Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2,8 V6 Õlituli 2000 pm+ (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1529)
Tomc4a
huviline



Registreerunud 23.05.05
Asukoht: Lõuna
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.05 07:18 Tsiteeri
2,8 V6 Õlituli 2000 pm+



Tere

Sai endale soetatud 2,8 V6 mootoriga Audi jama nimelt selles et kui pöörded lähevad üle 2000 siis hakkab õlituli kompuutris vilkuma ja summer piiksuma, kui aga pöörded alla lasta siis jääb vait ja hakkab kompuutris asju uuesti lugema ning kui jälle üle 2000 pöörde siis hakkab jälle pihta.

Andke nõu

Ette tänades Tom


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 23.05.05 08:02 Tsiteeri


Pöörete kasvades kaob su autol õlisurve ära. Vaata alustuseks palju sul õli üldse sees on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tomc4a
huviline



Registreerunud 23.05.05
Asukoht: Lõuna
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.05 08:41 Tsiteeri


Õli on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 23.05.05 09:35 Tsiteeri


äkki mingisugune andur peksab segast. Õlisurve oma ntx.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.05 10:24 Tsiteeri


Teen siia oma ühest vanast teemast copy.Ehk on abiks.

Sai täna siis armatuurist näidikute blokk välja võetud, et mõningad pirnid ära vahetada ja sai ka näpitud bloki tagaküljel olevat lülitit (3 astet bensiini ja 3 astet diisel mootorile) 1.aste Saksakeelne, 2.aste Inglisekeelne, 3.aste sümbolitena.Sain siis pirnid vahetatud ja panin bloki armatuuri tagasi.Ja siis krt.hakkas see jama pihta.Nimelt siis kui auto tööle panin, hakkas armatuuris vilkuma tuluke mis näitab, et kuskil pirn läbi (sai autole ring peale tehtud, kuid ei midagi.Kõik pirnid põlevad) Hakkan siis autoga sõitma ja nii kui tahhokas 2000 pöördeni jõuab hakkab õlikann vilkuma.Kuna mootor oli juba soe, ei saanud ka korralikult õli mõõta vaid valasin juurde´, arvates, et õli vähe.Õli valatud (~0,6 L) hakkasin uuesti sõitma.Krt, nii kui jälle 2000 pöördeni jõudis jälle õlikann vilgub ja summer piniseb.Kartuses, et miskit pees, keerasin autol otsa ringi ning koju tagasi (plaanisime naise ja lapsega Paldiskisse mereäärde minna:(). Sai siis maja ees kõik kapotialused pistikud läbi logistatud ja kohapeal gaasi antud, kuid ei midagi.Niikui 2K pööret ületas, nii õlituli jälle vilgub. Võtsin siis armatuuri uuesti lahti, et lülitada see aste tahasi Saksakeelseks( eelnevalt panin lüliti asendi Inglisekeelseks)arvates, et seal midagi valesti lülitasin ja siis avastasin, et armatuuri taga üks pistik on ununenud eelmisest korrast ühendada:mad: .Panin pistiku omale kohale tagasi ja asi jonksus.Nüüd jälle süda rahul ja check tablool ei vilgu enam ükski vea tuli;).
Kas nüüd kui mootoris õli üle maximumi on peab üleliigse õli kuidagi välja laskma, et asi normi saada:(? Või ei juhtu mootoriga midagi, et veits üleliia seda õli seal sees on:(
Tahan selle sõnumiga öelda seda, et olge hoolikad iga lahti-kokku võetava detailiga autos ja nii mõnigi hall juuksekarv jääb tulematta:):)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tomc4a
huviline



Registreerunud 23.05.05
Asukoht: Lõuna
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.05 10:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sniper
Teen siia oma ühest vanast teemast copy.Ehk on abiks.

Sai täna siis armatuurist näidikute blokk välja võetud, et mõningad pirnid ära vahetada ja sai ka näpitud bloki tagaküljel olevat lülitit (3 astet bensiini ja 3 astet diisel mootorile) 1.aste Saksakeelne, 2.aste Inglisekeelne, 3.aste sümbolitena.Sain siis pirnid vahetatud ja panin bloki armatuuri tagasi.Ja siis krt.hakkas see jama pihta.Nimelt siis kui auto tööle panin, hakkas armatuuris vilkuma tuluke mis näitab, et kuskil pirn läbi (sai autole ring peale tehtud, kuid ei midagi.Kõik pirnid põlevad) Hakkan siis autoga sõitma ja nii kui tahhokas 2000 pöördeni jõuab hakkab õlikann vilkuma.Kuna mootor oli juba soe, ei saanud ka korralikult õli mõõta vaid valasin juurde´, arvates, et õli vähe.Õli valatud (~0,6 L) hakkasin uuesti sõitma.Krt, nii kui jälle 2000 pöördeni jõudis jälle õlikann vilgub ja summer piniseb.Kartuses, et miskit pees, keerasin autol otsa ringi ning koju tagasi (plaanisime naise ja lapsega Paldiskisse mereäärde minna:(). Sai siis maja ees kõik kapotialused pistikud läbi logistatud ja kohapeal gaasi antud, kuid ei midagi.Niikui 2K pööret ületas, nii õlituli jälle vilgub. Võtsin siis armatuuri uuesti lahti, et lülitada see aste tahasi Saksakeelseks( eelnevalt panin lüliti asendi Inglisekeelseks)arvates, et seal midagi valesti lülitasin ja siis avastasin, et armatuuri taga üks pistik on ununenud eelmisest korrast ühendada:mad: .Panin pistiku omale kohale tagasi ja asi jonksus.Nüüd jälle süda rahul ja check tablool ei vilgu enam ükski vea tuli;).
Kas nüüd kui mootoris õli üle maximumi on peab üleliigse õli kuidagi välja laskma, et asi normi saada:(? Või ei juhtu mootoriga midagi, et veits üleliia seda õli seal sees on:(
Tahan selle sõnumiga öelda seda, et olge hoolikad iga lahti-kokku võetava detailiga autos ja nii mõnigi hall juuksekarv jääb tulematta:):)


Vaatan asja üle. Ehk on tõesti viga seal

Tänud igal juhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.5% - SQL: 66.5%]