zimmu
huviline
Registreerunud 02.11.04
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 B4
|
postitati 17.05.05 16:19
|
|
|
probleem jahutusvedeliku temp.
sõitsin siis täna maanteel c. 30km ja märkasin et jahutusvedeliku näidik ei ole üldse tõusnud. proovisin et kas tuleb sooja õhku,seda tuli. sõitsin
edasi ja siis järsku hakkas näidik tõusama ja tõusis sina 83C kanti ja jäigi sinna. ei tea milles on jama. kas termostaat paneb pange, või üldse mingi
temperatuuri anduri viga. hiljuti sai küll üks vahetatud temperatuuri anduritest, sinise otsaga kui selle kõrval on veel mingi andur, halli otsaga,MIS
ANDUR SEE ON???? enne sõitu, kui mu kõrvad just ei petnud sest linnas oli sel ajal palju kära, nagu kuulsin et ventilaatorid läksid tööle kid siis oli
ka mul temp alla 50. mis paneb pange???? kas keegi oskab öelda?
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 17.05.05 16:22
|
|
|
need sinine ja hall on mõlemad temp. andurid .. üks kella jaoks ja teine ECUle ... ventilaatori jaoks on eraldi andur radika sees.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
zimmu
huviline
Registreerunud 02.11.04
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 B4
|
postitati 17.05.05 16:27
|
|
|
järelikult hall on siis kella jaoks. ma arvan aga ei tea siis kas paneb
ventilaatori andur kuskil radika peal siis kala ...kuna mul ju temp näidik ei näidanud ja vent läks sisse....samas äkki on kella andur omadega
õhtal....kas saab kuidagi seda kindlaks teha ka?????
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 17.05.05 16:37
|
|
|
Vastavalt temperatuuri muutumisele peab takistus muutuma ... võta pistik tagant lahti ja mõõda takistust kahe klemmi vahel ... tulemused peaksid olema
umbes sellised:
20 kraadi juures 2500 oomi
40 kraadi juures 1250 oomi
60 kraadi juures 600oomi
80 kraadi juures 300 oomi
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
zimmu
huviline
Registreerunud 02.11.04
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 B4
|
postitati 17.05.05 16:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
Vastavalt temperatuuri muutumisele peab takistus muutuma ... võta pistik tagant lahti ja mõõda takistust kahe klemmi vahel ... tulemused peaksid olema
umbes sellised:
20 kraadi juures 2500 oomi
40 kraadi juures 1250 oomi
60 kraadi juures 600oomi
80 kraadi juures 300 oomi |
sa mõtled siis halli peaga andurit?
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
|
zimmu
huviline
Registreerunud 02.11.04
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 B4
|
postitati 17.05.05 17:00
|
|
|
tegin juba ära...mõõtsin mõlemad sain 1200 mõlemad olid sama palju. siis vaatsin palju temp näitab armatuuril see oli kuskil 60 või midagi
sellist.....
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 17.05.05 17:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zimmu
tegin juba ära...mõõtsin mõlemad sain 1200 mõlemad olid sama palju. siis vaatsin palju temp näitab armatuuril see oli kuskil 60 või midagi
sellist..... |
eks ta õige oleks, kui temperatuuri mõõdaksid ikka millegi täpsemaga .. sest vähe kasu sellest, mida kell näitab kui too vb peetis on 
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
zimmu
huviline
Registreerunud 02.11.04
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 B4
|
postitati 17.05.05 17:08
|
|
|
hakkas välas just vihma sadama ja termomeetrit kah pole hetkel sellist millega vee temp mõõta. peab asja edasi lükkama....abiks olid ikkagi tnx
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 17.05.05 19:02
|
|
|
Sarnane probleem on üsna tihti esinev. Mul ka sama asi, et kohati näitab, kohati mitte. Samas vent läeb õigel ajal tööle (veidi enne 100 kraadi -
kontrollitud neil hetkedel kui armatuuri näidik näitab), nii et mootori ega minu elu see otseselt ei sega, et üks näidik vahel tõrgub. Üks variant
pidavat olema ka külmjoode armatuuris, et sealt siis kaob ühendus ära.
Aga tänud äss'ale, mõõdan ka takistused üle.
Sinine andur (mootorile lähemal) on aju jaoks, hall (sinisest paremal) on näidikubloki jaoks.
|
|
|
snoopy
huviline
Registreerunud 19.04.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.6 aut
|
postitati 26.05.05 12:18
|
|
|
kuulge mehed mis n..site, mootori salongipoolses otsas asub termoandur, mis näitab temperatuuri jahutussüsteemis, maksab alla saja krooni. radikasse
jõuab vesi alles peale termostaadi avanemist, mõelge loogiliselt
|
|
|