JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 30.07.15 14:08
|
|
|
Mõtted seoses C5 RS6 Avant'i ostuga
Hea foorum,
kui kellegil on häid näpunäiteid, mõtteid edasi anda või midagi muud informeerivat kirjutada, siis hea meelega loeksin neid siit. Võib oma kogemustest
kirjutada või kirjutada sellest, mis infot targemad on edasi andnud. Võib postitada ka teemaga seotud Interneti lehekülgi, videoid või muud
meediat.
Võib soovitada ka autosid, mis müügis Saksamaal, Hollandis, Belgias või Taanis. Mobile ja Autoscout on pähe õpitud, sealt midagi uut mul leida
pole.
Küsiks midagi konkreetset, aga tunne on selline, et kõiki teemasid peaks puudutatud olema. Siiski, katse veel tarkust hankida ei tee kunagi paha.
Parimat,
Joonas
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 30.07.15 14:20
|
|
|
Kui kõik vastavad teemad selle mudeli kohta siin läbi loetud ja ikka on huvi suur, siis ei olegi väga midagi juurde kirjutada.
Otsi võimalikult korralik auto ja naudi.
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 30.07.15 14:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Kui kõik vastavad teemad selle mudeli kohta siin läbi loetud ja ikka on huvi suur, siis ei olegi väga midagi juurde kirjutada.
Otsi võimalikult korralik auto ja naudi. |
Jah, kui kõik individuaaljuhtumid kokku panna, siis kamba autode peale on kõik algosadeks võetud ja ühel või teisel hetkel välja vahetatud. Nii ei
saagi kunagi ühtegi kasutatud autot osta, kui paranoias elada. Pöidlad pihku ja "minuga ei juhtu nii". Kui juhtub, siis mul on olemas ilmastikuoludekindel koht, kus seisvat kesta silitamas käia. Eks siis nutan, aga ei
mölise.
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 30.07.15 15:54
|
|
|
Ei olegi midagi karta, enne ostu tasub lihtsalt kurssi viia mis halvemal juhul ees võib oodata. Kui see kõik on vastuvõetav, siis ei olegi ju rohkem
midagi mõelda/diskuteerida
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 30.07.15 15:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Ei olegi midagi karta, enne ostu tasub lihtsalt kurssi viia mis halvemal juhul ees võib oodata. Kui see kõik on vastuvõetav, siis ei olegi ju rohkem
midagi mõelda/diskuteerida |
Esimest numbrit tähistab tundmatu X ja viimaseid üldjuhul kolm nulli. See selleks...
|
|
|
|
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
postitati 30.07.15 22:40
|
|
|
Auto ostuhinnale võid julgelt ca 2000€ otsa laduda. Esimen korralik hooldus koos muu pudipadiga. Pele käigukasti tasuks veel jälgida kas on küljes
originaal coolerid või mitte. Kütusekulu keskmine on ca 17l sajale. Kui linnas ainult paugutada siis minimum on 21l sajale. Maantee kõigub 10-12l
vahel. Olen sõitnud 8000 km ja ei kahetse ühtegi senti mis autosse tagunud.
Naeratus on iga jumala päev kõrvuni
|
|
|
Uk_
klubiliige
Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 RS4
|
postitati 31.07.15 16:06
|
|
|
Kui avant tegelikult niiväga kriteerium pole, siis ära rohkem mõtle ja võta usaldusväärse klubilise hoolealune:
http://www.auto24.ee/used/2035299
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast
you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 02.08.15 09:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Uk_
Kui avant tegelikult niiväga kriteerium pole, siis ära rohkem mõtle ja võta usaldusväärse klubilise hoolealune:
http://www.auto24.ee/used/2035299 |
Alguses arvasin, et tahan endale sedaani, aga nüüd on kindel soov Avant'i järele. Vastasel juhul pakuks see auto mulle ka tõesti väga huvi - tundub
olema hoolsa omaniku auto. Praegu on üks väga huvitav Avant silmapiiril, aga palju sõltub sellest, kuidas ma siin omad asjad korda saan st. et see
enne ära ei liigu.
|
|
|
|
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.08.15 07:22
|
|
|
Olen Joonasele korduvalt ette ladunud infot (et kinnistuks ) aga, et ka
märk siia jääks kirjutan punktid üles.
Asjad mida vaadata:
1. Coolerid (kas lekivad, kas on originaalid või on juba asendatud). Vahetus selline 1k tuuri.
2. Turbod
3. Vedrustus: Kas all on originaal DRC amordid (kui siis millal ja kas vahetatud (eluiga peaks neil olema ca 70 000 km)). Asendada saab S6 amortidega
vajadusel (ca 600-800 invest või panna colid alla (ca 1200-1500 euri). DRC amordid kipuvad lekkima, kui lekivad siis on asi jama ja ees ootab vahetus.
Poolas ka taastatakse neid, otsin hiljem lingi ja lisan siis. Ca 250 euri + transa tk on taastamine. Võtab ca 2 nädalat koos transpordiga. Uued DRC-d
(koos juurde kuuluva mudruga) Revali leti hinnaga on ca 2500 euri. Saab Usast tellida aeg-ajalt Ebayst ca 200 euri tk aga jube jahtimine on. Vahetus
on puhtalt Revali töö ((või siis lasta mujal alla panna ja täita Revalis).
4. Mootoris olev tarkvara tuleks lasta üle vaadata enne kui korralikult kuuma andma hakata. Minul oli tehase test versioon kus oli segu kangem
,kiirusepiiraja eemaldatud ja turbo rõhk 0,1 bar kõrgem. Selle lasin PRJ-til asendada originaaliga.
5. Käigukasti seisukord. Kast peab käike ilusti vahetama (sujuvalt, mitte väga suurte nõksudega). Õli peab olema vahetatud või tuleb vahetada (välp
oli vist 60 000 km (õli võib lasta vahetada kas Hõbenooles või Revalis näiteks). Käigukaste remondivad lätlased (Indro teemas vastav link). Selle
remont vast ca 1500 euri.
6. Lambdade seiskord (kas annab vigu). Kui viga näitavad tagumised lambdad siis need saab süsteemist välja progeda, väga suurt nad midagi ei tee.
7. Rõhulekked (katte all jooksvad vaakumi voolikud võivad olla surnud). Nende vahetus on lihtne. Kui on rohkem lekkeid siis peab laskma lekke testi
teha (Jõujaam, VKM?)
8. Nuka näidud engine moodulis 091,092,093 peaksid olema külma mootoriga suhteliselt väiksed (minul vist olid mingi -3-5 vms).
9. Hammasrihma seisukord (millal tehtud). Välp 60 000 km. Maksumus selline 500-600 euri tuuri (oleneb kes teeb ja kui kallid osad). Maksumus peaaegu
sama nagu V6 2,5 TDI-il.
10. Kui on tuunitud siis tasub ka vaadata seda, et mis käigukastiga on tehtud (kas on softi modifitseeritud või on reaalselt ka tugevamaks tehtud).
11. VAG-comis on vastav test ka olemas nagu 0-100 km/h. Stock auto peaks näitama ca 5,0 sek aega sealt, siis on tehnika korras. Launchimiseks
korralikult tuleb 3 korda gaasi vajutada kui pidur all on ja siis laseb ta pöördeid 2500 peale (oli vist nii ? Keegi võiks parandada kui puusse
panen).
12. Pidurikettad. Esimesed kettad maksavad selline 400-500 euri tk. Olenevalt kust mis hinnaga saad. Klotsid juurde. Täis sett oli vast mingi
1200-1300 juurde Revalist või rohkem suts. Tagumisteks klotsideks ja ketasteks saab kasutada 6,0L Phaetoni kettaid koos vahe seibidega. Mõõt sama,
ofset on tiba teine (ketta hind b osana ca 75.-/tk.
13. Ülejäänud pisikulud on C5 tüüpvead (piduripedaali andur, tagaluugi lukk, mikrolülitid, suunatule kang,comfort plokk (lammaris ca 25 euri+veidi
tööd) jne).
|
|
|