Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: a4 3.0 171kw ASB pihustid (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 3421)
eku82
huviline



Registreerunud 24.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.16 18:25 Tsiteeri
a4 3.0 171kw ASB pihustid



Tervist pöördun foorumi poole küsimusega pihustite osas, nimelt on miinus kraadidega minu v6 kummaliselt käituma hakkanud. Külma mootoriga kiirendades auto kergelt võbiseb nagu poleks ühte silindrit. Mootoril jõudu piisavalt, välja pole surnud ning sooja mootoriga kaob eelmainitud ''võbisemine''. Sai soetatud endale siis vcds kaabel uurimaks milles probleem võib seisneda. Fault codede osas näitab ühte katkist eelsüüte küünalt. Sai siis uuritud block 13, 14 mis näitab pihustite pihustatavat kogust takti peale? Igastahes peale käivitust olid numbrid justkui korras -0.5 kuni +0,8 aga peale viite minutit hakkab ühes silindris näit tõusma (2.32mg/str) muidugi kaasnes sellega ka võbistamine gaasi andes.
Kas tegemist võib olla nukkvõlli, pihusti enda, või kompressiooniga seotud probleemiga peab ilmselt välja selgitama töökoda. Siinkohal küsiksingi, kas lõuna eesti kandis, tartus leidub mõnd pädevat ettevõtet kellele asja näidata, või keegi foorumist? Ning tahtsin uurida veel, kas antud mootoril on võimalik pihusteid vahetada/remontida ka üksikult, kui peaks selguma probleem sellega?


https://s13.postimg.org/xuqzlt77n/pihustid_soe.png
Parameetrid sooja mootoriga


https://s13.postimg.org/cmdb4dsqr/pihustid.png
Parameetrid külma mootoriga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
operax
huviline



Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: a4 b7 3.0tdi

postitati 03.12.16 18:39 Tsiteeri


Siin pihustite teemal pikem lugemine http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=125054
Mis näidud grupi 72-77 on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 03.12.16 19:55 Tsiteeri


Tartus diesselland. Omanik päris tark ja niisama ei hakka pihusteid maha kakkuma ja stendi viskama, kui tundub, et vajadust pole. :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 03.12.16 20:21 Tsiteeri


Lõplik tõde pihustite kohta selgub siiski stendis.
Palju reaalne läbisõit olla võiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
eku82
huviline



Registreerunud 24.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.16 21:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Lõplik tõde pihustite kohta selgub siiski stendis.
Palju reaalne läbisõit olla võiks?



LS 255,000km 99,9% kindel (kui flameko hooldusraamat tõene)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.16 23:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eku82
Igastahes peale käivitust olid numbrid justkui korras -0.5 kuni +0,8 aga peale viite minutit hakkab ühes silindris näit tõusma (2.32mg/str) muidugi kaasnes sellega ka võbistamine gaasi andes.

https://s13.postimg.org/xuqzlt77n/pihustid_soe.png
Parameetrid sooja mootoriga


https://s13.postimg.org/cmdb4dsqr/pihustid.png
Parameetrid külma mootoriga

Kirjutad, et peale viite minutit hakkas näit tõusma aga pildil on näit kõrge külma mootoriga ja madal sooja mootoriga. Kuidas sellest nüüd aru saada?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
eku82
huviline



Registreerunud 24.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.16 09:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: eku82
Igastahes peale käivitust olid numbrid justkui korras -0.5 kuni +0,8 aga peale viite minutit hakkab ühes silindris näit tõusma (2.32mg/str) muidugi kaasnes sellega ka võbistamine gaasi andes.

https://s13.postimg.org/xuqzlt77n/pihustid_soe.png
Parameetrid sooja mootoriga


https://s13.postimg.org/cmdb4dsqr/pihustid.png
Parameetrid külma mootoriga

Kirjutad, et peale viite minutit hakkas näit tõusma aga pildil on näit kõrge külma mootoriga ja madal sooja mootoriga. Kuidas sellest nüüd aru saada?



Vabandan, kui selgusetuks jäi. Nimelt peale käivitamist näidud ok - kõik silindrid nullilähedased, peale viit minutit tiksumist hakkab kompenseerima üht silindrit (mootor endiselt külm ~37c) kompenseerib silindrit kuni mootor saavutab umbes 70c siis olukord taas normaliseerub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
eku82
huviline



Registreerunud 24.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.16 09:38 Tsiteeri


Pildid gruppidest 72-77

https://s16.postimg.org/8yj9frssx/image.png


https://s16.postimg.org/4dx30u93l/image.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
miky100
huviline



Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI

postitati 04.12.16 18:03 Tsiteeri


Kas samal silindril ka eelsüüteküünal läbi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
eku82
huviline



Registreerunud 24.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.16 19:09 Tsiteeri


Eelsüüte küünal läbi viiendal silindril aga kompenseerimine toimub kolmandal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
eku82
huviline



Registreerunud 24.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.16 19:03 Tsiteeri


Väike update teemasse nimelt sai vahetatud eelsüüteküünal ning ka stenditud pihustid - osutusid korralikeks (tulemused piltidel) . Probleem siiski aktuaalne kolmandal silindril toimub kompenseerimine... Mainimata olen jätnud asjaolu, et kompenseerimise ajal teeb mootor klõbinat (eelnevalt pidasin seda pihustitega seonduvaks) , kuna pihustid korras siis dieselland soovitas mul testida silindrite surved millepeale kostis remonditöökoda, (kus eemaldati ning paigaldati pihustid) et survetesti pole mõtet teha kuna auto käivitub väga ilusti ning ühtlaselt ka enne eelsüüte küünalde märgi kustumist. Kompenseeriva silindri peale osati kosta vaid, et ilmselt nookurid teevad häält kuna on ära pigitanud klapp, kui mootor soojaks läheb hakkab normaalselt klapp liikuma. Konsulteerisin ka teiste töökodadega, ühest arvati et vahetamist vajavad ehk hüdrotõukurid ning teisest töökojast, et äkki saaled tiiru peale teinud mida ma väga uskuda ei taha kuna siis oleks klõbin sünkroonis kolvi liikumisega ja klõbiseks ka sooja mootoriga? Igatahes enne jaanuaari keskpaika selgusele ei saa kuna ei taheta vastu võtta pühade tõttu.


https://s27.postimg.org/djamkst0f/Scanned_image_1.jpg

https://s27.postimg.org/w051bm8yn/Scanned_image_2.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 17.12.16 19:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eku82
ning teisest töökojast, et äkki saaled tiiru peale teinud ...


Kas sa oleksid nii lahke ja paneksid selle töökoja nime ka siia kirja?

Vähemalt inimesed saaks teada, kuhu oma mehaaniliste mootoriprobleemidega enam mitte kunagi ei pöörduks...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 17.12.16 20:23 Tsiteeri


Ega see saalede jama täiesti võimatu pole, kunagi sai tehtud ühte Q7 3.0TDI mootorit, millel oli ühe silindri saale tuksis ja selle võrra jäi kolb alla poole, kompressioon oli madalam. Ma lammutasin selle mootori muidugi praktiliselt kohe laiali ja ei näinud seda töötamas eriti, aga õlituld vist polnud ja ei kolisenud ka omaniku jutu järgi. See on muidugi äärmuslik variant, teema autori autol mingi lihtsam viga arvatavasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eku82
huviline



Registreerunud 24.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.17 09:18 Tsiteeri


Saaga ei lõppe, kohalik töökoda diagnoosis veninud ketid ning arvas viga seal olevat. Sai tehtud suur remont ning vahetatud kõik ketid, nookurid, hüdrokad välja (üks nookur oli mingil põhjusel pmst laiali läinud plekk ära lennanud ning see rullik seal vahel logises) aga endiselt grupp 13 ühel silindril ~1-3.8mg/str nüüd tundub olevat ka sooja mootoriga, ühesõnaga kõikaeg. igastahes töökoda, kus ketid vahetasin arvab et viga siiski pihustites?!?! Kuigi sai 500 km tagasi kontrollitud ning osutusid korralikeks. Asja juures kõige naeruväärsem see, et pole siiamaani saanud kompressiooni mõõta. Mitte ühelgi töökojal pole antud audi jaoks otsikut.... Ehk kellelgi foorumis leidub garaazis sellist ülimalt haruldast ning ekstravagantset mõõdikut, mis tänapäevaste remonditöökodade jaoks nii kättesaamatu? Minu loll mõistus ütleb, et ehk võimalik kuidagi pihusteid ümber tõsta, et seda viga välistada? Või antud mootori puhul mõeldamatu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 18.02.17 18:38 Tsiteeri


Prooviks võib ikka ringi tõsta pihusteid, ei juhtu seal midagi.
Lugesin uuesti läbi selle teema, kas saan õigesti aru, et see vibratsioon on ainult sõidu ajal, mitte koha peal?
Võib-olla polegi probleem üldse mootoris, äkki käigukast, hooratas? Automaat või manuaal?
See pluss 2 pihusti puhul pole iseenesest midagi erilist, võib-olla pole see põhjuseks üldse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.17 21:12 Tsiteeri


Krt sellise mootoriga autol pole veel silindri survet mõõtnud, aga siiani pole ka olnud autot, millele poleks komplektis vastavat otsikut :D
Ja kui peakski tekkima olukord, et sellist otsikut pole, siis aitaks ju treipink.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
eku82
huviline



Registreerunud 24.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.17 18:58 Tsiteeri


Kast automaat, tiptronic. Jebib kõikaeg. Täna näiteks auto tõmbles isegi tühikäigul park asendis mida enne pole täheldanud, muidu hakkab jamama tavaliselt pööretel alates ~1500 nii park asendis kui ka sõites. Pööretel on kuulda ka klõbinat mootorist. Täna proovisin tähelepanelikult kuulata ning minuarust algab klõbin ~1400-1500 pöördel ning selle klõbisemise sagedus jääb väiksemaks pöörete suurenemisel?? Olen profülaktilises mõttes kasutama hakanud ka stanadyne kütuselisandit, millest erilist imet ilmselt loota ei maksa :D Homme võtan uuesti diesellandiga ilmselt ühendust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
qqaabz
huviline



Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI

postitati 20.02.17 22:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eku82
Kast automaat, tiptronic. Jebib kõikaeg. Täna näiteks auto tõmbles isegi tühikäigul park asendis mida enne pole täheldanud, muidu hakkab jamama tavaliselt pööretel alates ~1500 nii park asendis kui ka sõites. Pööretel on kuulda ka klõbinat mootorist. Täna proovisin tähelepanelikult kuulata ning minuarust algab klõbin ~1400-1500 pöördel ning selle klõbisemise sagedus jääb väiksemaks pöörete suurenemisel?? Olen profülaktilises mõttes kasutama hakanud ka stanadyne kütuselisandit, millest erilist imet ilmselt loota ei maksa :D Homme võtan uuesti diesellandiga ilmselt ühendust.


Pane muidugi lisandit, peksab sita lahti paagipõhjast ja igaltpoolt mujalt kus võimalik ja lõpuks halvimal juhul on sul ka need uued pihustid sul seal samuses.

Olen kokkupuutunud sellise asjaga, et klõbin tuleb sisse, viga tuleks mootorist seest otsida. Tean, kuna tuttav ajas seda kala pea pool aastat taga, et teada saada mis jama on. Lasi pihustid ära vahetada jne mis kõik veel seostub sellise asjaga aga ei. Ei osanud ka enam ükski tallinna töökoda nõu anda ega viga otsida. Lõpuks vedas ühe selli juurde kes oli kunagi esinduses tööl olnud (väga pädev mees), ütles kohe, et siin ei saa muud olla kui mootoris sees, tõmbas mootori lahti ja kepsu sõrmega oli midagi kas siis pragu sees või midagi, täpselt ei mäleta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
eku82
huviline



Registreerunud 24.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 27.02.17 19:17 Tsiteeri


Niisiis, asi lahendatud. Selgus siiski, et 1 pihusti kaputt, miks stend seda välja ei näidanud pole teada, grupid 72-77 olid ka tip-top. Esialgu sai prooviks vahetatud ainult 1 pihusti ja auto käib kulda! Tänud diesellandi meeskonnale, samuti kaasamõtlejatele foorumis :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.2% - SQL: 31.8%]