Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi B4 Quattro V6 arvamused, ülalpidamine ? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2354)
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 26.05.03 11:06 Tsiteeri
Audi B4 Quattro V6 arvamused, ülalpidamine ?



Auto on siis 93 aasta audi 80 B4 Quattro. Mootor 2.6 liitrine V6.

Äkki keegi oskab rääkida mis on selle auto tüüpilised vead ja kui kallis on seda ülal pidada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

thumbup.gif postitati 26.05.03 19:14 Tsiteeri
Audi



Mul on autoks 93-2,8lquattro-coupe.Olen sõitnud umbes 2-aastat ja siiamaani pole peale esimeste puksikeste ja sarniiride miskit vaja vahetada olnud.Pena võtab ka ta suhteliselt vähe l-10. M-7,5l/100le.Igal juhul väga hea auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 27.05.03 14:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja siiim
Auto on siis 93 aasta audi 80 B4 Quattro. Mootor 2.6 liitrine V6.

Äkki keegi oskab rääkida mis on selle auto tüüpilised vead ja kui kallis on seda ülal pidada?


Tubli tükk! Kui kaua mõelda võtab mõni teine ära.

Kui juppide kallidusest rääkida, siis see on iga mehe personaalne arvamus, kas jupid on kallid või mitte, mingi latiga siin lüüa ei saa. Ja kui võrrelda kallidust, siis millega kõrvuti :) Kui lähed esindusest küsima siis loomulikult kuuled selliseid hindasid, et kuku pikali. Kui oskad natuke ringi vaadata siis probleeme pole ka sellele autole juppide leidmisel.

Ise olen omanud 93.a. Coupe 2,6 110kw esivedu. Jala raskus oli selline keskmine, kütusekulu oli ~linnas 11,5-14l/100km, maanteel 90-120km/h sõites mingi 8-10l/100km. Suuri probleeme autol polnud, ostes vahetasin ainult ühe rooliotsa ja edaspidise 25000km juures ei teinud jooksus enam midagi. Peale seda kui katalüsaatorid said välja pekstud, KN filter ette pandud ja küünlad välja vahetatud hakkas auto edasi kah liikuma :D 235km/h juures tuli pöördepiire vastu :(

Eelmise kirja, kes Coupe Quattro 2,8 kütusekulu kohta 7,5 ja 10l/100km kohta kirjutas ütleksin, et viska piibel kõrvalistmelt minema ja vajuta natu tugevamalt pedaalile, milleks see auto sul muidu on :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 27.05.03 16:57 Tsiteeri
Piibel kõrval istmel.



Ma ei saa seda BIIBLIT veel ära võtta.Kuna mul õnnestus 1-kuu jooksul kiirust ületeda 4-korral.Nii umbes 15000-eest.Aga 1-kuu pärast saab aasta täis ja eks ma siis ikka vajutan kahhhhhh.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 28.05.03 07:55 Tsiteeri


kui katid väljha visata, kas siis ylevaatusel co-ga probleeme ei teki ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
valts
huviline



Registreerunud 13.11.02
Kasutaja on eemal

Auto: 80 B4q 2.8 V6

postitati 28.05.03 11:27 Tsiteeri


2,8 V6 aastast 93, katt välja võetud. kuu aega tagasi käisin ülevaatusel, seal tulid sumpsist sellised nrid:

760 pööret minutis:
% vol CO 0,632
% vol CO2 16,06
% vol O2 0,98
ppm vol HC 171
lambda 1,016

2400 pööret minutis:
% vol CO 0,616
% vol CO2 16,36
% vol O2 0,73
ppm vol HC 103
lambda 1,009

ülevaatajatest keegi midagi ei öelnud, kui te oskate desifreerida, ehk seletate.

v.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 28.05.03 18:29 Tsiteeri
93a 2,8 katt



Kas sa võttsid kati ise välja ja kuidas.Kas panid sirge toru või?Kuidas mõjutab minekut ja müra.Mu audil ka vist kat lõriseb imelikult ei teagi mida kohe teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
valts
huviline



Registreerunud 13.11.02
Kasutaja on eemal

Auto: 80 B4q 2.8 V6

postitati 28.05.03 18:53 Tsiteeri


ei võtnud ise välja, eelmine omanik võttis. ma ei tea, miks, võimalik, et liikumine paranes, a võibolla oli katt lihtsalt umbes. praegu on seal ainult mingid sõelad, mis mõnikord mootoriga pidurdades vastikult kolisevad, kavas on ses osas midagi ette võtta kui ülikool läbi. hääl on tühikäigul päris tore, mingitest kõrgematest pööretest alates muutub aga tüütuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 28.05.03 21:46 Tsiteeri


Kat-i väljaviskamine käis minul nii, et lükkasin masina vennikeste juurde garaashi, potid peksti puhtaks, lükati potist toru läbi ja pandi kokku tagasi. Muidugi on võimalus vahetada kat-i potid välja mingite resonaatorite vastu, mis otsest müra rohkem vähendavad kui otse toru, aga who cares. Ülevaatusest ma pääsesin, kuna koos kat-idega tegin ülevaatuse ära ja enne kahte aastat seda enam oodata polnud. Muidugi, mida ma täheldasin peale pottide puhtaks löömist, et kui üritasin viisakalt sõita siis võttis asi tunduvalt rohkem bena kui enne, aga kui laksu andsin siis võttis vähem kui kat-idega.

Muide subjekti algataja, kas auto juba ära ostsid ? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 29.05.03 09:14 Tsiteeri


Ei veeel.

Tuli üks natuke ebameeldiv üllatus finantsi suhtes. :(

Aga loodetavasti saab see probleem lähiajal lahendatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 29.05.03 09:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja oleeev
Ma ei saa seda BIIBLIT veel ära võtta.Kuna mul õnnestus 1-kuu jooksul kiirust ületeda 4-korral.Nii umbes 15000-eest.Aga 1-kuu pärast saab aasta täis ja eks ma siis ikka vajutan kahhhhhh.


Tubli eesti mees. Mul Coupega õnnestus nii sõita, et ei saanud ühtegi preemiat, aga laba sai mõnusalt antud. Teiste tunduvalt lahjemate autodega olen ikka organeid sponsoreerinud :P

To Siiim: Nuh pole hullu ega see auto viimaseks kah jää.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.8% - SQL: 49.2%]