Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 c3 - 1983 - Dimmy (Vastuseid: 36 | Vaatamisi: 8540)
Dimmy
huviline



Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.16 13:52 Tsiteeri
Audi 100 c3 - 1983 - Dimmy



Tere,

Sai soetatud endale üks audi 100 hobikorras.
Kui kellegil mingeid juppe on, võib märku anda :)

Dokumentides on aastaks märgitud 01.01.1983
Mootor: 1,9 74kW
Mootoririhm värskelt vahetatud.
Väljast rooste jälgi väga pole, põhja alla pole jõudnud vaadata veel.
Talvel sõitnud pole.


Töötavast peast jäi seisma ja käima ei lähe. Tundub, et viga jääb süütepooli.


Mõningad tagasihoidlikud pildid ka.

http://static4.album.ee/files/1178/73/large_29468403_Eykc.jpg
http://static4.album.ee/files/1178/73/large_29468407_Ifi3.jpg
http://static4.album.ee/files/1178/73/large_29468405_GYb8.jpg
http://static4.album.ee/files/1178/73/large_29468409_fedl.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dimmy
huviline



Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 05.04.16 19:04 Tsiteeri


Nii, täna sai uus süütepool ostetud ja auto sain käima.
ühe küünla keere oli veits märg ( nr 4 küünal, mis kohe bensu vooliku juures on)
Algul gaasi andes natuke turtsus/jättis nagu vahele. Mootor soojaks läks, kadus probleem ära.
Paar meetrit ka proovisõit tehtud.
Tundub, et elektriga ka probleeme ( suunatule tuli põleb armatuuris, vilgub siis kui suunda näidata - ei tea, kas peaks pidevalt põlema või mitte )
Ees 1 kõrvalistuja amordipadi ka vist läbi, kriuksus kahtlaselt rooli keerates.

Muidu pidurdas, sidurdas.

Laupäeval plaanis kindlustus teha ja pikem tiir teha. Ehk oskab siis midagi täpsemalt õelda. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 07.04.16 07:58 Tsiteeri


Suunatulede probleemi osas:
vaata üle relee karbis,et see poleks ära oksüdeerunud klemmidega.

Kas salongist ka pilte tuleb?
Mis siis on edasised plaanid autoga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dimmy
huviline



Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.16 19:52 Tsiteeri


Salong hetkel seismisega nii mustaks läinud, et ei tahtnud pilti teha :P

Plaanis on auto suveks normaalselt tööle saada/liikuma, hobikorras sõitma. Talvel garaasi ja siis vaikselt nokitseda ja taastada originaali lähedale nii kuidas aega on.
Põhjas paistis mingi auk olema, mis tahab kindlasti keevitamist.

Täna vahetasin küünlad ära, kuid ikka gaasi järsult anda, kaoks nagu jõud ära vms (Tahaks nagu välja surra), lased gaasa lahti ja vajutad rahulikult siis muret ei ole. Soojalt jäi probleem väiksemaks, päris ära ei kadunud - selline tunne, nagu ei saaks piisavalt kütust kätte :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 08.04.16 06:45 Tsiteeri


Kui see on CD mudel, peaks ta 2.0 mootoriga olema ja Pierburg 2E2 karburaatoriga?
See hing kinni teema vihjab lisaõhule süsteemis,mis ei tähenda,et mootor nälga jääks vaid kuskilt on tihendid kehvad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dimmy
huviline



Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 08.04.16 19:20 Tsiteeri


Sai autoga tiir tehtud.
Mõningad mured ikka on
Kõige suurem on libisev sidur
Karpaga on miskit tehtud/muudetud, pole vist õige asi seal.
Õli lekib mõningatest kohtadest (peaegu igaltpoolt)
Sõidu ajal mingil hetkel lõi tagumise vasaku ratta juures mingi mürina ( vist piduritega seonduv, kuna paar korda pidurdades kadus hääl lõpuks ära )
Põhja all paistis pilt palju ilusam kui arvasin, 1 koht vajaks veits keevitust ja lappi ( juhi jalgade alt )
Õhukopsik on ka mingi ise aretatud ja ümber lõigutud. Ei teagi nüüd mis siia täpselt peale peaks käima.

Paar pestud pilti ka - salong on kandile ja pilte veel teinud ei ole.;)


http://static4.album.ee/files/1178/84/large_29471155_1N9X.jpg
http://static4.album.ee/files/1178/84/large_29471159_szt7.jpg

Mis tüübi karpa see olla võiks ?

http://static4.album.ee/files/1178/84/large_29471161_nghG.jpg
http://static4.album.ee/files/1178/84/large_29471165_fNst.jpg

Hästi on pime tehtud - puupunn sisse ja klamber peale :D
http://static4.album.ee/files/1178/84/large_29471163_vsDK.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 09.04.16 17:13 Tsiteeri


Peale on leiutatud vist Opeli Weber karburaator,mis pole kindlasti selle auto algne karburaator. Algne võis olla kas Keihin KS2(nagu mul) kuna taga on olema
soojenduse torud teisele kambrile. Kahjuks ma ei mäleta,kas Pierburg 2E2 oli soojendus ees või taga.
Samuti lekib sul klapikambri kaane tihend korralikult.

Õhupuhasti leidmisega pole probleemi aga siduri osas võib asi jama olla,kuna korvid ja kettad on tootmisest maas juba 3a. Kaubandusvõrgud neid pakkuda ei taha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 09.04.16 19:09 Tsiteeri


Alles nüüd märkasin,et sul ka 1.9 l mootor nagu mul,seega see peaks olema Keihiniga.
Ma usun,et sul võib seal probleemiks olla kas kehvad tihendid ja valed düüsid ka? Sellele karburaatorile on remont komplekte Ebays küll saada.
Siduriga aga jama lugu. Kui ketas on sul veel korras ja pole vagusid korvi vedanud siis saab veel asja.
Ketta friktsioon katted saab ära taastada kui survevedrud pole kuuma saanud.
Kuna sul on 1,9 mootor peab ketta läbimõõt olema 218mm, 2.0 ja 2.2 ja 2.3 on 220cm. Korvi vahetatavust ma ei tea aga kettad on neil teistmoodi kohe kindlasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.16 20:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: StS
Kuna sul on 1,9 mootor peab ketta läbimõõt olema 218mm, 2.0 ja 2.2 ja 2.3 on 220cm. Korvi vahetatavust ma ei tea aga kettad on neil teistmoodi kohe kindlasti.


Kas oled saanud neid kõrvuti võrrelda?
Kataloogi järgi on WH(1,9), WU(2,2) ja WB(2,2) kettad samad.
035141033J (215mm) või
035141033JX (215mm)
Lisaks on sama ketas kasutusel ka 2,0 ja 2,2 mootoriga B2 80/90/Coupe peal. Ning 2,0 B2 Passati.


Juhuks, kui praegune ketas peaks taastamatu olema.
Kaubandusvõrgus on saadavusega tõesti veidi raskusi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 10.04.16 13:55 Tsiteeri


Twist ma mäletan seda,et 2.0 alates on ketas suurem ja 1.8 ja 1.9 ketas peaksid sama läbimõõduga olema(215mm).
Selle kohapealt ma veidi eksisin,et ütlesin 218mm kuid ega mõned asjad ei taha hästi meeles püsida.
Olen saanud neid päris elus näha ja on erinevus sees! Katalooge ei maksa ka päris pimesi uskuda!

Korvidel peaks ka erinevus olema ja see peaks väljenduma selles,et 1.9 ja 1.8 korvidel on surveplaat, natuke väljaspoole korvi kinnitust aga suurema litraa˛iga mootoritel seespool.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dimmy
huviline



Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 10.04.16 14:21 Tsiteeri


Tänud hea info eest :)
Üritan ükspäev siduri ketta kätte saada ja vaadata mis seis on.
Kas saab taastada või peab uut ostima hakkama.

Sain auto normaalselt tiksuma, käisin karpa juures olevad voolikute klambrid ja kinnitused üle. Liimisin traadiga kokku pandud õhukopsikut. Ära kuivades panen külge ja vaatan mis teeb. Peaks karpa tüübi järgi õige puhasti soetama :)
Avastasin kaitsme plokis ühe ägeda ise aretatud relee - oli bensu pumba oma. Vahetasin ka selle välja, kuna hakkas streikima ja ei tahtnud käivituda.
Olemas ka uus kaitsmeplokk, mis vaja ära vahetada - vanal releede otsad kõik roostes.
Vahetasin ära siduri trossi - nüüd pedaal liigub sujuvalt.
Tänud kasutajale indr, kellelt sain juppe :)

Puhastasin mootorit ja vaatan mis/kust lekib(kas üldse on miskit, mis asendamist ei tahaks)
Panin õli tiba juurde, oli väheks jäänud, kuid õli tuli armatuuris aegajalt vilgub edasi.

Tehnilise poole pealt tõõd jagub, igav küll ei tohiks hakata :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 11.04.16 08:47 Tsiteeri


Natuke teadmiseks: kui hakkad klapikambri kaane tihendit vahetama, vaata,kas sul tikkpoldid on korgi või kummi tihendi omad. Minu enda auto teemas on üks, väga valus õppetund,kuidas sain tihendiga mööda pükse.

Natuke Audi 100 mudeli CD kohta. CD tähendab nagu Deluxe mudel siis.
Vabandan,et jutt inglise keelne on aga, hetkel pole aega kõike ümber kirjutada.

Outside amenities:
• Side protective strips with bare trim
• Naked covers (chrome trim) on the bumpers

Interior Features:
• Fabric seat covers in Mohavi velours
• Height-adjustable driver's seat
• Four frame headrest with fabric cover
• Storage compartment under the steering wheel
• shelf under the glove compartment
• Footwell trim in velor
• Luggage room full lining in fleece structure


• Fog Lights
• headlamp cleaning system
• Auto Check System
• Two cigarette lighter in the rear
• Engine compartment lighting
• interior lighting package with reading lights for the front passenger and the rear passengers
• Central
• stereo cassette radio with cassette player and automatic antenna
• Power steering with hydraulic central


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dimmy
huviline



Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.16 09:40 Tsiteeri


Ma just eile lugesin seda kohta sinu teemast ja :)

Tsitaat:
Algselt postitas: StS
Natuke teadmiseks: kui hakkad klapikambri kaane tihendit vahetama, vaata,kas sul tikkpoldid on korgi või kummi tihendi omad. Minu enda auto teemas on üks, väga valus õppetund,kuidas sain tihendiga mööda pükse.


See CD on vist hiljem juurde kleebitud, kuna nimekirjas osasid asju küll pole :D
Või siis esiotsa laksuga ja taastatud ilma lisadeta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 11.04.16 09:58 Tsiteeri


Piltide pealt on raske aru saada,kas luuk on algne või on midagi muud. Lisad olid valikulised ja tihti vastavalt kliendi rahakotile nagu tagumise akna soojendus! Neid sai osta ka plank kerele lisaks. Seega polnud nad ainult eksklusiivsed vaid ühe mudeli modifikatsiooni piirides.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dimmy
huviline



Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.16 16:40 Tsiteeri


Tagaklaasi soojendus paistab peal olevat, kuid tõõkorda ei tea - pole testind.
Samas aknalaual on mingisugused kõrvallapi pesad - olukord teadmata kuna makist ka häält ei tule :D
Udukad või mingid külje suunad on vist olnud ( kürvalistuja poolsel mootoriruumist vaadatuna tundub nagu mingi pesa olema ja samas lähistel ripub mingi tule pesa ka oksudeerunud kujul)
Luuki on kinnituse juurest pahteldatud/remonditud, mingisuguse juhtmestiku joonis oli kapotile kleebitud - süütepooli oma vist. Tõstsin kapoti eemale ja pole eriti süvenenud sinna


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 12.04.16 05:52 Tsiteeri


Kas sul on ka vaip kahe osaline või ühes tükis?
VIN koodi silt annaks ka mingi aimnduse,mis autoga siis tegu on. CD kirja ise ei anna niisama külge kruvida, küll aga annab tagaluuki vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dimmy
huviline



Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 16.04.16 12:34 Tsiteeri


Vin: WAUZZZ44ZEN024835
Vaip on kahe osaline.
Siduri taastamine umb 40-50€, peab ainult kuidagi ketta auto alt kätte saama.
Vahetasin ära kõrvalistuja amordi padja ja leidsin, et vedrul juba aastaid 1 keere puruks (vedeles nsm kausi juures)

Kaitsmeploki peaks salongi poole ümber tõstma, kuna kapoti alt kõvasti niiskust saand. (Uus alus olemas)
Karpale õhukopsikut peale panna ei kannata, siis mootor enam ühtlaselt käia ei taha (vaja originaalne kopsik otsida)

Vana omanik on jätnud mulle uued esimesed kettad autosse.

Õlilekkeid väga juures ei ole(õlifiltri ja kapikambri kaane ümbert tuleb õrnalt), mootor suht kuiv veel hetkel.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 17.04.16 20:58 Tsiteeri


Klapikambri kaane tihend vaheta välja võimalusel. Teine asi,mis tekitab õli lekkimist ülemises osas on karteri tuulutuse ummistumine.
Tihendi kohapealt vaata,et sama orgi otsa ei astu nagu mina tegin. Vastavalt tikkpoltidele tuleb osta klapikambrikaane tihend.

Ilmselt on sul ka siis Bee˛ vaip ja selline kotiriide sisu?

Huvitav,mis valemiga on suudetud vedrud puru ajada? :D Audi vedru kannatab ülediselt väga palju raskust ja see on praktikas ära proovitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dimmy
huviline



Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.16 19:32 Tsiteeri


Kellegil oli õnne see puruks saada ikka :D

Mõningad pildid veel.
Salong selline (plaanis armatuur ja istmed välja vahetada)
http://static4.album.ee/files/1179/30/large_29482699_un5D.jpg
http://static4.album.ee/files/1179/30/large_29482697_Hn75.jpg
http://static4.album.ee/files/1179/30/large_29482695_XrNn.jpg


Tegu kork tihendiga, vana pudenes lahtivõttes suht juppideks kohe :D
http://static4.album.ee/files/1179/30/large_29482691_NGYY.jpg
http://static4.album.ee/files/1179/30/large_29482693_npDm.jpg

Mootor alt . roolilatt paistab lekkivat.
http://static4.album.ee/files/1179/30/large_29482701_WGXK.jpg

See on roostetav koht, mis tahab vahestust.
http://static4.album.ee/files/1179/30/large_29482703_kVrF.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 28.04.16 08:23 Tsiteeri


Minu omal hakkasid mädanema koopa ääred taga osas,kuid põhi on siiani nagu uus. See auk vihjab,et kuskilt viilab vett põrandale ja see mädandab seda. Kuna tegu pole tsink kerega variandiga,siis rooste ei halasta.

SIsu on sul samasugune kotiriie nagu minu omal oli,kuid tunduvalt paremas seisus, Minu omal olid kõik istmed kutud,kuna seal peal oli kive ja krt teab,mida veetud.
Vaip on sul sinine mitte Bee˛ ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.04.16 20:45 Tsiteeri


Mis mõtted seoses armatuuri ja istmete vahetusega on? Facelift'ile üleminek?

Muidu lahe masin :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 03.05.16 11:59 Tsiteeri


Mis seisis vana juhi iste on ja mis sisu sa plaanid sinna panna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dimmy
huviline



Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.16 17:02 Tsiteeri


Armatuuri tahaks tervet, jätan selle kandilise - palju rohkem nagu sobib vanasse masinasse.
Istmete koha pealt kõik lahtine, kõik oleneb sellest mis saadaval on istliku hinna eest.
Istmed nagu katki ei ole, vgäa tolmused jms - vb hea puhastuse korral ei vahetagi ära :D

Koopa ääred taga on sellises rahuldavas seisus, põhjaalt nagu oleks miskit - kui puhastama tagant hakkan, siis näen täpsemalt.

Hetkel aja nappuse tõttu pole suurt midagi jõudnud teha - mootorit puhastan põhjaalt ja valmistan vaikselt ette kasti mahavõtuks. Vana omanik on jätnud sisemiste pooltelje otsade kruvide eemaldamiseks võtme ilusti ühe pleki taha peitu :D

Õli lasin välja, hakkasin karteri kaant ära kruvima ja siis selgus, et mul pole piisavalt peenikest 10nr padrunit garages, et lõpust 3 polti lahti keerata :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 08.05.16 17:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dimmy
Talvel sõitnud pole.


Sõitnud suvel ja siiski vaid pühapäeviti kirikus käimiseks?:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dimmy
huviline



Registreerunud 28.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.16 19:14 Tsiteeri


Pm sellise infoga sain ja, et umb 500km aastas ja talviti garages :P


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Tsitaat:
Algselt postitas: Dimmy
Talvel sõitnud pole.


Sõitnud suvel ja siiski vaid pühapäeviti kirikus käimiseks?:D



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 70.0% - SQL: 30.0%]