Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi S3 1.8T - 1999 - Korrutustabel (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 7109)
Korrutustabel
huviline



Registreerunud 17.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3

postitati 15.07.17 16:02 Tsiteeri
Audi S3 1.8T - 1999 - Korrutustabel



Tere Audi huvilised. Tutvustan teile oma uut mänguasja, millel on nimeks Audi S3. Idee sellisest autost tekkis kevade algul kui loobusin oma eelmisest talveautost (Bmw e36). Soov oli osta lihtsalt midagi, mis oleks äge ja millega saaks sõita aasta ringi. Muid autosid väga ei vaadanudki, ühte Audit olen varasemalt talveautona tarbinud ning see oli väga meeldiv kogemus. Algne plaan oli kindlalt tuua Saksamaalt või Rootsist, kuid mingil hetkel oli järsku Eestis müügil kokku 4 S3-e. Seega tundus mõistlik hetk minna ja vaadata need autod kõik üle. Okei, mitte kõik kuna üks neist oli ralliautoks kohandatud. Selle hetkeni olin ma peas ainult mõelnud kuidas see auto üldse sõita võiks ja kas ta on päriselus ka äge. Esimene hall auto valmistas pettumuse, kuigi ta oli kõige viimase aasta variant 165kw mootoriga. Hind oli täiesti vale, värv oli vale, salong oli vale ja üldse ei tekkinud mitte mingit tunnet. Järgmisena proovisin ära punase, mis oli müügil autoplatsil. Suure läbisõiduga, eheda porgani värviga ja Subaru stiilis summutiga auto aga vähemalt hind oli õige auto enda seisukorra kohta. Lõpuks proovisin ära ka musta, mis oli neist kõigist kõige korralikum ja komplektsem auto. Kindlasti autopede sõiduk olnud. Kõik autod ülevaadatud, siis jätsin mustale ja punasele autole oma häbematud pakkumised ning jäin ootama.
Valituks jäi lõpuks see punane auto, millest ka see teema tekib.
Audi S3
1999 aasta
Läbisõit: 336000
1.8 Turbo 154kW

Pilt ka minu esimest Audist.

https://www.upload.ee/image/7229874/20131208_135427.jpg

Ning siis peategelane.



https://www.upload.ee/image/7229922/IMG_1223.JPG

https://www.upload.ee/image/7229927/IMG_1225.JPG

https://www.upload.ee/image/7229923/IMG_1227.JPG

Esimesed suuremad asjad, mis mind häirisid kohe oli rõveda väljanägemise ja häälega summuti ning põlev absi tuli. Absi tuli lahenes lihtsalt õnneks, piisas anduri vahetust. Summutiga otsisin väikest aega originaali ning võtsin ka pakkumise uuele kuid kiiresti sai selgeks, et sellest ideest tuleb loobuda ning vaadata lihtsalt originaali lähedane. Kuna originaal lõpupütt on selline spetsiifilise kujuga jurakas, kus otsad on ainult ühes nurgas ning auto all on ta üldse risti, siis see raskendas natuke summuti valikut. Lasin lõpuks teha Summutiabis, väga meeldiv kogemus ja hea hind. Soovisin küll ümarate otstega summutit aga kuna pikkuselt poleks ta all ära mahtunud, siis tuli selline nagu pildil näha. Pütt ise Magnaflow toodang ja keskele lasin juurde panna ühe resonaatori. Ehk nüüd siis on katalüsaator-resonaator-lõpupütt. Heli poole pealt oleks tahtnud natuke vaiksemaks saada aga tundub, et tuleb ära harjuda lihtsalt. Oluliselt parem kui vana,
Pilt vanast summutist, auto all pilti pole aga ta oli sinna nii ilusti pandud kohe, et sulatas stange äärt. Pioneerid raisk.


https://www.upload.ee/image/7229945/NCVN5786.jpg


https://www.upload.ee/image/7229949/IMG_1226.JPG

Järgmise probleemina, mis tekitab natuke rohkem muret on see, et auto on hakanud kehvemini liikuma. Ma olen enam kui kindel, et selle vea tekitasin ma ise kui näppisin toimivat asja. Arvutis näitas õhuvigaja viga, kustutasin vea ära ning tagasi enam ei tulnud. Mõtlesin heast tahtest, et puhastan õhulugeja ettevaatlikult brake cleaneriga ära aga ma arvan, et ma tapsin ta. Viga küll ei näita aga sõitis maru kehvasti, võtsin juhtme lahti ning praegu on nii. Uus lugeja peaks jõudma mõne päeva pärast. Kui see ka probleemi ei lahenda, siis peab laskma kellegil arvutiga sügavamale vaadata.
Teine probleem, millega ma tahtsin kiiremas korras tegeleda oli raadio. Ostes oli keskkonsoolis tühjus nagu oleks äsja varganud käinud. Müüja andis kaasa lausa 2 raadiot, üks Audi TT Concert I(parandage kui eksin) ning katkise Panasonicu. Toppisin kohe originaali sisse ning ainuke kõlar, mis tööle hakkas on Bose süsteemi subwoofer pagasnikus. Ning üldse kui kasvõi ainult seda subwoofrit valjemaks keerata, siis jääb vahepeal üldse vait ning järgmine hetk juba lõugab. Leidsin täna aega ning otsustasin süveneda asja. Kiskusin maki välja ning proovisin keldrist leitud mingit suvalist makki. Muffigi. Okei, mõõtsin multimeetriga ning voolu nagu oleks ja originaal makk ju ikkagi tööle läks. Okei, makk surnud. Kõrval autost saab 100% töötava raaadio. Paigaldasin ta Audisse ning veendusin, et kõik kõlarid on olemas ja töötavad. Seega tahaks uskuda, et viga peitub makis endas. Jube hea oleks kellegilt healt inimeselt saada prooviks veel mõnda selle süsteemiga ühilduvat raadiot või äkki on mul üldse vale makk? Seega jätkub sõit vaikuses.


https://www.upload.ee/image/7230000/IMG_1229.JPG

Järgmise tegevusena ootab ees väike hooldus, ostetud said uued küünlad, mootori õli, haldexi õli ning filter, bensiinifilter. Selle haldexi löga vahetusega hakkab kindlasti veel nalja saama. Ebays pakkub kalli raha eest igast kõveraid tööriistu selle filtri eemaldamiseks. Prooviksin esialgu selle tööriista ise valmistada.
Kahju on ka sellest, et auto alt on ära rännanud originaal rattad. Need sooviks tulevikus ikkagi hankida kuskilt ning hädasti oleks ühte ainukest kõrvalistuja istet vaja.
Aitab praeguseks küll jutust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Korrutustabel
huviline



Registreerunud 17.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3

postitati 21.07.17 17:58 Tsiteeri


Üht ja teist on jälle nokitsetud. Raadio kohapealt jäi poolikuks aga see pole ka kuidagi lahenenud va. see, et raadio viisin remonti kuid sealt veel mingit diagnoosi ega vastust pole saanud. Uus õhulugeja jõudis kohale ja mingit muud mudru on ka veel kogunenud. Õli ootab vahetamist, valisin Castroli Edge 5W-30. Keegi oskaks aidata kus asub kütusefilter, siis teaks kust otsida. Pole jõudnud süveneda ning auto alt otsimas käia. Õhulugeja vahetus tundus olema success, sest sõidab paremini ning see, et ta enam nii hästi edasi ei käi tundub aina rohkem sellena, et ma olen lihtsalt harjunud temaga. Nii kui olin õhulugeja ära tellinud rääkis mulle töökaaslane kuidas ta oma W140 Mercedesega on just Bremi toodete pärast teele jäänud. Loodame, et mul nii ei lähe.

https://www.upload.ee/image/7252871/IMG_1261.JPG

Küünlad said vahetatud ning nüüd tundub ka, et klapikambrikaane tihend tuleb kiiremas korras ära vahetada.

https://www.upload.ee/image/7252890/IMG_1258.JPG

Ilmad on ka väljas juba sellised, et vaikselt tuli hakata mõtlema talverataste peale. Auto24-st jäid silma 17" Dotzi veljed, 5x100 on selline tobe auguvalem, et väga midagi valida ei olegi. Õnneks ET õige ja ainus kahtlus veel on keskava. Ootan kuni tellitud tungraud kohale jõuab üks päev ja siis proovin neid ka korra auto alla. Välimuselt meeldivad nad mulle oluliselt rohkem kui praegu all olevad 18" veljed. Talve hooajal lähevad need 18" müüki ning üritan leida ikka originaal Avused.

https://www.upload.ee/image/7252932/IMG_1234.JPG

18" rattad mõjuvad ka sõidumugavusele halvasti. Auto on ikka natuke liialt jäik.


https://www.upload.ee/image/7252936/IMG_1233.JPG

Kuna ilmad läksid soojemaks ikkagi, siis tekkis mõte, et võiks proovida neid velgi natuke ilusamaks teha. Ääred olid ikka räsitud äärekividest. Läksin poodi ja ostsin pahtlit ning liivapaberit. Nüüd olen mõned õhtud neid hõõrunud ja 2 velge on põhimõtteliselt valmis värvimiseks.

https://www.upload.ee/image/7252955/IMG_1235.JPG

https://www.upload.ee/image/7252959/IMG_1236.JPG

Lahti tegin siis esimese asjana oli tunne nagu oleks petta saanud. Sama nagu poest krõpsupaki ostad, pakk suur aga sisu pole ollagi. (jah ma saan aru, et see on grammide järgi)

https://www.upload.ee/image/7252968/IMG_1237.JPG

Mootoriruum on ka natuke korrast ära minu jaoks. Kahjuks on rändama läinud kõik plastikud ja nende kohapealt olen ka natuke nõutu. Ei oska neid kuskilt muretseda. Peab lihtsalt ebay-s silmad lahti hoidma. Teiseks puudusid näiteks õhulugeja ja filtri vaheliselt lõdvikult klambrid ja lõdvik ise on ka rõve. Tellin selle ilmselt varsti uue. Üleüldiselt võiks olla ka koonusfiltril natukene eraldav kopsik. Kui kellegil on mootoriruumist puuduvaid plastikuid pakkuda, siis postkasti palun ;).

https://www.upload.ee/image/7252980/IMG_1260.JPG

Täna tööl igavusest tellisin peegliklaasid uued, Alvadi juudikauplusest. Maksid 8 eurot tükk ning kvaliteet on Taiwan. Kindlasti paremad kui vanad, ainus asi mis häirib on see, et nad kuidagi laiendavad pilti. Kui häirima jääb, siis ostan uued.

https://www.upload.ee/image/7252997/IMG_1299.JPG
https://www.upload.ee/image/7253014/IMG_1300.JPG

Ma ei tea miks see pilt tagurpidi läheb, arvutis on õigesti.
Keegi oskab puusalt öelda millega on tegu ?


https://www.upload.ee/image/7253036/IMG_1262.JPG

Ning nüüd viimastel päevadel on muutunud igapäevaseks selline nähtus, et panen auto käima ja tekib ilgelt kõva ja peen heli mootoriruumis. Nagu mingi pump või ma ei teagi. Korra on ta seda ka varasemalt teinud aga nüüd ta teeb seda juba iga päev. Ning just peale tööpäeva nagu koer suurest õnnest hakkab saba liputama siis tema lihtsalt iniseb. Hoiab ka pöördeid 1100 peal ning kõik see laabub nii kui ma kohalt ära lähen ning korraks peale astun nii 3000 pöördeni. Ideid ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 21.07.17 19:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Korrutustabel
Täna tööl igavusest tellisin peegliklaasid uued, Alvadi juudikauplusest. Maksid 8 eurot tükk ning kvaliteet on Taiwan. Kindlasti paremad kui vanad, ainus asi mis häirib on see, et nad kuidagi laiendavad pilti. Kui häirima jääb, siis ostan uued.


Viga selles, et enne oli sul peegel "aspherical" ehk asfääriline (peegli välimine serv kumer, et vähendada pimedat nurka), aga uue ostsid "convex" ehk kumer (see tähendab kogu peegel on kumer).

Aspherical vs Convex mirror.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 21.07.17 19:47 Tsiteeri


Võin kohe öelda, et 17 ja 18 tollistel velgedel selle auto all erilist vahet ei ole sõidumugavusel, proovitud aastate jooksul erinevate rehvidega mõlemaid variante nii originaalvedrustuse kui H&R vedruga ja vahe põhimõtteliselt olematu. S3 8L ongi väga jäik auto. Huvitaval kombel oli auto H&R madaldusvedruga mugavam kui originaalvedruga, ei põrutanud aukudes nii palju.
Kütusefilter asubki põhja all, ei mäleta täpselt kummal pool.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaupsik
huviline



Registreerunud 10.03.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7´07 , Kodiaq´22 , Cherokee´03

postitati 22.07.17 08:46 Tsiteeri


Tervist. Kui ma nüüd õigesti mäletan siis kütusefilter on paremal pool põhja all tagumise ratta ees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Uk_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 RS4

postitati 22.07.17 11:41 Tsiteeri


Ilus concert1
link


Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Korrutustabel
huviline



Registreerunud 17.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3

postitati 31.07.17 21:21 Tsiteeri


Pisike sissekanne kuna jälle on uued küsimused. Vinguvale helile sain jälile, seda teeb "lisaõhupump", mis välismaa mingi foorumi kohaselt surub külmkäivitusega õhku väljalaskesse. Pump muidugi sellist häält tegema ei peaks aga kulumise ja ajaga võib hakata tegema. Kui ma seda pisikest filtrit käega kinni hoian, siis ta jääb vait. Selle teema juurde kunagi tulevikus tagasi.

https://www.upload.ee/image/7293635/IMG_1302.JPG

Vahepeal jõudis kohale hiinast uus võtmekorpus. Loomulikult ükski asi alguses tööle ei hakanud, autosse ei saanud sisse ning käima ka ei läinud. Komplekteerisin uuest ja vanast enamvähem viisaka võtme ning sain toimima. Viga oli selles, et immo pulk oli vana korpuse sisse liimitud ja oleks ma seda sealt hakanud välja urgitsema, siis ilmselt tänase päevani käiksin jala. Võinoh naine käiks jala ja mina sõidaks E30-ga.
Käisin autoga ülevaatuspunktis loksutamas ja mootorist väljuvaid gaase mõõtmas. Veermik kõik loksudeta aga tagumised amordid näevad välja sellised nagu neid poleks väga ammu vahetatud. Mootori gaasid on ka kõik väga head, mitte mingeid põlemisjääke ning lambdad ja katalüsaatorid kõik toimivad. Seega on ikkagi küsimus miks auto kehvasti sõidab. Külmalt on parem kui soojalt ning vahepeal samas on ka soojalt okei. Olen natukene nõutu selle kohapealt. Kas chip võiks aidata ? Äkki tõesti on lihtsalt keegi juba seda chipinud aga teinud seda niivõrd kehvasti, et auto ei toimigi normaalselt. All pool on pilt, milliseid vigu arvuti näitas hetkel. Kustutasin ära ja tagasi ei tulnud neist ükski.

https://www.upload.ee/image/7293685/IMG_1347.JPG

2. silindri detonatsioonianduri näit on suurem kui teistel silindritel. Samas näit mahub ilusti lubatud piiridesse. Kas viga võiks peituda selles ?

https://www.upload.ee/image/7293687/IMG_1348.JPG

Mitte kõik ei ole halvasti. Käsipidur ei toiminud. Nüüd toimib. Käsipiduri süsteem on suppordi sees ning piisas õnneks ainult sellest kui keskkonsoolist tross lõdvaks lasta ning tagant supporditest pöörad liikuma saada. Lahti ei tahtnud lammutada, sest muidu oleks ilmselt uutele pidanud mõtlema hakkama. Seega leotasin õliga ning liigutasin neid nii kaua kuni olid juba head. Aga kui seal keskonsooli läheduses juba töö toimus, siis tuli sealt ka uusi muresi. Nimelt oleks vaja käetoele ühte plastikut ning tervet käetoe luuki.
Maanteel oli tunda kerget vibratsiooni, rattad olid halvasti balanseeritud.

https://www.upload.ee/image/7293649/IMG_1345.JPG

Raadioga on siis selline lugu, et minu omal on volüümi nupp katki ning varuosa ei ole. Seega ostsin ära selle Concert I, millele siin viidati. Peaaegu isegi toimib aga samas on ka palju muresi. Tagumiste uksepolstrite sees olevad kõlarid ei toimi, kiskusin polstri maha ja panin juhtme kõlari külge aga ikka ei tööta. Peab multimeetriga kallale minema.
Teine ja halvem asi on see, et antenn on räme sitt. Käega juhtmest kinni hoida, siis on ok. Tundub, et see on üldse mingi järgmise põlvkonna Audi antenn ning see vajab võimendit. Miks muidu on tal 2 juhet ?

https://www.upload.ee/image/7293715/IMG_1351.JPG


https://www.upload.ee/image/7293729/IMG_1353.JPG
Kas sellele mingit lihtsat lahendust on, et raadiole levi tekitada? Või peaksin mingisuguse võimendi ostma ?
Positiivse poole pealt toimib CD-box. Negatiivse poole pealt ainuke CD, mis käepärast hetkel oli on Nexus :o. Seega kiiremas korras tuleb midagi ette võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo92
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.12
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9 TDI Quattro

postitati 01.08.17 09:40 Tsiteeri


Mõistlik oleks selline asi juurde soetada, googelda ja otsi, võimalik et kuskilt saab ka soodsamalt: https://www.aliexpress.com/store/product/YATOUR-Digital-Music-Changer-USB-SD-AUX-MP3-Adaptor-for-Audi-Chorus-2-Concert-1-2/200949_34 8863261.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Korrutustabel
huviline



Registreerunud 17.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3

postitati 01.08.17 12:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo92
Mõistlik oleks selline asi juurde soetada, googelda ja otsi, võimalik et kuskilt saab ka soodsamalt: https://www.aliexpress.com/store/product/YATOUR-Digital-Music-Changer-USB-SD-AUX-MP3-Adaptor-for-Audi-Chorus-2-Concert-1-2/200949_34 8863261.html

Tänan vihje eest, praegusel hetkel on plaanis lasta monteerida aux kaabel raadio sisse. Antenniga uurisin, et noortehnikus pakutakse antennivõimendit, mis käib antennijuhtme vahele. Praegusel antennil on 2 kaablit, millest siis see mis on hetkel üle peaks olema GPSi jaoks. Parandage kui eksin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.08.17 19:47 Tsiteeri


Mul endal on samal masinal originaal väljalase ja tahaksin just midagi, mis natukene häält ka teeks. Originaal on liiga vaikne :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Korrutustabel
huviline



Registreerunud 17.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3

postitati 03.08.17 21:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: keeRISTOrm
Mul endal on samal masinal originaal väljalase ja tahaksin just midagi, mis natukene häält ka teeks. Originaal on liiga vaikne :P

Kui soovid kaema tulla, siis anna märku. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Korrutustabel
huviline



Registreerunud 17.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3

postitati 23.08.17 17:21 Tsiteeri


Raadiolevi on ikka veel murekoht, ostsin oomipoest antennivõimendi mis käib antennijuhtme vahele aga tolku mitte midagi. Loobusin natukeseks ajaks ning tegelesin hoopis E30-ga. Mingi hetk kui tuhin jälle peale tuleb, siis jätkab sellel teemal. Õnneks lahenes tagumiste kõlarite probleem lihtsalt. Otsisin pagasiruumist üles Bose võimendi ning avanes järgev pilt:

https://www.upload.ee/image/7380903/IMG_1374.JPG

Jumal tänatud, et keegi pole originaal pistikuid puruks lõiganud. Ühendasin võimendiga ning voilaa süsteem täiesti toimib. Harutasin autost välja pika ussi:


https://www.upload.ee/image/7380907/IMG_1377.JPG

Kui ma juba autost olin tagumise osa salongist tühjaks rookinud, siis leidsin tagumiste istmete põhjadelt hallitust. Seega kolisid kõik istmed tuppa ning läksin pessu. Kasutasin puhastamiseks kõige tavalisemat pesuseepi ning sooja vett. Hiljem kandsin peale nahakreemi.
Ühel päeval kui hommikul natuke raske olla oli, siis tundus mõistlik tegu klapikambrikaane tihend ära vahetada. Üpris palju tuleb asju eest eemaldada, et kaas ilusti kätte saada. Cooleri torustik oli õnneks seest täiesti puhas, kartsin veidi sealt õli leida. Imelik asi on see, et üks süütepool on teistest erinev. Teisel kolmel poolil on ilusti peal kirjas S3, aga see üks on nagu must lammas. Iseenesest auto kõik toimib kenasti ja vahele ei jäta. Peaks selle ära vahetama või töötavat asja pigem mitte näppima ?

https://www.upload.ee/image/7380963/IMG_1500.JPG

Kuna nagu ikka siis kui auto muutub hetkeks sõiduvõimetuks, siis on vaja mingit tööriista poest osta ilma milleta auto sõitma ei hakka. Külm oli, muidu päris tore vahelduseks.

https://www.upload.ee/image/7380955/IMG_1502.JPG

Kohale jõudis ka pakike Saksamaalt. Tellisin Audi Traditionist, kuna esindus soovis natuke liiga palju transpordi eest. Vanad on täitsa poolikud juba kividest. Uued on plaanis katta peale värvimist läbipaistva kaitsekilega aga ma pole üldse kindel, et see on võimalik. Pool tükist on nagu täiesti kumm. Ma arvasin, et need on täiesti tavaline plastmass.


https://www.upload.ee/image/7380960/IMG_1519.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 24.08.17 06:26 Tsiteeri


Eks neid süütepoole ikka sureb ja vahetatakse välja. Suht tavaline värk ja ei ole põhjust muretsemiseks.

Mul Audi A4 aga iga süütepooli peal kirjas S4 :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.17 08:53 Tsiteeri


S4 tähisega süütepoolid A4 peal pidi täiesti tavaline olema, kui mitte tehasest nii.

Aasta algul oli Audi esinduses veel S3 süütepoolide vahetuse tehasekampaania. Mina sain tasuta kõik uued. Helista esindusse ja küsi üle, ehk kestab siiani.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Korrutustabel
huviline



Registreerunud 17.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3

postitati 27.09.17 08:11 Tsiteeri


Sooviks teie mõttelende.

Ega ei läinudki kaua kui midagi turbosüsteemiga juhtus. Hommikul tööle sõites ja maanteel kiirendades kadus turborõhk, mis ennist oli 0.9. Puterdas ja turtsus ning sõita ei osanud. Garaazis sai viga leitud. Lõi cooleri 90 kraadise lõdviku turbo küljest lahti. Panin ilusti kõik kinni tagasi aga enam üle 0.5 ei puhu. Algselt arvasin, et lõdviku klamber oli vibratsiooniga lahti tulnud aga nüüd tundub, et pigem oli see tagajärg millegile. Välismaa foorumites on sarnast probleemi varemgi olnud, et lööb lõdviku pealt aga teistel pole pärast rõhuga probleeme olnud. Siiani kontrollinud üle vaakumühendused, lõdvik ise ja kontrollinud wastegatei liikumist. Klapp liigub aga ma päriselt ei tea kui palju ta liikuma peaks. Äkki keegi tark suudab mind kuhugi suunata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 27.09.17 09:39 Tsiteeri


Alusta lihtsamast. Kontrolli lõdvikute & rõhuvoolikute seisukord üle, võimalik, et kuskilt midagi katki.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 27.09.17 16:47 Tsiteeri


Rõhu lekke test tuleks teha kõigepealt. Survestada ära 2barini vähemalt. Ühtegi susinat ei tohi olla.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 27.09.17 20:23 Tsiteeri
Klambrid



Suht tavaline on ka jahuti torudele õli sattumine ja siis see voolik seal kaua ei püsi kui rõhku tuleb. Ise olen kasutanud voolikuklambreid Hydroscandist eks ta maksab aga samas hoiab (muidugi aja voolik soojaks enne kui klambri peale ajad muidu võid jahuti otsa puruks keerata kui tegemist komposiidiga).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Korrutustabel
huviline



Registreerunud 17.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3

postitati 03.10.17 18:51 Tsiteeri


Turbo murele pole siiani lahendust leidnud. Leidsin mootoriruumist N75 anduri, mis oli pimedaks tehtud. Naeratasin ja tegin endale juba selgeks, et see tuleb ära ühendada. Tehtud mõeldud aga viga ei kadunud. Tegin rõhu testi ning kogu süsteem rõhku peab. Sõber andis idee, et võtta lahti G71 andur ja mine proovi kas on mingeid muutusi. Oli küll, auto boostis järsku 1.5 barini. Tundus loogiline lüke, et vaataks selle anduri üle. Lammutasin kõik laiali eest ning sain selle plastik torujupi kätte sealt koos anduriga, kuna anduri enda kinnitus poldid keerasid kõik üle. Toru käes avastasin esimese asja, et keegi raibe on seda juba liiminud ja käkerdanud. Tõin poest uue Boschi anduri ning istutasin ta sinna tagasi. Tegin asja natuke esteetilisemaks kui enne oli aga see hõlmas ikkagi silikooni, mis tegelikult mulle väga ei meeldi. Proovisin kas rõhku peab (pidas) ja asetasin ta oma kohale tagasi. Tuju oli hea, tuleks siin kohal ära märkida. Lasin kogu kupatusel ilusti ära kuivada ning mõni aeg hiljem otsustasin proovisõidule minna. Nii kui arvad, et asi on lihtne siis vasta pükse sa saad ka. Tulemus ümmargune 0. L*ts ikka üle 0.5 bari ei boosti. Vähemalt see andur on nüüd korras. Proovisin, siis taastada N75 anduri eelnevalt toiminud süsteemile, et wastegateist vaakum otse cooleri torusse ning N75-l kaks otsa pimedaks. Olen nüüd paar päeva niimoodi ringi kärutanud aga tundub, et isegi natuke kehvem on kui koos anduriga. Normaalselt sõites puhub kuhugile 0.4 bari juurde ning kui peal hoida siis 0.5. Kusjuures kui N75 oli ühendatud ning näiteks teise käiguga boosti üles ajades viskas vahest isegi 1.5 barini. Olen meeltesegaduses aga veel ei loobu ja ei lükka kellegi ukse vahelt sisse.

https://www.upload.ee/image/7521556/IMG_1681.JPGhttps://www.upload.ee/image/7521560/IMG_1680.JPG



See hetk kui turborõhu nali algas, siis auto seisma jäi ning sundisin teda oma tegude üle järelemõtlema. Seal juures tegelesin muude töödega, mida olin pikalt edasi lükanud. Esimese asjana eemaldasin kellaploki ning saatsin ta Haapsallu displei vahetusse. Ennem nagu ei täheldanud kui ta oma pimedas koopas istus aga tegelikult oli terve klaas täiesti kriimuline ja õudne. Ilmselt siis kareda paberiga puhastatud vms. Igatahes käisin temast poleerimisaparaadiga üle ning sai palju parem. Vahelduseks oli päris hea kui mõni asi sujus ka.


https://www.upload.ee/image/7521590/IMG_1628.JPG
https://www.upload.ee/image/7521592/IMG_1652.JPG

Kuna ta juba elutult vedeles, siis otstarbekas oli ka mingi muu töö ära teha. Näiteks haldexi õli vahetus. Lihtne töö iseenesest kui kõik spetsiaal tööriistad olemas on aga minu reaalsus oli vähe teine. Hakkasin otsast lammutama lootes, et äkki varsti saab juba õli vahetada kui olin märkamatult tagasillatala liivapritsi viinud. See kõik juhtus ainult selle pärast, et ma pidin diffri alt ära võtma ning omakorda selle tagajärjel avanes õõvastav vaatepilt roostes ja inetust sillatalast. Tellisin ka uued puksid aga diffripukse tellida ei saanud, mis tähendas seda, et pulbervärv jääb ära. Kartsin, et äkki sulavad ahjus ära ning siis oma jama rohkem kui vaja. Värvisin lihtsalt hammerite ja pintsliga. Igaljuhul parem kui ennem.
Läbisõit: 3400000km


https://www.upload.ee/image/7521609/IMG_1632.JPG
https://www.upload.ee/image/7521616/IMG_1660.JPG

Talgude käigus värvis sõbranna ära mu talveveljed.


https://www.upload.ee/image/7521624/IMG_1682.JPG

Proovisin ilusat pilti ka teha pestud autost aga tuleb see ikkagi kellegile osavamale jätta.



https://www.upload.ee/image/7521627/IMG_1671.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Korrutustabel
huviline



Registreerunud 17.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3

postitati 04.03.18 13:41 Tsiteeri


Pikalt pole kirja pannud midagi. Nüüd koondaks mõned mõtted. Lumi tuli maha ja pettumus oli suur kui selgus, et mul on ikka täiesti esiveoline S3. Tõmbas korra motivatsiooni 0 lähedale ja ostsin suurest hirmust omale ühe BMW. Kohendasin ta jäärajaks ning lõbutsesin temaga ning Audist sai tarbeese. Kui BMW projekt nö. valmis sai, siis tuli jälle tuju punasega midagi ette võtta. Süvenesin korra kogu sellesse Haldexi süsteemi. Tegemist on tegelikult suhteliselt lihtsa süsteemiga, minu auto viga oli siis selline, et mõnel ilusal päeval oli nelikvedu ja teisel hallimal päeval jälle ei olnud. Üldiselt oli enamus päevad hallid. Mõõtsin voolu, parandasin pistiku ja sain ta tõstuki peal rattad õhus nagu tööle. Sõitma minnes ikka tuhkagi. Kõik viitas pumbale ja soetasin Eestist väga soodsa hinnaga omale kasutatud Haldexi pumba. Tükk külge ja mure murtud. Kogu see lihtne protsess võttis aega ilusad paar talvekuud. Tuleb tõdeda, et see pump on küll natuke aladimesioneeritud selle süsteemi jaoks. Vanale pumbale voolu sisse lastes tegi ta küll mingit häält ja tudises veidralt, leidis uue elukoha prügikastis.
Nüüd kui ma teda natuke aega olen nelikveolisena tarbinud, siis häirib tema juhitavus. Vägagi alajuhitav auto, sobib ideaalselt talvel igapäevasõidukiks aga lollitamiseks on ta natuke kehva. See on kõigest minu arvamus. Jaanipäeval läks lolliks kütuseseier, näitas koguaeg nagu paak oleks kolmveerandis. Võtsin pumba välja, näppisin teda laua peal ja panin tagasi. Tulemus 0. Mis seal ikka, õppisin elama sellega kuniks ühel päeval see ise korda läks. Korra meenutas juba eelmist Audit, kui õhtul mõni tuli ei toiminud, siis hommikuks oli ta ennast ise korda teinud. Aga S nii lihtsalt alla ei andnud, nüüd suurema külmaga otsustas ta pakkuda varianti sõita nii, et kütuseseier on koguaeg nullis.;) Ei kavatsegi remontida, küll ta korda läheb :cool:.
Isa ei saanud ka kehvem olla ja ostis omale ka S3.

https://www.upload.ee/image/8130800/IMG_1884.JPG


https://www.upload.ee/image/8130801/IMG_0132.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RaunoO
huviline

Avatar


Registreerunud 22.11.10
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Urs6 20vT, VW Golf II 2.0 16v ABF

postitati 04.03.18 18:11 Tsiteeri


Läbisin ise ka selle haldexi pumba teema, nelik ei töödanud normaalselt, jube kaua läks aega, et aktiveeruks. Isegi suvel esimese teisega võttis ringi asfaldil (ajus soft teine). Vana pump tegi isegi mingit häält veel. Sai pandud uus pump ebayst, borgwarneri oma, 200 euri ja nüüd toimib igast asendist. Ma ütleks, et S3 on väga ülejuhitav, tunduvalt agressiivsem kui tavaline quattro.
Eks enamustel on see pump surnud juba, õli satub sisse jne, harjad kuluvad, sellepärast tundubki haldex jama alguses paljudele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.03.18 21:27 Tsiteeri


Haldexi softi muutes või aftermarket controlleri paigaldades saab ülejuhitavamaks.
Torque monitori vead ajus näitavad oskamatut tuuningut.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 84.2% - SQL: 15.8%]