Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C4 2.5TDI quattro - 1996 - yrks (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 19827)
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 30.09.16 22:06 Tsiteeri
Audi A6 C4 2.5TDI quattro - 1996 - yrks



Tere!

Umbes poolteist aastat tagasi hakkas pall veerema. Sai ostetud väga kehvas ning avariilises seisukorras audi, mille ilmselgelt oleks pidanud juppideks võtma...
Lisad: sport hele kaltsusisu(millele tuleks ka tähelepanu pöörama hakata lähiajal), Kliima, 4xel aknad, kompu. Peamine lisa selle auto puhul on ikkagi quattro.
Edasi liikuvaks jõuks on selle auto puhul siis prj seadistatud aju.

Tegemist on siis 90% enda käsitööga.

Aga alustame algusest, pildid mis ütlevad rohkem kui tuhat sõna:

Enamvähem sellisena siis toodud ta sai. Eelmine omanik sai selleks ajaks külge poogitud paisupaagi ja roolivõimendipaagi.
https://www.upload.ee/thumb/6210583/received_m_mid_1419616783071_a61bb119e180939b85_0.jpeg

Sellisena oli ta koju jõudes, kui kõverad jupid olid maha keeratud.
https://www.upload.ee/thumb/6210611/20150118_144452.jpg


[url=https://www.upload.ee/image/6210618/20150122_121435.jpg]
https://www.upload.ee/thumb/6210618/20150122_121435.jpg[/url]

https://www.upload.ee/thumb/6210621/20150120_130955.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210624/20150124_140017.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210628/20150124_201014.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210638/20150125_162719.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210641/20150318_130721.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210643/20150325_202521.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210663/20150703_154919.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210664/20150703_154925.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210666/20150703_154927.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210671/20150703_154942.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210676/20150703_155014.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210683/20150717_173212.jpg



Kõik neli ust sai välja vahetatud, liivaga pritsitud ning epotatud ja lõpuks värvitud.
https://www.upload.ee/thumb/6210647/20150624_173457.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210686/20150627_142845.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210700/20150627_164853.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210704/20150703_205202.jpg

Kapott samamoodi valtsitud äär ülesse murtud, rooste pritsiga eemaldatud ning värvitud.
https://www.upload.ee/thumb/6210727/20150813_180040.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210732/20150824_191326.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210735/20150825_054645.jpg

Veljed värvitud.
https://www.upload.ee/thumb/6210748/20150805_114804.jpg

Vahepeal üks väikene tegasilöök, mis leidis kiire lahenduse. Sai kundepoolne tala ka ette võetud kuna see oli ka kunagi paugu saanud.
https://www.upload.ee/thumb/6210757/20150916_120430.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210764/20150916_134409.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210769/20150916_181650.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210775/20150917_122853.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210771/20150918_150042.jpg

Umbes selline nägi ta välja eelmise suve esimeses pooles:
https://www.upload.ee/thumb/6210789/IMG-1439120955956-V.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6210796/image-704d185a6c85007e1dcd3e1969989cffc5b8460513e76215c9f4fa1ccfddc5d5-V.jpg

Vihjeks võin öelda, et pildilisa tuleb lähipäevil juurde;-)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 01.10.16 04:59 Tsiteeri


Väga tervitatav, tegidki teema :) Pane vähe juttu kah juurde, et mis varustusega jne. Edasi samas vaimus!

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 01.10.16 08:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Väga tervitatav, tegidki teema :) Pane vähe juttu kah juurde, et mis varustusega jne. Edasi samas vaimus!

veekaheksa


Tänud tähelepanu eest, panin selle esimesse postitusse.

Jätkaks piltite postitamisega.
Järgmisena leidis aset v8 püstakute ehitus HP2 pidurite peale.
https://www.upload.ee/thumb/6211562/20150921_135443.jpg

Millele järgnes madaldusvedrud(eibah) ja uued amordid, ette sai mäletamist mööda kyb exel-g ja taha läks sachs.
https://www.upload.ee/thumb/6211566/20150921_172130.jpg

Tagant sai ka lahti võetud, esialgu siis sellejaoks, et kõik reguleeritavad osad liikuma panna ning puksid ära vahetada, aga siis tuli välja üllatus mis pea kõikdel c4 quattro tüüpviga on olnud või saab kunagi olema.
https://www.upload.ee/thumb/6211567/20150924_204205.jpg

https://www.upload.ee/thumb/6211572/20150925_121422.jpg

Vana paak vs taastatud.
https://www.upload.ee/thumb/6211576/20150925_124156.jpg

Sellisena ta eelmisele talvele vastu veeres:
https://www.upload.ee/thumb/6211584/20151004_132920.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 01.10.16 08:30 Tsiteeri


Respekt!
Rohkem pilte ja juttu juurde! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 02.10.16 19:30 Tsiteeri


Paar sõna siis mootori kohta ka.
Kui auto ostetud sai, siis oli tal selline kerge anomaalia, et külmast peast töötas 4 silindriga ainult. Esialgu ei hakanud tervet kaant maha võtma, nukk eest ära ning selgus et nina poolt teise silindri hüdrotõukurid olid lihtsalt läbi.
Panin uued hüdrotõukurid ja see probleem sai lahendatud kuid mingi imelik tiks talle sisse jäi tookord.
Terve talve sai jääradasid selle tiksuga rallitatud. Tükk aega sai oodatud, et milla ta laiali lendaks, aga ei...
Kuna rõhu ja koormuse all ikkagi puterdas ja see tiks jubedalt segama hakkas, siis tõmbasin selle mootori laiali.
Puterdamise põhjust ei pidanud kaugelt otsima, klapivedrud olid ühekordselt.

Tegin ära plokiaanele kap. remondi ja kokku ta läks, lootes et sain tiksust ka lahti:))
Puterdamine kadus nagu vits vette:), sai jälle prj kividega rallima hakata. Siit muidugi suur tänu Dimale, kes tuli vastu ja tegi mul selle softi hiljem ümber kuna puterdusest sain lahti.

https://www.upload.ee/thumb/6216310/20150923_121205.jpg


https://www.upload.ee/thumb/6216317/20150922_132556.jpg

Selle aasta kevadel kannatus katkes, sest see tiks riivas kõrva nii tugevalt.
Esialgu karter alt ära, oli näha et kõik poldid olid uute vastu vahetatud, saaled olid vahetatud ja sooned olid juba sees, muidugi firma oli tundmatu.
Kaas uuesti maha ja kolvid välja. 5nda silindri kolb oli silmaga võimalik eristada, et rohkem kulund, see lausa loksus seal silindris sees.
Kuna tundus, et see mootor oli niigi palju üle elanud, siis otsustasin et taastama ei hakka.
Volvo klubist leidsin endale doonori v70 näol. Uuel mootoril võtsin alt lahti, originaal saaled olid sees millel kulumisjäljed täielikult puudusid(kella peal oli ls. 274000km). Sai kõik uued kepsu-ja raamsaale poldid pandud ja aiste vahele mahutatud.
Muidugi puudusid ka sellel volvo mootoril topelt klapivedrud. Kaant maha võtma ei hakanud. Sõles sai siis topelt klapivedrud ja uued klapisääre tihendid.

Pilt esimesest käivitusest:

https://www.upload.ee/thumb/6216443/volvo_mootor.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 06.10.16 15:16 Tsiteeri


Teeks vahepeal mõned väiksed täiendused.

Kevadel käisin Pärnus Ivo juures, kes lammutas parajasti üht s6-te. Sealt tõin endale tagumised pidurid, s-i tiivad juhipoolne oli ok, vajas ainult liivapritsi, aga parempoolne selle eest läbi ussitanud.

Mõned nädalakesed hiljem läksin tagasi ja ostsin ta veljed ka ära, mis ta b8 all olid:)

https://www.upload.ee/thumb/6225909/20160312_200456.jpg

Parempoolne tiib oli endal vanast ajast olemas, S4 oma muidugi, mille siis s6 omaks ümber ehitasin...



https://www.upload.ee/thumb/6225921/20160424_170322.jpg


https://www.upload.ee/thumb/6225924/IMG-1462036157134-V.jpg

Stange oli võtta ainult replica, millele sai org. a6 sisu sisse ehitatud.


https://www.upload.ee/thumb/6225936/20151205_171717.jpg


https://www.upload.ee/thumb/6225940/image-247b6bb297121d9950036cd2c96882dece0aca67c6a81c5b3646a1debf0a19c9-V.jpg

Meeletu sobitamise mäng käis sellega, sest ükski nurk ei tahtnud kokku istuda jne jne... Kogu selle stange ehitusega võlgnen tänud suures osas kasutaja Audihauto-le, sest tema oli selle juba läbi põdenud ning aitas mind kogu enda väe ja jõuga.
parem-vasak võre tuli forsist ja alumine pikk ka siis sõbra poolt ehitatud audi 100 võrest.





https://www.upload.ee/thumb/6225953/20160501_193832.jpg


https://www.upload.ee/thumb/6225963/IMG-1462367041585-V.jpg

Lõpuks kui kõik detailid krundi alla sai, siis hakkas essi nina juba ilmet võtma:cool:

https://www.upload.ee/image/6225992/20160602_194825.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audihauto
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4

postitati 07.10.16 04:49 Tsiteeri


Hoi!Olen selle auto ehitamisega,viimase 1,5 a. jooksul üpris kursis.Vaeva on sellega kõvasti nähtud,aga seda tean ka,et päris valmis asi pole.Mõnda pooleli olevat projekti tean ka,mis vast miski aeg teoks saavad.
Aga mis ma ikka siin,las teema algataja ise räägib,seniks edu ja head ehitamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alan2
huviline



Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8

postitati 21.10.16 10:52 Tsiteeri


Olin siis mina esimene omanik Eestis ja minult sa selle ostsid. Välimuselt oli ta prillikivi, aga paari aastaga läks ikka jubedalt rooste. Mootori poole pealt nii palju, et käbiratta kiil läks pooleks ja lõhkus viienda kolvi. Ju siis ei saanud kõigeparem kolb sisse. Raamsaale poldid panin mina uued, aga saalesi pole vahetanud. Eks ka mina tegin seal palju ja ega kõik meelde tulegi. S6 spidoplokkiga läks 108000 km ka kaotsi :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 21.10.16 15:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alan2
Olin siis mina esimene omanik Eestis ja minult sa selle ostsid. Välimuselt oli ta prillikivi, aga paari aastaga läks ikka jubedalt rooste. Mootori poole pealt nii palju, et käbiratta kiil läks pooleks ja lõhkus viienda kolvi. Ju siis ei saanud kõigeparem kolb sisse. Raamsaale poldid panin mina uued, aga saalesi pole vahetanud. Eks ka mina tegin seal palju ja ega kõik meelde tulegi. S6 spidoplokkiga läks 108000 km ka kaotsi :D


Mäletan isegi kui rääkisid mulle seda juttu, et s6 kelladega läbisõit väiksemaks läks, kuid sellise auto puhul loeb kõige rohkem ikkagi omaniku hoolas käsi, mitte number kellade peal.
Samas ei saa sa väita, et neid eelmiseid kellasid keegi mõjutanud on, või kas olid need samad kellad, millega see auto kunagi tehasest välja sõitis ültse;)
Igatahes minul pole sellel läbisõidul mitte mingit tähtsust, olgu kasvõi miljon:D



Vahepeal siis nina värvitud, esimesed pidurid said ka mingi costum värvi peale ja uued rehvid mõõduga 235/40/18


https://www.upload.ee/image/6270205/20160605_095738.jpg


https://www.upload.ee/image/6270213/20160605_120608.jpg


https://www.upload.ee/image/6270218/20160820_163309.jpg


https://www.upload.ee/image/6270224/20160704_134238.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erki226
huviline



Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1994

postitati 21.10.16 17:11 Tsiteeri


Vot sellise teema eest annaks küll vaguni täis respekti.Uskumatu,et mõnel inimesel on nii head oskused ja nii palju tahtmist sellisel kujul roima nagu ta esmapilgul oli,veel üles ehitada.Ma olen alati pidanud parimaks autoks c4 kerega Audisid.Endal hetkel ka a6 ,aga samamoodi parempoolse esiosa avariiga olnud .Pidasin lootusetuks oma autot sirgeks ja säravaks saada,aga see teema annab küll motivatsiooni juurde.Väga tubli autoomanik igatahes!;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alan2
huviline



Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8

postitati 21.10.16 18:12 Tsiteeri


Täitsa nõus läbisõidu koha pealt, aga lihtsalt mainisin. Pildi pealt on küll täitsa ilus, aga kuidas reaalselt? Detailid kõik ühtetooni?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 21.10.16 20:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki226
Vot sellise teema eest annaks küll vaguni täis respekti.Uskumatu,et mõnel inimesel on nii head oskused ja nii palju tahtmist sellisel kujul roima nagu ta esmapilgul oli,veel üles ehitada.Ma olen alati pidanud parimaks autoks c4 kerega Audisid.Endal hetkel ka a6 ,aga samamoodi parempoolse esiosa avariiga olnud .Pidasin lootusetuks oma autot sirgeks ja säravaks saada,aga see teema annab küll motivatsiooni juurde.Väga tubli autoomanik igatahes!;)


Tänud sulle!


Tsitaat:

Täitsa nõus läbisõidu koha pealt, aga lihtsalt mainisin. Pildi pealt on küll täitsa ilus, aga kuidas reaalselt? Detailid kõik ühtetooni?


Ega ma ei öelnudki seda paha pärast. Nagu ka eespool mainitud, siis kõik värvimine ja eeltöö on minu enda tehtud. Vigu leiab alati, sest värvitud ikkagi garaa˛is kus puudub küllaldane valgus, ventilatsioon jne.
Värvitooni erinevus puudub. Katuse järgi võtsin tooni ning selle järgi ka kõik värvitud sai. Muidugi ennem oli toonierinevus igal pool. Esimesed tiivad olid ühte tooni ja tagant oli ka varem midagi tehtud, seepärast katuse järgi võetud saigi...

Tagatiivad olidki ainuke asi, mis põhimõtteliselt sai värvitud ainult värvitooni erinevuse pärast... välja arvatud see:


https://www.upload.ee/image/6271081/20150802_135048.jpg
ja see:
https://www.upload.ee/image/6271074/20150802_135044.jpg
lahendatud sai nii, et liivaprits, epo ja mastiks:
https://www.upload.ee/image/6271093/20150802_164842.jpg

Ei leia taga tiibade värvimisest ühtegi pilti, aga nägu näha siis tiivad hiljem värvitud.


https://www.upload.ee/image/6271123/20150809_105350.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 27.10.16 11:19 Tsiteeri


https://youtu.be/u9hi5Twd0AM


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 27.10.16 12:58 Tsiteeri


Vägev taastamistöö tehtud autoga, müts maha.
Väga meeldib, et tegid tumesinisest autost musta. Musti C4-sid väga vähe ja hästi hoitud sedaane ka palju pole.
Jätka samas vaimus ja hoia foorumit kursis uuendustega. Hea lugeda ja vaadata. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 27.10.16 13:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Petu
Vägev taastamistöö tehtud autoga, müts maha.
Väga meeldib, et tegid tumesinisest autost musta. Musti C4-sid väga vähe ja hästi hoitud sedaane ka palju pole.
Jätka samas vaimus ja hoia foorumit kursis uuendustega. Hea lugeda ja vaadata. :)


Tänud

Tegemist ikkagi siiamaani tumesinisega(LZ5L), millegipärast paljud ütlevad et pigem näeb auto must kui tumesinine ;)
Varem oli seda autot käepäraste värvidega ilmselt värvitud, sest kui esimest korda sellele autole värvi tooma läksin, siis originaaltooni oli ainult katusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 27.10.16 13:39 Tsiteeri


Vaatasin seda värskelt värvitud tiibade pilti ka kinnituseks ja olin kindel, et mustaks tehtud. :P
Aga sellegipoolest näeb ikka väga hea välja. Mis sidurit ja hooratast kasutad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 27.10.16 13:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Petu
Vaatasin seda värskelt värvitud tiibade pilti ka kinnituseks ja olin kindel, et mustaks tehtud. :P
Aga sellegipoolest näeb ikka väga hea välja. Mis sidurit ja hooratast kasutad?


Vana hea audi100 2.5 tdi ühemassiline hooratas ning originaal sidur+korv. Kevadel mootori vahetusega sai uue ketta ja riiulist võetud kobedam korv. Siiamaani hoiab...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alan2
huviline



Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8

postitati 27.10.16 20:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yrks
https://youtu.be/u9hi5Twd0AM

Turbod ja pihustid stock ikka eks? Lihtsalt soft teine. Palju siis välja pigistas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 27.10.16 20:25 Tsiteeri


Vaata video kirjeldust. :)


Tsitaat:

stock 150p502 nozzles, k16 boost 1.4 bar, remapped by prj. engine power 122kw, max torq 424nm



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 15.10.17 21:10 Tsiteeri


Tere üle pika aja!

Suvi oli rahulik. Tegeletud sai pigem kilomeetrite kogumistega ning korraliste hooldustega.
Tagumised pidurid said uuenduskuuri.

https://www.upload.ee/image/7562843/20170710_135156.jpg

https://www.upload.ee/image/7562848/20170710_170519.jpg

https://www.upload.ee/image/7562858/20170710_185347.jpg

https://www.upload.ee/image/7562869/20170711_204403.jpg

Tuleviku plaanide mõttes sai ette paigaldatud suur cooler(mõõdud olid 230x550x63), suurem osa tööd tegi selleks ära sõber Gert.
Selleks, et suvel ikka külma õhku saaks nautida, sai radikaid sisse poole viidud, kronsad ümber ehitatud, stange tühjaks tehtud jne jne.



https://www.upload.ee/image/7562874/20170711_224641.jpg

https://www.upload.ee/image/7562880/20170711_224659.jpg

https://www.upload.ee/image/7562894/20170723_164345.jpg

https://www.upload.ee/image/7562900/20170723_165312.jpg

https://www.upload.ee/image/7562911/20170723_193750.jpg

Pool suve sai nii ringi sõita, et cooler oli ilusti stange taha ära pakitud, aga ühtegi toru sinna ei ulatanud:D:D.
Präeguseks on torud ühendatud ning jäin väga rahule.
Torude ühendamistest ja edasisest ehitusest jätaks pilte järgmiseks korraks ka.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 16.10.17 21:15 Tsiteeri


Torude paigaldus siis:
Esialgu tundus väga lihtne ettevõtmine, kõik oli oma peas juba ette välja mõeldud.
Praktikas aga esines kõvasti puudujääke...
Kasutusse läksid igast erinevaid sumpa põlvesid: 90;45;30 kraadi, silikoonist sirgeid juppe ja paari põlve. Läbimõõduga 60-63mm, algselt jäi cooleri ja sisselaske vahele peenem toru, kuid see nüüdseks ka asendatud 60mm toruga.
Põhja alt läbi ronimiseks kasutasin S4-ja turbo toru.
https://www.upload.ee/image/7565873/20170826_211051.jpg

https://www.upload.ee/image/7565882/20170827_155107.jpg

https://www.upload.ee/image/7565885/20170827_143318.jpg

Uus peatükk:
Sidur hakkas nõrgaks jääma, sai hiljuti ühte tuttavat mudast välja ka veel aidatud... Piisas ühest tõmbest ja libisema hakkaski. Talvel hakkas ka paaril korral järgi andma, kuna olen üsna rahuliku sõiduviisiga, siis kannatas päris pikalt veel sõita.
Kindlasti aitas kaasa ka uus cooler, sest tagumiku düno järgi tuli sealt ka väike jõulisa:D:D.

Uue siduri eeltöö käis ca. aastake. Taneli käest ostsin kasutatud korvi(SRE), siis tõin juurde teise hooratta ja ketas läks org. v8 oma(et säiliks mingigi leevendus). Kogu kompott käis Tiidu juures, kes pani selle vastavalt ka tööle.


https://www.upload.ee/image/7565958/IMG_09061.jpg


Auto seisis umbes nädalakese, kuid hiired olid juba nisu kapotialla toonud ning pesa endale kapoti ja polstri vahele meisterdanud.
Kerge vibra oli ka mind häirinud mõnda aega, olin kindel et tugipukk läbi ehk. Aga ei, otsad olid nii kinni, et haamriga koputades tulid ainult lahti, pesemine ei aidanud. Ristis oli ka väike lõtk, peaks kusagil ära laskma taasatada...

Vahetusse läksid veel välimised veovõlli katted, ja esimesed piduriklotsid. Kaitsekummist teadsin juba varem, sest valuvelje sisemisele küljele oli juba sülitanud määret, aga et klotsid nii otsas endaga olid, seda poleks küll uskunud(ühelt klotsilt oli kate lahti). Ja muidugi läks uus abs-i rõngas.
Vibra kadunud, sidur kannatab ka kõvasti rohkem kui präegu talle anda oleks:cool:


https://www.upload.ee/image/7565993/20171008_113908.jpg

https://www.upload.ee/image/7566009/20171008_131704.jpg

https://www.upload.ee/image/7566014/20171008_131725.jpg

https://www.upload.ee/image/7566023/20171008_135041.jpg

https://www.upload.ee/image/7565952/20171008_140645.jpg

https://www.upload.ee/image/7566035/20171009_201337.jpg

Kasutaja Sector-il oli paar küsimust.
Natukese paljastaks siis tuleviku plaane.
Ajuks edc15+, pihustid dssr280, turboks bv50.
kõik asjad olemas, midagi juba testitud ka.
Proovitud sai ka k24 7000 pluss dssr pihusteid, kuid mina ei näinud seal erilist jõulisa võrreldes präeguse seadega...
Ajuga hetkel kõige rohkem vaja pusida, kes kokku puutunud, võiks endast märku anda.

Tervitades,
J


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 01.11.17 22:05 Tsiteeri


Uuendame.

Kõsimus:
Kas võib map-i otse kollektori külge panna või peaks eraldi vahetüki tegema enne kollektorit?
https://www.upload.ee/image/7619289/20171031_200529.jpg


Esialgu läheb turbo originaal vl kollektori külge. Vaja veel vaakum kuidagi ära sättida, aga selle jaoks vaja vana ennem maha võtta.
Kollektorit sai tiba freesitud, et uue turboga suue sobiks.
Turbol on vaja nii külma kui kuuma osa keerata, bv50 miinuseks võib lugeda seda, et sellel vaja siis geomeetria lahti võtta, olen kuulnud et garretil pidi lihtsamalt see käima.
Ilmselgelt ei tulnud see tervelt lahti.


Elame näeme, mis saama hakkab.:)
https://www.upload.ee/image/7619346/20170904_181802.jpg

https://www.upload.ee/image/7619351/20170903_195608.jpg

https://www.upload.ee/image/7619363/20170903_195620.jpg

https://www.upload.ee/image/7619375/20170909_101925.jpg

https://www.upload.ee/image/7619389/20170930_171823.jpg

https://www.upload.ee/image/7619383/20171001_132224.jpg

https://www.upload.ee/image/7619390/20170930_170755.jpg

https://www.upload.ee/image/7619396/20170930_171723.jpg

https://www.upload.ee/image/7619402/20171031_200155.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: CQ Typ89 2.2 20v | A4 B7 TDi

postitati 02.11.17 21:36 Tsiteeri


Väga hea autoteema ! Edu ja jaksu edaspidiseks.

Korralik motivatsiooniallikas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 26.11.17 16:45 Tsiteeri


https://www.youtube.com/watch?v=p6h9mlqd12M

https://www.youtube.com/watch?v=aJ0WxXigGRc


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 30.11.17 08:57 Tsiteeri


Liigub päris hästi ikka. Kirjuta, mis siis vahepeal juhtunud ja mida tegid ning kuidas seadistasid ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 81.3% - SQL: 18.7%]