kettad/klotsid jutuks? Kui ei, siis küsi pakkumist kogu kompotile koos paigaldusega endale meelepärasest remondikohast. Mida aeg edasi seda vähem on pointi ise juppe ette soetada just hilisemate pretensioonide tõestamise osas st. kedagi ei huvita Sinu soetatud juppide garantiimured kui asju pole müüja jaoks autoriseeritud remondikohas tõestatult külge masinale keeratud. Ehk siis soovitan tõsiselt mõelda enne kui oma käsi määrima hakkad sel masinal, sõltumata töö lihtsusest või keerukusest on hiljem võibolla muresid palju rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 28.11.17 15:28 Tsiteeri


Esikettaid on vähemalt kolme móótu, seega jooksmise ja vahetamise oht ;). Tagumised arvuti abil vahetatavad ainult. Kuula kps nóuannet.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 28.11.17 18:15 Tsiteeri


Kurjam elektroolilise käsipidurisüsteemi jama peale tõesti ei tulnud. Peab vist laskma vahetada jah.
Kui tulevikusks siiski vaja service intervall nullida ja veakoode lugeda, siis kas 10€ juhe ning internetist sobiv tarkvara kombo sobib?

Uurisin, et nende hiinakate töölesaamine võib ajakulukas olla, aga lõpuks peaks asja ära ajama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 28.11.17 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Nananass
Kurjam elektroolilise käsipidurisüsteemi jama peale tõesti ei tulnud. Peab vist laskma vahetada jah.
Kui tulevikusks siiski vaja service intervall nullida ja veakoode lugeda, siis kas 10€ juhe ning internetist sobiv tarkvara kombo sobib?

Uurisin, et nende hiinakate töölesaamine võib ajakulukas olla, aga lõpuks peaks asja ära ajama?


Kas piisava huvi korral parandad hambaid ka ise tikuga?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 28.11.17 19:59 Tsiteeri


Igal autol selline tore asi nagu Vin kood, mille abil kõik õiged varuosad leitavad. Ei pea jooksma edasi-tagasi poe vahet. On erandeid aga see ei puuduta VAG grupi masinaid. Kui peaksid vini abil sellele autole valed kettad saama, siis kellegi karvane käsi eelnevalt midagi muutnud auto küljes.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ralf
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Avant q 3.0tdi,c4 avant 2.5tdi

postitati 28.11.17 20:07 Tsiteeri


Kui on koht kus teha siis õli ja klotside vahetus pole mingi raketiteadus.Tõsi,tagumiste klotside vahetuseks on kaablit vaja(mina soetasin kasutaja Antto käest).Ja üldse selle auto jaoks on kaablit vaja,kuna ühekorraga olen rooliluku pärast koju jalutanud:D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 28.11.17 21:46 Tsiteeri


Tänud abistava info eest. Kasutaja yanekk iroonia põhjust ei oska küll välja mõelda. Kas tegemist on taas vinge foorumirikkuriga, kes viriseb teiste raha kasutuse üle ja ise elab Lasnamäel?
Ma saan kasutada tuttava garraa˛is tõstukit ja seetõttu olen oskuste piirides enda autodel kuluosad ise ära vahetanud. Ma ei ole mehaanik ega katsugi väita seda.

Harja ajavad punaseks need inimesed, kes täidavad abiküsija teema tühja hülgemölaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 28.11.17 22:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Nananass
Tänud abistava info eest. Kasutaja yanekk iroonia põhjust ei oska küll välja mõelda. Kas tegemist on taas vinge foorumirikkuriga, kes viriseb teiste raha kasutuse üle ja ise elab Lasnamäel?
Ma saan kasutada tuttava garraa˛is tõstukit ja seetõttu olen oskuste piirides enda autodel kuluosad ise ära vahetanud. Ma ei ole mehaanik ega katsugi väita seda.

Harja ajavad punaseks need inimesed, kes täidavad abiküsija teema tühja hülgemölaga.


Ma arvan, et vihje oli selle 10€ kaabli kohta. Inimesed ei taha aru saada, et need hiina imed töötavad 99% ulatuses vaid kaabliga kaasa tuleva tarkvaraga, mis on ära häkitud/cräkitud toimima just selle kloon kaabliga. Originaal VCDS tarkvaraga muudad oma hiina kaabli hetkega pesunööriks arvuti ja auto vahel, millekski muuks enam see ei sobi. Iga töö jaoks on ikkagi vastavad vahendid mõeldud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 28.11.17 23:59 Tsiteeri


Mis kaablit puudutab, siis 10€sega pole selle masina juures midagi teha. Need on ilmselgelt vanema generatsiooni kaablid. Kui võtad juba kallima vidina VCDS 16+, siis on samuti riske, aga reegleid mitte eirates töötavad küll, ise ostnud samuti siitsamast foorumist ja olen rahul. Iseasi, kust seda infot ammutada, mida Sa selle kaabliga reaalselt tegema hakkad ;). Noh, õlivahetuse nullimisega saavad hakkama küll :D. Mis VIN koodi vastavust puudutab, siis alati on risk olemas ka VAGi puhul ja palju uuemate masinatega kui C6 kahjuks, pole see elu midagi nii lill ja kindlasti pole ka masinaid näpitud mingil moel, et võõrad jupid küljes oleks olnud. Mina pole selle riski peale enam välja läinud kui just vana juppi pole juba alt ära keeratud ja poeletil kaasas - omad vitsad on peksnud ja isegi siis kui pole viitsinud karpi kohe poeletil lahti võtta (täielik oma laiskus ja liigne VIN'i ja müüja usaldamine ning paaril korral ka müüja eksimus tootekoodis mõne tähekese või numbrikesega :(). Minul on olnud siis 2-3km uuesti leti taha rusikaga lauale lööma minna, aga kui ikka kaugemal oleks, siis tõmbaks ilmselt harja punaseks küll :mad:. Ei tahaks küll konkreetsetele ettevõtetele tõrva meetünni visata, aga isegi kõige tavalisemaid benamootori küünlaid on mulle valesti VIN koodi ja mootoritähiste ning muu info täielikul olemasolul müüdud, ehk siis peene küünla asemel tuli suurest karbist välja üllatus pisut liiga suurte pakendite näol ühe tüki kohta, mis juba kukalt kõvasti kratsima võttis :(. VINi järgi masina seerianumbri vahemiku olemasolul saanud valesid mootoritihendeid, pidurivoolikuid, 5x112 ketaste asemel 4x108 kettaid jnejne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 29.11.17 08:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Nananass
Tänud abistava info eest. Kasutaja yanekk iroonia põhjust ei oska küll välja mõelda. Kas tegemist on taas vinge foorumirikkuriga, kes viriseb teiste raha kasutuse üle ja ise elab Lasnamäel?
Ma saan kasutada tuttava garraa˛is tõstukit ja seetõttu olen oskuste piirides enda autodel kuluosad ise ära vahetanud. Ma ei ole mehaanik ega katsugi väita seda.

Harja ajavad punaseks need inimesed, kes täidavad abiküsija teema tühja hülgemölaga.


"Hea" kui inimesed suudavad lugeda seda mida tahavad ja kuidas endale sobilikum on.
Kui natuke rohkem süveneksid, siis nii ei küsiks.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sven66
huviline



Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 4.2, 100 quattro avant sport, Coupe GT, Subaru Forester XT, Coupe Q, 2x gsxr

postitati 29.11.17 08:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: Nananass
Tänud abistava info eest. Kasutaja yanekk iroonia põhjust ei oska küll välja mõelda. Kas tegemist on taas vinge foorumirikkuriga, kes viriseb teiste raha kasutuse üle ja ise elab Lasnamäel?
Ma saan kasutada tuttava garraa˛is tõstukit ja seetõttu olen oskuste piirides enda autodel kuluosad ise ära vahetanud. Ma ei ole mehaanik ega katsugi väita seda.

Harja ajavad punaseks need inimesed, kes täidavad abiküsija teema tühja hülgemölaga.


Ma arvan, et vihje oli selle 10€ kaabli kohta. Inimesed ei taha aru saada, et need hiina imed töötavad 99% ulatuses vaid kaabliga kaasa tuleva tarkvaraga, mis on ära häkitud/cräkitud toimima just selle kloon kaabliga. Originaal VCDS tarkvaraga muudad oma hiina kaabli hetkega pesunööriks arvuti ja auto vahel, millekski muuks enam see ei sobi. Iga töö jaoks on ikkagi vastavad vahendid mõeldud.


OT, aga tellisin hiinast kaabli ja toimib originaal vcds tarkvaraga(17.8 Hex v2). Pole vaja osta kņige odavamat pahna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 30.11.17 12:15 Tsiteeri


Millise kaabli Sa tellisid?
Natuke googeldamist ja saan aru, et kui eemaldada käsipiduri mootor, siis saab ka ilma tarkvarata pidurid ise vahetatud.

Teine idee on osta siiski juhe ja õppida programmi kasutama. Kuna töökojas tahetakse 150€ selle töö eest, siis sarnase raha eest peaks toimiva lahenduse saama juba. Sellisel juhul on juba kõik vajalik tulevekuks olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 30.11.17 12:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Nananass
Millise kaabli Sa tellisid?
Natuke googeldamist ja saan aru, et kui eemaldada käsipiduri mootor, siis saab ka ilma tarkvarata pidurid ise vahetatud.

Teine idee on osta siiski juhe ja õppida programmi kasutama. Kuna töökojas tahetakse 150€ selle töö eest, siis sarnase raha eest peaks toimiva lahenduse saama juba. Sellisel juhul on juba kõik vajalik tulevekuks olemas.


Aga tee proovi, saad teada. Miks õppida teiste vigadest, kui saab kogemuse oma nahal. Mõni tark laseb ka mootoritele otse voolu peale ja omaarust sai jube hästi tehtud.
Peale klotside vahetust tuleb ka test teha (A8-l tuleb määrata ka klotsi paksus näiteks), kus kõik vajalik ilusti paika loksutatakse.
Kaabli ost on hea mõte, kuid arvesta sellega, et tuleb teada lisaks kaabliga seonduvale ka seda, mis mootoris ja kogu autos tegelikult toimub, lisaks on iga Audi mudel sisuliselt isemoodi mõlemalt poolelt. Muidu ei diagnoosi sa midagi. Küll nähtud neid, kes panevad kõiki maailma marke puusalt, tegelikult ei oska nad midagi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 30.11.17 12:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Nananass
Sellisel juhul on juba kõik vajalik tulevekuks olemas.

Palju läbisõitu planeeritud on, et sellised ettevalmistused tulevikuks? ;). Tegelikult oli see nüüd huumoriga mõeldud, kuna järgmist klotsivahetust see masin võibolla Sinu käes enam ei näegi. Eks kaablist ja teadmistest ikka pisut kasu on, aga ei maksa liiga üle hinnata selle kasutegurit. Toon võrdluseks - mul on viis VAG masinat ja mul on seda kaablit reaalselt vaja läinud 2 korda mitme aasta jooksul ja sedagi ainult võimaliku vea analüüsiks, millele tõesti olude sunnil ise käed külge panin ja ühel korral peale õlivahetust järgmine vahetusvälp "vaikimisi" 15tkm pealt 10tkm peale muuta, kuna nullimine tehti mingi "ready to go" OBD jublunniga, mis lihtsalt ei võimaldanudki muud kui lihtne "reset". Vot nii - muuks pole seda kaablit küll väga vaja läinud ja olen ka kõik "kaabliteenust" soovijad pikalt saatnud. MOTT.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 30.11.17 19:19 Tsiteeri


150€ klotsi vahetus. Kui see ainult töö on, siis vist isegi odavam Soomes lasta vahetada. ;)
To kps: Vanad välja - uued sisse meetodil võib seda kaablit paari kuu pärast uuesti vaja minna :D


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
PTC
huviline



Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.17 20:32 Tsiteeri


Ketaste klotside sobivad tüübid saab vist teada PR /lisavarustuse/ koode tudeerides. Asuvad hooldusraamatus.
Tagapidurite ketta / klotsi vahetuseks - el. seisupiduri vabastamiseks vaja siis arvutit kaablit ja vcds programmi - see kõige kättesaadavam
Õlivahetuse puhul võta ka korgiseib
Õhufilter käib korpuse külge ka 2 veikse - kruviga - ära enne kanguta
Salongifiltri vahetuseks vt juutuubis enne mõnda videot
Kütusefilter - uus filter ikka puhast kütust täis + vcds abiga pump priming teha
Ja hooldusintervalli nullimiseks jällegi vaja arvutit koos kaabli ja vcds'ga.
Et ilma programmi ja kaablita on suht keeruline hooldust teha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
aadumees
huviline



Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.17 23:23 Tsiteeri


Kasutajale PTC au ja kiitus.
Foorumlased, saage aru see on foorum, inimesed tulevad siia nõu küsima ja infot hankima, mitte lugema seda kui rumalad nad. Muidugi võiks inimesel elementaarsed teadmised olla aga pm. on koguaeg meil siin selline tüüpiline jutt siin, et tuleks autoga seotud tegevustest eemale hoida ja viia teenindusse, kuna kellegi jaoks on õige varuosa tellimine ka jube keeruline. Foorum kaotab mõtte, kui te jagate siin ainult Revali visiitkaarte. Kui ei viitsi aidata - ära postita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 03.12.17 18:05 Tsiteeri


Tänud postituse eest. Näha, et PTC on asjaga kursis ja ei pea vajalikuks ennast foorumi uute kasutajate najal upitada.
Kuna BMW klubi foorumis jagatakse väga hea meelega infot, mis tootjate ketaste+klotside kombo on parima hinna ja kvaliteedi suhtega, siis ei osanud arvata, et jõudes "konkurendi" klubi lehele, saab sellise küsimuse eest piki pead.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 04.12.17 10:11 Tsiteeri


Võtan teadmiseks. Hea mingil ajal omalgi ketaste/klotside vahetus ära teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ott1
klubiliige



Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDi 08a.quattro automaat

postitati 04.12.17 10:20 Tsiteeri


Tere,

Klotsid kettad tuleks jah vastavalt lisavarustuse koodidele osta/tellida.
Omal vin koodi abil tellides korra juba saadud valed kettad.
Ja samuti õlipunni seib soovitav uus panna, samuti oma kogemus näitab, et võib jääda lekkima.
Ja salongifiltri vahetus on ikka tõsine käte lõhkumise ettevõtmine kui ei taha poolt autot lahti võtta.


algaja audihoolik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 15.01.18 16:54 Tsiteeri


Mõtlesin, et lähen võtan Audi esindusest C6'le õlikorgi seibi, aga tuleb välja, et selle peab 3 päeva ette tellima (ning maksab üle 1.5€....). Kas on Tallinnas mõni koht, kus see kindlalt kohe kohapeal olemas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 15.01.18 17:03 Tsiteeri


Aga kui palju neil maksab uus kork KOOS UUE SEIBIGA?

Mis on kõikidel kohe olemas. Ja tellima ei pea, sest neid on laos miinimum viissada.

Noh see ongi siis mingi tavaline lühike polt ja seib all. VAG-il on mingi teema sellega, et alati pannakse uus asi koos seibiga.
Hind võib täitsa samasse auku olla. No maksab kolmekas, poogen ju, kui sul kodugaraa˛is pole riiulis lahtrit "vaskseibid" hinnaga 200€ kõik mõõdud olemas...
VAG on maailmas üks edukamaid autofirmasid, kuskilt see ju tuleb.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
PTC
huviline



Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.18 17:48 Tsiteeri


Automeister ehk.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 74.9% - SQL: 25.1%]