marko416
huviline
Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi
|
postitati 03.01.15 16:31
|
|
|
Millise firma nukkvõll??
Kunagi sai märgatud,et mootor ei tööta nii pehmelt kui alguses.Kolm päeva tagasi oli tekkinud metalli klõbin,kui õlikorgi lahti tegin oli klõbin veel
valjem.Sai siis kaan maha vòetud ja avastatud,et nukk on korralikult kulunud.Tegemist 1.9 tdi 85 kw bke brb
Millist nukkvõlli tootjat eelistada ja kas INA tõukurid one head??
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 03.01.15 18:49
|
|
|
INA tõukurite kohta midagi halba küll öelda ei oska.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 03.01.15 20:02
|
|
|
Originaalid on ka INA kirjadega.
|
|
|
marko416
huviline
Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi
|
postitati 03.01.15 20:54
|
|
|
Tõukuriteks valin inad ja saaled Glycot.jäänud on valida nukkvõll ise,,,Oskab keegi öelda millise firma oma on originaalis??
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 04.01.15 20:11
|
|
|
Nuka tootjat ei tea. Kas originaal on väga kallis? Huvipärast küsiks, et mis õliga sõitsid ja palju sõitnud oled autoga? Ja kontrolli pihusti abivõlli
otsas õlipunnid ära kas on alles ja ei loksuks. Nendetõttu kaob ülevalt õlirõhk ja kulub kogu jama.
|
|
|
marko416
huviline
Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi
|
postitati 04.01.15 20:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Nuka tootjat ei tea. Kas originaal on väga kallis? Huvipärast küsiks, et mis õliga sõitsid ja palju sõitnud oled autoga? Ja kontrolli pihusti abivõlli
otsas õlipunnid ära kas on alles ja ei loksuks. Nendetõttu kaob ülevalt õlirõhk ja kulub kogu jama. |
Originaal nuka hind on 500 euri kuskil...
Ebayst saab 400 kogu komplekti
Enne mind oli esindus kasutatud shell helix õli 0-185000 km iga 30 000 km tagant.Alates 185000 olen vahetanud õli iga 7000-10000 ja kasutnud castrol
edge 5w-30 õli,seda kuni praeguse läbisõudini 225000 km
8 nukast oli kulunud 5 nukka ääred olid korralikukt teravaks kulutanud.
Mina arvan,et see 30000 tagant õli vahetus oli liig mis liig
Kahtlustan ka,et kulunud nukkvõlli pärast mul ei ole madalatelt pööretel jõudu,,ja gaasi andes on rohkem lärmama hakkand.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 04.01.15 21:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Nuka tootjat ei tea. Kas originaal on väga kallis? Huvipärast küsiks, et mis õliga sõitsid ja palju sõitnud oled autoga? Ja kontrolli pihusti abivõlli
otsas õlipunnid ära kas on alles ja ei loksuks. Nendetõttu kaob ülevalt õlirõhk ja kulub kogu jama. | Kas neid punne on võimallik
kusagilt saada ka? Enda masinal oli 1 puudu. Või on võimalik midagi muud sinna auku täiteks panna.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 04.01.15 21:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Nuka tootjat ei tea. Kas originaal on väga kallis? Huvipärast küsiks, et mis õliga sõitsid ja palju sõitnud oled autoga? Ja kontrolli pihusti abivõlli
otsas õlipunnid ära kas on alles ja ei loksuks. Nendetõttu kaob ülevalt õlirõhk ja kulub kogu jama. | Kas neid punne on võimallik
kusagilt saada ka? Enda masinal oli 1 puudu. Või on võimalik midagi muud sinna auku täiteks panna. |
Eitea oleme uued võllid pannud alati nuka vahetuse käigus. Tehasest neid ei saa igatahes ja vana ei jää sinna kinni ka.
Keevita kinni? Vaja neid auke ei ole ju.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 04.01.15 21:34
|
|
|
Palju need uued võllid maksavad? Keevitust peaks proovima või siis keere sisse ja polt ette.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 04.01.15 22:37
|
|
|
Pole huvi tundnud kui endale teeks siis keevitaks kinni või korralik keere ja kruvi hea liimiga ette. See uus tuleb sama lahendusega ja kes teab kaua
kestab.
|
|
|
marko416
huviline
Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi
|
postitati 08.01.15 22:20
|
|
|
Nukkvõlli vahetus on teostatud.Vanadel tõukuritel polnud palju jäänud,natuke veel ja augud oleks sees olnud.Uutest varuosadest siis.Tõukurid läksid
INA toodang,saaled glyco ja nukkvõll ise golbenshmiti toodang.Õli vahetus sai samuti tehtud,sisse läks castrol w5-30
ja boschi õlifilter.Kogu töö koos varuosadega äks maksma 500euri ringis.Peale vahetus küsisin tegija käest,kas uued varuosad on vaja ka sisse sõita
sain vastuseks,et ei.Hiljem leidsin tõukrite karbist paberi kus oli instrutksioon esimesest kâivitamisest ja sisse töötamisest.Kahjuks ei hakanud enam
seda tegema kuna olin juba 50 km maha sõitnud ja peale vahetus sai kohe mootoril 10 min ti kuda lasta.Kas see tõukurite sisse töötamine paberi järgi
on nii oluline?
Muutused mootori töös on suured,töötab pehmemalt,koha peal seistes korrane vibra kadus,vahepealsed jõnksud sõidu aeg samuti kadusid.Pihusti naidud
läksid paremaks:
Enne :
0.00 mg/str
0.26 mg/str
-0.07 mg/str
-0.40 mg/s
Nüüd:
0.00 mg/str
0.05 mg/str
0.00 mg/str
0.05 mg/str
Suured Tänud mt-autohooldusele.Töö kiire ja korralik
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 08.01.15 22:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marko416
Nukkvõlli vahetus on teostatud.Vanadel tõukuritel polnud palju jäänud,natuke veel ja augud oleks sees olnud.Uutest varuosadest siis.Tõukurid läksid
INA toodang,saaled glyco ja nukkvõll ise golbenshmiti toodang.Õli vahetus sai samuti tehtud,sisse läks castrol w5-30
ja boschi õlifilter.Peale vahetus küsisin tegija käest,kas uued varuosad on vaja ka sisse sõita sain vastuseks,et ei.Hiljem leidsin tõukrite karbist
paberi kus oli instrutksioon esimesest kâivitamisest ja sisse töötamisest.Kahjuks ei hakanud enam seda tegema kuna olin juba 50 km maha sõitnud ja
peale vahetus sai kohe mootoril 10 min ti kuda lasta.Kas see tõukurite sisse töötamine paberi järgi on nii oluline?
Muutused mootori töös on suured,töötab pehmemalt,koha peal seistes korrane vibra kadus,vahepealsed jõnksud sõidu aeg samuti kadusid.Pihusti naidud
läksid paremaks:
Enne :
0.00 mg/str
0.26 mg/str
-0.07 mg/str
-0.40 mg/s
Nüüd:
0.00 mg/str
0.05 mg/str
0.00 mg/str
0.05 mg/str |
Ära muretse ja naudi sõitu.
|
|
|