Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Difrilukk lülitub ise sisse (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2032)
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 03.06.05 14:33 Tsiteeri
Difrilukk lülitub ise sisse



Tervitus,
mure selline, et auto on hakanud väikse hoo pealt ja seistes ise difrilukku sisse lülitama. Kui siis üritad nupust välja lülitada, siis tavaliselt see ei õnnestu. Õigemini õnnestub, aga umbes pooleks sekundiks, siis lülitub ise jälle sisse.
Lisaks teine mure, mis ma arvan, et on esimesega mingis seoses. Nimelt teinekord hoo pealt järsemasse kurvi minnes keset kurvi hakkab auto järsku meeletult ujuma. Otse sõites ei ole seda nagu täheldanud.
Kas differ võib hakata saba andma????? :(


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 03.06.05 19:27 Tsiteeri


Difri luku osas alusta vea otsimist lülitist ja pistikutest (puhasta ära), kuna audi oleks nagu projekteeritudki täis igasuguseid elektriprobleeme. Aga ujumise osas pakuksin ise pigem mingit puksi, mis püsib otse sõites ilust pinge all, aga kurvi minnes vabaneb pingest ja hakkab loksuma. Sellistele asjadele on teinekord päris tülikas jälile jõuda, kuna auto nt tõstukile võttes võib see puks olla teistmoodi pinges ja jälle ei loksu. See ülevaatuse rattaloksutamise riistapuu on ses mõttes lollikindlaim lahendus. Korra aga ei tulnud ka sellega viga välja, ning kurvis ujumisest sain lahti lihtsalt peale kogu puksiringi väljavahetust. Ei mäleta peast, kas Su masinal on taga samasugused rattakalde regulaatorid kui Audi 100 Quattrolgi? See oleks just üks selline viga, kus otse sõites ei pruugi ka väga loksuvana endast mingit märku anda, kuid kurvis teeb lollusi. Difriga ei tohiks siin nagu mingit seost olla. Aga äkki on viga lihtsalt kiiruses? :D


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 04.06.05 19:54 Tsiteeri


OK, võtan selle difriluku elektroonika puhastamise ette. Kui meelde tuletada, siis jama hakkas pihta peale ühte järjekordset "natuke kehvemale teele" sattumist. ;)

Aga pukside kohalt. Peab vaatama, need rattakalde vardad on alles paar kuud tagasi vahetatud. Mõlemad :s
Kiirusega on nii, et asi hakkab avalduma kui umbes ~20km/h minna 90 kraadi kurvi. Mida suurema kiirusega minna, seda hullem asi on. Peab vist minema mõnda ülevaatuspunkti nuiama, et läbi loksutaksid.


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 05.06.05 12:22 Tsiteeri


Ujumise vastu aitas minu autol(B4-quattro) sildade regull.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.3% - SQL: 54.7%]