Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mõtted seoses C5 RS6 Avant'i ostuga (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3702)
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 30.07.15 15:08 Tsiteeri
Mõtted seoses C5 RS6 Avant'i ostuga



Hea foorum,

kui kellegil on häid näpunäiteid, mõtteid edasi anda või midagi muud informeerivat kirjutada, siis hea meelega loeksin neid siit. Võib oma kogemustest kirjutada või kirjutada sellest, mis infot targemad on edasi andnud. Võib postitada ka teemaga seotud Interneti lehekülgi, videoid või muud meediat.
Võib soovitada ka autosid, mis müügis Saksamaal, Hollandis, Belgias või Taanis. Mobile ja Autoscout on pähe õpitud, sealt midagi uut mul leida pole.
Küsiks midagi konkreetset, aga tunne on selline, et kõiki teemasid peaks puudutatud olema. Siiski, katse veel tarkust hankida ei tee kunagi paha.

Parimat,
Joonas


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 30.07.15 15:20 Tsiteeri


Kui kõik vastavad teemad selle mudeli kohta siin läbi loetud ja ikka on huvi suur, siis ei olegi väga midagi juurde kirjutada.

Otsi võimalikult korralik auto ja naudi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 30.07.15 15:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Kui kõik vastavad teemad selle mudeli kohta siin läbi loetud ja ikka on huvi suur, siis ei olegi väga midagi juurde kirjutada.

Otsi võimalikult korralik auto ja naudi.

Jah, kui kõik individuaaljuhtumid kokku panna, siis kamba autode peale on kõik algosadeks võetud ja ühel või teisel hetkel välja vahetatud. Nii ei saagi kunagi ühtegi kasutatud autot osta, kui paranoias elada. Pöidlad pihku ja "minuga ei juhtu nii". :) Kui juhtub, siis mul on olemas ilmastikuoludekindel koht, kus seisvat kesta silitamas käia. Eks siis nutan, aga ei mölise.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 30.07.15 16:54 Tsiteeri


Ei olegi midagi karta, enne ostu tasub lihtsalt kurssi viia mis halvemal juhul ees võib oodata. Kui see kõik on vastuvõetav, siis ei olegi ju rohkem midagi mõelda/diskuteerida:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 30.07.15 16:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Ei olegi midagi karta, enne ostu tasub lihtsalt kurssi viia mis halvemal juhul ees võib oodata. Kui see kõik on vastuvõetav, siis ei olegi ju rohkem midagi mõelda/diskuteerida:)

Esimest numbrit tähistab tundmatu X ja viimaseid üldjuhul kolm nulli. See selleks...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
waixu
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 c5 2003

postitati 30.07.15 23:40 Tsiteeri


Auto ostuhinnale võid julgelt ca 2000€ otsa laduda. Esimen korralik hooldus koos muu pudipadiga. Pele käigukasti tasuks veel jälgida kas on küljes originaal coolerid või mitte. Kütusekulu keskmine on ca 17l sajale. Kui linnas ainult paugutada siis minimum on 21l sajale. Maantee kõigub 10-12l vahel. Olen sõitnud 8000 km ja ei kahetse ühtegi senti mis autosse tagunud.
Naeratus on iga jumala päev kõrvuni :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Uk_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 RS4

postitati 31.07.15 17:06 Tsiteeri


Kui avant tegelikult niiväga kriteerium pole, siis ära rohkem mõtle ja võta usaldusväärse klubilise hoolealune:
http://www.auto24.ee/used/2035299


Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 02.08.15 10:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Uk_
Kui avant tegelikult niiväga kriteerium pole, siis ära rohkem mõtle ja võta usaldusväärse klubilise hoolealune:
http://www.auto24.ee/used/2035299


Alguses arvasin, et tahan endale sedaani, aga nüüd on kindel soov Avant'i järele. Vastasel juhul pakuks see auto mulle ka tõesti väga huvi - tundub olema hoolsa omaniku auto. Praegu on üks väga huvitav Avant silmapiiril, aga palju sõltub sellest, kuidas ma siin omad asjad korda saan st. et see enne ära ei liigu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
waixu
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 c5 2003

postitati 02.08.15 15:37 Tsiteeri


http://m.mobile.de/auto-inserat/audi-rs6-exklusiv-balingen/211457561.html

Tundub päris maasikas ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 02.08.15 20:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: waixu
http://m.mobile.de/auto-inserat/audi-rs6-exklusiv-balingen/211457561.html

Tundub päris maasikas ;)

Ma praegu ei taha jagada seda autot, mis mul mõttes on. Praegu pole mitte midagi kindlat veel.

EDIT: Kõigile neile, kes ei ole mobiili pealt uudistamas ja "waixu" pandud link ei avane:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211457561


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.08.15 08:22 Tsiteeri


Olen Joonasele korduvalt ette ladunud infot (et kinnistuks:) ) aga, et ka märk siia jääks kirjutan punktid üles.

Asjad mida vaadata:
1. Coolerid (kas lekivad, kas on originaalid või on juba asendatud). Vahetus selline 1k tuuri.
2. Turbod
3. Vedrustus: Kas all on originaal DRC amordid (kui siis millal ja kas vahetatud (eluiga peaks neil olema ca 70 000 km)). Asendada saab S6 amortidega vajadusel (ca 600-800 invest või panna colid alla (ca 1200-1500 euri). DRC amordid kipuvad lekkima, kui lekivad siis on asi jama ja ees ootab vahetus. Poolas ka taastatakse neid, otsin hiljem lingi ja lisan siis. Ca 250 euri + transa tk on taastamine. Võtab ca 2 nädalat koos transpordiga. Uued DRC-d (koos juurde kuuluva mudruga) Revali leti hinnaga on ca 2500 euri. Saab Usast tellida aeg-ajalt Ebayst ca 200 euri tk aga jube jahtimine on. Vahetus on puhtalt Revali töö ((või siis lasta mujal alla panna ja täita Revalis).
4. Mootoris olev tarkvara tuleks lasta üle vaadata enne kui korralikult kuuma andma hakata. Minul oli tehase test versioon kus oli segu kangem ,kiirusepiiraja eemaldatud ja turbo rõhk 0,1 bar kõrgem. Selle lasin PRJ-til asendada originaaliga.
5. Käigukasti seisukord. Kast peab käike ilusti vahetama (sujuvalt, mitte väga suurte nõksudega). Õli peab olema vahetatud või tuleb vahetada (välp oli vist 60 000 km (õli võib lasta vahetada kas Hõbenooles või Revalis näiteks). Käigukaste remondivad lätlased (Indro teemas vastav link). Selle remont vast ca 1500 euri.
6. Lambdade seiskord (kas annab vigu). Kui viga näitavad tagumised lambdad siis need saab süsteemist välja progeda, väga suurt nad midagi ei tee.
7. Rõhulekked (katte all jooksvad vaakumi voolikud võivad olla surnud). Nende vahetus on lihtne. Kui on rohkem lekkeid siis peab laskma lekke testi teha (Jõujaam, VKM?)
8. Nuka näidud engine moodulis 091,092,093 peaksid olema külma mootoriga suhteliselt väiksed (minul vist olid mingi -3-5 vms).
9. Hammasrihma seisukord (millal tehtud). Välp 60 000 km. Maksumus selline 500-600 euri tuuri (oleneb kes teeb ja kui kallid osad). Maksumus peaaegu sama nagu V6 2,5 TDI-il.
10. Kui on tuunitud siis tasub ka vaadata seda, et mis käigukastiga on tehtud (kas on softi modifitseeritud või on reaalselt ka tugevamaks tehtud).
11. VAG-comis on vastav test ka olemas nagu 0-100 km/h. Stock auto peaks näitama ca 5,0 sek aega sealt, siis on tehnika korras. Launchimiseks korralikult tuleb 3 korda gaasi vajutada kui pidur all on ja siis laseb ta pöördeid 2500 peale (oli vist nii ? Keegi võiks parandada kui puusse panen).
12. Pidurikettad. Esimesed kettad maksavad selline 400-500 euri tk. Olenevalt kust mis hinnaga saad. Klotsid juurde. Täis sett oli vast mingi 1200-1300 juurde Revalist või rohkem suts. Tagumisteks klotsideks ja ketasteks saab kasutada 6,0L Phaetoni kettaid koos vahe seibidega. Mõõt sama, ofset on tiba teine (ketta hind b osana ca 75.-/tk.
13. Ülejäänud pisikulud on C5 tüüpvead (piduripedaali andur, tagaluugi lukk, mikrolülitid, suunatule kang,comfort plokk (lammaris ca 25 euri+veidi tööd) jne).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.8% - SQL: 39.2%]