Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi a6 c6 3,0tdi quattro 165kw mure käigukastiga (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3600)
tarmo655
huviline



Registreerunud 16.08.09
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.17 09:13 Tsiteeri
Audi a6 c6 3,0tdi quattro 165kw mure käigukastiga



Tere mure siis selles, et vaja käigukast vahetada. Kas uus kast tuleb kopeerida vms? Kas ise saab kodeeritud või peab Audi esindusse minema? Endal juhe olemas.
Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
aadukesekene
huviline

Avatar


Registreerunud 13.12.11
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 S-line 3,0TDI Quattro

postitati 06.03.17 12:13 Tsiteeri


Kui läheb täpselt sama kast, saab kokku panna vana juhtploki ja asjadega, siis ei ole esindust vaja.
Kui panna kogu mant uue kasti oma, on vaja esindust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 06.03.17 12:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo655
Tere mure siis selles, et vaja käigukast vahetada. Kas uus kast tuleb kopeerida vms? Kas ise saab kodeeritud või peab Audi esindusse minema? Endal juhe olemas.
Tänud ette.


Kui uue kasti paned,siis vaata, et aju pistikut lahti ei tee, kui selle lahti võtad sõidad esindusse enivei.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.03.17 18:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aadukesekene
Kui läheb täpselt sama kast, saab kokku panna vana juhtploki ja asjadega, siis ei ole esindust vaja.
Kui panna kogu mant uue kasti oma, on vaja esindust.


Oled sa muidu kursis, kus ZF6HP19A-l "juhtplokk" asub?

Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Kui uue kasti paned,siis vaata, et aju pistikut lahti ei tee, kui selle lahti võtad sõidad esindusse enivei.


Aga sina?

Sorry mehed, aga te panete ikka täiesti segast praegu. 6HP kasti aju on kasti sees, õli sees. Kui sa selle kasti eemaldad siis täiesti loogiline, et võtad pistiku lahti! Kasti aju on ühes tükis hüdraulikaplokiga.
Ning mootoriaju pistiku lahti võtmisega ei juhtu absoluutselt mitte midagi, isegi kui süüdet sisse-välja keerata.

Kastil võib olla component protection - ei oska peast öelda. Immot kui sellist seal veel ei ole. Käivitub ja sõidab ta nagunii, aga soft on vaja üle kirjutada sellega, mis vanas kastis oli, component protection on vaja maha võtta, kui see seal on ning kast on vaja uuesti kodeerida. Viimasega aitab esindus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 06.03.17 19:43 Tsiteeri


Väljendasin võib-olla veits vildakalt, pidasin silmas, et ajupistikut, mis asub kastis, ei võtaks lahti hüdraulika bloki küljest. Jah on ta hüdraulikabloki küljes, aga kahjuks või õnneks annab teda sealt blokist eraldada. Kui tuleb sama koodiga kast, siis saab jätta vana aju ja laod kõik muu uue. Selliseljuhul ei pea esindusse sõitu ette võtma, muidu tulebki mängu component protection. Tõstad alla uue kasti uue ajuga, siis sõidad esindusse.

Aga mina? Jah, ma 6HP kasti seest piisavalt näinud.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
aadukesekene
huviline

Avatar


Registreerunud 13.12.11
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 S-line 3,0TDI Quattro

postitati 07.03.17 10:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: aadukesekene
Kui läheb täpselt sama kast, saab kokku panna vana juhtploki ja asjadega, siis ei ole esindust vaja.
Kui panna kogu mant uue kasti oma, on vaja esindust.


Oled sa muidu kursis, kus ZF6HP19A-l "juhtplokk" asub?

Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Kui uue kasti paned,siis vaata, et aju pistikut lahti ei tee, kui selle lahti võtad sõidad esindusse enivei.


Aga sina?

Sorry mehed, aga te panete ikka täiesti segast praegu. 6HP kasti aju on kasti sees, õli sees. Kui sa selle kasti eemaldad siis täiesti loogiline, et võtad pistiku lahti! Kasti aju on ühes tükis hüdraulikaplokiga.
Ning mootoriaju pistiku lahti võtmisega ei juhtu absoluutselt mitte midagi, isegi kui süüdet sisse-välja keerata.

Kastil võib olla component protection - ei oska peast öelda. Immot kui sellist seal veel ei ole. Käivitub ja sõidab ta nagunii, aga soft on vaja üle kirjutada sellega, mis vanas kastis oli, component protection on vaja maha võtta, kui see seal on ning kast on vaja uuesti kodeerida. Viimasega aitab esindus.


Kahjuks/õnneks küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.03.17 14:11 Tsiteeri


Enamjaolt on siiski kasutatud kastil mingisugune lammutuse poolne garantii ja märgid peal, mis sellise teguviisi välistab.
Normaalne on esindusel lasta ära kodeerida, vaevalt, et sellega üle tunni aja läheb. Võimalik, et Forss saab ka seda teha.

Juhul, kui vanal kastil mingisugune mehhatroonika viga oli, saab selle niimodi käkkides kaasa.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 07.03.17 21:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kasti aju on ühes tükis hüdraulikaplokiga.

Kastil võib olla component protection - ei oska peast öelda. Immot kui sellist seal veel ei ole. Käivitub ja sõidab ta nagunii, aga soft on vaja üle kirjutada sellega, mis vanas kastis oli, component protection on vaja maha võtta, kui see seal on ning kast on vaja uuesti kodeerida. Viimasega aitab esindus.


Kasti "aju" on suhteliselt lihtsalt eemaldatav hüdraulikaploki küljest ja teisele ümbertõstetav eeldusel et hüdraulikaosa koodid klapivad. Kui ei siis võib suht loterii olla.

Kui panna terves tükis uus kast alla, siis on vaja maha võtta component protection ja kodeerida juhtplokk vastavalt autole. Enne selle tegemist auto EI käivitu ja ei sõida mitte kuhugi!

Mingit softi otseselt pole vaja üle kirjutada. Kui peal on mingi muldvana versioon, siis oleks mõistlik seda uuendada tehase serveri kaudu.

Ja c6 puhul pole ma veel teadlik mitte ühestki pistikust, ei kastis ega ka mujal, mille lahti võtmisel ja kokku panemisel midagi nii hullu juhtuks et esindusse peab jooksma :P


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 08.03.17 10:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Enne selle tegemist auto EI käivitu ja ei sõida mitte kuhugi!

Oled 100% kindel, et ka 6HP puhul nii on?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
EvilS
huviline



Registreerunud 19.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.17 10:38 Tsiteeri


Mis te siin vaidlete :) Ma parem kopeerin teile lõigu Audi SSP 385'st, lehekülg 52:

Immobiliser in gearbox control unit

The automatic gearbox has been integrated in the immobiliser system since the launch of the A6 Avant at SOP* in wk** 02/05. These modifications were initially made to the 6-speed automatic gearbox 09L and multitronic 01J.

The notchback versions of the A6 and A8 with 09E, 09L and 01J gearboxes were subsequently rolled out at SOP in wk 22/05 (model year '06).

The 0AT, 0B6, 0BQ and 0AW gearboxes have been integrated in the immobiliser system since SOP.

All aforementioned gearbox versions all have an integrated control unit (mechatronics). The relatively inaccessible (and hence secure) installation location and the dependency on the gearbox control unit for positive engagement represent an ideal basis for implementation of the immobiliser.

*SOP = start of production
**wk = week

01J, 0AN and 0AW gearbox (multitronic)

The multitronic generally does not have a mechanical limp-home function. The modifications with regard to the immobiliser apply only to the software and electronic components of the gearbox control unit.

09E, 09L gearbox

In addition to the changes to the control unit's software and hardware, the hydraulic control unit was modified so that no drive is transmitted in the deenergised condition. For this purpose, the characteristic curve of several electrical pressure control valves was inverted. For more information, refer to "Mechatronics" of the 09L gearbox on page 21.

Note

In the following vehicle versions (and older), the automatic gearbox is not integrated in the immobiliser system:

Audi A3
Audi TT / TTR
Audi A4 (the B6 and B7 series)
Audi Cabrio (the B6 and B7 series)
Audi Q7 with 09D gearbox

As at March '08


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 08.03.17 11:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Enne selle tegemist auto EI käivitu ja ei sõida mitte kuhugi!

Oled 100% kindel, et ka 6HP puhul nii on?



100% kindel.
Süüde sisse uue kastiga ja odomeetri asemel ilutseb kiri SAFE.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 08.03.17 14:59 Tsiteeri


Ei teadnudki, et C6-l kastis juba immo on. Jälle targem. Tundub, et keset mudeli väljalaskmist hakati peale panema seda ning algusaastate omadel ei ole.
Arvasin, et B8/C7 hakkas see pihta.

Ehk siis jah, kui moodul vahetada jookseb immo peale - mitte isegi component protection ei ole esialgu probleemiks. Aga eks nende kahe asja kodeerimine käib käsi-käes.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 08.03.17 16:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Ei teadnudki, et C6-l kastis juba immo on. Jälle targem. Tundub, et keset mudeli väljalaskmist hakati peale panema seda ning algusaastate omadel ei ole.


2005a c6l on see juba peal. Läbikäidud teema.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo655
huviline



Registreerunud 16.08.09
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.17 13:58 Tsiteeri
Audi a6 c6 3,0tdi quattro 165kw mure käigukastiga



Ok
Ühesõnaga kui lihtsalt kasti äravahetamiseni sama koodiga kasti vastu siis pole vaja minna esindusse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 09.03.17 15:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo655
Ok
Ühesõnaga kui lihtsalt kasti äravahetamiseni sama koodiga kasti vastu siis pole vaja minna esindusse?


Ainult siis pole vaja minna esindusse, kui tõstad juhtplokid ringi kastide sees, mida saab teha eeldusel, et vana juhtplokk on töökorras ning kastide hüdraulikaplokid on samad.
Kui tuimalt terve kasti ära vahetad, siis pead minema, või täpsemalt puksiirigia vedama auto esindusse.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tarmo655
huviline



Registreerunud 16.08.09
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.17 11:56 Tsiteeri
Audi a6 c6 3,0tdi quattro 165kw mure käigukastiga



Selge pilt?Kuidas ja kas on võimalik juhtplokki kontrollida.Kas juhtploki vahetus keeruline?Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tarmo655
huviline



Registreerunud 16.08.09
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.17 17:35 Tsiteeri
Audi a6 c6 3,0tdi quattro 165kw mure käigukastiga



Küsimus kas HKG koodiga kasti asemele võib panna JML koodiga kasti ja kas auto sõidab ka peale seda?Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tarmo655
huviline



Registreerunud 16.08.09
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.17 19:04 Tsiteeri


Auto korras!Tänud kes abiks olid.Alla läks siis JML koodiga kast aju võtsin vanast kastist kõik toimib.Teema lukku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.2% - SQL: 39.8%]