Heigo
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Tartu, Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 [2.4] Q
|
postitati 30.05.05 21:11
|
|
|
Audi B4 kärukonksu eemaldamine
Selline jama, et tahtsin kärukonksu ära võtta [see siis tala küljes (pilt1)]. Keerasin spoileri küljest ära, kuid siis selgus, et ilma konksu talata
ei ole enam millegi külge spoilerit kinnitada (pilt2). Siit siis küsimus, et kas pean mingi uue tala ostma või kuidas selle asjaga on?
Pilt1:
Pilt2:
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 01.06.05 20:33
|
|
|
Kahtlustan, et Sul on selle kärutala tõttu stange kinnitust muudetud... Ma eelmine nädal lammutasin oma tagastanget, konksu mul pole ja stange oli
läbi kere kahe poldiga kinni. Kere peaks nagu sama olema.
See on tehase konks?
Ja kas kere sees seal bagasiluugi allserva juures auke pole kere sees? umbes nagu seal...
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 02.06.05 19:59
|
|
|
kui see konks sul üle jääb siis anna julgelt teada ja mõtle välja hind sellele äkki saame isegi vahetust teha siis selle tala osas
|
|
|
Heigo
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Tartu, Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 [2.4] Q
|
postitati 03.06.05 06:59
|
|
|
Mul on juba ostja olemas
|
|
|
Heigo
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Tartu, Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 [2.4] Q
|
postitati 16.06.05 08:38
|
|
|
Teema lukku
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 14.03.10 20:57
|
|
|
b4 kärukonksu uninstall.
Üritasin siis mina oma b4 sedaanilt konksu eemaldada, et se paigaldada b4 avandile.
Ennem läks aga pimedaks kui selle kätte sain ja mõistus sai ka otsa.
Konks on paigaldatud Saksas.
Sai keeratud 4x pikka polti pagassist välja, need mis hoiavad stanget ka ilma konksuta variandil. Seejärel mõlemalt poolt 1pisike polt, mis hoidis
lisa metall latti ja seal küljes veel mõlemil pool 1polt, mis arvatavasti kinnitus konksu raami külge.
Ratta juures logari küljes oli ka kaks ristpeaga kruvi ja küljepealt muljudes andis kinnitused lahti. Tõmmates aga väljapoole, peaks konks tulema koos
stangega, ta ka liigub, kuid seda umbes 3cm ja siis kõik, no nii kinni kui kinni, nõksutada saab vaid edasi tagasi 3cm ulatuses. Oleks et kuskil veel
mõni lisamutter aga näha ei kuskilt, samas siis ei laseks ta nii nõksutada ka.
Homme perse õhku töstma ja altpoolt uurima , ehk näeb sealt midagi rohkem.
Kui aga keegi konksu eemaldanud ennem, või siis stanget sellisel masinal millel konks, siis oleks igati nõu teretulnud.
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 15.03.10 06:05
|
|
|
Ma soovitan sul vaadata näiteks Bosal lehe pealt konksu paigaldusjuhendit, nende paigaldamine suhteliselt sama.
Isegi väga sarnane C4-le paigaldamisega. Siis saad ka aimu kuidas maha võtta.
Kui mina oma C4-le panin konksu, siis tekkis mul paigaldamisel jama, et ei liikunud enam konks edasi, nagu
vastu seina lükkaks ja ma polnud veel ühtegi ühendust teinud.
Jama oli selles, et need talad, mis lähevad kahe poldiga stange kinnituse asemele, seal olid mingid nö pikendused,
mis takerdusid nendesse samadesse kere aukudesse. Seda peaks olema näha kui lähed auto alla.
|
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 16.03.10 21:28
|
|
|
Konks käes. Saigi uuritud Bosal konksu paigaldus juhendit ja skeemi. Kõik poldid käes ja koopast logariküljest ka stange lahti lastud, siiski ei midagi. Lõpuks selgus, et pagasis ühe poldi alune
metall latakas oli pisikese kruviga kinni keeratud, et ei
nihkuks, ja see sama kruvi ots jäi nüüd takistama mõlemilt poolt.
Konks on komplekteeritud stange külge ja tuleb koos sellega.
Pilt
Lisaks oli kere sees stange aukudes metallist lisakronsad, kus peal konksu kronsad täpselt jooksid.
Pilt
Kuna endal oli eesmärgiks saada sedaan b4-lt konks avant b4-le, siis läksid stanged täies tükis vahetusse, vastasel korral oleks tulnud peale konksu
ja tema raami eemaldust asendada originaal kinnitus torutaladega.
Vahetasin välja vaid selle pealmise musta plastiku koos kinnitustega, mis jääb pagassi ja stange vahele. Sedaanil jooksevad ääred alla avandil on see
vaheliist otse, kuid usun et mõlemal puhul istub siiski paika.
Konksuga variandil on pagassi siseste kinnitustel pikem vahe ja üks kronsa tõmbab stange kere poole, kuid need kõik augud on igal kerel olemas,
lihtsalt kaetud kummi latakatega.
Originaal juhtmestik on lihtsasti lahendatud, relee ja ühendused pistikutega, et mingit ratsimist polnud. Millegipärast aga hakkas nüüd kelladeplokis
põlema roheline märguanne, kus 1 ja mõlemile pool nooled <1>. Tegelikuses peaks ta vist põlema siis kui kärul tuled põlevad, miks ta aga põleb
mul nüüd, kus konks eemaldatud ja ühendused taastatud nii nagu originaalis, seda peab uurima. Variant mis endale pähe lõi on see, et see käru
märguanne kelladeplokis on koos konksuga ühendatud eraldi toitesse, nii et taastades originaal ühenduse sai voolu sellesse süsteemi. Märgutuli ei
kustu ka siis kui kangist tuled maha võtta.
Nüüdseks on omal nahal ära katsetatud, et b4-ja sedaani konks sobib avandile 1:1-le ja sama jutt ka stange puhul.
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
Kevadlilleke
klubiliige
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe '95 85kW
|
postitati 17.03.10 02:06
|
|
|
Märgutuli on haagise suunatule indikaator tähenduselt. Äkki see hõlbustab pideva põlemise põhjuse otsimist.
Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks... B4 Coupe
|
|
|
|
|