Siim105
huviline
Registreerunud 02.01.11
Asukoht: Räpina
Kasutaja on eemal
Auto: Vw GolfLD mk1 '79 Vw JettaTX mk1 '83 Audi B3 2.0 '89 Audi Avant C3Q '87 Vw Passat B3 '88
|
postitati 17.12.15 11:45
|
|
|
100 C3 piduri pedaal vajub läbi
Tervist
Selline mure, et käivitades auto vajub piduri pedaal läb aga kui äkitselt pumbata siis läheb kõvaks ning sekundi pärast vajub põhjai ning kui auto ei
tööta siis kivikõva.
Vahetasin töösilindri kuid midagi ei muutunud.
Kõik pidurid said õhtutatud. Miski ei muutunud.
|
|
|
moora772
klubiliige
Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990
|
postitati 21.12.15 08:55
|
|
|
Kas vedelik kaob, tase alaneb?
Kui tase ei alane, siis on eelduste kohaselt vigane peasilinder, mis laseb õli tagasi.
|
|
|
|
Siim105
huviline
Registreerunud 02.01.11
Asukoht: Räpina
Kasutaja on eemal
Auto: Vw GolfLD mk1 '79 Vw JettaTX mk1 '83 Audi B3 2.0 '89 Audi Avant C3Q '87 Vw Passat B3 '88
|
postitati 13.01.16 10:30
|
|
|
Töösilindri all mõtlesingi peasilindrit.
See läbivajumine töötava mootoriga tekkis nagu välk selgest taevast,
Audi on 87 aasta masin ning omab ABS'i. Üks andur läbi lõigatud kellegi poolt aga asi toimib.
Lekkeid kusagil pole, mitu korda õhutanud aga ikka vajub läbi.
Kui töötava mootoriga pedaal põrandasse vajutada ning välja suretada siis surub sellise jõuga pedaali üless, et ei suuda jalaga hoida(ilmselgelt
võimendi kaob tagant aga kui peasilinder läbi peaka laskma siis peaks pedaal põrandasse jääma vms)
Kusagil lugesin, et ühel lahenes probleem kui tagumise pidurirõhu regulaatori vahetas. Teine räägib, et võimendi pauna süsteemi jne. Huupi kõike
vahetama ka ei taha hakkata.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 13.01.16 14:10
|
|
|
Piduri peapumba mansett kutu.
Kui järsult vajutad, siis jääb pidama? Või ei?
|
|
|
Siim105
huviline
Registreerunud 02.01.11
Asukoht: Räpina
Kasutaja on eemal
Auto: Vw GolfLD mk1 '79 Vw JettaTX mk1 '83 Audi B3 2.0 '89 Audi Avant C3Q '87 Vw Passat B3 '88
|
postitati 14.01.16 16:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Piduri peapumba mansett kutu.
Kui järsult vajutad, siis jääb pidama? Või ei? |
Ma väga ei taha uskuda, et see mis panin on läbi. Enne vahetust ja peale uue panekut asi toimib samamoodi.
Aga paar teksti erinevatest välismaa foorumitest:
Alot of work has been done since i last posted. New bomb arrived. Didnt fix the sinking pedal.
Anyways i had to change all 4 discs and pads. And also the load adjusting valve.
Found some brake lines that were dodgy at best. Might have been those being the cause. But i didnt loose much/any brake fluid, but the lines were
wet.
Everything back together with new brake lines and no more sinking pedal!
Nr2: vahetas peasilindri ja peale seda vajumine, kahjuks pole omanik kirjutanud kas asi lahenes, aga paar teist inimest kirjutas niimodi:
When my accumulator went, which in truth it had done along time before i changed it, it had similar symptoms to yours. Mine would play up following
hard acceleration in first then jumping on the brakes the pedal would feel good then sink, when replaced it would always travel to the sunk position
but with much better feel.
Ja
I have found with the accumulator if its just discharged with no pressure left in it the pedal is hard. However if the diaphragm is damaged or leaking
the pedal sinks like a stone. Its a horrible feeling! I would also question the quality of anything from GSF so you might have problems from both! If
you take off the accumulator and shake it if you can hear fluid inside it the diaphragm has gone
Mitu varjanti aga mis neist kõige tõonäosem on?
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 14.01.16 18:41
|
|
|
Oli endalgi kunagi 87.a. A100ATQ, aga kahjuks ei mäleta enam paljusid asju. Oli vist minulgi mingi jama piduritega- kord oli võimendi, kord oli pedaal
kõva nagu Žiguli 01-l. Seostati seda vist rõhu akuga, mäletan, et soovitati mingi hüdrosüsteem mootoripesu vedelikuga läbi pesta, aga mis ja milleks ,
ei ole enam meeles. Aga see mure ei olnud seotud pedaali läbi vajumisega. Oli vist nii, et esmasel vajutusel oli pedaal jäik, järgnevatel aga toimis
kõik nagu kord ja kohus.
Kas paigaldasid UUE peasilindri v ´´uue´´ lammutusest? Meenub, et ühel MB ei saanud meie asutuse remondikoda pidureid ennem korralikult toimima, kui
paigaldati uus originaal peapump. Esialgu püüti raha kokku hoida ja paigaldati mingi alternatiiv, mille kolvi läbimõõt isegi oli mõni mm väiksem
origaalist.
UUE pumba mansett ei tohiks küll läbi lasta, aga kasutatul ei saa sedagi välistada. Kui peale suretamist pedaali jõuga ülesse surub, tundub süsteemis
olevat/tekkivat vastusurve. Aga miks v millest jätan esialgu oletamata.
|
|
|
Siim105
huviline
Registreerunud 02.01.11
Asukoht: Räpina
Kasutaja on eemal
Auto: Vw GolfLD mk1 '79 Vw JettaTX mk1 '83 Audi B3 2.0 '89 Audi Avant C3Q '87 Vw Passat B3 '88
|
postitati 18.01.16 09:30
|
|
|
"Uus" peasilinder on kasutatud aga väidetavalt korralik.
Tuhlasin foorumites ning leidsin sellise postituse:
I just had a problem similar to this. Replaced the bomb, hydraulic pump, master cylinder, rear calipers.
Servo was bad.
Servo ehk peasilindri taga olev süsteem mis kinnitub tulemüüri külge.
Kas kellegil on sellist probleemi olnud?
|
|
|
ertu
huviline
Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: b5 1.8tq, b4 2.2tq
|
postitati 18.01.16 09:57
|
|
|
Vaakumvõimedi nüüd pedaali põrandasse vajumist ei tohiks tekitada. Küll aga viitab mittetöötava mootoriga jäik (kohe esimene vajutus) ja mootorit
välja lülitades pedaali ülesse pressiv olukord vigasele ühesuunalisele vaakumklapile/vaakumilekkele võimendi ja sisselaskekollektori vahel.
Kasutatud silindriga on see häda, et pedaaliga õhutades võib manseti ära rikkuda, mida vanem, seda tõenäolisem. Ses suhtes oleks uus peasilinder ja
vaakumiga/rõhuga õhutamine parem variant.
Üks võimalus peasilindrit testida oleks osta poest sama keermega sadula õhutusnippel/polt/misiganes pime tekitada ja see torude asemel sisse keerata.
Kui ikka pedaal läbi vajub, siis ei ole muud võimalust kui et silinder on läbi.
|
|
|
Siim105
huviline
Registreerunud 02.01.11
Asukoht: Räpina
Kasutaja on eemal
Auto: Vw GolfLD mk1 '79 Vw JettaTX mk1 '83 Audi B3 2.0 '89 Audi Avant C3Q '87 Vw Passat B3 '88
|
postitati 18.01.16 11:09
|
|
|
Ma ei maininud aga tegemist hüdraulilise võimendiga.
Välismaa foorumitest lugesin, et servo tagasivoolust(reservuaari) peaks paar tilka tulema kui lahti ühendada. (you can test it to see if it is loosing
pressure, by removing the return pipe from the servo to the reservoir, if more than 1 or 2 drops of fluid come out it will be the servo)
Minul tuleb ilusa joana tagasivoolust.
Kui auto käivitada ja samal ajal pidurit peal hoida siis umbes 3-4 sek. on piduri pedaal ilusti jäik
|
|
|
ahtos
huviline
Registreerunud 18.09.07
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.16 16:26
|
|
|
Sarnase sümptomiga võib viga olla piduripommis,võimendis või pumbas,ise olen neid ka samas järjekorras vahetanud ja pidurid korda saanud .Vahel on viga pommis vahel mujal-see nii pervesne süsteem.
|
|
|