Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: S6 puhub külma("korras") (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 7900)
Volts123
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6 c5

postitati 11.01.15 15:08 Tsiteeri
S6 puhub külma("korras")



Masin siis 2004a. S6 4.2.
Kiirusel 85km/h ja ülespoole puhub salongi ainult jahedat õhku(isegi HI pealt).
Alla 85km/h tuleb sooja nii nagu peab.
Tosooli tase on normis ja temperatuur istub nagu naelutatult 90kraadi peal kogu selle pulli juures.
Milles asi võib olla?
Suured tänud ette ära juba kui keegi teab milles asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Volts123
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6 c5

postitati 15.01.15 14:19 Tsiteeri


Kas tõesti pole kellegil sarnast probleemi olnud??

Eile hakkas tühikäigul ka nagu jahedamat puhuma...kas võib õhk sees olla,jahutussüsteemis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 15.01.15 14:59 Tsiteeri


Eks saad salongi radikat vahetada varsti.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 15.01.15 20:09 Tsiteeri


Tõenäoliselt on sul salongi radikas umbes nagu yanekk juba mainis.
Kuna see vahetuse töö on päris suur (armatuur maha jne), siis soovitaks esialgu salongi minev ja tulev voolik lahti võtta ning läbi pesta. Oma kogemusest võin öelda, et on aidanud. Ning lisaks soovitaks kogu tosooli ära vahetada!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 16.01.15 06:30 Tsiteeri


Leia võimalus kusagil töökojas mõõta salongi radika sisendi ja väljundi temperatuurid. Kui väljund on oluliselt jahedam sisendist, siis ... jõudu tööle!
Läbipesemine võib mingi efekti anda, aga uus originaal tagab sooja kabineti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Volts123
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6 c5

postitati 16.01.15 16:52 Tsiteeri


Nüüd puhub juba sooja/külma kuidas ise tahab...enamus aega ikka sooja veel!
Aga tänud...üritan selle radikaga midagi ette võtta,eks siis näis kui hull asi on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 16.01.15 16:56 Tsiteeri


Samas võivad ka mingid klapid segast panna, kui vahepeal muudab temperatuuri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Volts123
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6 c5

postitati 16.01.15 17:09 Tsiteeri


Ma mõtlesin ka nii...aga mis kus...tuleb välja selgitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Volts123
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6 c5

postitati 16.01.15 17:11 Tsiteeri


Kas siin diagnostika võib mingeid vigu näidata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 16.01.15 17:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Volts123
Kas siin diagnostika võib mingeid vigu näidata?


Kui mõni klapp kinni kiilub, siis selle kohta võib näidata küll viga. Vaja, siis saan Helsinki kandis kaabli järgi panna.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Volts123
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6 c5

postitati 16.01.15 20:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Vaja, siis saan Helsinki kandis kaabli järgi panna.


Aga teeme ära:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.15 21:11 Tsiteeri


Ilmselt saad sama info kliimasüsteemist endast.
http://www.wak-tt.com/tt/climatecontcodes.htm


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Volts123
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6 c5

postitati 16.01.15 21:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Ilmselt saad sama info kliimasüsteemist endast.
http://www.wak-tt.com/tt/climatecontcodes.htm


Suured tänud. Homme üritan vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Volts123
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6 c5

postitati 25.01.15 16:04 Tsiteeri


Diagnostika ei näitanud ühtegi viga.
Soetasin endale infrapuna seadme mille abil saab siis temperatuuri mõõta.
Mõõtsin siis salongiradika mõlemad torud/otsad ära...sama number mõlemal,78kraadi sain tulemuseks.

Kas suures radikas ei või midagi viga olla??
Ülemisest lõdvikust sain tulemuseks 84kraadi,alumisele ei pääsenud hetkel ligi.

Milline ots suures radikas sisse ja/või välja on??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
differ.ee
huviline



Registreerunud 10.10.13
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.15 18:02 Tsiteeri


Kui külma tuleb salongi siis temp seier tõusma ei hakka? Paisupaagi korki lahti keerates samal ajal välja ei kee sealt midagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Volts123
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6 c5

postitati 25.01.15 18:22 Tsiteeri


Temp. seisab 90-ne peal ja ei muutu.
Korki pole maha keeranud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Volts123
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6 c5

postitati 26.01.15 19:12 Tsiteeri


Sooja mootoriga paisupaagi korki keerates teeb ainult korra susss...ei kee sealt midagi välja.

Kas see,et see temp. seisab kindlalt ainult 90-ne peal on normaalne?
Mis kraadi juures termostaat avanema peaks?

Siis veel on seal kolm vendikat radikate juures...kliima oma,suur visko ja visko kõrval veel üks väiksem elektriline,mis pole kordagi töötanud. Tekib tunne,et nagu ei lähe piisavalt soojaks ikka. Ja siis maanteel sõites,85 jne kiiruse juures pressib väljast külma nii palju peale,et jahutab miskit maha ja see jõuab salongi välja.

Sorry kui segast peksan,parandage mind julgesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 26.01.15 19:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Volts123

Mõõtsin siis salongiradika mõlemad torud/otsad ära...sama number mõlemal,78kraadi sain tulemuseks.



See ei ütle otseselt midagi, käib see jahutus läbi salongi radika küll aga ainult ehk mingist veerandikust.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 28.01.15 10:10 Tsiteeri


See,et temp seisab stabiilselt 90 peal näitab seda, et termostaat on OK. Tema ülesanne ongi hoida mootoris stabiilset/optimaalset tepmeratuuri. Termostaadi toimetamisi saad jälgida, kui paned ta köögis kastrulisse keema ja mõõdad samal ajal ka vee temperatuuri. Avanema peaks ta hakkama 87 juures, täielikult avatud olema 92 kraadi puhul. Igal termostaadil on peale märgitud avanemistemperatuur. Kui jääb lahti, siis ei tõuse temp normini, kui jääb kinni, siis läheb keema. Kui salongi sisend ja väljund on enam-vähem ühtlase kraadiga ja tegu on originaal küttekehaga, on välistatud, et töötab ainult mingi osa radikast, s.t. et radikas on korras. Kui on vahetatud mingi X- radikas, siis võib anomaaliaid esineda küll. Kui radikas oleks umbes, peaks väljund olema tunduvalt madalama temperatuuriga.
Kõige tõenäolisem on see, et sooja-külma mootor on kaputt ehk siis klapp on jaheda õhu asendis. A6-ga kunagi oli suvel sarnane jama, ainult et siis ei puhunud külma. S6-l pole veel selliseid probleeme olnud, seetõttu ei hakka oletama, kus see vidin armatuuri all peidus on. Eks targemad anna sulle nõu.
Kui saad klapi asukoha teada, saad tema tegemisi jälgida, kui muudad tempi - lisad ja langetad, klapp (mootor) peab liikuma (anna aega reageerida).
Kui on võimalus, siis võid proovida ka teist juhtplokki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Volts123
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6 c5

postitati 01.02.15 16:34 Tsiteeri


Tänud sir-mac... väga hariv tekst.

Päris klappideni lahti ei kiskunud aga hoovastiku ja mootoriteni pääseb suht lihtsalt(kindalaegas ja rooli alune eemaldada).
Kraade mõlemalt poolelt üles-alla näppides,hoovastik liigub ilusti samm-sammult.
Üks kõik millist nuppu vajutades,toimus hoovastikus liikumine.
Arvan,et klapid/mootorid on korras.

Äkki siis ikka juhtplokis miskit viga!
Küsiks siinkohal targematelt,et kas sobib igasuguse C5 juhtplokk asendamiseks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 04.02.15 17:04 Tsiteeri


My pleasure! Ega ma paha pärast! Eile nägin isikliku ihusilmaga selle soojaku ehitust. Lihtne, aga kuradima keeruline! Just eraldada! Klapid tõega kõik nähtaval ja vahetatavad ilma kohutava lammutamiseta. Kui kõik asjad liiguvad tempi muutes, peaks olema välistatud kliima juhtploki viga, aga pead ei anna, seda endalgi vahel vaja. Ühel enda A6 oli kinni külm-soe /seda suvel/, teisel oli ka mingi jama, aga mis, seda enam ei mäleta. Vahetasin juhtploki ja kõik toimib tänaseni. Proovi ka siseringluse varianti, kas siis ka hakkab jahedat puhuma 85+ km/h sooja /+90/ mootoriga. Kui saad kusagilt doonori, katseta teise juhtimisega! Need kolm ventikat /2+1/ jahutusradika taga ja ees ei mõjuta soojenduse tööd, kui, siis ehk ainult pideva töötamise ja igavesest ajast igavesti avatud termostaadi korral. Aga äkki on vahetatud soojenduse küttekeha ja mitte originaali vastu /hinnavahe on ikka tuntav/? Mõni aasta tagasi mõtlesin ka veits pappi säästa ja ei ostnud A6-le originaali /vaatamata eelnevale kogemusele ja soovitustele/ ning enam kabinet ei soojene nii nagu enne vahetust. Sooja küll puhub, aga on tunda, et soojusvaheti ei toimeta korralikult. Kui S6-l on temp seatud +22, siis A6-l +24-+25. Ja ei ole putka talvel ikka samaväärselt soe vaatamata Eesti subtroopikale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 04.02.15 17:09 Tsiteeri


Juhtplokist veel niipalju, et mingit rolli peaks mängima lõpus olev täht /sõltuvalt mootorist, kas bensiin või diisel jne./ aga kui enda masinal vahetasin, siis läks vist paika teise tähega detail. Analoogne on muidugi kõige parem. Elektroonikud on targemad!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Volts123
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6 c5

postitati 22.11.15 13:25 Tsiteeri


Viga leitud:D
Kuna oma mõistus peale ei hakkanud,seadsin sammud AUDI esinduse poole.
Masinal on tehase webasto peal ja selle webasto juures on mingi tsirkulatsioonipump mis on omadega õhtal.
Uus pump 58€....
:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 23.11.15 07:21 Tsiteeri


Aega võttis, aga asja sai!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Volts123
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6 c5

postitati 23.11.15 18:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Aega võttis, aga asja sai!


Suvel ju sooja pole vaja...:D
Aga külmade tulekuga muutus probleem väga aktuaalseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.4% - SQL: 60.6%]