Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: pumpihustite remondi saaga (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 8255)
meor
huviline



Registreerunud 16.07.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.15 15:19 Tsiteeri
pumpihustite remondi saaga



Tere,
Veidi pikk jutt aga põhjalik ülevaade olukorrast väldib liigseid küsimusi.

Õnnetu auto A4 2007 2.0TDI 103kW
Lugu algas liigsest suitsust, mis juhtas mind remonditöökotta, sealt edasi liikusid juba pihustid Valori teenustesse, kus teostati pihustite kontroll ja selgus et 3 tk läbi üks enamvähem. Otsustasime kõik ära remontida. Pandi teiste meeste poolt pihustid peale ja asi hullem, kui enne. Auto värises tühikäigul ning pöörded kõikusid, täiesti ebamugav vibratsioon sees. Arvuti näitas nagu ikka mittemidagi.
Viisin auto siis Valorisse, kes vaatas ka asja ning viitas et nukk kulunud. Okey ütlesin et viin auto siis nuka vahetusse siis nõustusid ikka pumppihusid uuesti pinki panema ja oma tööd kontrollima.
Selgus, et nende töö okey, va tihendid olid eelmises kohas pekki keeratud. Pandi uued asi muutus nagu veidi paremaks.
Okey vahetasin nuka koos viledega usaldusväärse spetsialisti juures ära ja asi kõik sama. Tegin uuesti kõne Valori sägale ja sealt hakati siis rääkima, et siis pea pekkis jne jne.
Nüüd olengi jõudnud nii kaugele, et külastanud erinevaid mehi Laki tänavas ja ka männikul, kes keegi midagi tarka öelda ei oska. Kõike sümpaatsem ja asjalikum tundub Mikk Karla autost, kes peajutu välistas ja väitis, et nemad suudavad kuidagi asja kontrollida nii, et pihustite seibide ega tihendite vahelt midagi ei leki ja tema peapesade jutu välistab.
Tegime nüüd Karla autos ka uuesti pihustite pingi, kuna härra Mikk oli täiesti kindel auto käitumises jm et asi ikkagi pumppihustites peab olema, vaatamata talle näidatud Valori teenuste pihustipingi aruandele.
Nüüd Karla auto tulemused ka käes. Panen mõlema koha pihustistendi tulemused siia üles ka ehk keegi oskab neid paremini lugeda.
Ühesõnaga Karla auto jõudis tulemuseni:
Pihusti kogused on niiviisi 400 pumba pöördega ehk 800 autopööret kogus on jube hea. Nii Karla kui ka Valori kaardi järgi.
Karla mõõdab ka 500 pöörde juures, mida Kiili autos pole mõõdetud vist?. Selle vahemikus läks kogus topelt. Võibolla 10 kuubikut 1000 löögi juures ja meil tuleb 22. (see koht on ka tabelis kasti sisse märgitud) Tema sellest Valori paberist aru ei saanudki ja otsustas saata mõlemad tabelid Saksamaale.
ootame nüüd sealt mingit selgitavat vastust. Tema arvas et See Valori numbrite kõikumised ka liiga suured?

Manusena siis Karla auto pihustistendi tulemused asuvad siin:
kliki siia

Ja siin Valori teenuste tulmused:
kliki siia

Hetkel väidab Karla auto, et need pihustid ei tööta ei ühe testi ega teise testi järgi.
Momendil olen nõutu ootame siis Saksamaa vastuse ka, kui see ükskord ikka tuleb.
Annan ka teada kuidas saaga jätkub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meor
huviline



Registreerunud 16.07.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.15 15:47 Tsiteeri


Tere,
Pakkusin Valori Teenuste OÜ meestele välja, et ostan uued pihustid ca 500eur tükk ja panen peale, kui töötab siis kas annavad kulutad summa tagasi, kuna nende omad ju ei tööta. Keeldusid. Nende seisukoht olgu kõigile foorumlastele teada. Meie öelgu, mis on pihustitel viga ja nemad remondivad ära.
Kus mina oskan seda öelda? Imelik seisukoht. Isegi Karla Mikk ei oska seda öelda.
Üritame leida asendus pihusteid romulast. Saatsin maile igalepoole ehk keegi on nõus laenama mingi raha eest. Vaatab mis saab.
Siit ka üleskutse, kui kellelgi on tutvusi autoromulas või tahaks ise laenata mulle sellise koodiga 038130073BJ/0414720229 pihusteid siis kindlasti saaks kokkuleppele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meor
huviline



Registreerunud 16.07.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.15 15:50 Tsiteeri


Saksamaa vastus oli ka stiilis, et peaksid olema ikka katki nende testide järgi.
Dieselland ei osanud ka mulle mingit infot öelda nende kahe kaardi järgi kuna kasutavad teist süsteemi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 22.10.15 17:32 Tsiteeri


Mõttetult palju jauramist tühise asja ümber. Võetakse kuskilt ebay-st kasutatud pihustid ja kogu lugu, korduvalt nii tehtud.
Üldiselt on nii, et kui mingi kasutatud pihusti stendi viia, siis 99% protsenti tunnistatakse see vigaseks, olgu sees siis CR või pumppihusti. Ja pumppihustitega mootoril ei ole mõtet pihusteid maha kakkuda 10 korda, lõpuks tulebki plokikaane vahetus muidu.

Olen ka peaaegu tülli läinud mõne kliendiga, sest on suur probleem kui diisel viskab kerge pahmaka halli suitsu käivitamisel, krt mingu siis ostku esindusest uus auto kui sellised asjad häirivad:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meor
huviline



Registreerunud 16.07.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.15 19:02 Tsiteeri


Nüüdseks 1600 kokku makstud eurot pole isegi keskmiselt paremat palka saava inimese jaoks tühine, eriti kui selle eest pole mittemingisugust väärtust saadud. Pihustid ju töötasid enne paremini kui nüüd.
Võibolla poleks pidanud näppima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 22.10.15 19:06 Tsiteeri


Mu kunagine töökaaslane tavatses öelda: ära sega tehnikat töötamast!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meor
huviline



Registreerunud 16.07.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.15 19:15 Tsiteeri


Auto suitses palju, muud häda polnudki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 23.10.15 04:38 Tsiteeri


Võib-olla oleks mõistlik lasta kogu töö teha ühes firmas, siis on pärast vaidlusi vähem. Näiteks võivad need pihusti tihendid katki minna nii pihusti paigaldusel kui ka eemaldamisel, nii võivadki need töökojad üksteist süüdistama jääda. Ja tihendite viga mõjuks niikuinii pigem käivitusele, küte vajuks ära.

Kui ei suudeta pihusti tihendeid terveks jätta paigaldusel, siis on pädevusest puudu, huvitav kas üldse reguleerida osati pihusteid peale paigaldust? Hiljuti ütlesin ära ühe PD mootori remondi, sest mul pole tõmmitsat, et rihmaratas maha tõmmata nukkvõllilt ristimootoril. See inimene tuli tagasi, keegi spetsialist oli öelnud, et pole seal mingit tõmmitsat vaja ja ma nagu loll. Kas kasutad tõmmitsat või peksad haamriga lahti, rohkem variante seal pole! Ja paar päeva hiljem tuli üks teine PD auto rihmavahetusse, millel olid mõlemad rihmarattad julmalt ära pekstud haamriga. Jutu mõte on selles, et valige hoolsamalt töökodasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meor
huviline



Registreerunud 16.07.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.15 11:40 Tsiteeri


Mul sarnane kadalipp läbitud Forsis. Turbo läks läbi, viisin Forssi. Vahetati ära sõitsin 5km ja auto hakkas kolisema ja imelikult käituma. Viisin puksiiriga tagasi. Siis öeldi nukk+tõukurid (kuigi nukk ja tõukurid olid 1 aasta tagasi vahetatud) Okey käisime nukka vaatamas ja oli jah kulunud. Rääkisime, et 1 aasta vana nukk ja miks jälle kulunud. Ütlesid et kontrollisime õlisurvet kõik okey vahetame detailid ära ja asi korras. Okey jäi nii, kuigi sees kripeldas, et hea nukk ei saa 1 aastaga otsad anda. Usaldasime Forssi sest midagi muud mainekas firma ei osanud välja pakkuda.
Seejärel paar päeva hiljem kui uus nukk ka peal, helistati, et nüüd täitsa pekkis. Väntvõll ka kõver ja tehti hinnapakkumine tervele alumisele osale 4500eur. Siis sai sitasiiber. Niigi 1200+1000 makstud.
Viisime tuttava entusiasti juurde kes auto tükkideks lammutas ja avastas et saksa päritoluga auto oli ilmselt kunagi kokku jooksnud ja kuidagi oli vänta tasakaalustatud mingi metalltükiga, mis ära kulus.
Kõvera vända tõttu olid ummistatud ka õlikanalid, mistõttu oli õli pääsemine üles raskendatud.
Vahetasime alumise otsa ära ja nuka jätsmine vana, kuna polnud see midagi nii läbi nagu töökojad armastavad väita. Ja auto sõitis, kuni tänaseni.

Teema juurde:
Remondi koda sai vahetatud kahel lihtsal põhjusel. Kuna Valori hakkas kohe meile jupivahetuse jadast rääkima. Algul nukk 880 ja siis pea +1300
Ja teiseks, et saaks sõltumatu töökoja, kes oma arvamuse ütleks, mida nüüd ebapädevaks nimetatakse.
Muideks Karla reguleeris ka neid enne stendi saatmist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meor
huviline



Registreerunud 16.07.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.15 13:56 Tsiteeri


Sai ostetud teine paar kasutatud pihusetid. Pandi Karla Autos peale ja asi töötab nagu miki.
Homme auto käes ja siis vaatame, mis Valori härradel veel öelda on.
Ploki kaas jäi siis sedapuhku vahetamata asi seegi eks näis, kuidas pihusti remondi raha tagasi küsimine sujub.
Kirjutan siia ka tagasiside, et inimesed teaksid, kas edaspidi tasub sellisesse kohta pöörduda nagu Valori Teenused OÜ.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 29.10.15 15:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Mu kunagine töökaaslane tavatses öelda: ära sega tehnikat töötamast!

Ma olen seda ka müügiplatsil kuulnud mootoriõli ja automaatkasti õli kohta... Minu jalg sinna platsile enam ei astu.

Sel ikka kuusepuuga pihustid? Kas see oli ikka elujõuline või renoveeriti ära koos teiste pihustite paigaldusega?


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Elxx
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro

postitati 29.10.15 16:02 Tsiteeri


Mis need pihustid uuena maksavad ?:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 29.10.15 18:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Mu kunagine töökaaslane tavatses öelda: ära sega tehnikat töötamast!

Ma olen seda ka müügiplatsil kuulnud mootoriõli ja automaatkasti õli kohta... Minu jalg sinna platsile enam ei astu.

Sel ikka kuusepuuga pihustid? Kas see oli ikka elujõuline või renoveeriti ära koos teiste pihustite paigaldusega?


See töökaaslase väljend ei puudutanud mitte mingil moel õlivahetusi ja oli öeldud rohkem huumoriga, kui keegi hakkas asja liiga peeneks ajama ja lõpuks oli muresid rohkem kui rubla eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.15 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meor
Tere,
Veidi pikk jutt aga põhjalik ülevaade olukorrast väldib liigseid küsimusi.

Õnnetu auto A4 2007 2.0TDI 103kW
Lugu algas liigsest suitsust, mis juhtas mind remonditöökotta, sealt edasi liikusid juba pihustid Valori teenustesse, kus teostati pihustite kontroll ja selgus et 3 tk läbi üks enamvähem. Otsustasime kõik ära remontida. Pandi teiste meeste poolt pihustid peale ja asi hullem, kui enne. Auto värises tühikäigul ning pöörded kõikusid, täiesti ebamugav vibratsioon sees. Arvuti näitas nagu ikka mittemidagi.
Viisin auto siis Valorisse, kes vaatas ka asja ning viitas et nukk kulunud. Okey ütlesin et viin auto siis nuka vahetusse siis nõustusid ikka pumppihusid uuesti pinki panema ja oma tööd kontrollima.
Selgus, et nende töö okey, va tihendid olid eelmises kohas pekki keeratud. Pandi uued asi muutus nagu veidi paremaks.
Okey vahetasin nuka koos viledega usaldusväärse spetsialisti juures ära ja asi kõik sama. Tegin uuesti kõne Valori sägale ja sealt hakati siis rääkima, et siis pea pekkis jne jne.
Nüüd olengi jõudnud nii kaugele, et külastanud erinevaid mehi Laki tänavas ja ka männikul, kes keegi midagi tarka öelda ei oska. Kõike sümpaatsem ja asjalikum tundub Mikk Karla autost, kes peajutu välistas ja väitis, et nemad suudavad kuidagi asja kontrollida nii, et pihustite seibide ega tihendite vahelt midagi ei leki ja tema peapesade jutu välistab.
Tegime nüüd Karla autos ka uuesti pihustite pingi, kuna härra Mikk oli täiesti kindel auto käitumises jm et asi ikkagi pumppihustites peab olema, vaatamata talle näidatud Valori teenuste pihustipingi aruandele.
Nüüd Karla auto tulemused ka käes. Panen mõlema koha pihustistendi tulemused siia üles ka ehk keegi oskab neid paremini lugeda.
Ühesõnaga Karla auto jõudis tulemuseni:
Pihusti kogused on niiviisi 400 pumba pöördega ehk 800 autopööret kogus on jube hea. Nii Karla kui ka Valori kaardi järgi.
Karla mõõdab ka 500 pöörde juures, mida Kiili autos pole mõõdetud vist?. Selle vahemikus läks kogus topelt. Võibolla 10 kuubikut 1000 löögi juures ja meil tuleb 22. (see koht on ka tabelis kasti sisse märgitud) Tema sellest Valori paberist aru ei saanudki ja otsustas saata mõlemad tabelid Saksamaale.
ootame nüüd sealt mingit selgitavat vastust. Tema arvas et See Valori numbrite kõikumised ka liiga suured?

Manusena siis Karla auto pihustistendi tulemused asuvad siin:
kliki siia

Ja siin Valori teenuste tulmused:
kliki siia

Hetkel väidab Karla auto, et need pihustid ei tööta ei ühe testi ega teise testi järgi.
Momendil olen nõutu ootame siis Saksamaa vastuse ka, kui see ükskord ikka tuleb.
Annan ka teada kuidas saaga jätkub.


Tsitaat:
Algselt postitas: meor
Sai ostetud teine paar kasutatud pihusetid. Pandi Karla Autos peale ja asi töötab nagu miki.
Homme auto käes ja siis vaatame, mis Valori härradel veel öelda on.
Ploki kaas jäi siis sedapuhku vahetamata asi seegi eks näis, kuidas pihusti remondi raha tagasi küsimine sujub.
Kirjutan siia ka tagasiside, et inimesed teaksid, kas edaspidi tasub sellisesse kohta pöörduda nagu Valori Teenused OÜ.


Anna siis raadiokuulajatele teada, mis sulle Valoris öeldi.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 30.10.15 10:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Mu kunagine töökaaslane tavatses öelda: ära sega tehnikat töötamast!

Ma olen seda ka müügiplatsil kuulnud mootoriõli ja automaatkasti õli kohta... Minu jalg sinna platsile enam ei astu.

Sel ikka kuusepuuga pihustid? Kas see oli ikka elujõuline või renoveeriti ära koos teiste pihustite paigaldusega?


See töökaaslase väljend ei puudutanud mitte mingil moel õlivahetusi ja oli öeldud rohkem huumoriga, kui keegi hakkas asja liiga peeneks ajama ja lõpuks oli muresid rohkem kui rubla eest.

Ilmselgelt pole suitsev auto korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meor
huviline



Registreerunud 16.07.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.10.15 10:23 Tsiteeri


Uued pihustid hea allahindlusega tuleb koos kmiga 500eur.(letikas 650) tükk
Parimat hinda mina leida ei suutnud!
Praegu istuvad peal 350euroga Tartust 2006 aasta passatilt pärit pihustid.
Valori Teenuse Härraga lähen siis esmapäeval loodetavasti vestlema, täna jäi telefonitsi selline jutt.
Loodan siiski asja heaga korda saada. Sest minu arvates on siililegi selge, et nende remonditud vigurid minu autol ei tööta.
Ainult süüdimatud ja rumalad inimesed, kes enam autosid remontida ei soovi näitavad sellises olukorras ust.


;)

Lisakulutused kogu selle jama peale on nüüd:
Valori teenused pihusti kordus ülevaade. 40eur
Karla auto arvuti+diagnost 56eur
kasutatud pihustid 350eur
Karla auto pihusti stend +paigaldus+arvuti 276eur.

Üks asi, mis mul magada ei lase on see. Kui ma oma auto pihustid neile stendi Valorisse andsin ja diagnoos näitas neil, et 3 tk on päris peetis ja 1 enamvähem siis, kas kogu jutu valguses võis see tõene olla? Või peaksin ka selles kahtlema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 30.10.15 16:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meor

Üks asi, mis mul magada ei lase on see. Kui ma oma auto pihustid neile stendi Valorisse andsin ja diagnoos näitas neil, et 3 tk on päris peetis ja 1 enamvähem siis, kas kogu jutu valguses võis see tõene olla? Või peaksin ka selles kahtlema.


No kui jama algas suitsevast autost ja nüüd "uute" pihustitega seda probleemi pole, siis tõenäoliselt olid vanad pihustid siiski otsas omadega.
Muidugi on võimalik sõbral "kontroll-ost" teha lasta. Ehk enne kusagil mujal stendida ja siis Valoris.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meor
huviline



Registreerunud 16.07.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.15 08:52 Tsiteeri


Pihustid tagasi Kiili töökojas Valori Teenused OÜ.
Ja vastukaja nüüd Karla auto stendile selline.


Tere



Stendis pihustitel mingeid muudatusi meie poolt varem väljastatud reportile pole.

Etteandekogused on normipiires ja vastavad testplaanile.

Tegime muudatuse oma testplaanis ja lisasime veel ühe rea – 500 rmp/min. olemasoleva 420 ja 600 rmp/min. vahele.

Signaali pikkuseks valisime ka ülemise ja alumise väärtuse vahelt keskmise.

Mingit hüppelist tõusu me seal ei märganud, nagu Karla Auto protokollist näha on.

Mõõtetulemused on järgmised:

600 rmp – 20,7ml.min

500 rmp – 13,2 ml.min

420 rmp – 7,5 ml.min.



Edasi ootame sobivat terve plokikaanega autot, millel neid proovida saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meor
huviline



Registreerunud 16.07.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.15 08:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meor
Pihustid tagasi Kiili töökojas Valori Teenused OÜ.
Ja vastukaja nüüd Karla auto stendile selline.


Tere



Stendis pihustitel mingeid muudatusi meie poolt varem väljastatud reportile pole.

Etteandekogused on normipiires ja vastavad testplaanile.

Tegime muudatuse oma testplaanis ja lisasime veel ühe rea – 500 rmp/min. olemasoleva 420 ja 600 rmp/min. vahele.

Signaali pikkuseks valisime ka ülemise ja alumise väärtuse vahelt keskmise.

Mingit hüppelist tõusu me seal ei märganud, nagu Karla Auto protokollist näha on.

Mõõtetulemused on järgmised:

600 rmp – 20,7ml.min

500 rmp – 13,2 ml.min

420 rmp – 7,5 ml.min.



Edasi ootame sobivat terve plokikaanega autot, millel neid proovida saab.


Kas kellelgi sama mootori omanikul ootab ees sama probleem?:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meor
huviline



Registreerunud 16.07.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.16 13:35 Tsiteeri


Tere,
Deem kirjutasin pika teksti aga suutsin ära kaotada vist.
Asi nüüd nii kaugel, et väidetavalt VALORI TEENUSED OÜ proovis neid pihusteid teise auto peal ja TEST positiivne.
Süda ei andnud rahu ja saatsin ühe pihusti Tartu Diesellandi testi. Tulemus pihusti ots tundub vähemalt uus , kuid annab kütust läbi lubatust poole vähem ehk teisisõnu diagnoos "ei toimi". Pakkus äkki valesti häälestatud. Remont 75eur.
Kõik kolm diganostika tegijat väidavad 3 eri versiooni.
Toon siinkohal ära Karla: 500 pöörde juures kogus topelt kõigil 4-l.
Valori, asjad korras nii nagu peab.
Dieseland etteantud kogusest saab poole.
Vot nii on olukord. Võtsin seisukoha usaldada viimast sest nemad ainsad kes pakkusid et vb valesti häälestatud ja saab korda teha.
Siiamaani olen Valori suhtes hoidnud konservatiivset joont ja pole kedagi otseselt süüdistanud.
Informeerisin neid antud olukorrast ja pakkusin välja, et kompenseerigu mulle mingisugune lugu või kirjutan mulle teadaolevatesse suurematesse autofoorumisse hoiatuse antud firma kohta. Oleks see teie arvtes okey?
Mina arvan, et inimesed peaksid teadma, mis inimesed seal autosid remondivad ja sellest kohast hoiduma. Kui oleksin neid lõpuni usaldanud sõidaksin praegu ringi lisaks nukale ka uue plokikaanega :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
titanQ
huviline



Registreerunud 30.11.12
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.16 10:22 Tsiteeri


Miks mees oma kaitseks ei kasuta EV seadusandlusest tulenevaid võimalusi? Miks ta abitult viriseb siin?
Vastus: Pihustite remondi teenust ei ostetud otse meilt, vaid eraisikuna läbi mitme firma. Asjade käik on aetud nii keeruliseks, et seda puzzlet enam seadusesilmale sobival kujul kokku ei pane. Mahukaid töid on teostatud mitmes firmas ja lisaks veel eraisikute poolt romulast ostetud varuosadega.
Raha on kulunud mõtetult palju ja keegi peab ju süüdi olema. Keegi on vaja risti lüüja ja temalt tuleb kompensatsiooni nõuda mehe tehtud valede otsuste ja valikute pärast.
Nii sama kõikuv oli mees ka enne oma otsuste langetamisel nagu siin foorumis praegu – algul on pihustitel topelt sissepritse kogused, seejärel ühe pihusti testi tulemusena kogused on liiga väiksed. Nüüd usub ta siis viimast.
Aga millised nad siis tegelikult ikkagi on?
Konkreetselt need pihustid käisid hiljuti veel stendis ka väljaspool Eesti Vabariigi piire, kus nad tunnistati korrasolevateks. Tegime seda oma stendi korrasoleku kahtlustuste kinnitamiseks, mida mehe äiapapa meile sisendas, kui ta omakorda (remonditööde investorina) meie juures kompensatsiooni nõudmas käis ja kelle rahustamiseks politsei abi vaja oli. Jäid tema tegevusest maha ka mõningad jäljed...
Meie remonditud pihustitele kaasneva garantiiga ei taga pihustite normaalset tööd kulunud plokikaanes või mootoris.
Äiapapa väidab, et remondiks pole vaja osta uusi varuosi, auto pole uus ju enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meor
huviline



Registreerunud 16.07.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.16 15:01 Tsiteeri


Tervitus,
Suurepärane, et nüüd on olemas ka nn kannatanu osapool, kes end esindada saab.
Teenust ei saa osta edasi firmalt, kui tellitud teenus juba esimeses faasis ei vasta tellitud kvaliteedile.
Püsti loll peaks olema.
Auto töötab ostetud kasutatud pumpihustitega nüüd edukalt, ilma plokipead vahetamata. See pole Valori jaoks mingi mehe jutt. Kusjuures mehed väidad tõsimeeli sellise olukorra peale, et Karla auto oskab pihusteid paigaldada katkise plokikaane peale. Sellist juttu uskudes oleksin Valori Teenuste käest saanud lisaks võibolla terve uue mootori.
Streetrace foorumist olen juba saanud tagasisidet inimestelt, kelle pumppihustite remont Valori Teenustes samuti ei õnnestunud. Järeldusi teha pole keeruline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.9% - SQL: 54.1%]