Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C6 3.0TDI seguklapp (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3606)
Pandora
huviline



Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet

postitati 18.07.17 06:50 Tsiteeri
A6 C6 3.0TDI seguklapp



Tervist,

mure selline, et ühel päeval lisandus auto töösse väga kummaline krabin/lõgin. Kaabel ütles, et viga on seguklapiga (Stuck or difficult to move). Ka mootori tuli põleb sellest.
Võtsin selle seguklappi siis välja ja vaatasin selle kaane alla kust pistik tuleb. Selgus, et see plastik hammasratas on nii kulunud, et käib niisama ringi ja ei vea klappi kaasa.
Tahtsin küsida, et kas tõesti poel võimalik seda hammakat eraldi kuskilt saada ja pean terve drosseli uue ostma? Ühest auto24 kuulutusest nägin sellist drosselit müüa ja kiri oli juures, et sisu on taastatud. Ehk siis on kuidagi võimalik seda eraldi saada?
https://www.upload.ee/thumb/7240103/IMG_0957.JPG


Ühesõnaga kui keegi teab midagi täpsemalt siis oleksin tänulik. Mõtlesin, et uurin enne kui tõttan poodi uut ostma.

Ning see küsimus ka, et kas autoga sõita võib kui see klapp hetkel ei liigu ja on alati avatud asendis?


Tänud ette!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 18.07.17 08:05 Tsiteeri


Natuke lugemist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pandora
huviline



Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet

postitati 18.07.17 08:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raika
Natuke lugemist.


Tänud. Minu isendil DPF puudub. Tehasest juba ilma tulnud. Seega seda muret pole. Põhimõtteliselt siis võin praegu sõita kuni lahenduse leian?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 18.07.17 11:20 Tsiteeri


Mul oli alles täpselt sama jama. Seguklapi hammakad läinud, viimasest tulenevalt eelsüüteküünalde, dpf ja mootori kollased tuled põlemas. Mootoril jõudu ei olnud (ala 25% vast alles) ning käigukastki piiratuna töötamas ehk autot sai kasutada aga väga ebameeldiv.
Lisaks nii autos kui autost väljas oli heli selline pärast kävitamist mõni minut, nagu subwoofer peksaks autos (madal bass, põmm põmm põmm). :D Ja nii, kui remondi aega ootasin, tuhanded kilomeetrid tiksusid.
Netti ja remontijatele hakkab järjest rohkem seda infot tulema ehk eks 300 000 + km ls autode drosselklappide aeg saab nüüd massiliselt läbi.

Lahendust ei olnudki peale remonti viimise, ehk uue seguklapi + töö ning hind oli 300 kanti.

Vähemalt tore on sellest ka pilti näha.

Eks kindlasti mõne treiali juures saab õigest ja tugevast plastist lasta uued hammakad teha. Pildi järgi tundub suht lihtne hammakas olevat. Võimalik, et isegi kuskil kataloogist leitav, kuna hambad normaalse tavapärase kujuga.
Samas, kuna mootoril on metallist hammakad, miks ei võiks ka vastus olla plasti asemel metallist?
Näiteks kerge lahti harutamine:
https://www.youtube.com/watch?v=-PGFUPcax3o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
walkman
huviline



Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2

postitati 18.07.17 15:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: anduke88
Mul oli alles täpselt sama jama. Seguklapi hammakad läinud, viimasest tulenevalt eelsüüteküünalde, dpf ja mootori kollased tuled põlemas. Mootoril jõudu ei olnud (ala 25% vast alles) ning käigukastki piiratuna töötamas ehk autot sai kasutada aga väga ebameeldiv.
Lisaks nii autos kui autost väljas oli heli selline pärast kävitamist mõni minut, nagu subwoofer peksaks autos (madal bass, põmm põmm põmm). :D Ja nii, kui remondi aega ootasin, tuhanded kilomeetrid tiksusid.
Netti ja remontijatele hakkab järjest rohkem seda infot tulema ehk eks 300 000 + km ls autode drosselklappide aeg saab nüüd massiliselt läbi.

Lahendust ei olnudki peale remonti viimise, ehk uue seguklapi + töö ning hind oli 300 kanti.

Vähemalt tore on sellest ka pilti näha.

Eks kindlasti mõne treiali juures saab õigest ja tugevast plastist lasta uued hammakad teha. Pildi järgi tundub suht lihtne hammakas olevat. Võimalik, et isegi kuskil kataloogist leitav, kuna hambad normaalse tavapärase kujuga.
Samas, kuna mootoril on metallist hammakad, miks ei võiks ka vastus olla plasti asemel metallist?
Näiteks kerge lahti harutamine:
https://www.youtube.com/watch?v=-PGFUPcax3o


Ma ei tea kas üldse õige aga midagi paistab müüdavat internetis:

http://www.ebay.de/itm/Steuerklappe-Drosselklappe-Reparatur-Zahnrad-fur-AUDI-A3-A4-A5-A6-A7-A8-Q5-Q7-TT-/132095096433?fits=Make% 3AAudi&hash=item1ec17b3671:g:L8oAAOSwcaFZGqh7


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
PTC
huviline



Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 18.07.17 18:33 Tsiteeri


Samuti kood P0638 tuli külla- seda nii 235 tkm pealt. Sai seguklapp maha võetud - ilmselgelt vaja klapi hammasratastele hambaarsti. Säästlikult lähenedes otsustasin ebay.de'st 40 euro eest uued hammasrattad tellida - mis juba mitte plastist vaid miskist metallist. Eks vaata mis sest saab. Huvitav millist määret sinna vahele panna?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Pandora
huviline



Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet

postitati 21.07.17 09:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: anduke88
Mul oli alles täpselt sama jama. Seguklapi hammakad läinud, viimasest tulenevalt eelsüüteküünalde, dpf ja mootori kollased tuled põlemas. Mootoril jõudu ei olnud (ala 25% vast alles) ning käigukastki piiratuna töötamas ehk autot sai kasutada aga väga ebameeldiv.
Lisaks nii autos kui autost väljas oli heli selline pärast kävitamist mõni minut, nagu subwoofer peksaks autos (madal bass, põmm põmm põmm). :D Ja nii, kui remondi aega ootasin, tuhanded kilomeetrid tiksusid.
Netti ja remontijatele hakkab järjest rohkem seda infot tulema ehk eks 300 000 + km ls autode drosselklappide aeg saab nüüd massiliselt läbi.

Lahendust ei olnudki peale remonti viimise, ehk uue seguklapi + töö ning hind oli 300 kanti.

Vähemalt tore on sellest ka pilti näha.

Eks kindlasti mõne treiali juures saab õigest ja tugevast plastist lasta uued hammakad teha. Pildi järgi tundub suht lihtne hammakas olevat. Võimalik, et isegi kuskil kataloogist leitav, kuna hambad normaalse tavapärase kujuga.
Samas, kuna mootoril on metallist hammakad, miks ei võiks ka vastus olla plasti asemel metallist?
Näiteks kerge lahti harutamine:
https://www.youtube.com/watch?v=-PGFUPcax3o


See bassi heli on lisandunud minul ka. Kuid muud muutust peale selle nagu ei tähelda. Selgus, et eBays täitsa liigub neid hammakaid.
http://r.ebay.com/M587eg
http://r.ebay.com/6YiEPt

Tellisin need sinised, eks siis ole näha :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Pandora
huviline



Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet

postitati 21.07.17 09:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: PTC
Samuti kood P0638 tuli külla- seda nii 235 tkm pealt. Sai seguklapp maha võetud - ilmselgelt vaja klapi hammasratastele hambaarsti. Säästlikult lähenedes otsustasin ebay.de'st 40 euro eest uued hammasrattad tellida - mis juba mitte plastist vaid miskist metallist. Eks vaata mis sest saab. Huvitav millist määret sinna vahele panna?


Kas tellisid need: http://r.ebay.com/6YiEPt ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Comic
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.15
Asukoht: Viimsi-Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Allroad 3,0 TDI (B8) 176 kw

postitati 21.07.17 11:16 Tsiteeri


pidas silma neid http://www.ebay.com/itm/Drosselklappe-Reparatur-Satz-VW-AUDI-1-4TDI-1-9TDI-2-0TDI-2-5TDI-2-7TDI-3-0TDI/381523270648?_trksid=p2047675 .c100623.m-1&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D2%26asc%3D44757%26meid%3D718e7e393b9744309842ff9e560c81fd%26pid%3D100623%26rk%3D2% 26rkt%3D5%26mehot%3Dag%26sd%3D162443280269


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
PTC
huviline



Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.17 14:40 Tsiteeri


http://www.ebay.com/itm/Drosselklappe-Reparatur-Kit-fur-VW-Audi-Seat-Skoda-TDI-1-4-1-9-2-0-2-5-2-7-3-0-/282446803817?hash=item41c324 3369:g:PgsAAOSwRUhY~zbU&vxp=mtr

Seal on poolikusse hammasrattasse ka augud keermestatud - loodetavasti lihtsam külge panna.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
PTC
huviline



Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.17 12:34 Tsiteeri


Ja korda ta saigi. Ehk keerulisem oli saada need 3 imepisikest kruvi kiirelt oma kohtadale arvestades et epo kuivab suht ruttu. Ja klapi enda kinnitamisel ühele torx poldile vähe raske ligi pääseda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Pandora
huviline



Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet

postitati 24.07.17 10:41 Tsiteeri


Erinevates foorumites öeldakse, et pärast seda oleks vajalik teha kaabliga ka Throttle Body Alignment. Oskab keegi kommenteerida on see vajalik?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Pandora
huviline



Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet

postitati 06.10.17 15:51 Tsiteeri


Panen teema lõpetuseks ka pildi rem komplektist. Tellisin need metallist hammakad. Paigaldada oli üsna lihtne, kuigi selle hammaka keskava pidin nõksa suuremaks puurima. Muidu hakkas pooma.
Peale seda olen ca 1000km sõitnud ja kõik tundub toimivat. Soovitan

https://www.upload.ee/image/7530498/file.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.1% - SQL: 34.9%]