Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Hädad B4 (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2092)
hardi
huviline



Registreerunud 22.04.05
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 93 2,3 autom

postitati 25.04.05 14:26 Tsiteeri
Hädad B4



nii tundub vist kõigile et olen ühe hädase B4-ja ostnud - ÕIGE- tegin jah sellise ostu nii et rahakotil vist mitu kuud silmad märjad ja pere vanavanemate leival. ehk kedagi huvitavad mis hädad kõik olid ja on ning mida ette olen võtnud, ehk keegi oskab ka head nõu kohe anda - ah jaa masinat maha müüa ei kavatse.

ostsin Tartust saksast toodud. Jõgevale sõites kadusid tuled ka suunakad(ainult pargid jäid), san kuidagi moodi need tagasi, siisamaani käivad teinekord ära - siin olen lugenud et tõenäoliselt süüteluku tagumine kontaktplaat jamab. sama sõitu tehes kukkus temp näidik nulli ja on seal siiamaani - praegu selgitan foorumis mida teha, samal sõidul selgus ka et spidomeeter ei loe kilomeetreid. Paari päeva pärast läksin ülevaatusele. Kõik tibi-tobi aga väljaheide jama. Panin teenendusse aja kinni ja otsustasin lisaks väljahete reguleerimise seal ka spidokat rem-ida ja õli vahetada. oligi teine päeva otsa teenenduses. tulemus kokkuvõttes selline et ülevvtusest sain läbi napilt (teenendus ei suutnud tegelikult midagi teha), spidokas luges ainult 12 km ja õli pusib jumalale tänu ilusti sees. spidoka jama selgitab ka foorum et see pidavat kerimise süü olema. Ülevaatuse kohta veel nii palju et läbi sain tänu sellele et mees viitsis oodata. Asi selles et (ülevaataja ütles) minu masina lamda hakkas tööle allas siis kui õli temperatuur oli 105 kraadi - st tavasõidu peal ta mul kunagi tööle korralikult ei rakendu ning ökonoomsust eriti loota ei ole. spidoka kiskusi ka ise vihaga lahti ning nüüd on selle ehitus vägagi selge. mingit silmaga nähtavat viga ei olnud ja kui keegi tahab sellist tööd ette võtta siis meelega räägin eraldi mida teha ja mida MITTE. pidurdamisel marin fibreerib - vist on ühe esimese piduriketta kõverusest või mingi abs-i jama. Kõige kõvem šokk oli aga siis kui ühel hommikul poolsooja mootori seest kolinat kuulsin. võttes kapoti lahti siis see kolin tuli päris klapikambri kaane alt 5 silindri juurest. peale seda kui ühe targe kuulama kutsusin polnud kolinast jälgegi. kolinat olen ühel korral veel kuulnud - üks tark ütles et viienda silindri üks hüdrotõukur on pees - selle kohta võiks küll keegi miskit kosta. suurematest väljaminekutest hooldude vallas on mul ees veel autom kk õli vahetus. ehk praegu aitakski


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ummi-
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.05 14:40 Tsiteeri


nii halba auto elulugu pole ammu kuulnud:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
CarlosSQ
huviline

Avatar


Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 Avant TDi

postitati 25.04.05 16:10 Tsiteeri


sul tõest natc sitasti läinud aga ega mulgi see sõbrunemine ladusalt pole läinud varsti hakkab juba korraliku auto hind täis saama. Siia maani pole eriti head sõbrad :(


There's lots of spirit in everyone!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
punk
huviline



Registreerunud 01.04.05
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.05 18:09 Tsiteeri


see kolin tuleb sellest et viiesel on seal ploki külles üks vaakum pump,mingi pidurite luul võta see lahti ja seal sees on üks õrm selline 10sm pikk viska see välja ja kolin kadunud.see kolin tuleb sellest et selle pumba membraan on otsas omadega.olen seda närvikõdi tunda saanud ja mõttes juba kilosi lugenud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hardi
huviline



Registreerunud 22.04.05
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 93 2,3 autom

postitati 26.04.05 09:33 Tsiteeri


punk- kus pool see ehk kolisev piduri junn peaks olema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.05 09:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hardi
punk- kus pool see ehk kolisev piduri junn peaks olema

Kui mootorit eespoolt vaadata siis paremal pool silindreid ja kohe seal ees üleval, jäme vaakumvoolik jookseb peale. Oma masinal kahtlustasin halvasid pidureid sellepäehe olevat, et otsisn selle pulga sinna ja panin ta vahele. Paar päeva ja ilge kolin taga... ning pidurdamises mitte kui midagi ei muutunud... et mootori enda vaakumist on täiesti piisav.
Murelikuks selline ost tõesti teeb jah... kuid sinuasemel oleks mina otsa ümber pööranud ja müüa juurde tagasi läinud... et ma saaks aru kui mõned kuud möödas on... aga et suht samal päeval :O kindlalt oleks tagasi läinud ja majandama hakanud. Auto ei ole just nii odav asi, et see osta ja koheselt remontima hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 26.04.05 10:24 Tsiteeri


Ma ei saa aru, mida te halate. Kõik peale kolina on ju täiesti kosmeetilised ja normaalsed üle 10a. vana masina vead, mille kõrvaldamine astronoomilisi summasid ei maksa. Kui õlivahetus on "suurem väljaminek" siis on mõtekam ühistranspordi kuukaart osta.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Timo
huviline



Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.04.05 08:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Ma ei saa aru, mida te halate. Kõik peale kolina on ju täiesti kosmeetilised ja normaalsed üle 10a. vana masina vead, mille kõrvaldamine astronoomilisi summasid ei maksa. Kui õlivahetus on "suurem väljaminek" siis on mõtekam ühistranspordi kuukaart osta.
Olen täiesti sama meelt. Need väljaminekud kokku on võibolla korraliku amordipaari või summutikomlekti hind. Et kui see käimakoti õli vahetus on kulukas üritus, siis veel palju kulukam rihmavahetus tuleks ka ju teostada. Ja no kasutatud auto ost on selline natuke "põrsast kotis" ostmine, tegemist pole ju uue masinaga. tõenäoliselt müüja saadaks pikalt, kui tagasi minna sellega mölisema.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 30.04.05 11:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hardi

Asi selles et (ülevaataja ütles) minu masina lamda hakkas tööle allas siis kui õli temperatuur oli 105 kraadi - st tavasõidu peal ta mul kunagi tööle korralikult ei rakendu ning ökonoomsust eriti loota ei ole.


Lamda ongi auto juures kuluvdetail, mida oleks normaalne vahetada iga 60 - 100 tuh kildi takka. Niiet pole siin nutta midagi:)


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 1.1% - SQL: 98.9%]