PTC
huviline
Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI e
|
postitati 25.02.17 18:54
|
|
|
Jälle webasto a6 2009 3.0
Panen siis eelsoojenduse puldist tööle - läheb käima, viskab veidi suitsu, hakkab nagu tööle kuid u. 2 minuti pärast lülitab välja. Seda siis külmast
peast. Proovisin ka u. tund peale sõidust tulemist, siis töötas kenasti 30 minutilise tsükli lõpuni. Kus see kala võiks olla?
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 25.02.17 18:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: PTC
Panen siis eelsoojenduse puldist tööle - läheb käima, viskab veidi suitsu, hakkab nagu tööle kuid u. 2 minuti pärast lülitab välja. Seda siis külmast
peast. Proovisin ka u. tund peale sõidust tulemist, siis töötas kenasti 30 minutilise tsükli lõpuni. Kus see kala võiks olla? |
Nu selliste sümptomite põhjal paneks kohe puusalt, et aku, kaabelda.
|
|
|
PTC
huviline
Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI e
|
postitati 25.02.17 19:14
|
|
|
Huvitav - käivitub esimesest silmapilgust. Just vahetasin 3 eelsüüteküünalt välja ja sellega seoses testisin külmalt käivitamist.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 25.02.17 19:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: PTC
Huvitav - käivitub esimesest silmapilgust. Just vahetasin 3 eelsüüteküünalt välja ja sellega seoses testisin külmalt käivitamist.
|
Kui sul geelaku, siis käivitubki, aga webasto jaoks võib vurtsu väheks jääda. See on nagu kummaline, et peale pikemat sõitu töötab....jne.
|
|
|
beasty
huviline
Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.17 08:57
|
|
|
Tuleks kaeda arvutiga mis ahjule ei sobi tööks. Aga arvan et põleti vahetus tuleb kasuks. Külm kütte ei taha lihtsalt põletis enam aurustuda.
|
|
|
PTC
huviline
Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI e
|
postitati 26.02.17 10:54
|
|
|
Vaatasin läbi kaabli akut:
11.800 V Battery Voltage
-15.8 A Battery Current
-4.0°C Battery Temp. (Estimate)
-1.0°C Battery Temp. (Ambience)
11:25:24 Group 019: Power Supply (Battery)
77.0 % Battery State of Charge (SOC)
100.0 % Battery State (as shown in MMI)
78.0 % Battery Aging (derived fr. Load)
68.0 % Battery Aging (derived fr. Output)
11:25:24 Group 020: Power Supply (Battery)
5.0 mOhm Internal Battery Resistance (actual)
4.6 mOhm Internal Battery Resistance (stan.)
25 Ah Battery Capacity (actual/available)
12.50 V Quiescent Voltage
Aux Heater oli korra 01406 - No Flame koodi andnud.
|
|
|
HK89
huviline
Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q
|
postitati 27.02.17 08:23
|
|
|
Kui põleti leeki ei tuvasta, on ta tõenäoliselt umbes. Webasto puhul toimib küünal ka leegiandurina, asub kütuseaurusti vahetus läheduses. Kui
ummistuma hakkab, juhtub see enim just kütuseaurusti ümbruses.Süsinikudeposiit kasvab osaliselt ka küünla peale ja selle pärast ei käivitugi enam.
Mõne korra võib aeg-ajalt veel õnnestuda käivitada - mida aeg edasi, seda vähem. Endal just hiljuti läbi tehtud jama. Pääsesin lahti võtmise ja
puhastamisega, kuid tihti tuleb uus põleti panna (ca 170 eur).
|
|
|
PTC
huviline
Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI e
|
postitati 06.03.17 08:38
|
|
|
Toimus iseparanemine - ahi töötab jälle ilma probleemideta.
|
|
|
PTC
huviline
Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI e
|
postitati 22.07.17 10:28
|
|
|
Ainult opel paraneb ise. Audi mitte - No Flame veaks ja proovis niikaua kuni ahi lukus. Ei hakanud enam lukust lahti tegema, ilmselt peab maha võtma
ja sisse vaatama. Ega kusagilt linki ole jagada kuidas ahi maha võtta - A6 C6 2009 allroad 3.0 tdi'ga tegu.
|
|
|