Teen siia oma ühest vanast teemast copy.Ehk on abiks.
Sai täna siis armatuurist näidikute blokk välja võetud, et mõningad pirnid ära vahetada ja sai ka näpitud bloki tagaküljel olevat lülitit (3 astet
bensiini ja 3 astet diisel mootorile) 1.aste Saksakeelne, 2.aste Inglisekeelne, 3.aste sümbolitena.Sain siis pirnid vahetatud ja panin bloki
armatuuri tagasi.Ja siis krt.hakkas see jama pihta.Nimelt siis kui auto tööle panin, hakkas armatuuris vilkuma tuluke mis näitab, et kuskil pirn läbi
(sai autole ring peale tehtud, kuid ei midagi.Kõik pirnid põlevad) Hakkan siis autoga sõitma ja nii kui tahhokas 2000 pöördeni jõuab hakkab õlikann
vilkuma.Kuna mootor oli juba soe, ei saanud ka korralikult õli mõõta vaid valasin juurde´, arvates, et õli vähe.Õli valatud (~0,6 L) hakkasin uuesti
sõitma.Krt, nii kui jälle 2000 pöördeni jõudis jälle õlikann vilgub ja summer piniseb.Kartuses, et miskit pees, keerasin autol otsa ringi
ning koju tagasi (plaanisime naise ja lapsega Paldiskisse mereäärde minna ).
Sai siis maja ees kõik kapotialused pistikud läbi logistatud ja kohapeal gaasi antud, kuid ei midagi.Niikui 2K pööret ületas, nii õlituli jälle
vilgub. Võtsin siis armatuuri uuesti lahti, et lülitada see aste tahasi Saksakeelseks( eelnevalt panin lüliti asendi Inglisekeelseks)arvates, et seal
midagi valesti lülitasin ja siis avastasin, et armatuuri taga üks pistik on ununenud eelmisest korrast ühendada .Panin pistiku omale kohale tagasi ja asi jonksus.Nüüd jälle süda
rahul ja check tablool ei vilgu enam ükski vea tuli .
Kas nüüd kui mootoris õli üle maximumi on peab üleliigse õli kuidagi välja laskma, et asi normi saada ? Või ei juhtu mootoriga midagi, et veits üleliia seda õli seal sees on
Tahan selle sõnumiga öelda seda, et olge hoolikad iga lahti-kokku võetava detailiga autos ja nii mõnigi hall juuksekarv jääb tulematta 
|
|