Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Invent-Jetronic (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 13245)
husu
huviline



Registreerunud 20.07.12
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2.3 100kW '89

postitati 24.10.17 14:31 Tsiteeri
Invent-Jetronic



Kuna midagi asjalikku ei leidnud selle kohta, siis tegin makse ära ja jäin ootama, kas on päris asi või nigeeria prints. Eks hiljem täiendan postitust.

http://invent-labs.com/invent-jetronic/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.17 14:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: husu
Kuna midagi asjalikku ei leidnud selle kohta, siis tegin makse ära ja jäin ootama, kas on päris asi või nigeeria prints. Eks hiljem täiendan postitust.

http://invent-labs.com/invent-jetronic/


Niipalju kui naabrite keelest mõistan, on tegemist lihtsalt piggy-back ajuga ja originaalsüsteem jääb kõik alles v.a. pihustid.
Ka see oleks siis juba sobinud:
http://fmic.eu/stand-alone-piggy-back/113-ecumaster-det-3.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 24.10.17 17:58 Tsiteeri


Siin samas foorumis oli paar kuud tagasi neist juttu ja keegi vist tellis isegi ära?
Nimi küll ei olnud Invent, aga Ukraiinaga oli samamoodi tegu ja pea sama kas L-jetronic`uks (või Motronic`uks) transformeerimise komplektiga oli tegu. Uus mõistus, uued Siemensi pihustid, custom latt ja veel paar vidinat.
Ühesõnaga Ukrainast on saanud nende K-Jettide ümberehituse juhtivriik...:D

Ise nad on rahul, pidid töötama küll.

P.S. Pumba kohta ma ei tea, kas jääb vana; see vana originaal on ju ilge rõhuga; uus süst aga töötab madalalt...

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.17 19:36 Tsiteeri


Rõhuregulaator on pildil olemas, üleliigne läheb paaki tagasi nagu ikka. See vana pump on paras pigem vanuse tõttu välja vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 24.10.17 20:26 Tsiteeri


Mina olen see kes tellis. Hetkel veel paigaldamata. Kohale jõudis sealt nelja päevaga ja oli sama kodukas ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 25.10.17 06:17 Tsiteeri


Kas tellisid turbokale või vabalthingavale? Originaal aju tuleb ka alles jätta ikka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 25.10.17 07:06 Tsiteeri


Mc1 mootorile. Enda aju jääb ka alles, teatud juhtmetele tuleb see aju juures külge joota. Neil asjalik juhend ka olemas kuidas see käib. Loodan selle aastanumbri sees veel külge saada. Video paigaldusest ka nende lehel olemas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 25.10.17 12:00 Tsiteeri


Originaalaju jääb ainult tühikäiguklappi regullima, uus aju reguleerib pritseaega ja läbi selle ka kütusekogust.

Aga peaks neid vist paigaldama hakkama, kui keegi teine ei taha seda teha...:D:D:D


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 25.10.17 21:08 Tsiteeri


Vaatasin, et pakuvad sarnast komplekti turbokale ka, et uus aju siis tegeleb kütusega ja vana jääb siis süüdet ja tühikäiku tüürima?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 26.10.17 10:09 Tsiteeri


Süütest ei tea KE-jet midagi, sest vända v. nukaandurit ju pole.
(halliandurist saab lihtsalt teada, et mootor vaid kas käib või ei käi ringi ja sealtkaudu majandab ka pumba releed)

Süüte regull käib vanakooli põhimõttel samamoodi edasi, s.o. mehaaniliselt ja ainult jagajast.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 26.10.17 12:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Süütest ei tea KE-jet midagi, sest vända v. nukaandurit ju pole.
(halliandurist saab lihtsalt teada, et mootor vaid kas käib või ei käi ringi ja sealtkaudu majandab ka pumba releed)

Süüte regull käib vanakooli põhimõttel samamoodi edasi, s.o. mehaaniliselt ja ainult jagajast.

.


Vända andurid on KE puhul vägagi olemas. Nii TDC kui ka RPM. Samamoodi saavad kõik KE-jet vanakooli turbokad suurepäraselt aru kui rihma üle viskab või süüteajastus ei ole päris paigas.
K-jet oli see mis käis vaid hallika pealt ja süüte ajastamine käis vaakumiga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.17 16:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Süütest ei tea KE-jet midagi, sest vända v. nukaandurit ju pole.
(halliandurist saab lihtsalt teada, et mootor vaid kas käib või ei käi ringi ja sealtkaudu majandab ka pumba releed)

Süüte regull käib vanakooli põhimõttel samamoodi edasi, s.o. mehaaniliselt ja ainult jagajast.

.


Vända andurid on KE puhul vägagi olemas. Nii TDC kui ka RPM. Samamoodi saavad kõik KE-jet vanakooli turbokad suurepäraselt aru kui rihma üle viskab või süüteajastus ei ole päris paigas.
K-jet oli see mis käis vaid hallika pealt ja süüte ajastamine käis vaakumiga

Kõik õige, aga Audi 10V turbokad on minu teada siiski kõik k-jetronicu edasiarendused(K-lambda vms), kuna juhtrõhuregulaatorid neil kõigil veel mehhaanilised, mitte elektroonilised nagu KE-l.
Hilisemad turbokad (MC1/MC2) lisaks veel lambda, laaderõhu juhtimise(N75) ning deto kontrolliga.

Tahaks kohe näha kuidas ärapetetud MC1 turbokas toimima hakkab.
Kui seadistama hakata, siis ühe arvutiga sätid üht aju ja teise arvutiga põletad originaalajusse uusi EPROME? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 26.10.17 17:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO


Vända andurid on KE puhul vägagi olemas. Nii TDC kui ka RPM.


Milline neist on vända andur?

https://www.upload.ee/thumb/7597674/80_engine_3a_skeem.jpg

Sa ajad tõesti ilmselt mingi edasiarendusega segamini. Motronicul oli juba kommutaator aju sees (sellepärast uus nimi mõeldigi välja) ja vajalikud andurid, et ta seda süüdet regullida saaks.
Aga siin räägime ikka vanast heast ja lollist pidevast pritsest. Mida keerulise mehaanika pärast ka keeruline remmida on; sellepärast ka neid asendusi ehitatakse.

K = Kontinuierlich, s.o. nagu võtit annad, kukub kõigist 4st v.5st pihustist täiega uhama niikaua kui mootor käib. Olgu klapp lahti või kinni, ikka uhab.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.10.17 08:08 Tsiteeri


Jätaks selle teema nüüd ikkagi R5 mootoritele.
Stihl, Sa saad ilmselt ise ka aru et KE-Motronic ja (K-)KE-Jetronic on kaks täiesti erinevat asja. Samamoodi on erinevad asjad 4silindrit ja 5 silindrit.
Siin teemas räägime hetkel konkreetselt R5 Turbost.
KE-Jeti skeemidelt ei leia vända andureid tihti juba selle pärast, et enamus inimesi ei tea et need mootorid kasutavad üldse kahte eraldi aju, milledest üks tegeleb pritsega ja teine süütega. Samamoodi on vaja alati nendel läbi viia kaks eraldi vigadelugemise protokolli, mida samuti ei tehta.
Mina olen kogu oma teadliku elu pidanud lugu R5 turbomootorist ja nendel on RPM ja TDC olnud peal juba aastast kilp ja mõõk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 27.10.17 11:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO

Siin teemas räägime hetkel konkreetselt R5 Turbost.


See teema ei rääkinud turbost, vaid sina sõitsid sellega sisse...:D

Teemaalgatajal, lugesin, et on Coupe 2.3 100kW '89 ja selle pritsesüsteemi vahetus oli teemaks.
Kuna mul endal ka ühel autol 4/5 sellest mootorist peal, siis targutasingi...

Minu omal pole ka mingeid vändaandureid, hoolimata sellest, et see on KE-Jetronic.
(nagu ka skeemilt lugeda võid)

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 27.10.17 12:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl

See teema ei rääkinud turbost, vaid sina sõitsid sellega sisse...:D

Teemaalgatajal, lugesin, et on Coupe 2.3 100kW '89 ja selle pritsesüsteemi vahetus oli teemaks.
Kuna mul endal ka ühel autol 4/5 sellest mootorist peal, siis targutasingi...

Minu omal pole ka mingeid vändaandureid, hoolimata sellest, et see on KE-Jetronic.
(nagu ka skeemilt lugeda võid)

.


Alates Madisx postitusest võiks tavalugeja eeldada, et jutt käib turbokast, mitte ei sõitnud QUATTRO sellega sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.10.17 13:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO

Siin teemas räägime hetkel konkreetselt R5 Turbost.


See teema ei rääkinud turbost, vaid sina sõitsid sellega sisse...:D

Teemaalgatajal, lugesin, et on Coupe 2.3 100kW '89 ja selle pritsesüsteemi vahetus oli teemaks.
Kuna mul endal ka ühel autol 4/5 sellest mootorist peal, siis targutasingi...

Minu omal pole ka mingeid vändaandureid, hoolimata sellest, et see on KE-Jetronic.
(nagu ka skeemilt lugeda võid)

.


Siis järgmine kord alustame ilusasti ka sellest et paned siia Jetronicu skeemi mitte Motronicu oma, eks.
See, et mingid asjad näevad kapoti alt sarnased välja ei tähenda et tegu on sama asjaga. Samamoodi on meestel ning naistel sama arv käsi ja jalgu, aga mõistus töötab ikka nii et teineteisest aru ei saada.
Ja et üdini aus olla, tegelikult on mul Sinu igas teemas näppude püstiajamisest juba päris ammu kopp ees. Kõik ei ole sündinud mehaanikud ja tore on kui keegi midagi ette võtab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 27.10.17 16:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Samamoodi on meestel ning naistel sama arv käsi ja jalgu, aga mõistus töötab ikka nii et teineteisest aru ei saada.

Ühel ju vändaandur puudu. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 27.10.17 18:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO

Ja et üdini aus olla, tegelikult on mul Sinu igas teemas näppude püstiajamisest juba päris ammu kopp ees.


Selle jaoks on telefon olemas. Kõne peale ja tekst, et kle, tahaks sulle lõuga sõita ja kus sulle sobib.
Niikaua, kui selleks mune pole, ära mölise, eks.

Mees tegutseb kohe, kui kopp kellestki ees on, sina ootad nurgas ja ussitad, et ehk läheb paremaks? ( päris ammu??? ...nagu väidad...)

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.17 09:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO

Ja et üdini aus olla, tegelikult on mul Sinu igas teemas näppude püstiajamisest juba päris ammu kopp ees.


Selle jaoks on telefon olemas. Kõne peale ja tekst, et kle, tahaks sulle lõuga sõita ja kus sulle sobib.
Niikaua, kui selleks mune pole, ära mölise, eks.

Mees tegutseb kohe, kui kopp kellestki ees on, sina ootad nurgas ja ussitad, et ehk läheb paremaks? ( päris ammu??? ...nagu väidad...)

.

Suht OK vana tundud, kohe lähed leekima, kui kellegi teadmised/arvamus Sinu omast erinevad.

Moded võiks selle OT rämpsu siit ära visata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkendra
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.06
Asukoht: St. Julian's, Malta
Kasutaja on eemal

Auto: mis iganes kätte juhtub

postitati 28.10.17 10:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO

Ja et üdini aus olla, tegelikult on mul Sinu igas teemas näppude püstiajamisest juba päris ammu kopp ees.


Selle jaoks on telefon olemas. Kõne peale ja tekst, et kle, tahaks sulle lõuga sõita ja kus sulle sobib.
Niikaua, kui selleks mune pole, ära mölise, eks.

Mees tegutseb kohe, kui kopp kellestki ees on, sina ootad nurgas ja ussitad, et ehk läheb paremaks? ( päris ammu??? ...nagu väidad...)

.
Mats on mats. Ela ennast kuskil ringis välja, mitte ära mängi mingit netikangelast.


MK
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
husu
huviline



Registreerunud 20.07.12
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2.3 100kW '89

postitati 03.11.17 21:30 Tsiteeri


Pakk jõudis eile omniva'sse. Aga juba oli riigi karvane käsi vahel ja nõudis deklareerimist, kuna pakk tuli väljaspoolt eu'd. Tolli ja käibemaks juurde 112 euki. Western Union ei lasnud ka internetist raha saata(teenustasu 3 euki), tuli omniva kontorist saata(teenustasu 25 euki). Kõrvalkulusi tuleb ikka hulka juurde

TDC kohta niipalju, et halli anduri ratta pealt esimese silindri vahe tuleb poolteist millimeetrit suuremaks käiata. See on piisavalt suur signaali ''häire'', et aju saab aru kus esimene silinder on. Ja eelsüüte nurk 15 kraadi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 04.11.17 10:32 Tsiteeri


Siis sul lihtsalt ei vedanud. Mul jäigi kogukuluks see ost ja saatmine 20Euri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 04.11.17 18:00 Tsiteeri


See ju viimasel ajal nii populaarne toode, et isegi poolakad on hakanud seda 300€ eest tegema.
Aga need peaks ju küll juba EU riik olema.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
husu
huviline



Registreerunud 20.07.12
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2.3 100kW '89

postitati 15.11.17 14:36 Tsiteeri


Täna lõpuks kuller tõi kohale. Ei läinudki väga kaua aega. Ainuke asi, et reklaamis lubati Siemensi pihusteid aga pakis olid Boschi omad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 72.5% - SQL: 27.5%]