Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: kW-põhine auto registreerimismaks (Vastuseid: 50 | Vaatamisi: 9775)
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 19.11.16 20:10 Tsiteeri
kW-põhine auto registreerimismaks



http://arileht.delfi.ee/news/uudised/ostke-uus-auto-jargmisel-aastal-2018-aastast-rakendub-kilovatipohine-automaks?id=76309561
kuni 130 kW= 2,5 eur/kW
kuni 200 kW= 7,5 eur/kW
üle 200 kW= 17,5 eur/kW

Kas selle valguses võiks prognooosida mingil määral võimsamate mootoritega kasutatud autode hinnatõusu (eeldan, et registreerimismaks on mõeldud uutele autodele, mitte omanikuvahetuseks ümber registreerimise korral?)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mara6
huviline



Registreerunud 26.02.15
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 200kw 2016

postitati 19.11.16 20:31 Tsiteeri


Kommunismi ilmingud,võtame nendelt kellelt on võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 19.11.16 20:32 Tsiteeri


"Seadus peaks plaanide kohaselt jõustuma 2018. aastast. Samas tuleb arvestada, et nende numbrite puhul on tegu esialgsete plaanidega ja need võivad ka muutuda."

Paks Kadri lihtsalt ei oska muud moodi endale tähelepanu tõmmata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 19.11.16 22:19 Tsiteeri


Sellest on küll raske aru saada, miks peaks 201 kW mootoriga auto omanik 7 korda rohkem maksma kui 130 kW mootoriga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hunt_1
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal

Auto: c4 2,0 103kw

postitati 19.11.16 22:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Sellest on küll raske aru saada, miks peaks 201 kW mootoriga auto omanik 7 korda rohkem maksma kui 130 kW mootoriga?

See on moodne maksude kogumise süsteem lammastele.
Enamus sõiduautosid jääb 130kw sisse.
130kw omanikud maksavad rõõmuga, sest 7 korda odavam naabrist.

Sendi haaval korjatakse ja kilekotiga veetakse laiali - ei miskit uut.
Eks selliseid "rahva hüvanguks" makse tuleb veel nt suhkrumaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 19.11.16 22:56 Tsiteeri


Ma sain aru, et see jama on lahendatud natuke loogilisemalt. 0-130kW = 2,5€, 131-200=7.5€, 201 - ... =17.5€

Seega selline vähe püssim 300kW kärakas:
130x2,5=325
(200-131)*7,5=517,5
(300-201)*17,5=1732,5
=2575€

Mitte 300*17,5= 5250€


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 19.11.16 23:33 Tsiteeri


Et nagu astmeline tulumaks (ilmselt saame ka seda näha tulevikus)? Võibolla küll, ei ole väga põhjalikku infot sel teemal kuulnud.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 20.11.16 05:09 Tsiteeri


Eks see pall jälle Läti rõõmuks veeretatakse. Mul pole küll vahet, mis numbriga ringi sõita kui kilowatijanu peale tuleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 20.11.16 06:01 Tsiteeri


See on siiski maks mis tuleb esmaregistreerimisel tasuda, paljud siit nüüd uuena suure kilovati arvuga autot lähevad ostma? Kui 300kW auto maksab uuena 50 000€ (sellise jõuga auto üldjuhul veel tunduvalt kallim), siis see 2500€ maksta registreerimise eest ei ole nüüd nii ulmeline ka, et minna autot teise riiki arvele võtma. Soomes on Vero maks juba aastaid olnud, see peaks seal veel kallim olema.
Mujalt riigist ei ole lihtsalt enam eriti mõtet võimsamat kasutatud autot tuua, seega jõuab siia ka aina vähem huvitavamaid autosid.

Ebanormaalseks teeb minu arust asja see, et kW suurenemisel tõuseb lisaks veel makstav summa ühe kW kohta. Loogiline oleks üks kindel summa ühe kW kohta, see kellel neid rohkem, maksab nagunii suuremat maksu. Praegusel juhul on see sellise ''jõukamalt võtame eriti palju'' maiguga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 20.11.16 10:47 Tsiteeri


Väga tore ju. Järgmine aasta tuleb osta paar kallimat üle 200kw autot ja "nautida hinnatõusu".


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marxmacher
huviline



Registreerunud 17.06.16
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.16 16:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Eks see pall jälle Läti rõõmuks veeretatakse. Mul pole küll vahet, mis numbriga ringi sõita kui kilowatijanu peale tuleb.


Eestis teatavasti on juba 2 astmeline - tulumaksuvaba ja maksustatav ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 21.11.16 16:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100

Kas selle valguses võiks prognooosida mingil määral võimsamate mootoritega kasutatud autode hinnatõusu (eeldan, et registreerimismaks on mõeldud uutele autodele, mitte omanikuvahetuseks ümber registreerimise korral?)?


Tõenäoliselt kui valistus paigas, siis tulevikus maksustatakse igat omanikuvahetust. Muidu jääb maks riigieelarvesse laekumata, sest kel pea lõikab, ei pea maksma.

Aga üldiselt selline ühekordne maks on pisut jabur. Valusalt astutakse varbale neile, kes 300+kW masina ostavad nö pühapäevaks ala 50km sõitmiseks. Põhimõtteliselt need 300+kW masinad on uuena kallimad ja riigile peaks nende ostust laekuma oluliselt rohkem KM-i.

Kui asja point oleks "suurem kW saastab rohkem", siis mõistlik oleks maksustada kütuseliitrit täiendava aktsiisiga. Hetkel on tegemist lihtsalt näomaksuga - kel pikem molu maksab rohkem.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ertu
huviline



Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: b5 1.8tq

postitati 21.11.16 19:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Kui asja point oleks "suurem kW saastab rohkem", siis mõistlik oleks maksustada kütuseliitrit täiendava aktsiisiga. Hetkel on tegemist lihtsalt näomaksuga - kel pikem molu maksab rohkem.

Noh aga see ongi ju reaalselt asja mõte, võtta sealt kust võtta on. Riigil on raha vaja, muu on ainult suitsukate ja maskiball. Mida aeg edasi, seda rohkem neid makse hakkab tulema, see on reaalsus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 21.11.16 22:08 Tsiteeri


Kust mujalt võtta saab kui mitte sealt kus on? :P
Aga nii põhimõtteliselt mul ei oleks küll midagi selle vastu kui maailm oleks kuidagi veidi võrdsemalt ära jaotatud, mitte niimoodi, et 50% maailma rikkusest on 2% inimeste käes (umbes nii pidavat praegu olema) ja omakasu/ihnus/ahnus oleks esikohal. Näitena: kas see on kuidagi nende käputäie miljardäride teene, et Maa sees miljoneid aastaid tagasi nafta tekkis ja nad seda nüüd omavad ja jagavad nagu olekski see koguaeg nendele kuulunud? Võibolla ühel päeval keegi püstitab Maa ja Päikese vahele hiigelsuure päikesepaneeli, mis pool Maad Päikese eest ära varjab ja hakkab siis varjus olevatele inimestele seda Päikesest saadavat elektrit müüma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 22.11.16 04:00 Tsiteeri


Enamusele Eestlastele ei meeldi millegipärast kapitalismi põhitõed ja hakatakse tegema mingit sotsialistlikku kapitalismi. Valitsus k.a. Sellele oleks pidanud 25a. tagasi mõtlema, nüüd pole mõtet kiunuda, kui raha pole ja soov oleks kõigile võrdselt jagada. Alati võib ju sobivasse kohta kolida ja mitte tunnistada, et rikkus = töökus + tarkus ja seda ei saa kunagi enamusel olema.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.16 07:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Kui asja point oleks "suurem kW saastab rohkem", siis mõistlik oleks maksustada kütuseliitrit täiendava aktsiisiga. Hetkel on tegemist lihtsalt näomaksuga - kel pikem molu maksab rohkem.


Nõustun täielikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 22.11.16 09:14 Tsiteeri


Inimene harjub kõigega.
Kellel vaja sõita 300kw masinaga see maksab.
Soomes on aastamaks auto kaalu/co2 kütuseliigi põhine.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 22.11.16 14:27 Tsiteeri


Tsitaat:

Seega selline vähe püssim 300kW kärakas:
130x2,5=325
(200-131)*7,5=517,5
(300-201)*17,5=1732,5
=2575€


Tegelikult on see esimesele omanikule üsna nohu, arvestades uute 300+ või 400+ kw masinate hindasid. Audide puhul alla 100K vist midagi eriti ei saagi, kui lisavarustusega masinaid vaadata. RS3 on kõige odavam ~270kw'ga.
Kõige rohkem kotib see maks järgmisi omanikke ja näiteks neid, kes tahavad D2 265kw Audi S8't Eestisse importida. Selle hinnale lisandub 1962,5€ + 192€ ARK ning naljalt keegi sellist autot enam siia ei too.

Ma miskipärast arvan, et see maks ei hakka puudutama kasutatud Eesti-siseste autode turgu, sest muidu läheks veel suuremaks susserdamiseks ostu-müügi lepingutega ning keegi ei regaks enam autosid ümber oma nimele. Samuti võib siis V8-mootoritega kasutatud autode turule kriipsu peale tõmmata. Ostsid Audi 80'ne 200€'ga? Tore - anna 325€ riigile. Ostsid Audi A8 220kw 1000€'ga? Tore - anna 1175€ riigile.

Arutleme siin siiski 2018a maksust ning kahjuks kuuleme maksuarutelusid ja selle muudatusettepanekuid iga päev veel ajalehtedes 13 kuud.
Tuleb olla õnnelik, et plaanitakse maksustada kilovatte, mitte hobujõudusid samal skaalal.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.11.16 15:05 Tsiteeri


See maks sellisel kujul on ebaseaduslik. Täpselt sama asi on läbitud näiteks Rumeenias, kus tehti samamoodi kubatuuri/võimsuse põhine maks.
Kaebatakse lihtsalt kohtusse, sest see läheb vastuollu euroliidu direktiividega.

Rumeenias lahendati asi lõpuks ikkagi nii, et maksutati saastepõhiselt, mis oli ka seadustega kooskõlas.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 23.11.16 06:53 Tsiteeri


Sotsialistid ja rahandusministeeriumi ametnikud on nõuks võtnud võimsate autode omanikke täiesti alusetult nöörida. Lisaks registreerimismaksule on ilmselt 2018 tulemas ka võimsuspõhine erisoodustus, mille vastu ma olen rohkem või vähem avalikult viimased pool aastat sõna võtnud.

Prj'l on selles osas õigus, et Rumeenias tõesti see kW põhine maks asendati CO2 emissiooni põhisega, aga lõpptulemus jääb üsna sama. Võimsuspõhise erisoodustuse puhul tuleb ilmselt 2018 jaanuaris hoida firmaauto liikumatuna, 10. veeburaril 2018 jätta erisoodustuse deklaratsioon esitamata, kutsuda omale maksuamet revisjoni tegema ja jaanuarikuu tasumata erisoodustusmaksu kohta väljastatud maksuotsusega kohtusse minna. Ei ole võimalik maksustada erisoodustust arvestamata sõiduki tarbimismahtu. Erisoodustus on mitterahaline palk, mida maksustatakse hüve väärtuselt, kuid kui keegi autot ei kasuta, siis pole keegi ka hüve saanud. See on juba Riigikohtus läbi vaieldud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 05.12.16 15:36 Tsiteeri


Noh, jah.

Seda uudist ei suuda enam kuidagi hästi seedida. :(


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mara6
huviline



Registreerunud 26.02.15
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 200kw 2016

postitati 05.12.16 16:41 Tsiteeri


Järgmiste valimistel saab ref.tõenäoliselt häälterekordi.See on bolševike võim praegu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 05.12.16 16:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Eks see pall jälle Läti rõõmuks veeretatakse. Mul pole küll vahet, mis numbriga ringi sõita kui kilowatijanu peale tuleb.


Lätis juba kehtib automaks, aastas tuleb 2010a. 176kw A6 pealt maksta u. 200 eur aastas. Vähemalt Riias on see nii, kas ka kogu riigis, seda ei tea.
Aga noh, tsentriahvide plaan vaesemaid "aidata" on täies hoos :D:D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
outlaw1
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.16 20:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: 100

Kas selle valguses võiks prognooosida mingil määral võimsamate mootoritega kasutatud autode hinnatõusu (eeldan, et registreerimismaks on mõeldud uutele autodele, mitte omanikuvahetuseks ümber registreerimise korral?)?


Tõenäoliselt kui valistus paigas, siis tulevikus maksustatakse igat omanikuvahetust. Muidu jääb maks riigieelarvesse laekumata, sest kel pea lõikab, ei pea maksma.

Aga üldiselt selline ühekordne maks on pisut jabur. Valusalt astutakse varbale neile, kes 300+kW masina ostavad nö pühapäevaks ala 50km sõitmiseks. Põhimõtteliselt need 300+kW masinad on uuena kallimad ja riigile peaks nende ostust laekuma oluliselt rohkem KM-i.

Kui asja point oleks "suurem kW saastab rohkem", siis mõistlik oleks maksustada kütuseliitrit täiendava aktsiisiga. Hetkel on tegemist lihtsalt näomaksuga - kel pikem molu maksab rohkem.


Allolevast artiklist võib ju järeldada, et rohkem peab maksma igal omanikuvahetusel mitte ainult uue auto ostu puhul
S.t hetkel u.60 euri, siis edaspidi 200-300eur rohkem. Ulme!

http://majandus24.postimees.ee/3935283/automaksu-tuleb-hakata-maksma-igal-omanikuvahetusel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Typhome
klubiliige



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 05.12.16 20:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: outlaw1
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: 100

Kas selle valguses võiks prognooosida mingil määral võimsamate mootoritega kasutatud autode hinnatõusu (eeldan, et registreerimismaks on mõeldud uutele autodele, mitte omanikuvahetuseks ümber registreerimise korral?)?


Tõenäoliselt kui valistus paigas, siis tulevikus maksustatakse igat omanikuvahetust. Muidu jääb maks riigieelarvesse laekumata, sest kel pea lõikab, ei pea maksma.

Aga üldiselt selline ühekordne maks on pisut jabur. Valusalt astutakse varbale neile, kes 300+kW masina ostavad nö pühapäevaks ala 50km sõitmiseks. Põhimõtteliselt need 300+kW masinad on uuena kallimad ja riigile peaks nende ostust laekuma oluliselt rohkem KM-i.

Kui asja point oleks "suurem kW saastab rohkem", siis mõistlik oleks maksustada kütuseliitrit täiendava aktsiisiga. Hetkel on tegemist lihtsalt näomaksuga - kel pikem molu maksab rohkem.


Sellest artiklist võibki järeldada, et rohkem peab maksma igal omanikuvahetusel
S.t hetkel u.60 euri, siis edaspidi 200-300eur rohkem. Ulme!

http://majandus24.postimees.ee/3935283/automaksu-tuleb-hakata-maksma-igal-omanikuvahetusel


Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
Noh, jah.

Seda uudist ei suuda enam kuidagi hästi seedida. :(


Vaatasin enda auto (A4 1.9TDI 81kW quattro) CO2 mnt.ee lehel.. CO2 158 (g/km)
298€ (151-160 g/km) + omanikuvahetuse hind 61€ (ARK-is)/48€ (internetis) = 346...359€ :o


Veakoodide lugemine/kustutamine, kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine • Tartumaal/Tartus • Originaal Ross-Tech HEX-V2
Liitu Facebooki grupiga: Audi B8 fännklubiM: A4 B8 varuosadLae üles pilte siit kaudu ja postita foorumisse
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 71.5% - SQL: 28.5%]