Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi a6 c6 Mure . (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 4367)
karla103
huviline



Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal


postitati 24.02.17 21:11 Tsiteeri
Audi a6 c6 Mure .



Tere , mure siis järgmine drosselklapil hammasrattad täiesti uued . Aga autot seisma jättes käib kohin läbi . Kui drosselklapil pistik tagant võtta siis kohinat ei ole . Ise kahtlustan Drosselklapi mootorit , mis ei sulge nii kiiresti klappi ära nagu peaks .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 24.02.17 21:21 Tsiteeri


Mootori tuld ei sütti? Minul 3d prinditud hammasrattad istusid võllil liiga tihedalt ja pidin üle puurima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karla103
huviline



Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.17 09:18 Tsiteeri


Mootori tuld ega midagi ei sütti .

Hammasrattad sellised :
https://www.upload.ee/image/6714090/16910779_1129777293816860_589046715_o.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karla103
huviline



Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.17 11:43 Tsiteeri


Up ! Keegi videosid on vaatand ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 03.03.17 16:35 Tsiteeri


Lõpuosa tundub et sulgub jah kuidagi vaevaliselt. Proovi käega, kui pistik tagant ära, kas sulgub kergelt? See siiber seal võlli peal on kahe kruviga fikseeritud, vb annab seal grammike muuta asendit, kui poob.
Keegi targem ehk teab, kas seda klappi on võimalik kalibreerida, nagu segusiibrit bensukatel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karla103
huviline



Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.17 17:36 Tsiteeri


Nii täna käisin proovimas teist segusiibrit ja ei midagi . Kohin tuleb sealt õhufiltri juurest . Kas turbo juhtmootorit peab kalibreerima ? Äkki turbo vales seades ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karla103
huviline



Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.17 17:48 Tsiteeri


Äkki on vaja turbo kalibreerida ? sealt poolt nagu tuleb rohkem seda kohinat .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 03.03.17 17:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karla103
Äkki on vaja turbo kalibreerida ? sealt poolt nagu tuleb rohkem seda kohinat .


Kui seda keegi näppinud pole, siis pole erilist põhjust esindust (ja mõned üksikud veel) külastada.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karla103
huviline



Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.17 19:16 Tsiteeri


Aga turbo seest nagu tutikas , äkki on vahetatud ega ma ka ei tea ju . Turbo juurest tuleb rohkem seda kohinat .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karla103
huviline



Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.17 20:09 Tsiteeri


Mainin selle ka ära ,et külma mootoriga ei tee ja sooja mootoriga hakkab tegema . Mingid lõdvikud ei vôi olla katki ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karla103
huviline



Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.17 13:58 Tsiteeri


VIGA LEITUD ! Turbo juhtplokis asi . Kas seda saab eraldi ka vahetada ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 04.03.17 14:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karla103
VIGA LEITUD ! Turbo juhtplokk paneb segast . Kas seda saab eraldi ka vahetada ?


Kas need kes selle avastasid ei rääkinud siis.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 04.03.17 14:25 Tsiteeri


Kuidas see segast panemine väljendub ja kas testiti arvutiga turbo aktuaatorit ja teisi erinevaid komponente, nagu egr, tb jne. Kui testija ei tea, kas ja kuidas seda vahetada saab, siis pehmelt öeldes väga ei usuks teda.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karla103
huviline



Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.17 18:21 Tsiteeri


Jann: Seisma jätmisel tekib sisse kohin (Vaata videot ülevalt poolt) , arvutiga pole midagi testitud . Egr on ajust välja kirjutatud koos tahmafiltriga. Ise leidsin vea üles , sellest ka lähtungi , kui võtan turbo juhtplokil juhtme tagant siis ei teki kohinat ja nii kui pistiku taha panen tuleb kohin tagasi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 04.03.17 18:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karla103
Jann: Seisma jätmisel tekib sisse kohin (Vaata videot ülevalt poolt) , arvutiga pole midagi testitud . Egr on ajust välja kirjutatud koos tahmafiltriga. Ise leidsin vea üles , sellest ka lähtungi , kui võtan turbo juhtplokil juhtme tagant siis ei teki kohinat ja nii kui pistiku taha panen tuleb kohin tagasi


Ma ei oska isegi öelda midagi sellise tegevuse peale.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 04.03.17 22:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karla103
.....kui võtan turbo juhtplokil juhtme tagant siis ei teki kohinat ja nii kui pistiku taha panen tuleb kohin tagasi


Aga võta siis töötava mootoriga aku klemm maha ja tegevust jätkub kauemaks.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karla103
huviline



Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.17 12:47 Tsiteeri


Yanekk : Tegid omast arust nalja ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karla103
huviline



Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.17 16:13 Tsiteeri


PANEN VIDEO KA ! KUULAKE HOOLEGA KUI AUTO SEISMA JÄÄB .

https://www.youtube.com/watch?v=DyxIJ65PG5Q


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karla103
huviline



Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.17 16:23 Tsiteeri


Leidsin mingi video veel .
https://www.youtube.com/watch?v=cZ-5kPW0aEg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 05.03.17 16:43 Tsiteeri


Mul on parem mõte, lõpeta filmikunst ja pistikute näppimine, pöördu pädevasse töökotta, kus viga diagnoositakse ja korda tehakse.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karla103
huviline



Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.17 11:19 Tsiteeri


Milline see pädev firma oleks ? Esindus tahavad hingehinda saada .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 06.03.17 13:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karla103
Milline see pädev firma oleks ? Esindus tahavad hingehinda saada .


Narvas või Moskvas?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 06.03.17 16:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karla103
Milline see pädev firma oleks ? Esindus tahavad hingehinda saada .


Oled muidu küsinud sealt üldse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.03.17 20:00 Tsiteeri


Seesuhtes kas teemalgataja ei tegele mingi jura otsimisega mida olemas pole? Mis autol viga on? Kui sa pistiku aktuaatori tagant võtad on turbo geomeetria kinni ja rõhku ei teki sisselaskesse. See hääl tundub olema lihtsalt siskamise hetkel see väike rõhk läheb läbi turbo õhufiltrisse. Kui drossel katki või lahti oli siis rõhk läks läbi mootori maha korras drossel sulgub seiskamise hetkel. Kui autol midagi viga pole siis ära tegele juraga. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 06.03.17 20:38 Tsiteeri


Täna käidi minu ukse taga ka sellise jutuga, ei tea kas sama auto:)
Igal juhul pakkusin sama teooriat, et geomeetria on teises asendis kui pistik lahti on jne..
Loogiliselt kui turbo pöörleb inertsiga edasi ja drosselklapp kinni läheb, siis ega pole kuhugi mujale minna õhul/rõhul. Muidugi keegi võiks kuulata enda 100% korras autot ka kindluse mõttes, mõtlen tehaseseades autot, mitte sellist, millel on väljalase tühjaks pekstud ja muud tuuningut tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 69.8% - SQL: 30.2%]