Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a6 2.5 110kw suri välja (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2064)
KaHroM
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.16
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6

postitati 30.01.17 17:59 Tsiteeri
Audi a6 2.5 110kw suri välja



Tere,ehk oskab keegi aidata?Nimelt sõiduajal suri auto välja.Kütust näitas umbes veerand paaki.Pärast väljasuremist auto enam käima ei läinud (proovisime nööri otsas ka tõmmata korduvalt)ja ei lubanud isegi.Vahetasin ära kütusefiltri.Filter sai ilusti täidetud enne kütusega ja paaki sai juurde valatud 15 liitrit et välistada variandi et kütus võis otsa saada.Diagnostika ei näidanud mitte ühtegi viga.Ehk keegi oskab aidata kellel on juhtunud sarnane situatsioon?


Teostan tuledepoleerimist.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 30.01.17 18:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KaHroM
Diagnostika ei näidanud mitte ühtegi viga.Ehk keegi oskab aidata kellel on juhtunud sarnane situatsioon?

Järelikult loeti vigu mitte ei tehtud diagnostikat. Tuleks diagnostikat teha mitte vigu lugeda.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 31.01.17 06:51 Tsiteeri


Isegi kui kütus sai otsa, siis sellel mootoril ei piisa pelgalt kütuse juurde valamisest ja kütusefiltri kütusega täitmisest. Selleks, et mootor uuesti käima saada on vaja süsteem korralikult ära õhutada. Igasugused muud katsetused on vaid kütusepumba ja starteri hävitamine. Kindalasti kuivaks jäänud pumbaga käimavedamine pole just eriti hea mõte..

Üldiselt on neil küll kaitsemehhanism olemas, mis peaks hoidma ära õhu sattumise küttesüsteemi, kuid kes seda teab, mida võib nii vana autoga olla ise juba aretatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KaHroM
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.16
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6

postitati 31.01.17 09:24 Tsiteeri


Tänud katsetan kohe järele.


Teostan tuledepoleerimist.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 31.01.17 12:15 Tsiteeri


https://www.youtube.com/watch?v=4vSFNU74kVA

Selle video järgi tegutsedes sai üsna kerge vaevaga kunagi oma 2.5TDI uuesti käima pandud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KaHroM
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.16
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6

postitati 07.02.17 20:08 Tsiteeri


Tänud ,toimis!


Teostan tuledepoleerimist.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.8% - SQL: 64.2%]