Audi 18
huviline
Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 20.05.05 08:46
|
|
|
Õlituli
õlikannutuli läheb põlema kui tuurid üle 3000 2 käik ja kui paned kolmand kustub ära ja nii on ka esimeselt 2 le ja neljandalt viiendale
käigule.hakkab tuli põlema ja pinisema.
õli on normis.
audi 80 1,8 87a pritsungiga.
kas andur pees?
|
|
|
Audi 18
huviline
Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 20.05.05 18:41
|
|
|
õlikannutule all mõtlen õlituld
|
|
|
art
huviline
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Jarvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1.9TDI oli 80 1.8S,Honda CBR1100XX Bläku.
|
postitati 20.05.05 19:56
|
|
|
Mootoriõli?Piduriõli?Kumb
|
|
|
HT
huviline
Registreerunud 03.01.05
Asukoht: Tallinn,Saue
Kasutaja on eemal
Auto: üks teine VAG
|
postitati 20.05.05 19:57
|
|
|
Esialgu võid vahetada andurit ja filtrit.Lase mõõta õlirõhku.Endal oli sama probleem ja viga oli õlipumbas.
|
|
|
art
huviline
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Jarvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1.9TDI oli 80 1.8S,Honda CBR1100XX Bläku.
|
postitati 20.05.05 20:07
|
|
|
Jah tal võib õigus olla kas õlipump,või sõel umbes mis pumba otsas.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 20.05.05 21:30
|
|
|
Niimoodi sõita küll ei soovita. Korraga on käuks ja mootor koos.
|
|
|
Audi 18
huviline
Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 22.05.05 14:18
|
|
|
aga millele see õliandur reageerib - õlirõhule? saab seda kuidagi kontrollida?
ja et mootor kokku jookseb seda ei tohiks ikka juhtuda kuna õli on normaalselt.
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 22.05.05 14:32
|
|
|
kui õlirõhku pole..ei loe see palju sul karteris õli on ikka käib lõpuks KÄUKS ära ja jookseb kokku...õlirõhku saab kõigeparmini manomeetriga
kontrollida, mis pannakse anduri asemele.
audil mõõdab üks andur õlirõhku 2000-3000 pöördepealt..kui sooja mootoriga siis surve väikseks jääb hakkabki tuluke vilkuma. enamalt jaolt on
põhjuseks kulunud saale
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Audi 18
huviline
Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 23.05.05 08:44
|
|
|
aga kus see õlirõhuandur asub?
|
|
|
Audi 18
huviline
Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 23.05.05 09:27
|
|
|
õlifiltri juures on kaks andurit ja üks oli lahtine kas see võis ka ülitule põlema panna?
panin alumise (valge) anduri lahtise kontakti kerre ja süüde sees tuli jäi põlema aga kui ülemise anduri lahti ühendasin kustus tuli ära ja kerega
kokku pannes läks põlema.
siis valge andur on läbi vist
|
|
|
rain290
huviline
Registreerunud 26.01.08
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.09 20:37
|
|
|
Asi lahendatud asi oli õhulugejas (õhukulu mõõtja)
auto: 1993 audi 80 b4 avant 2.0 85kw
mure: sooja mootoriga ükskõik, mis kiiruselt siduri alla vajutades
kui tahokas sinna 800 pöördeni kukub viskab korraks õlitule põlema. jama hakkas pihta paar päeva tagasi..
õli tase normis, ja läbitud peale õlivahetust ~7-8000 km (täissünt õli)
nii aeg edasi läinud
sooja mootoriga tühikäigul käies õrnalt õlikann hõõgub
kas hakkab "õli" mingi andur ära minema?
|
|
|