Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mõned küsimused A8 kohta (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 4670)
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 18.12.15 17:50 Tsiteeri
Mõned küsimused A8 kohta



Tervist, sai hiljaaegu soetatud A8 ning tekkisid mõned küsimused.

1. Kus kohas asub juhiukse andur vms, et kas uks lahti või kinni, asi selles, et isegi kui uks lahti on siis kompu meelest uks ikka kinni? Või millest see viga võib veel põhjustatud olla?

2. Kui tihti ning kui kaua kompressor normaalselt peaks lööma...mul näiteks lööb igakord kui alustan sõitu ning vahepeal lööb päris pikalt. Ning kas see normaalne, et salongis on tuntav korralik vibra ja kompressori hääl?

3. Kas keegi teab kuidas näpujälje mälu tööle saada, viskab seda "transmission errorit" ning MMI-st ei lase "one-touch memory" "on" peale panna, vaid läheb kohe "off". Uurisin netist kas seda asja, aga targemaks ei saanud.

4. Kas Keyless ukselinke saab kuidagi remontida ka või peab terve uue lingi siiski ostma, kuna mõlemad juhipoolsed lingid ei toimeta kui nuppu vajutada?

5. Ning kütusekulu ka kuidagi kõrge, või on normaalne, et võtab praegu 25+ l/100, sõidustiil üldiselt rahulik ning 70% linnas. Ma lootsin, et saab mingi 15 l/100 hakkama keskmiselt :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tyyp1234
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.15 19:30 Tsiteeri


Minul küll a6.siis mina ei mäletagi,et oleksin kompressori häält enda masinal kuulnud.Arvan,et Sinu masinal amordis mingi leke või mujal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 18.12.15 20:28 Tsiteeri


Eelmise omaniku sõnul sai kõik õhkpadjad üle kontrollitud ja lekkeid ei tuvastatud. Aga kompressor mu meelest kuidagi lärmakas küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raikoboy-
huviline



Registreerunud 07.10.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.15 20:32 Tsiteeri


Kas iga hommik auto tõuseb mingil määral yles poole ka?
25+ kütekulu on kyll veidi palju, omal d3 kerega a8 ja mootor 3,7 linn ja maantee pooleks siis kuskil 14-15.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 18.12.15 20:38 Tsiteeri


Kui ikka on lühikesed otsad ja mootor soojaks ei lähe, siis selle suure V8 juures pole selline kulu mingi ime.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 18.12.15 20:52 Tsiteeri


Hm, auto tõusmise koha pealt pole kindel, võib-olla tõuseb ka. Aga kui näiteks auto ära pargin ja kinni panen siis ta nagu lasebki end ise alla ja kuulda ka seda häält, aga mitte alati.
Aga jah, üldiselt on lühikesed otsad, eks see tõstabki kütusekulu suureks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tyyp1234
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.15 21:10 Tsiteeri


Kui kompressor lärmab siis hakka vahetusele mõtlema.Varsti annab otsad.Sest mingit kõva häält terve kompressor küll ei tee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
outlaw
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7

postitati 18.12.15 21:27 Tsiteeri


1. Kui juhtmed terved, ukeslukusti vigane, remontida ei saa.
2. Kui lekkeid ei ole siis kompressor väsinud, ei ole süsteemis piisavalt rõhku, peab pidevalt juurde töötma, et miinimumigi hoida. Häält ei tohiks kulda olla kui just teadlikult vaikuses ei kuula. Võibolla on keegi midagi näppinud kunagi, ei ole kõigeparemas asendis, leevendus vedrud, kummipadjad väsinud.
3. Pädev diagnostika.
4. Uus link, remontida ei saa.
5. Lühikesed otsad linnas või linnasõit, normaalne tulemus, 13 linnas on pigem fantaasiavoor. Viimsist kesklinna tipptunnita tööle sõites äkki saab 16-18 keskmiseks... Maanteel alla 10 saada sõidustiili ei kutsuta ka liiklemiseks...:D


Vagrem Oü - audi-vw-seat-skoda diagnostika, elektritööd, remont ja hooldus 5072289
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 18.12.15 22:35 Tsiteeri


Kui pikad sõidud sul on, vaata mis maa peale saavutab mootor 90*C? Teinekord kui oled mootori soojaks sõitnud, nulli keskmine kulu ära ja vaata, palju see siis võtab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 20.12.15 19:57 Tsiteeri


Selge, sai natuke rohkem ringi sõidetud sooja mootoriga ning keskmiseks kuluks 15,2 ehk tundub üsna mõistlik.
Kas seda kompressorit peab mingil moel hooldama ka või on seal üldse ise midagi teha, tean, et asub ees vasakus nurgas.

Ega MMI-id ilma cd-boxita tööle ei saa jah? Viisin cd-boxi remonti, nüüd jäi ekraan välja ning ei tee midagi, kui mingit nuppu vajutada siis korra viskab MMI laadimise pildi ette ja siis kõik.

Kuidas "follow me" tuled peaksid töötama...MMist on funktsioon aktiveeritud ning tulede lüliti muidu "auto" peal, aga autot lukustades ei jää tuled põlema. Kuigi lahti lukustades lähevad tuled põlema küll. Kas siin aku laetavuse tase ka mõjutab, kuna täheldasin sellist asja, et üks hetk lae nuppude valgustus ei töötand ja tulede valgusandur samuti mitte, aku tase oli vast siis mingi 30-40% aga panin laadija järgi ning kohe lae nuppude valgustus töötas jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.15 08:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Ega MMI-id ilma cd-boxita tööle ei saa jah? Viisin cd-boxi remonti, nüüd jäi ekraan välja ning ei tee midagi, kui mingit nuppu vajutada siis korra viskab MMI laadimise pildi ette ja siis kõik.




Kui optiline loop vahele panna, isoleerides boxi süsteemist, siis peaks ülejäänud süsteem töötama!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 21.12.15 10:09 Tsiteeri


Ok, aga loodan, et saan boxi korda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 22.12.15 08:31 Tsiteeri


Tegelikult on kompressorile remondikomplekt ka olemas, aga kas sellest piisab, peab ikka asjatundja selle enne maha võtma. Auto peaks ilma kopressori kolinata alumisest ülemise astmeni tõusma mälu järele vist ca 30 sekundiga. Kui kauem, siis on juba mingit viga aimata. Kas see kolisemine intensiivistus ka külmaga? Sel juhul võib kompressoris ka vesi sees olla.
Kui MMI jaoks optika luupi ei leiuta, siis seni on süsteem tumm tõesti. Aga boxe peaks aegajalt siin lammutustes ka pakutama - need ei olnud ülikallid ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 22.12.15 11:22 Tsiteeri


Auto muidu tõstab ja langetab end kenasti, lihtsalt häirib see kompressori müra ja vibra. :P Lööb muidu suht pikalt ka, vähemalt ma ise arvan nii. Ja kas see ka normaalne, et kui sõidan hakkab kompressor lööma ning kui pidurdan ja seisma jään siis jääb kompressor kohe vait. Uuesti liikuma hakates läheb jälle tööle mingi aja pärast kui pole rõhku üles löönud.
Ahjaa, hääl on olnud koguaeg sama, ei usu, et külm mõjutanud...ega meil praegu külma ole olnudki. :P
Ehk saan varsti töökorras cd-boxi kätte, elektroonik ütles ka, et need pidid väga minev kraam olema. Aga kui tollest asja ei saa siis peab lammareid rüüstama minema jah. :D Kas nö võõrast boxi peab arvutiga kuidagi tutvustama ka või on siiski "plug'n play" ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 22.12.15 15:22 Tsiteeri


Sa konkreetselt kõhu alla oled pilgu visanud - kas see kompressor ise on kinni korralikult? Igaljuhul pika plärinaga korras kompressor ei tööta. Eks siin enne kangutamistki võiks juba silmitsema hakata, mis need maksavad. Eks see kompressor ikka ka sõidu ajal vastavalt auto asendile tööle hakkab, aga kuulda seda salongi ei ole. Susinat, millega ta rõhku vähendab, seda võib küll peale sõidu lõpetamist kuulda olla. Isegi kui leke peaks olema amordis (mis pole väga sagedane), siis kolinal seda survet tagasi peksta kompressor ei tohiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 22.12.15 16:31 Tsiteeri


Mina alustaks ikkagi Erki vastuses, see on piisavalt pädev.
Kompressor on vedrude ja pukside peal ning seal pole palju vaja, et vibratsioon keresse edasi kanduks.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 22.12.15 17:09 Tsiteeri


Selge. Ma korra piilusin küll kõhu alla, aga niisama suht raske näha läbi selle "rägastiku" eks uurin lähemalt. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
R.Raido3.0
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.16
Asukoht: Kaalepi
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.16 16:19 Tsiteeri


Mul kompressor mingit jubedat häält ei tee, kuid tõsta kah ise väga ei taha.. esi rattad vajuvad mingite päevade jooksul koopasse ja ongi jokk, kuulen küll et kompressor üritab miskit aga ikka ei miskit.. tühine põrin..(kollane ja roheline tuluke ka kas vilguvad või põlevad pidevalt). Hakkasin ratast ülesse tungiga tõstma, et kompressorile ligi pääseda,kuid siis mingi hetk kuulsin et kompressorile hakkas justkui surve taha tekkima ja hakkas ennast ka lõpuks tõstma ja tulukesed ka kustusid. Peale seda olengi nüüd teist veits tungiga aidanud, kui jälle rattad koopasse kipuvad minema..
Kas see on märk väsinud kompressoris või mingites klappides või hoopis kuskil mujal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 13.12.16 17:45 Tsiteeri


Leke süsteemis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 13.12.16 19:32 Tsiteeri


Kojusaatmistuled toimivad juhiukse avanemise järgi. Kui sul auto ei tuvasta, et uks avati, siis tulesid põlema ei panda. Sama asi ka autot lahti lukustades, tuled jäävad põlema süüte sisse keeramiseni, juhiukse avamisel peaks aga kustuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
R.Raido3.0
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.16
Asukoht: Kaalepi
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.17 16:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Leke süsteemis.


Kui leke süsteemis, siis peaks auto kuskilt nurgast vaikselt ka alla vajuma, aga ta on paar päeva juba hoovipeal seisnud (sõitnud pole) ning seisma jättes mõõtsin kõik rataste kõrgused mõõdulindiga ära. Praeguseks on tulemus selline, et kõrgused on kõik samad.. mitte midagi pole vajunud..!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 30.01.17 16:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R.Raido3.0
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Leke süsteemis.


Kui leke süsteemis, siis peaks auto kuskilt nurgast vaikselt ka alla vajuma, aga ta on paar päeva juba hoovipeal seisnud (sõitnud pole) ning seisma jättes mõõtsin kõik rataste kõrgused mõõdulindiga ära. Praeguseks on tulemus selline, et kõrgused on kõik samad.. mitte midagi pole vajunud..!


Asja teebki keeruliseks see, et iga ilmaga ja asendis ei vajugi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.01.17 16:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R.Raido3.0
Kui leke süsteemis, siis peaks auto kuskilt nurgast vaikselt ka alla vajuma, aga ta on paar päeva juba hoovipeal seisnud (sõitnud pole) ning seisma jättes mõõtsin kõik rataste kõrgused mõõdulindiga ära. Praeguseks on tulemus selline, et kõrgused on kõik samad.. mitte midagi pole vajunud..!

Kui sul on tihendid väsinud nii, et külma ilmaga alla vajub, on sul endiselt leke süsteemis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
R.Raido3.0
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.16
Asukoht: Kaalepi
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.17 17:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: R.Raido3.0
Kui leke süsteemis, siis peaks auto kuskilt nurgast vaikselt ka alla vajuma, aga ta on paar päeva juba hoovipeal seisnud (sõitnud pole) ning seisma jättes mõõtsin kõik rataste kõrgused mõõdulindiga ära. Praeguseks on tulemus selline, et kõrgused on kõik samad.. mitte midagi pole vajunud..!

Kui sul on tihendid väsinud nii, et külma ilmaga alla vajub, on sul endiselt leke süsteemis.

Varasemalt, kui panin keskluku peale, siis käis kompressori juures väike susin ning auto lasi end nõksa alla, kuid nüüd enam ei tee.. kas sellel on ka mingi seos?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 31.01.17 10:43 Tsiteeri


Olen täheldanud, et alati ta ei teegi nii, vähemalt mul mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.0% - SQL: 37.0%]