Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K:1.9tdi mootori temperatuur?? (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2148)
peterson
huviline



Registreerunud 06.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 TDI

postitati 20.05.05 16:35 Tsiteeri
K:1.9tdi mootori temperatuur??



Nüüd on ilmad soojemaks läinud ja mootori temp läheb 100 välja kui linnas ummikutes istuda.Kas see on norm. Ventikad sai üle kontollitud.Need on korras
Diislil seal ees iluvõre alt kaetud tehase poolt.Äkki peaks selle suveks ära võtma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 20.05.05 17:24 Tsiteeri


ei usu et midagi juhtub kui see kate seal ees on :)( mul ka see kate ees ja mootor pole küll kuumaks läinud pigem jahtub maha just kohal käies)
pole mina veel näinud et mu autol ventikad tööle hakkaks kuigi 2 suurt venti seal :D
ventilaatorid pidid tööle hakkama 110 kraadi juures see 100 kraadi natuke imelik tundub aga vot ei tea mis seal põhjuseks võib olla :)

olen enda autoga ka kinni istunud ja selle rapsimise käigus seal mudas pigem jahtus mootor maha kui kuumaks läks :) et ühesõnaga mina oma autol vist ei näegi neid ventikaid kunagi töötamas :D aga temp püsib ilusi seal 90-95 vahel :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
peterson
huviline



Registreerunud 06.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 TDI

postitati 20.05.05 17:38 Tsiteeri


Lasin eile ventika andurid ära vahaetada.Ventikad hakkasid tööle kuskil 95 juures. Temp rebib aga ikkagi 100 välja??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 20.05.05 21:44 Tsiteeri


hmm väga huvitav, mulle öeldi küll et ventikad hakkavad tööle ca 110 kraadi juures ja et sina seda ilmselt ei näe kui nemad tööle hakkavad kuna seda mootorit suht raske kuumaks ajada

ja ise olen ka seda tähele pannud et ega ta naljalt üle 95 kraadi ei lähe ja kerge jalaga ma ei ole :P
ja kohapeal käies ka mootori temp kukub sinna ca 50 ligi ja siis püsib seal :)

huvitav miks ta siis sinul kuumemaks läheb:o
võibolla miskit teisiti või tõesti kuskil mingi kala :)
ei oska aidata :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 21.05.05 06:28 Tsiteeri


Jahutusvedelikku kuskile ära ei kao vaikselt?
Kui mootoriplokk on väljastpoolt väga must,tekivad ka ülekuumenemise nähud.
Seda salongikella ei tasu nii väga uskuda,lase kuskil diagnostikas mootori temperatuur testriga ära mõõta.
Ja vanematel audidel on enamusel see temp seal 100 kandis .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
peterson
huviline



Registreerunud 06.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 TDI

postitati 21.05.05 09:37 Tsiteeri


Jahutusvedelikku läheb vaikselt. Õlivarda peal jälgi pole. Audidel pidid olema plastmassühendused mootori ja jahutusvedeliku voolikute vahel.Kuulsin ,et see pidi tüüpviga olema.Äkki sealt immitseb vaikselt läbi, sest loiku all ei ole!
Aga kas peaks siis mootoripesu tegema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 21.05.05 12:20 Tsiteeri


kui ta sul silmaga nähtavalt õline ja liivane selline on et mingi paks kiht mingit möga peal on siis oleks vast tark tegu see mootori pesu :)

ja see täitsa võimalik et kuskilt immitseb läbi, võta need ühendused lahti ja kuivata voolik seest ära pane korralikud klambrid peale ja vaata siis kas veel kaob kuskile seda jahutus vedelikku, salongi radika otsad vaata ka kindlalt üle et sul jahutus vedelik salongi ei jookse (pärast salongi radikas lekib)
no kui salongi radikas juba kõvasti lekib siis varsti sul klaasid udused ka aga jah see on võimalus :)

Tsitaat:
Algselt postitas: peterson
Jahutusvedelikku läheb vaikselt. Õlivarda peal jälgi pole. Audidel pidid olema plastmassühendused mootori ja jahutusvedeliku voolikute vahel.Kuulsin ,et see pidi tüüpviga olema.Äkki sealt immitseb vaikselt läbi, sest loiku all ei ole!
Aga kas peaks siis mootoripesu tegema?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
art
huviline

Avatar


Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Jarvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1.9TDI oli 80 1.8S,Honda CBR1100XX Bläku.

postitati 20.08.05 00:24 Tsiteeri


Äkki termostat talvine?90C.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 20.08.05 09:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: peterson
Jahutusvedelikku läheb vaikselt. Õlivarda peal jälgi pole. Audidel pidid olema plastmassühendused mootori ja jahutusvedeliku voolikute vahel.Kuulsin ,et see pidi tüüpviga olema.Äkki sealt immitseb vaikselt läbi, sest loiku all ei ole!
Aga kas peaks siis mootoripesu tegema?

vaata üle ka ntx, see plastist kolmik, mis plokki sisse läheb - omal oli sama pull, vedelikku läks juba mehiselt (1 L/ nädalas), kuid loiku alla ei jäänud, kuna kolmik oli lõhenenud ja kuuma ploki pealt aurustus vedelik lihtsalt ära. Võta kate (kui on) maha ja uuri. Ja veel, enda omal on temp. täpselt 90 C, ei kriipsugi rohkem / vähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.8% - SQL: 52.2%]