Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Konditsioneeri toru remont (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3832)
rixa
huviline



Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 330XD

postitati 27.06.05 16:39 Tsiteeri
Konditsioneeri toru remont



Selline asi, et konditsioneeri toru metallist osa ühest kohast katki hõõrunud. Kas kuidagi kuskil saab seda parandada, või on lahendus ainult toru vahetus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 27.06.05 16:43 Tsiteeri


Ma tean, et üks AGA vend küll parandas enda autol selle toru ära ... niiet pöördu mõne sellise firma poole, kes gaasidega tegeleb :)


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 27.06.05 19:11 Tsiteeri


Kõige lihtsam ja usun ka kõige odavam on ikkagi see toru välja vahetada, sest ega sul lihtsam pole teda mitmeid kordi maha kakkuda ja siis uuesti kliimat täitmas käija, sest sellised lapitud asjad, reeglina pidama ei jää.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rixa
huviline



Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 330XD

postitati 27.06.05 19:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
Kõige lihtsam ja usun ka kõige odavam on ikkagi see toru välja vahetada, sest ega sul lihtsam pole teda mitmeid kordi maha kakkuda ja siis uuesti kliimat täitmas käija, sest sellised lapitud asjad, reeglina pidama ei jää.


Uus toru maksab Revalis 3200 krooni!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.06.05 19:41 Tsiteeri


Otsi vend kes omab TIG- keevitust.Tema on vast ainus kes sind aidata suudab,kuna need torud ei ole mitte metall vaid alumiinium.Igasugune vooliku ja klabmri teema on välistatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 27.06.05 19:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
Kõige lihtsam ja usun ka kõige odavam on ikkagi see toru välja vahetada, sest ega sul lihtsam pole teda mitmeid kordi maha kakkuda ja siis uuesti kliimat täitmas käija, sest sellised lapitud asjad, reeglina pidama ei jää.


kui inimene kes sellega pidevalt tegeleb ja asja ära parandab siis kahtlen selles et seda toru tuleks pidevalt maha kiskuda :)
eks originaalis on ka need toru otsad ju sinna keevitatud/tinutatud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.06.05 21:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Driver
Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
Kõige lihtsam ja usun ka kõige odavam on ikkagi see toru välja vahetada, sest ega sul lihtsam pole teda mitmeid kordi maha kakkuda ja siis uuesti kliimat täitmas käija, sest sellised lapitud asjad, reeglina pidama ei jää.


kui inimene kes sellega pidevalt tegeleb ja asja ära parandab siis kahtlen selles et seda toru tuleks pidevalt maha kiskuda :)
eks originaalis on ka need toru otsad ju sinna keevitatud/tinutatud :)


Ise tegelen kliimadega päris tihedalt (nii 1-5 kondika kontrolli +torude-radikate vahetust ja täitmist nädalas)
Ja julgen öelda et ilma mahavõtmata keerab tuksi terve kliimasüsteemi.See süsteem peab olema puhtam kui haigla opituba.
Minu soovitus oleks muidugi uus toru leida,kuid kui seda ei leia ja süsteem on juba pikalt lahti olnud,siis tuleb teha süsteemi puhastamine vaakumi teel ja võibolla ka freooni filtri vahetus.Nimelt ei tohi süsteemi jääda tilkagi kondensi ega niiskust.Muidu on kogu töö olnud asjata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
rixa
huviline



Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 330XD

postitati 28.06.05 07:11 Tsiteeri


Ma mõtlesin minna lammutustest otsima, aga tekkis see kinni lahti keeramise küsimus - kui hästi need otsad pidama jäävad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 28.06.05 17:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rixa
Ma mõtlesin minna lammutustest otsima, aga tekkis see kinni lahti keeramise küsimus - kui hästi need otsad pidama jäävad?


Selle jaoks on tihendid, mille peaks välja vahetama :)


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 05.07.05 20:14 Tsiteeri


Sorry OT pärast,aga kui kummi voolik kliimal katki on kas seda annab lappida toru ja klambritega?


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 05.07.05 20:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Uss
Sorry OT pärast,aga kui kummi voolik kliimal katki on kas seda annab lappida toru ja klambritega?


ei tasu ära


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.6% - SQL: 54.4%]