Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: K: b4 85kw või 98kw (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 3312)
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi rs6, c5

postitati 19.04.05 06:36 Tsiteeri
K: b4 85kw või 98kw



sooviks teada kahe mootori erinevusi Audi b4 2,3(98kw) ja 2,0(85kw). benakulu, vastupidavus, ülalpidamskulud jne..
ehk jagavad audiomanikud kogemusi..
küsimus siis selleks kuna plaan uuem audi vaadata
a ei oska mitte nende kahe mootoritüübi vahel valida..:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siagahl
huviline

Avatar


Registreerunud 18.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 2.0E 85kw

postitati 21.04.05 13:24 Tsiteeri


mul 2.0E ja tõmmet on küllalt.
samas 2.3 peax veelgi paremini minema ju.....:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ziil
huviline



Registreerunud 15.12.04
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Avant 85 kw

postitati 21.04.05 14:58 Tsiteeri


Endal on juba teine 85 kw. Ei saa kurta selle kütusekulu üle ja kiirendust on teisel ka. Samas ei saa öelda, et ta eriline püss on. Loomulikult tasub vahet teha 2,0 85 kw ja 2,0 66 kw. Sissepritsega ikka tunduvalt ökonoomsem ja erksam. 2,3 mootoriga loomulikult jõulisema minekuga, kuid olen kuulnud rida 5-ste kohta laimu. Endal muidu kogemust 98 kw-sega ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 21.04.05 15:14 Tsiteeri


2,0 (85 KW) on hea ja lihtne mootor. Kapoti all ka rohkem ruumi, hea endal üht-teist ära teha. B4 keret veab see edasi küll.
2,3 on ikka veidi probleemsem minu arust.

Muide ml110, su avatar on mingis kasutajanime ja parooliga kaitstud kataloogis serveris ml110.pri.ee, mistõttu selle teema vaatamisel loobib kasutajanime ja parooli küsivat akent ette. Samuti ilmselt kõigi teiste teemade puhul, kuhu sa oled postitanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.05 16:34 Tsiteeri


ise oman 2,3 98kw ja mitte üks halb sõna ei tule minu poolt sellele mootorile...mootoriga pole probleeme olnud, hea terava minekuga, kütusekulu ka vastuvõetav(alla 10l/100km keskmiselt)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rgz
huviline



Registreerunud 16.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.05 17:50 Tsiteeri


moto kohta tõesti ei kurda, 2.3 kohta ... eemh.. teravast minekust asi muidugi suht kaugel ( 0-100 km/h - 10.8 sek .. ei ole vast terav :) ) , kütusekulu keskmine linnas 10-11 vahel - 2.0 võtab ca 0,5L vähem :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.05 18:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rgz
moto kohta tõesti ei kurda, 2.3 kohta ... eemh.. teravast minekust asi muidugi suht kaugel ( 0-100 km/h - 10.8 sek .. ei ole vast terav :) ) , kütusekulu keskmine linnas 10-11 vahel - 2.0 võtab ca 0,5L vähem :)


terava mineku all mõtlesin võrdlust 85kw isendiga.
tehase andmetel on 98kw-sel 0-100km/h=9,8sek ja 85kw 11,8sek... nats nagu oleks teravam või mis;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
erkis71
huviline



Registreerunud 22.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi coupe quattro typ 85 20V turbo

postitati 21.04.05 18:31 Tsiteeri


98 kw mootor on kindlasti parem,mida suuremaks kiirus seda suurem on vahe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rgz
huviline



Registreerunud 16.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.05 18:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eroz
Tsitaat:
Algselt postitas: rgz
moto kohta tõesti ei kurda, 2.3 kohta ... eemh.. teravast minekust asi muidugi suht kaugel ( 0-100 km/h - 10.8 sek .. ei ole vast terav :) ) , kütusekulu keskmine linnas 10-11 vahel - 2.0 võtab ca 0,5L vähem :)


terava mineku all mõtlesin võrdlust 85kw isendiga.
tehase andmetel on 98kw-sel 0-100km/h=9,8sek ja 85kw 11,8sek... nats nagu oleks teravam või mis;)


egas ma personaalselt sinu väljatoodud "teravusi" :D ei kommenteerind...lihtsalt, nii mõnedki ütlesid sõna terav ning pidin lihtsalt oma argumendid välja käima :)

ja selle kiiruse kohta, kuskilt meelde jäänd et 2.3 ca 11 sek / 100 .. ja siis 2.0 ca 13 sek , kuri kahtlus on et autolehest need numbrid meelde jäänud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
alar Q
huviline



Registreerunud 16.12.04
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.05 19:00 Tsiteeri


Mul 2,3 ja veab autot ilusti edasi. Aga kõik oleneb sellest, kas osta esiveoline või quattro. Viimase puhul soovitan küll 2,3 võtta, kuna sellel mootoril piisavalt jõudu, et seda kere koos nelikuga vedada. Samas 1,8 ja 2,0 mootor teeb ka sama töö ära, aga see oleks juba mootori piinamine.
2,3 kohta olen kuulnud veel niipalju, et mootor ise pidi väga hea olema, aga pritsungi värk veidi hädine. Aga see oleneb muidugi eelmistest omanikest ja sellest, mis kütet kasutad. Kui ikka solki paaki ei topi, ei lähe pihustid ja pritsepea nii kergelt tuksi midagi.
Enda auto kiirendust mõõtnud pole, aga piisav on ta kindlasti ja ka 180 pealt kiirendades. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi rs6, c5

postitati 24.04.05 19:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: V200

Muide ml110, su avatar on mingis kasutajanime ja parooliga kaitstud kataloogis serveris ml110.pri.ee, mistõttu selle teema vaatamisel loobib kasutajanime ja parooli küsivat akent ette. Samuti ilmselt kõigi teiste teemade puhul, kuhu sa oled postitanud.


parnadan oma vea.. sry ebamugavuste pärast..:)


ja tänud audiomanikele kes näpuniteid jagasid..
ehk mõnel veel tarka inffi??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 24.04.05 20:33 Tsiteeri


85 on suht hea tõmme, 98 juba minumeelest vägahea :P samas aga 2.0E ökonoomsem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.05 08:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
85 on suht hea tõmme, 98 juba minumeelest vägahea :P samas aga 2.0E ökonoomsem.


tehase andmetel on kütusekulu vahe väga väike.
85 Kw
90km/h 6,0L
120km/h 7,4L
Linnas 11,3L

98kw
90km/h 6,4L
120km/h8,5L
Linnas 11,8L


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Dust Rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: avataris on mälestus!!!!

postitati 25.04.05 15:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alar Q
Mul 2,3 ja veab autot ilusti edasi. Aga kõik oleneb sellest, kas osta esiveoline või quattro. Viimase puhul soovitan küll 2,3 võtta, kuna sellel mootoril piisavalt jõudu, et seda kere koos nelikuga vedada. Samas 1,8 ja 2,0 mootor teeb ka sama töö ära, aga see oleks juba mootori piinamine.



Joonele JOONELE:D:cool: Ja seal selgitame, mis ja kuidas keegi piinab.


Satan will claim my soul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siisu
huviline



Registreerunud 24.10.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,3 quattro

postitati 25.04.05 16:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alar Q
2,3 kohta olen kuulnud veel niipalju, et mootor ise pidi väga hea olema, aga pritsungi värk veidi hädine. Aga see oleneb muidugi eelmistest omanikest ja sellest, mis kütet kasutad. Kui ikka solki paaki ei topi, ei lähe pihustid ja pritsepea nii kergelt tuksi midagi.
Mis selle pritsungivärgiga juhtuda võib. Enda 2.3Q tundub ka kuidagi uimane ja suht janune on ka, peaks asja uurima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pahadeplaneet
Bännitud



Registreerunud 09.03.05
Asukoht: tartu lähedal väike maja
Kasutaja on eemal

Auto: b4

postitati 26.04.05 13:04 Tsiteeri


mina arvan (kui tohib) et 2.0 e on väga 5 mootor kui eelmiseks autoks on e30 1,8 pritse.:) ei ausalt on tal ikka minekut küll bensiini võttab jalaraskuse järgi ja 190km/H olen tast saanud küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.05 13:28 Tsiteeri


olen omanud B4-ja 2,3 NG mootoriga.Arvan, et 2,3 mootor on parem (juba see, et tegu R5 -ga), remontida on natuke rohkem ja kallim kuid vähemalt minu puhul on kw-dest olulisem väändemoment, mis NG mootoriga esiveduse Audi puhul on vääga hea:P
Näiteks võid neli matsi autos viienda käibuga Tabasalu mäest 50 km/h vabalt üles veereda ning hommikul tööle minnes raiud kolmanda sisse ja õhtul kodus tõmbad alles välja.
Kui armastad kiiret sõitu siis 2,3 igati parem ( suurtel kiirustel pöörded madalamad) ja see, kuhu spidoka osuti välja jõudis on juba eraldi teemat väärt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.05 14:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TT
olen omanud B4-ja 2,3 NG mootoriga.Arvan, et 2,3 mootor on parem (juba see, et tegu R5 -ga), remontida on natuke rohkem ja kallim kuid vähemalt minu puhul on kw-dest olulisem väändemoment, mis NG mootoriga esiveduse Audi puhul on vääga hea:P
Näiteks võid neli matsi autos viienda käibuga Tabasalu mäest 50 km/h vabalt üles veereda ning hommikul tööle minnes raiud kolmanda sisse ja õhtul kodus tõmbad alles välja.
Kui armastad kiiret sõitu siis 2,3 igati parem ( suurtel kiirustel pöörded madalamad) ja see, kuhu spidoka osuti välja jõudis on juba eraldi teemat väärt.


kuhu see spidokas sul välja jõudis siis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
joonar
huviline



Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tallinn/Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: 530d

postitati 26.04.05 20:32 Tsiteeri
Mul jõudis osuti välja 210-ni



Tsitaat:
Algselt postitas: TT
olen omanud B4-ja 2,3 NG mootoriga.Arvan, et 2,3 mootor on parem (juba see, et tegu R5 -ga), remontida on natuke rohkem ja kallim kuid vähemalt minu puhul on kw-dest olulisem väändemoment, mis NG mootoriga esiveduse Audi puhul on vääga hea:P
Näiteks võid neli matsi autos viienda käibuga Tabasalu mäest 50 km/h vabalt üles veereda ning hommikul tööle minnes raiud kolmanda sisse ja õhtul kodus tõmbad alles välja.
Kui armastad kiiret sõitu siis 2,3 igati parem ( suurtel kiirustel pöörded madalamad) ja see, kuhu spidoka osuti välja jõudis on juba eraldi teemat väärt.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 27.04.05 07:02 Tsiteeri


Kiidan siis kah veidi 2,3 l mootorit:
- piisavalt jõudu, kui autos 4 inimest
- kütusekulu 10-11 l (90% linnasõit), maanteel ~8,5 l (~110 km/h)
- 5 silindrilisele mootorile iseloomulik lörin

Mina olen jõudnud arusaamisele, et ~100 kw peaks olema minimaalne auto võimsus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rgz
huviline



Registreerunud 16.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.04.05 07:30 Tsiteeri


tehaseandmete järgi peaks 198 km per tund olema max kiirus ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 27.04.05 08:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rgz
tehaseandmete järgi peaks 198 km per tund olema max kiirus ;)

Minu andmetel on quattrol juba see tehase max 206, esiveol on veel kiirem kast ka nii et peaks reaalselt ikka üle 210 olema.
Samas ei ole see asi millejärgi nüüd autot osta.
Oman ka 2,3 motoga masinat, quattro küll jah, kuid moto kohapeal ei ole ka mitte kui midagi halba öelda, mõned tihendid, õlivahetus õigel ajal teha ning asi töötab korralikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alar Q
huviline



Registreerunud 16.12.04
Kasutaja on eemal


postitati 27.04.05 12:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siisu
Tsitaat:
Algselt postitas: alar Q
2,3 kohta olen kuulnud veel niipalju, et mootor ise pidi väga hea olema, aga pritsungi värk veidi hädine. Aga see oleneb muidugi eelmistest omanikest ja sellest, mis kütet kasutad. Kui ikka solki paaki ei topi, ei lähe pihustid ja pritsepea nii kergelt tuksi midagi.
Mis selle pritsungivärgiga juhtuda võib. Enda 2.3Q tundub ka kuidagi uimane ja suht janune on ka, peaks asja uurima.


Kuna iga asi, mis liigub, ka kulub, ongi selle põhjuseks. Ja tavaliselt asendatakse läbi kulunud jupp mõne samaväärsega, kuna uued on ikka mega kirved osta. Näiteks 1 pihusti oli vist 800 ja pritse pea eest tahesti 5-6 tuhat. Selle eest saab juba terve mootori osta.
Omalt poolt soovitan diagnostikas või mõnes pädevamas remonditöökojas ära käia. Kuigi nii vanadele autodele pole juhtmeid kuhugi külge panna,sain mina oma auto vigadele lahenduse DIA autodiagnostikast. Sellest ajast asjal ikka õige minek ja väike kütusekulu.
Ja et need kallid detailid läbi ei läheks, soovitan korralikumatest tanklatest tankida, sest kui nad peaksid vett saama, on pritsung varsti õhtal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
art
huviline

Avatar


Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Jarvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1.9TDI oli 80 1.8S,Honda CBR1100XX Bläku.

postitati 28.04.05 19:52 Tsiteeri


osta 2.0 kahenukkiga teed mõlematele pähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.04.05 05:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Minu andmetel on quattrol juba see tehase max 206, esiveol on veel kiirem kast ka nii et peaks reaalselt ikka üle 210 olema.

Mis siin ikka spekuleerida, tehaseandmed on siin sulaselges hollandi keeles olemas:

Audi 80 2.0 E
Audi 80 2.3 E
Tsitaat:
Algselt postitas: art
osta 2.0 kahenukkiga teed mõlematele pähe.

Teema on hetkel "K: b4 85kw või 98kw". Jah, 2.2T S2 teeb kõigile pähe, aga seda vist praegu ei küsitud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.6% - SQL: 62.4%]