Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mis küünlad panna audi 200 2.1 10vt 134kw (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1519)
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 04.02.15 17:25 Tsiteeri
Mis küünlad panna audi 200 2.1 10vt 134kw



Tere!

Paar silindrit ei taha minu heaks tööd teha.
Mis küünlad oleksid head sellele mootorile?
Praegu olid peal NGK Bur6et kuid kunagi sooviati ka audi s4 AAN küünlaid mis on natuke liiga kirved minu jaoks (21 euri tk.)
Auto järgi otsides oleks ühest kohast sellised võimalused:

BUR6ET NGK Spark position 5.2mm; NICKEL-centre electrode; 3-mass electrode; Screening 1kOhm 6.-
V-Line 1 NGK Spark position 5.2mm; NICKEL-centre electrode; 3-mass electrode; Screening 1kOhm 5,70.-

Super 4 Bosch electrode distance 0.9mm, spark position 4mm; 4poles 5,26.-
0 242 235 663 Bosch electrode distance 0.8mm, spark position 3mm; 1poles 3,25.-

Z 51 Ultra Beru electrode distance 0.8mm, SAE/M4-conn, 3-mass electrode 3,80.-
UX 56 Ultra X Beru SAE/M4-conn; 4-mass electrode 5,70.-
Z 44 Ultra Beru electrode distance 0.8mm; M4-conn 3-mass electrode 5,80.-

Need on siis konkreetselt sellele mootorile kuid panen siia ka s4 AAN omad mida oleks võimalik saada:

0 241 245 641 BOSCH electrode distance 0.6mm; Tightening moment 28Nm; tightening angle 90°; Thread pitch 1.25mm; Spark position 3mm; 1poles 21,08.-

PFR7B NGK Fixed SAE connection; Spark position 3.5mm; Platium-centre electrode; 1-mass electrode; Screening. 5kOhm; Mot.AAN; electrode distance 0.8mm 17,40.-




Soovitage siit siis midagi või pakkuge mõnda muud varianti.

Mis on määrav küünla heas töös? NGK omasid omavahel võrreldes siis suurim erinevus on selles, et s4 omal on takistus 4KOhm-i suurem? ja materjaliks on platium-centre electrode mitte nickel-centre electrode?
Ühesõnaga tahaks häid küünlaid mõistliku hinnaga nagu ikka :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 04.02.15 17:57 Tsiteeri


Aga miks arvad et just küünalde taha asi jääb? Enne küünlaid muu elektri majandus korras?


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 04.02.15 19:09 Tsiteeri


Pigem küsimus et miks sa ei taha kasutada neid küünlaid mis ette nähtud? AAN tehaseseades sõidab samuti hästi originaal küünaldega.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 05.02.15 12:17 Tsiteeri


Eelmine omanik on pannud huvitaval kombel 3 eri firma küünlaid BOSCH 1tk, NGK 1tk ja Champion 3tk.
Lasin küünlad gaasipõletiga kergelt üle ja nüüd töötab jälle aga no kui kauaks ja kuidas.

Kuna tänapäev areneb pidevalt siis on võimalik ju mootori tööd parendada pannes uuemaid ja kvaliteetsemaid osi, mis võibolla ei ole konkreetsele mootorile mõeldud. See on ka põhjus miks ma asja uurin. Mõningate osade töö kasumlikkus selgub ju paljude erinevate osade katsetustega üle maailma teiste inimeste poolt ning tulebki uusi avastusi mis on parem ja mis kehvem.
Ärge siis maha lööge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 05.02.15 14:58 Tsiteeri


Seesama BUR6 kärab sinna väga hästi. Kui aga segud ja asjad paigast ning mootor saab pidevalt käivitumisi ja ei lasta soojaks, siis hukkub iga küünal lõpuks. Iriidium veel eriti kiiresti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.6% - SQL: 47.4%]