Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi S5 Webasto probleem (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2019)
Ixxe
huviline

Avatar


Registreerunud 23.11.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi R8 V10+ 449Kw

postitati 07.07.17 06:35 Tsiteeri
Audi S5 Webasto probleem



Selline mure, et kõik algas sellest, et salongi ei tulnud enam sooja:

01233 - Engine Coolant Blocking Valve for Heater (N279)
006 - Short to Plus

Vahetatud sai see klapp, kuid midagi ei muutunud, seega öeldi forsis, et tõenäoliselt siis kuskil lühis enne webasto aju, halvimal juhul aju ise. Sai siis diagnostis uuesti käidud ja diagnoosiks pandi, et webasto aju või siis terve ahi ise. Et kui pistik lahti võtta siis tuleb 0V ja ühendades 12V sinna N279 peale, aga peaks tulema ainult 0.5V tehase juhise järgi.

Ehk mõni targem oskab öelda, mis siin nüüd edasi oleks mõistlik teha. Forsis pakuti, et kas riskin ja ostan 600€ selle eelsoojenduse aju ja võibolla tuleb ikkagi teist korda ka asi lahti võtta siis või ostan terve ahju 1170€ eest ja siis asjaga korras. Et vahetamine pidi suur töö olema ja võib veel kalimaks minna muidu. Hetkel nüüd salongist sooja puhub kuna nad võtsid pistiku lahti, et see klapp laseks siis selle mootori poolse jahutusvedeliku läbi salongi poolele. Aga no veakood on ikka sees ja see tuleb millalgi ära teha.

Autoks Audi S5 2009a. Võib-olla keegi oskab need varuosakoodid öelda ja ehk ebays on siis mõni odavam variant. Tõenäoliselt on sellel autol sama varuosa nagu A4jal, aga no pead ei anna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 07.07.17 06:51 Tsiteeri


Esimene ettepanek oleks ikkagi ahi või ainult aju lahti ning maha võtta. Kui kontrollimise käigus midagi ei ilmne, siis võib teist proovima või ostma hakata.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 07.07.17 16:28 Tsiteeri


Võta see n279 üldse maha kaabliga ja vaata, mis toimub. Paljudele meeldibki see variant, et köetakse samaaegselt nii mootorit kui salongi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
qqaabz
huviline



Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI

postitati 07.07.17 20:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Võta see n279 üldse maha kaabliga ja vaata, mis toimub. Paljudele meeldibki see variant, et köetakse samaaegselt nii mootorit kui salongi.


Mul sama probleem, kus kohast võib leida selle õpetuse, et maha võtta (olen vist foorumis trehvanud ka) aga oleks tänulik kui keegi ütleks.
Kas midagi sellist ?, lihtsalt shut-off valve panna nii, et No-shut off fitted ?
[18-Aux. Heat]
[Coding - 07]

00?xx: Coolant shut-off valve -N279-

0 - No shut-off valve -N279 fitted
1 - Shut-off valve -N279 fitted (Standard)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.8% - SQL: 59.2%]