Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Õlituli (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1728)
Audi 18
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 20.05.05 08:46 Tsiteeri
Õlituli



õlikannutuli läheb põlema kui tuurid üle 3000 2 käik ja kui paned kolmand kustub ära ja nii on ka esimeselt 2 le ja neljandalt viiendale käigule.hakkab tuli põlema ja pinisema.
õli on normis.

audi 80 1,8 87a pritsungiga.
kas andur pees?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audi 18
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 20.05.05 18:41 Tsiteeri


õlikannutule all mõtlen õlituld


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
art
huviline

Avatar


Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Jarvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1.9TDI oli 80 1.8S,Honda CBR1100XX Bläku.

postitati 20.05.05 19:56 Tsiteeri


Mootoriõli?Piduriõli?Kumb


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
HT
huviline



Registreerunud 03.01.05
Asukoht: Tallinn,Saue
Kasutaja on eemal

Auto: üks teine VAG

postitati 20.05.05 19:57 Tsiteeri


Esialgu võid vahetada andurit ja filtrit.Lase mõõta õlirõhku.Endal oli sama probleem ja viga oli õlipumbas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
art
huviline

Avatar


Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Jarvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1.9TDI oli 80 1.8S,Honda CBR1100XX Bläku.

postitati 20.05.05 20:07 Tsiteeri


Jah tal võib õigus olla kas õlipump,või sõel umbes mis pumba otsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 20.05.05 21:30 Tsiteeri


Niimoodi sõita küll ei soovita. Korraga on käuks ja mootor koos.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audi 18
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 22.05.05 14:18 Tsiteeri


aga millele see õliandur reageerib - õlirõhule? saab seda kuidagi kontrollida?

ja et mootor kokku jookseb seda ei tohiks ikka juhtuda kuna õli on normaalselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 22.05.05 14:32 Tsiteeri


kui õlirõhku pole..ei loe see palju sul karteris õli on ikka käib lõpuks KÄUKS ära ja jookseb kokku...õlirõhku saab kõigeparmini manomeetriga kontrollida, mis pannakse anduri asemele.
audil mõõdab üks andur õlirõhku 2000-3000 pöördepealt..kui sooja mootoriga siis surve väikseks jääb hakkabki tuluke vilkuma. enamalt jaolt on põhjuseks kulunud saale


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audi 18
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 23.05.05 08:44 Tsiteeri


aga kus see õlirõhuandur asub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audi 18
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 23.05.05 09:27 Tsiteeri


õlifiltri juures on kaks andurit ja üks oli lahtine kas see võis ka ülitule põlema panna?

panin alumise (valge) anduri lahtise kontakti kerre ja süüde sees tuli jäi põlema aga kui ülemise anduri lahti ühendasin kustus tuli ära ja kerega kokku pannes läks põlema.
siis valge andur on läbi vist


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rain290
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.08
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.09 20:37 Tsiteeri


Asi lahendatud asi oli õhulugejas (õhukulu mõõtja)

auto: 1993 audi 80 b4 avant 2.0 85kw
mure: sooja mootoriga ükskõik, mis kiiruselt siduri alla vajutades
kui tahokas sinna 800 pöördeni kukub viskab korraks õlitule põlema. jama hakkas pihta paar päeva tagasi..

õli tase normis, ja läbitud peale õlivahetust ~7-8000 km (täissünt õli)

nii aeg edasi läinud
sooja mootoriga tühikäigul käies õrnalt õlikann hõõgub
kas hakkab "õli" mingi andur ära minema?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.1% - SQL: 73.9%]