Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: kliima ei puhu külma (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 5535)
ok
huviline



Registreerunud 16.10.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant, 2000

postitati 23.05.05 12:26 Tsiteeri
kliima ei puhu külma



Kliima probleemidest on küll palju kirjutatud, kui paraku ei leidnud sobivat. Niisiis minu mure järgmine

Soojade tulekuga avastasin, et kliima ei puhu külma õhku, ehk konditsioneer justkui ei töötaks. Seda lumehelbega märki sisse-välja lüliytades on mootori tööst aru saada, et ikka peaks kondi taha võtma, näidikud ka kõik nii nagu enne. Ausaltöelda pole õrna aimugi, milles probleem võiks olla või kuskohast alustada.

Niisiis, kes kliima teemaga kursis, oleks hea kui saaksite juseid anda.

A6 Avant 2,8 automaat, 1996


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 23.05.05 13:44 Tsiteeri


Ilmselt tühjaks jooksnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 23.05.05 13:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Ilmselt tühjaks jooksnud.
On see normaalne, et kliima jookseb lihtsalt lambist tühjaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 23.05.05 13:55 Tsiteeri


Leke kusagi, täitjad enne kontrollivad. Kas kompressor üldse töötab - tõsta kapott üles, ning vaata, kas kas koos rihmarattaga käib ka ringi kompressori sisu. Esmapilgul võib tunduda, et käib, tegelikult tõmmatakse kompressor magnet? siduriga taha. Seega vaata tähelepanelikult. 2,8 motol peaks pump samuti olema ees paremal all, kui avatud kapoti ees seisad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renks
huviline

Avatar


Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.05 21:17 Tsiteeri


kui süsteem tühi siis ei võta kompressorit üldse taha. kui aga kompressor töötab ja külma ei tule on kas gaasi vähe või on kinni õhu klapi mootor.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ok
huviline



Registreerunud 16.10.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant, 2000

postitati 24.05.05 07:43 Tsiteeri


Tänud vastuste eest. Nii või teisiti ega mu enda jaks sellest ikka üle vist ei käi. Oskate soovitada mõnd kohta (Tallinnas või selle lähiümbruses), kus kliimaseadme hoolduse/remondiga mõistliku hinnaga toime tullakse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marmelade
huviline



Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A 4

postitati 24.05.05 08:25 Tsiteeri


TQHQ lehel on selline kuulutus ja jutt üleval:

mehed aitab jamast, kui tekib küsimusi auto konditsioneeride/kliimaseadmete kohta siis lahkelt nõus aitama.
Siiamaani minu poolt täidetud konditsioneeride täitmise hinnad on jäänud kõik vahumikku 600-800 sõltuvalt gaasi kogusest,hinna sisse ei kuulu lekete kõrvaldamised!
Asun Tallinnas Õnne12,kuid vajalik on eelnevalt telefoni teel aeg kokku leppida!5052156 Üllar



aga sain sealt aru, et ka remondiga tegeleb
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=10570


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 24.05.05 09:24 Tsiteeri


Ja nüüd jooksuga konti täitma :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.05.05 10:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AUDI V6
kui süsteem tühi siis ei võta kompressorit üldse taha. kui aga kompressor töötab ja külma ei tule on kas gaasi vähe või on kinni õhu klapi mootor.

Noh, mul lumehelbeke jääb nuppu vajutades põlema ja kompressor lülitub sisse, aga külma ei kuskil. Kõik õhuklapid liiguvad korralikult.

Kui teaks, et ühest täitmisest piisaks, oleks ma seda ammu teinud. Ilma leket kõrvaldamata tundub see aga 600-800 eegu maha viskamisena (või õigemini vastu taevast laskmisena).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 24.05.05 10:32 Tsiteeri


Ma ronisin armatuuri alla ja nägin seda külma radikat,üks väike nurk läheb härma,sellise soojuse peale ta ei mõika, sul võib sama asi olla,et külma ainet on nii võrd vähe et sealt leiget õhku tulema hakkaks.Ja seal täitmise koha peal tehakse ka lekkekontroll.Varasemates teemades on ka juttu olnud et kui külma ainet vähe sees ei pruugi kompressor tööle minna või hakkab tsüklite viisi töötama,mul ta töötab pidevalt kuigi külma ei tule.Äh proovib ära saab natuke targemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.05.05 11:10 Tsiteeri


Kliima radikas peaks ikka olema väljaspool tulemüüri paremal pool kojameeste all mustas karbis, millele on suurelt kirjutatud "DON'T OPEN!". :P

Edit@13:56: tegelikult vist tulemüür jääb kaugemale ja see karp võib seal kindalaeka kohal isegi näha olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 24.05.05 12:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: AUDI V6
kui süsteem tühi siis ei võta kompressorit üldse taha. kui aga kompressor töötab ja külma ei tule on kas gaasi vähe või on kinni õhu klapi mootor.

Noh, mul lumehelbeke jääb nuppu vajutades põlema ja kompressor lülitub sisse, aga külma ei kuskil. Kõik õhuklapid liiguvad korralikult.

Kui teaks, et ühest täitmisest piisaks, oleks ma seda ammu teinud. Ilma leket kõrvaldamata tundub see aga 600-800 eegu maha viskamisena (või õigemini vastu taevast laskmisena).


Ok, aga mida sa teed siis, kui: kliima tühi, kusagil, KUSAGIL on leke, aga seda ei leita üles? Keedad suvel end mõnuga? :P Omal eelmine aasta oli nii, mai lõpp täideti, augusti lõpuks jälle kuival, ehk 800.- maha visatud. Nüüd lähen kolmapäeval taas täitma, äkki see kord suudavad lekke leida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marmelade
huviline



Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A 4

postitati 24.05.05 12:04 Tsiteeri


jep, seal tqhq teema all oli kirjas, et teeb ka lekkekontrolli :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Iwar
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,5 TDi

postitati 24.05.05 13:03 Tsiteeri


Kliima hea asi kui töötab, kui ei tööta siis oi-oi mis papp sinna alla võib minna endal sama lugu A6 -ga 1995a.
Mul hetkel ca 9000 juba läinud aga ikka asi pole korras.
Üks voolik maksab juba 2000, kui peaks kusklit lekkima,
lisaks kui kuivati tuksis see ka 2000 eeki, juhul kui mingi mootor ka veel tuksis siis üks andur maksab 2000 eeki, mootoreid seal 3tk. Mul selgus et kompressor ka uus vaja see maksab 13000, nii et kokkuvõtes kliima värk läheb maksma ca 30 000 eeki koos töörahaga, päris korralik papp,
paneb sügavalt mõtlema kas ikka on mõtet asi korda teha,kui kunagi hiljem müüma hakkad siis seda ei huvita keegi, palju sa sinna pappi oled alla tagubud:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 24.05.05 14:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Kliima radikas peaks ikka olema väljaspool tulemüüri paremal pool kojameeste all mustas karbis, millele on suurelt kirjutatud "DON'T OPEN!". :P

Edit@13:56: tegelikult vist tulemüür jääb kaugemale ja see karp võib seal kindalaeka kohal isegi näha olla.
Kõik õige, aga kui paned õhu siseringluse peale siis avab klapi kindalaeka all ja see õhusuunaja mis jalgade peale puhub ja kindalaeka vahelt on taskulambiga näha radikat.Kui nüüd kont järgi panna ja jahutus ainult vaikselt käima siis on näha palju see radikas härma läheb.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Renks
huviline

Avatar


Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.05 19:17 Tsiteeri


klapp mis reguleerib õhu temperatuuri asub kojamehe mootorist paremal. kui see on sooja asendis kinni jäänud siis pole vahet kas kondi pump sees või mitte


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renks
huviline

Avatar


Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.05 19:22 Tsiteeri


lekke otsimisest nii palju et selle leidmiseks pannakse süsteemi värvainet, lastakse gaas sisse ja kont tööle.siis tuleb hakata vaatama kus välja ajab.(ilma värvita peaaegu võimatu leida)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.05.05 22:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AUDI V6
lekke otsimisest nii palju et selle leidmiseks pannakse süsteemi värvainet, lastakse gaas sisse ja kont tööle.siis tuleb hakata vaatama kus välja ajab.(ilma värvita peaaegu võimatu leida)

Olen kuulnud, et tänapäeval tehakse seda mingi spets ioniseeritud gaasi ja vastava detektoriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renks
huviline

Avatar


Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.05 22:40 Tsiteeri


mõte sama- lihtsalt väljendasin ennast võhikutele arusaadavamas keeles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rixa
huviline



Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 330XD

postitati 25.05.05 07:15 Tsiteeri


Tsitaat:

Olen kuulnud, et tänapäeval tehakse seda mingi spets ioniseeritud gaasi ja vastava detektoriga.


Lahe vidin on jah. Sai kah eile seal Õnne tänaval käidud. Leket ei leidnud ja tuba jälle külm :-)

Hinge jääb muidugi närima kahtlus, et kuhugi pidi see rõhk talve jooksul kaduma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 25.05.05 09:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: AUDI V6
lekke otsimisest nii palju et selle leidmiseks pannakse süsteemi värvainet, lastakse gaas sisse ja kont tööle.siis tuleb hakata vaatama kus välja ajab.(ilma värvita peaaegu võimatu leida)

Olen kuulnud, et tänapäeval tehakse seda mingi spets ioniseeritud gaasi ja vastava detektoriga.

Lasin enda kliima vastu kevadet uuesti täita, kontrolliti üle ja leket ei olnud, aga eks see gaas kuskile ikka ajapikku lendub, sest kuidas ta muidu pooltühi oleks olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 25.05.05 11:05 Tsiteeri


Kel kondiabi vaja, klikkige lingile, paistab asjalik taat olevat.

http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=10570


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.6% - SQL: 61.4%]