Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B5 1.8 92kw 1996 külm mootor tühikäigupööretel ei käi (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1151)
Lasner
huviline



Registreerunud 16.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.17 16:53 Tsiteeri
Audi A4 B5 1.8 92kw 1996 külm mootor tühikäigupööretel ei käi



Probleem hakkas siis umbes nädal aega tagasi, kui külmaks läks. Hommikul käivitades polnud mingit muret, läks kenasti käima, hakkasin siis parkimiskohalt minema manööverdama ja kallaku peal kogemata suretasin välja. Pärast seda enam niisama ei käivitunud, ainult gaasi tallates ja siis pöördeid mõnda aega paari tuhande peal hoides jäi käima. Siiski kõikusid pöörded seal 500-800 vahel. Alles siis, kui mootor soe, jääb kenasti käima, nagu peab.

Paar korda varem olen sama probleemi ees olnud, tol kordadel piisas aku klemmide maha võtmisest mõneks tunniks, restart ajule parandas vea, kuid seekord see enam ei aidanud. Võtsin ööseks klemmid maha ja endiselt sama probleem.

Kahtlustan, et seekord pole enam probleem ajus, vaid miskit muud, tühikäigumootor nt ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 13.02.17 17:15 Tsiteeri


Aju tempi andur?

Mootor lihtsalt ei tea, et väljas on külm ja annab kütust ainult kuuma mootori tarvis, s.o. vähe...


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lasner
huviline



Registreerunud 16.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.17 09:04 Tsiteeri


Kui see sama aju tempi andur kuvab välistemperatuuri ka kellaplokile, siis seal näitab see õigeid numbreid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 14.02.17 09:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lasner
Kui see sama aju tempi andur kuvab välistemperatuuri ka kellaplokile,


Täitsa erinevad asjad on need. Välistempi oma on stange küljes, aju oma ploki küljes.
Kolmas on veel mootori tempi kella oma.
(mõnikord on kella ja aju oma ühes korpuses, siis on klemme rohkem)

Kas autol aut. kliimat ei ole?
Sealt saaks siva vaadata, pole kaablit vajagi...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lasner
huviline



Registreerunud 16.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.17 14:55 Tsiteeri


On kliima, uurin järgi, kas see näitab mulle mingeid erroreid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lasner
huviline



Registreerunud 16.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.17 09:08 Tsiteeri


Kliimaplokk mingeid anomaaliaid mulle ei kuvanud, kuid eile avastasin veel ühe vea. Kui töötemperatuuril jääb mootor käima tühikäigul, siis kiirendades käitub väga kahtlaselt. Teise käiguga kiirendades järsult ja siis sidur alla vajutada, et käiku vahetada, kasvavad pöörded edasi kuni 1000 võrra ja siis langevad 1500 peale ja kui siis näiteks 4. käik panna ja gaas maha lasta, oleks justkui püsikiiruse hoidja peal, siis mõne aja pärast saab aju aru, et gaasipedaali ei vajutata ja käib üks suur jõnks läbi ja pöörded hakkavad langema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 15.02.17 18:56 Tsiteeri


Ok.
Kui sa SELLE järgi asja kontrollisid siis on ju kõik korras.

Mis ei klapi muidugi ülejäänud veakirjeldusega.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 15.02.17 21:23 Tsiteeri


Esimese asjana teha korralik gaasiklapi puhastamine ja seejärel arvutiga tehaseseadete taastamine.
Karterituulutuse olukorra kontrollimine ei ole ka paha mõte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Ip62
huviline



Registreerunud 12.02.17
Kasutaja on eemal


postitati 17.02.17 07:51 Tsiteeri


See viga on suht samasse kategooriasse nagu minu 1,6 mootoriga sõbral esines - külmalt käib ja töötab nagu linnuke, mootori soojenedes asi aga muutub - kui 90 kraadi käes, siis kõigepealt poob hoobilt mootori kinni, jõnksutab, jõud kaob ära jne. Meelitad ainult madalatel pööretel ja vahel on tunne, et lükka või tagant :). Mõtetest ja pakkumistest jooksid läbi kõikvõimalikud variandid alates küünaldest, õhulugejast, lambdast jne. Asi aga avastati - väntvõlli pöörete andur oli "puhkusele läinud" . Üleeile. Vahetatud. Probleem läinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.6% - SQL: 57.4%]