Lehekülgi: 1 2 |
mecl
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad/Coupe2.6
|
postitati 12.05.05 06:54
|
|
|
Pöörded ei kipu langema v6
Pagan,hakkas tegema imelikke asju! Nimelt,kui vajutad imeõrnalt,no mingi paar milli kaasi ütleme teise käiguga kakub nagu pöörane minema lased kaasi
maha pill aga lippab mingi viis sekki edasi.Ja siis laksust pöörded maas.Kui juhtud sel hetkel kohe uuesti pedali puudutama hüppab kui krt.Käigu
vahetuse ajal kui kaasi maha lased hüppavad pöörded korraks üles ja siis alles hakkavad langema ime aeglaselt.On kellelgi kommentaare või
kogemusi!?
Tänud ja pill on 100 2,6 93a.
|
|
|
zimmu
huviline
Registreerunud 02.11.04
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 B4
|
postitati 12.05.05 07:13
|
|
|
vb tühikäigu regulaator. kui selline isend on sul olemas. kindlasti võib viga olla temp. anduris. endal oli sama jama. vahetasin ära ja kõik ok . see maksis mingi 150 kr.
|
|
|
mecl
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad/Coupe2.6
|
postitati 12.05.05 07:17
|
|
|
Ma isegi mõtlesin et äkki see tühikäigu junn.Aga kus see asub ja kas ta on samasugune nagu bemmidel.Neid sai leotatud ja siis toimis jälle mingi aeg?
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 12.05.05 07:38
|
|
|
tühikäigu "junn" asub sul mootori kõrvalistujapoolse külje peal, selline must plastmassist jublakas. Käib külge kahe sisemise kuuskant poldiga (üks
üleval, teine all). Ta on selline ümmargune, ca 5 ca pikk, läbimõõduga 3 cm. Loodan, et on piisav kirjeldus 
Kusjuures soovitan selle maha kruvida ja puhtaks pesta, paljudel on sellest abi olnud. Ka mul endal.
ja 150.- eeguga V6 moto temperatuuriandurit kahjuks ei saa
Kunagi aavest uurisin oli 600, orginaal vist miski 1 K vms.
|
|
|
Dixi
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 12.05.05 08:01
|
|
|
Igaks juhuks vaata ka sisselaskekollektori vaakumvoolikud üle. Asi võib olla lisaõhus.
Temperatuuriandur Troost Auto poes 150EEK.
|
|
|
weebel
huviline
Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Tallinn, Kohila, Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel: A4 2.8 & A80 b3 1.8 & Jeep GC(WJ) 4.0 & BMW(E36) 325
|
postitati 12.05.05 08:25
|
|
|
minul oli sarnane jama - viga oli nn tühikäiguregulaatoris, jälile sain nii, et ühendasin regulaatori pistiku lahti ja peale seda kukkusid pöörded,
viiteta.
|
|
|
Dixi
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 12.05.05 08:45
|
|
|
100% kindel. Kahe otsaga andur ja asub vasakul pool halli anduri ligidal toru küljes. Sa ilmselt ajad segamini teisel pool oleva anduriga, mis on
nelja otsaga.
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 12.05.05 09:51
|
|
|
ega ma suurt ise ka kindel pole kumb on kumb. Arvasin et see 4 otsaga on see mis annab ajule temperatuuri infot ja see 2 otsaga on see mis
temperatuuri näitab. Kas ei ole siis nii?
|
|
|
Dixi
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 12.05.05 10:04
|
|
|
On nii nagu ütlesin. Kui ei usu tee lihtne katse. Pane süüde sisse ja tõmba pistikud ära. Siis näed, millise anduri taga temperatuuri kell asub.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 12.05.05 10:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lukas
Kusjuures soovitan selle maha kruvida ja puhtaks pesta, paljudel on sellest abi olnud. Ka mul endal. |
Viitsid äkki rääkida sellest pesemisest suti. Et mis ainetega pesed, kui juppideks peab lammutama ja kuidas pesta jne. Endal oleks ka vaja see asi
ette võtta.
Rasmus
|
|
|
|
mecl
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad/Coupe2.6
|
postitati 12.05.05 11:09
|
|
|
Suured TÄNUD!! Läahen õhtul asja uurima.Bemmil viskasin ööseks bena ja diisli segusse puhkama,hommikul penaga läbi ja tipp topp.
Huvitav et see jama hakkas peale seda kui aku ots oli maas käinud!? Kõike head!
|
|
|
pahadeplaneet
Bännitud
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: tartu lähedal väike maja
Kasutaja on eemal
Auto: b4
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.05.05 11:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dixi
100% kindel. Kahe otsaga andur ja asub vasakul pool halli anduri ligidal toru küljes. Sa ilmselt ajad segamini teisel pool oleva anduriga, mis on
nelja otsaga. |
Nelja otsaga andur on "multi-function", seega annab ta peale temp kella veel kuskile mujale ka signaale. Kliimale? Mul nad ka vist jukerdavad veidi
ja et kindel olla, tuleb ilmselt ikkagi mõlemad vahetada...
Siin skeemil peaks enamik andureid ja ka tühikäigumootor näha olema:

|
|
|
mecl
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad/Coupe2.6
|
postitati 12.05.05 11:50
|
|
|
Vääga põhjalik!! Tänud Black!
|
|
|
Dixi
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 12.05.05 12:05
|
|
|
See pilt on 2,8 oma. 2,6 on see tühikäigu regulaator ehk idle stabilizer valve natuke teistsugune. Asukoht on umbes samas kohas. Tunneb ära
neljajuhtmelise ühes reas asuvate klemmide musta värvi pistiku järgi.
|
|
|
Dixi
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 12.05.05 12:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mecl
Suured TÄNUD!! Läahen õhtul asja uurima.Bemmil viskasin ööseks bena ja diisli segusse puhkama,hommikul penaga läbi ja tipp topp.
Huvitav et see jama hakkas peale seda kui aku ots oli maas käinud!? Kõike head! |
Kui jama hakkas peale aku lahtiühendamist siis võib kogu probleem olla lihtsalt selles et aju pole veel õigesse tööreziimi jõudnud peale restarti.
Proovi mingi aeg sõita, enne kui lammutama hakkad. Hella ajudega on seda ette tulnud.
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 12.05.05 12:16
|
|
|
nüüd usun
Imelik et mulle tartus aaves vastupidist väideti
rass: ma pesin ka bensiiniga seda tühikäigu jubinat
|
|
|
mecl
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad/Coupe2.6
|
postitati 12.05.05 13:22
|
|
|
Nüüd raibe tudiseb veel kah.Paned külmalt käima,ilus hääl...
esimene pöörete langus-temp näidik hakkab ärkama,kukub plödisema nagu mingid potid ei töötaks 40kraadi juures jälle korras krt.
Ja selline küsimus,kas paljudel tuleb kuskil 1800-1900 pöörde juures mootorisse vibra sisse.Eelmine oli mul 2,8 ja sama lugu!?Millest see tingitud
võiks olla? Tänud jällegi kõigile!
Dixi.Ma isegi seda mõtlema jäin,äkki kannatan tõesti mõned päevad ja siis organite kallale.
|
|
|
Dixi
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 12.05.05 13:30
|
|
|
Mul oma praktikas kaks sarnast juhust olnud. Üks sai suure vaevaga linnast välja, nii et iga valgusfoori taga pidi uuesti autot käivitama. Jõudis
Rakverre ja helistas et kõik OK.
teine auto loopis peale käivitamist kohapeal pöördeid1000 ja 3000 vahel umbes 10 min enne kui maha rahunes.
|
|
|
pahadeplaneet
Bännitud
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: tartu lähedal väike maja
Kasutaja on eemal
Auto: b4
|
postitati 12.05.05 14:07
|
|
|
kas ma pean selleks tõesti eraldi teema tegema?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.05.05 21:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pahadeplaneet
kas ma pean selleks tõesti eraldi teema tegema? |
V6 ta ei kipu olema jah. Teised 2.0 omanikud ei julge siia teemasse vaadata. 
Tee oma esimene link korda, enne kui seda nii usinalt tsiteerid. See http://foto.k-arvutisalong.ee/index.php ei ütle eriti midagi...
|
|
|
Timo
huviline
Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.05 14:09
|
|
|
Selle skeemi kohta, et kas see G62 on andur, mis annab infot armatuuris olevale temperatuuri kellale?
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 13.05.05 14:22
|
|
|
ei see on aju oma, see mis kellale annab on teisel pool ehk siis F76
|
|
|
Scorpio
huviline
Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2,6
|
postitati 16.05.05 21:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mecl
Nüüd raibe tudiseb veel kah.Paned külmalt käima,ilus hääl...
esimene pöörete langus-temp näidik hakkab ärkama,kukub plödisema nagu mingid potid ei töötaks 40kraadi juures jälle korras krt.
Ja selline küsimus,kas paljudel tuleb kuskil 1800-1900 pöörde juures mootorisse vibra sisse.Eelmine oli mul 2,8 ja sama lugu!?Millest see tingitud
võiks olla? Tänud jällegi kõigile!
Dixi.Ma isegi seda mõtlema jäin,äkki kannatan tõesti mõned päevad ja siis organite kallale. |
Mul on sama vibra sees, täpselt samal pöördel juba mitu aastat.
|
|
|
axelx
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant müüdud, otsin uut
|
postitati 17.05.05 06:28
|
|
|
v6 vibreeribki nendel pööretel. mingi resonants tekib
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |