Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A8 D2 Quattro 4.2 220Kw 98 CAT tuli hakkas põlema (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 6817)
Juhtusnii
huviline



Registreerunud 30.10.17
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 30.10.17 18:31 Tsiteeri
Audi A8 D2 Quattro 4.2 220Kw 98 CAT tuli hakkas põlema



Tervist!

Sai siis soetatud paar kuud tagasi endale Audi A8 D2 Quattro 4.2 220Kw 98 aasta (Käigukasti veaga).
Käigukastiga sai remondis käidud ja viga ära likvideeritud.Audiga sai sõidetud terve nädalavahetus ja probleemideta,
aga täna tööle minnes hakkasin ühest rekast mööduma ja tallasin gaasipedaali põhja kiirus jõudis 110 KM/H ja sinna ta jäigi ,rohkem ta edasi ei läinud ja lõi CAT tule põlema. Tõmbasin tee äärde ja jätsin auto korra seisma ja panin uuesti käima, CAT tuli kustus ära ja käis ilusti. Proovsin rahulikult sõita, siis CAT põlema ei viska ega midagi, aga kui gaasipedaali põhja vajutan ja jõuab 100KM/H, siis lööb CAT tule põlema. Sai ka diagnostis käidud (laadisin pildi ka üles) ja kustutas kõik vead ära ja sai peale seda proovitud uuesti, gaasipedaali põhja vajutatud ja enam CAT tuld põlema ei löönud ja nagu tundus et kõik oleks korras. Läks 5h mööda hakkasin koju sõitma, proovsin uuesti ja jälle lõi põlema ja sama jama .

Lugesin ka natuke selle CAT tule kohta, mis seda võib põhjustada :

Kütusepump ( Kuna endal gaas peal, siis saan välistada selle teema )
Küünlad
Kommutaator
Süütepoolid
Katid
Lambda
Aju

Siit teemast loen, et hakkas järjest minema ja viga taga ajama : http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=127403&page=1 (Kas ise siis samamoodi testima hakkama? Ja järjest proovima hakkama, või kellegil mingi teine lahendus välja pakkuda, mida esimesena proovima hakata? Või soovitada kedagi, kes selle veaga varem kokku puutunud, ja oskaks korda teha )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Juhtusnii
huviline



Registreerunud 30.10.17
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 30.10.17 18:38 Tsiteeri


Diagnost näitas et sellised vead


https://www.upload.ee/image/7612344/23030435_1437515182968164_778762002_o.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 30.10.17 21:34 Tsiteeri


Maadlesin kunagi sama hädaga. Lisaks oli hapu üks lambda pistik ja väntvõlli asendiandur.

Esimesena tasuks vast süütepoolid või kommutaatorid (juhtmed) ringi tõsta ja vaadata kas viga kolib mõnda teise silindrisse.

Kommutaatorid sobivad muidu ka A4 1.8T omad kui õigesti meeles on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 01.11.17 00:13 Tsiteeri


Alusta jah süütepoolide ringi tõstmisest. Kui viga kolib teise silindrisse siis viga poolis. Kommutaatorite juhtmeid võib ka ringi tõsta, aga kas mitte pole nii et 1-4 silinder ühe kommuka all ja 5-8 teise? Siin näitab viga 4, 5 ja 8 silindris, mis tähendaks, et on läinud mõlemad kommukad läbi, mis omakorda tundub minujaoks ebaloogiline?!
Kindlasti tasub ka küünlad üle kontrollida ja need ''kummipiibud'' mis on süütepooli otstes, need kipuvad ajajooksul deformeeruma, mis omakorda või ka põhjustada mootori kakkumist kiirendamisel, õrna tiksumist tühikäigul ja lööb veakoodid sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 01.11.17 05:54 Tsiteeri


1, 4, 6, 7 peaks olema ühe kommutaatori all ja ülejäänud teise all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 01.11.17 23:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
1, 4, 6, 7 peaks olema ühe kommutaatori all ja ülejäänud teise all.

Okei, täitsa võimalik, et mul valesti meelde jäänud kui enda oma jaoks sai uuritud kunagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Juhtusnii
huviline



Registreerunud 30.10.17
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.17 19:04 Tsiteeri


Selline mure, et pole ikka asjale lahendust leidnud ja autot korralikult käima saanud :/


Sai proovitud ja uued ostetud:


Süütepoolid sai ringi tõstetud ( Korras )
Sai pandud uued küünlad , 2xkommutaatorit , sisselaskekollektori tihendid, pihusti tihendid ja seibid.
Silindri surveid sai testitud ja kõik oli normis

Käisin ka ülevaatuspunktis ja sain läbitud ülevaatuse, CO oli korras seega välistan ka katid.
Kuna sõidan gaasi, kui ka bensiiniga siis käisin ja lasin kontrollida gaasi seadme ära. Lasin filtrid ära vahetada ja hoolduse teha, öeldi et kõik toimib nii nagu peab ja pihustid töötavad ilusti.

Kas keegi oskab veel mingit nõu anda ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MirkoK
huviline



Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C5 Man.

postitati 16.02.18 17:25 Tsiteeri


Nukkvõlli ketid pole venind vôi äkki hamba võrra ülevisanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.02.18 00:37 Tsiteeri


Lülita gaas välja ja sõida ainult bensiiniga ning suure tõenäosusega probleem kaob.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
MirkoK
huviline



Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C5 Man.

postitati 17.02.18 00:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Lülita gaas välja ja sõida ainult bensiiniga ning suure tõenäosusega probleem kaob.

Puhthuvist küsiks,et mis andurit see gaas mõjutab/segab, et cat tuli põlema hakkab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.1% - SQL: 47.9%]