Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 c3 2.0 85kw - 1986 - Mad.end (Vastuseid: 34 | Vaatamisi: 8119)
Mad.end
huviline



Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal


postitati 08.02.16 20:46 Tsiteeri
Audi 100 c3 2.0 85kw - 1986 - Mad.end



Tervist.

Verivärske audiomanikuna otsustasin ka oma teema siia ära teha. Alguse sai see sellest kui eelmisel talvel klassivend rääkis et isa müüb tal ühte Audi 100 mis enamus ajast garaa˛i all seisab. Iga aasta olevat autol üv ja kndlustus ära tehtud ja ka mõned ringid sõidetud. Algul pakkusin sõbrale kuid see ei soovinud ja selliks korraks see sinna paika ka jäi. Samasõber omab ka ise Audi 100 c3 aga mõned aastad uuem. Selle aasta jaanuaris sai sõbra omaga mõned ringid tehtud, millepeale sain selgeks, et omale ka sellist vaja. Otsisin kohe klassivenna üles kelle isa müüs ja uurisin kas auto alles ja kas on veel müüa. Sellepeale andis ta oma isa numbri ja ütles et uuriks telefoni teel. Helistasin rääkisin asja ära ja sai vaatamise aeg kokku lepitud. Laupäeval saigi suund autopoole võetid ja vaatama mindud. Sõber vaatas asjatundlikuma pilguga auto üle ja ütles et päris korralik tundub olevat. Sai siis käed löödud ja 150 kilomeetrine enda uue Audi 100-ga võis alata. Lisan vahepeal mõned pildid ka juurde.

http://www.upload.ee/image/5601786/11096705_966096783424652_146550338_n.jpg
http://www.upload.ee/image/5601800/11139520_966096776757986_1403123491_n.jpg
http://www.upload.ee/image/5601806/11128854_966096786757985_1524493233_n.jpg
http://www.upload.ee/image/5601812/12666301_1119791414721854_2106887229_n.jpg
http://www.upload.ee/image/5601823/12650202_1119791364721859_1632078623_n.jpg
http://www.upload.ee/image/5601828/12695914_1119594841408178_427099443_n.jpg

Hetkel autoga rahul. Plaan hoida teda ilusti korras ja jääb igapäeva sõidukiks.
Hetkel teha vaja:
*juhipoolne tagumine ukselink ära vahetada.
*Starter vahepeal haakub vahepeal mitte.
*Sidur- kadus täna maantepeal ära. Pedaal võtab pm täiesti põhjast


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 08.02.16 21:31 Tsiteeri


Prooovi hoida originaalsena seda isendit, tundub aus masin olema.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A 80
huviline



Registreerunud 24.03.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Couped 83, 87, 90, 94.a ja Golf 4 traktor

postitati 09.02.16 07:03 Tsiteeri


Väga lahe,vanakesi hoitakse.Proovi ikka originaalina
hoida.
Ja muidugi reg.nr.
See on kõige õigem selle juures.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mad.end
huviline



Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.16 21:04 Tsiteeri


Täna siis õhutasin siduri ära süstla ja vooliku abil. (alt õhutusniplist õli sisse surudes) Sidur jälle toimis tükk aega ilusti-kenasti sõitsin mingi 80 km maha ja siis parkisin tunnikeseks ära. Tagasi tulles sidur jumala kadunud. Õli anumasse õli sesse valades õli lihtsalt kaob kuskile.
Käisin kirjutasin täna ka auto enda nimele ja läksin ülevaatus punkti. Vaadati auto üle ja öeldi et muidu on tõesti heas korras auto aga pidurisüsteem tahab ümbervahetust (torud, kettad, trummlid, klotsid) Lisaks mootoripadjad ja kütusevoolikud, mis olid sammuti päris roostes. Ühesõnaga jäin seekord pika ninaga ja ülevaatuselt läbi ei saanud. Peale seda sai kohe varuosade poodi mindud ja ette kettad ja klotsid ära võetud.
lisaks täna peale pikka sõitu starteriga nagu probleeme ei esinenud. Iga kord võttis starter taha ja läks ilusti käima.
Üks pildike ka sest puhtaid asju on ilus vaadata :D

http://www.upload.ee/image/5601837/12695950_1121573727876956_579388757_n.jpg

Kas juhtmetega, mis kahel klotsil küljes on, on mingi pistmine kulumisega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigar101
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.2 quattro 101kw 90a, Audi A6 2,5 TDI quattro 103kw 97a, Audi S6 C4 2,2 20vt quattro 169kw 96a, Seat Leon Top sport

postitati 09.02.16 21:40 Tsiteeri


Jah, kui juhtmeni kulub hakkab armatuuris tuli põlema.
Krt neid sigareid on ikka jube väheks jäänud, või on garagedes peidus. Jõudu vanuri pidamisel, kui tiiru peale teed tehnilisele on rõõmu pikalt.
Mul ka sada numbrimärgil:)


Auto hakkab A tähega
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mad.end
huviline



Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.16 13:32 Tsiteeri


Oskab keegi öelda, kuidas siduri peasilindrile ligi pääseb? Armatuuri alt kuidagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taavisport
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 5000s

postitati 11.02.16 19:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mad.end
Oskab keegi öelda, kuidas siduri peasilindrile ligi pääseb? Armatuuri alt kuidagi?

Ise vahetasin ka kunagi ära. Ligi saad armatuuri alt. Paras nikerdamine seal pedaalide vahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mad.end
huviline



Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.16 21:59 Tsiteeri


Üks küsimus on tegelt veel seoses selle siduriga. Pm on sedasi, et kui piduriõli vooliku paak täis panna, siis on näha kuidas suured mullid ja vedelik paagis lihtsalt kaob. Lugesin et kipub salongi ja jalapeale viskama seda õli, samas on nagu minul sealt kuiv. Võib olla et kuskilt mingi viilik vms ajajooksul otsad andnud? Pole veel ise täpsemalt jõudnud uurida, homme teen lähenemiskatse ja üritan koha üles leida kust ta nii meeletult lekib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mad.end
huviline



Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.16 21:49 Tsiteeri


Pole tükk aega midagi siia kirjutada jõudnud, ent masina juures on üht-teist juba ära tehtud. Tagant läksid vahetusse nii ratta laagrid, klotsid, trummlid kui ka piduri silindrid. Kõrvalistuja poolega ei olnud probleeme, seest puhtaks, uued klotsid sisse, silinder külge, trummlile uued laagrid, käsipidur veidi lõdvemaks ja läks lupsti otsa. Teise poolega oli vähe teine lugu. Sai samamoodi toimitud aga võta näpust- trummel lihtsalt ei lähe otsa, klotsid jäävad ette. Tee mis tahad, lihtsalt ei lähe. Käsipiduri tross sai isegi lahti jäätud, no ikka ei lähe. Klotse ladusin ka mingi 2 korda kokku lahti, ikka mitte midagi. Oiii kus sealt igasuguseid värvikaid sõnu lõpuks lendas. Sai korra veel klotsid lahti võetud, kokku pandud ja proovitud- voilaaa, läks nagu valatult. Milles asi oli? Pole siiamaani õrna aimugi. Igastahes sai lõpuks tagant kõik kokku ja sai vast päris hea.
Eesmiste piduritega juhtus selline asi, et sai sõidetud, tundus et jäi peale, sai korra pidurit vajutada ja pedaal jäi selliselt kahtlaselt kõvaks korra veel vajutasin, siis olid pidurid täiesti kadunud. Ise arvan et süüdi on selles juhipoolne esipidur, mille silinder oli kerge soonega, lisaks oli klotsidest järgivaid õhukesed metallliistud ning ega ka kettast eriti midagi järgi ei olnud. Igastahes sai sisse ostetud uued kolvid ja tihendikomplektid. Pole veel jõudnud külge kruttida. Lisaks olid juhipoolsed suppordi poldid no nii kinni, kui kinni. Gaasipritsiga poldid kuumaks, sõber peksis peale ja mina padruniga, mille varrel oli lihtne torupikendus surusin peale. Lahti ta lõpuks tuli kuid üsna vaevaliselt. Lahtisaades olid poldid mingisuguse musta värvi ollusega koos, mis meenutas lõhnapoolest hirmsast tõrva. Teisel pool sellist probleemi igastahes ei olnud. Lisaks sai ära ostetud ka eest-taha täies pikkuses piduritorud, mida hakkan lähipäevil alla panema.
Siduriprobleem sai ka lahenduse- Läbi oli hoopis töösilinder, mis korralikult lekkis.
Üllatuseks tuli ka see, et tagumise istme alt tuli päevavalgele kesklukustuse pump, kuid kas ta ka töötab, ei oska öelda ja ega ei oska ka kuidagi testida.
Aga mis ma siin ikka latran. 1 pilt pidi ütlema rohkem kui tuhat sõna, niiet tuleb 8 pilti. :D
Alustuseks natuke kaupa.
http://www.upload.ee/image/5601848/12077221_1131816193519376_2125835414_n.jpg

Vanad klotsid vs uus.
http://www.upload.ee/image/5601853/12769466_1131816113519384_1509981816_n.jpg

http://www.upload.ee/image/5601863/12781954_1131816143519381_782931745_n.jpg

Tagant enne ja pärast.

http://www.upload.ee/image/5601865/12782187_1131816066852722_1642596230_n.jpg

http://www.upload.ee/image/5601871/12781947_1131816073519388_986755565_n.jpg

Natuke veel tavaari juurde.

http://www.upload.ee/image/5601874/12788196_1131816023519393_2108861603_n.jpg

Lõpetuseks siis kroom iluvõre ümbrisega ka pilt. Andale see meeldib ja olen rahul.
http://www.upload.ee/image/5598988/Capture.JPG


Aaa ja tulede lüliti andis ka järgi. Ainult pargid põlevad, kangi tõmmates ka täistuled, aga muud midagi. Pidi tüüpviga olema nagu ma siit lugenud olen.

Märkus moderaatorilt: Muutsin pildid linkideks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mad.end
huviline



Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal


postitati 27.02.16 20:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mad.end

....... Märkus moderaatorilt: Muutsin pildid linkideks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!


Ehk sai õigesse suurusesse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 28.02.16 14:36 Tsiteeri


Originaal iluvõrega on parem. Aga muidu tore kuulda, et c3-sid ka elus hoitakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
72zfs
huviline



Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.16 18:45 Tsiteeri


Märgin teema maha. Tundub korralik c3 , mis edasised plaanid masinaga ?


-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mad.end
huviline



Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.16 16:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 72zfs
Märgin teema maha. Tundub korralik c3 , mis edasised plaanid masinaga ?


Tänud!
No kõigepealt katsuks tehnilise poolega ühele poole saada. Pidurid veel õhutada, tule lülitite blokk ära vahetada, kesklukk korda, ja siis vaataks mis edasi saab. Hetkel kaugemasse tulevikku pole plaanidega jõudnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mad.end
huviline



Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.16 10:55 Tsiteeri


Sain uue tulede lülitus bloki. vahetasin ära, probleem ikka alles. Mõistus otsas, oskab ehk keegi aidata milles asi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 07.03.16 11:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mad.end
Sain uue tulede lülitus bloki. vahetasin ära, probleem ikka alles. Mõistus otsas, oskab ehk keegi aidata milles asi?



Mis sul seal probleem üldse on?



SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mad.end
huviline



Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.16 11:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Tsitaat:
Algselt postitas: Mad.end
Sain uue tulede lülitus bloki. vahetasin ära, probleem ikka alles. Mõistus otsas, oskab ehk keegi aidata milles asi?



Mis sul seal probleem üldse on?



SalmA


Kui tuled parktuledele panan, siis pargid põlevad. Kui panen lähituledele, siis ikka ainult park tuled põlevad. Kui kang on lähitulede peal ja kui täistulede kangi enda poole tõmmata hakkavad täistuled ka põlema. Kui kangi mootoripoole lükata põlevad ikka ainult park tuled. Kadusid lambist ära. Ei saa ju olla, et mõlemal kangil viga täpselt samat moodi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mad.end
huviline



Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.16 12:03 Tsiteeri


Lisaks veel see, et raadi lõpetas millegipärast töötamise, kaitse korras. Aga see lõpetas hiljem tegevuse ja ei usu eriti et kuidagi omavahel seotud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aloha
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro

postitati 07.03.16 13:34 Tsiteeri


Esimeseks soovitaksin sul juhtmed üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mad.end
huviline



Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.16 13:48 Tsiteeri


Tänud, kes vastasid. Viga leitud ja likvideeritud. Puht sportlikust huvist võtsin spidobloki küljest ära. Veidi armatuuri sisse piiludes leidsin jube huvitava asja. Vot sellise asja. Paremalt poolt neljas jäme punane juhe oli päris lahti. Võimalik et starteri probleem oli ka kuskil seal peidus.
http://www.upload.ee/image/5626028/12833353_1138081052892890_356616854_n.jpg
Meenus et eelmine omanik ütles et tal kuskil remondikojas lõhuti süütelukk ära ja siis pandi uus asemele, sellest ka sellised ühendused seal süüteluku taga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mad.end
huviline



Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.16 15:08 Tsiteeri


Nii, pöördun uuesti enda järgmise murega- kesklukustus. Ustes juhtmed olid kadki, tegin korda, kuid ikka mitte midagi. Kuidas ma saan testida, et pump töötab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 09.03.16 15:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mad.end
Nii, pöördun uuesti enda järgmise murega- kesklukustus. Ustes juhtmed olid kadki, tegin korda, kuid ikka mitte midagi. Kuidas ma saan testida, et pump töötab?

Kaitsed vaatasid ikka üle?
Mootor muidu asub taguistme all. Võid sinna ka lihtsalt otse vooli peale lasta ja vaadata, kas lukustab.




SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mad.end
huviline



Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.16 15:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Tsitaat:
Algselt postitas: Mad.end
Nii, pöördun uuesti enda järgmise murega- kesklukustus. Ustes juhtmed olid kadki, tegin korda, kuid ikka mitte midagi. Kuidas ma saan testida, et pump töötab?

Kaitsed vaatasid ikka üle?
Mootor muidu asub taguistme all. Võid sinna ka lihtsalt otse vooli peale lasta ja vaadata, kas lukustab.




SalmA

Pump on käes, aga kus mis juhe läheb et testida?
http://www.upload.ee/image/5631142/12047651_1139325899435072_621089951_n.jpg
http://www.upload.ee/image/5631143/12804569_1139325872768408_1518522465_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A 80
huviline



Registreerunud 24.03.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Couped 83, 87, 90, 94.a ja Golf 4 traktor

postitati 11.04.16 19:20 Tsiteeri


:D Vist nägin seda autot täna Pärnus.Vana sigar jääb ju ikka silma
eriti sellise numbriga.:D
Tallinna mnt ristis ootasid vasakpööret.Ise läksin
hõbedase Coupega silla peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mad.end
huviline



Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.17 15:49 Tsiteeri


Pole väga pikalt siia midagi kirjutanud. Kuna hetkel aut rivist väljas mõtlesin et lisan siia natukenegi mis vahepeal toimunud on ja mille kohta mingeid pilte ka võtta on. Alustaks siis plokikaane probleemiga, mille pilditegemise kuupäevaks on olnud 3. aprill. Nimelt tekkis lapi sõiduaeg selline heli et gaasi andes, keegi no korralikult ikka kapoti all vasaraga lajatab, aru ei saanud milles asi. Tühikäigul täiesti normaalne ja nii kui gaasi anda jälle hakkas kloppimine pihta. Sai siis lõpuks surved silindrites ära mõõdetud. Viimases kahes oli surve 0. Ega midagi- plokikaas maha ja selgus tõde, viimase kahe silindri vahelt tihend läinud. Selge, poodi uue tihendi järgi ja asi kokku tagasi. Sai masin käima pandud ja no ei olnud see mis ta olema pidi :D. Plokikaas uuesti maha ja seekord läks siis lihvimisse ka ikka, lisaks lasin klapipesad ka ära teha. Asi kokku tagasi ja sai päris hää. :D
Mõned pildid ka vahelduseks.

https://www.upload.ee/image/6673906/1234_1346.jpg

https://www.upload.ee/image/6673908/1234_1550.jpg
https://www.upload.ee/image/6673981/1234_1942.jpg

Lisaks samal ajal kui plokokaas oli lihvimises sai tegeletud salongi puhastamisega, radika vahetamisega. Oli viimane nii mäda et lasi sirinal tosooli läbi.
https://www.upload.ee/image/6673935/1234_1609.jpg
https://www.upload.ee/image/6673949/1234_1950.jpg
https://www.upload.ee/image/6673963/1234_1944.jpg
https://www.upload.ee/image/6673988/1234_1945.jpg

Kuna käigukangi ja käsipiduri nahkkate olid nii ära kulunud, leidsin kaltsupoest sobiva nahkjope ja lastud emal sellest uued õmmelda, näeb nüüd viisakas välja vähemalt. :D
Peale selle on vahetatud veel: Veepump, termostaat, salongiradikas, mõlemad rooliotsad, vasak õõtshoob, vasak välimine pooltelje ots, eest mõlemad rattalaagrid koos rummudega, stabikavarda puksid, mootori padi, pihusti tihendid, käsipiduri trossid, ja kindlasti midagi veel.
Viimane pilt peale ülevaatust, mille läbis puhtalt.

https://www.upload.ee/image/6674013/16144397_1412845675416425_1706647827_n.jpg
Õnneks või kahjuks sai kannatada ainult tagasild ja rattakoopa üks nurk. Tegi lähemalt tutvust ühe suurema kiviga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 14.02.17 19:43 Tsiteeri


Täitsa viisakas sigar, ainult et quattro puudu. :D
Edu! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 75.2% - SQL: 24.8%]