Lehekülgi: 1 2 3 |
a6marko
huviline
Registreerunud 12.12.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.12.14 14:45
|
|
|
Dünaamiline õlivahetus
Tere
Olen surfanud siin foorumis ja lugenud erinevaid teemasid, aga ei leidnud midagi täpsemat.
Nimelt probleem Audi A6 (2.7 140 kw tiptronic 2010a) käigukastiga. Teeb jõnksud vahetades 1>2 ja vahepeal ka 3>4. Soovitati teha õlivahetus.
Tahan teada kas on mõtekam teha dünaamiline või tavaline ? Olen kuulnud, et dünaamiline põhjustab lisaprobleeme.
Tänan abi eest!
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 12.12.14 14:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6marko
Tere
Olen surfanud siin foorumis ja lugenud erinevaid teemasid, aga ei leidnud midagi täpsemat.
Nimelt probleem Audi A6 (2.7 140 kw tiptronic 2010a) käigukastiga. Teeb jõnksud vahetades 1>2 ja vahepeal ka 3>4. Soovitati teha õlivahetus.
Tahan teada kas on mõtekam teha dünaamiline või tavaline ? Olen kuulnud, et dünaamiline põhjustab lisaprobleeme.
Tänan abi eest! |
Mis need lisaprobleemid olla võiks, seda asja kuulen esimest korda..
|
|
|
HRG
huviline
Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007
|
postitati 12.12.14 14:53
|
|
|
Tavaline õli vahetus ehk mootoriõli vahetus vist käigukasti probleeme ei lahenda...
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 12.12.14 15:08
|
|
|
Vastupidi pigem ikka. Tulebki teha dünaamiline ja korralikus kohas.
Ise soovitan ka Hõbenool oü-d. Nagu ka enamus meist siin foorumis.
|
|
|
viljandihull
huviline
Registreerunud 26.08.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6 2009, C7 2014
|
postitati 12.12.14 15:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HRG
Tavaline õli vahetus ehk mootoriõli vahetus vist käigukasti probleeme ei lahenda... |
Ohoh, siin ka selliseid mehi, kes teevad dünaamilist mootoriõli vahetust või?
Ise ka pikalt kaalunud ja tuleb ilmselt dünaamiline vahetus ette võtta. Tean kahte näidet, kus pärast dünaamilist õlivahetust järgnes u 1500€
kastiremont. Kas nende kahe asja vahel saab paralleele tuua, ei tea
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 12.12.14 15:26
|
|
|
Ma sain asjast pigem nii aru, et kui kast juba jamab, siis õlivahetus seda ei paranda. Õli vahetatakse ennetamaks kasti rikkeid.
Olen käinud ka Hõbenooles ja kui tulevikus on vaja, pöördun kindlasti uuesti sinna.
Defu - Matu
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.12.14 15:32
|
|
|
Dünaamiliselt vahetusel saab lihtsalt hüdrosidur koormust ja kui see juba varem läbi on, siis võib see olukorra hullemaks teha. Samas on see parem kui
tavaline poolik õlivahetus, kuna pooliku õlivahetusega lased pool "küllastunud" ja musta õli välja, paned puhta asemele, mis saab siis
"küllastuma" hakata ja peseb kastis mustuse lahti ja tekitab lõpuks rohkem probleeme.
Esmaste sümptomite puhul võib õlivahetusest ja adapteerimisest täitsa kasu olla. Mõnikord võib jõnksutamise tekitada ka ebapiisav õlitase.
Igatahes soovitan pöödruda Hõbenool OÜ poole, kindlasti ühed pädevaimad kasti hoolduseks ja remondiks Eestis.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 12.12.14 16:05
|
|
|
Kuna tegemist on loteriiga, siis foorum seda niikuinii ei paranda ja valikuteks kahjuks on:
* Kast pole õhtal, lihtsalt kokkuhoidlik eurooplane pole selles kastis kunagi midagi teinud ja masinat ongi lihtsalt KASUTATUD, aga seda mõistuse
piires ja siis maha müüdud. Lased korraliku õlivahetuse ära teha ja sõidadki rahus.
* Kast on õhtal ja ära KASUTATUD ilma igasuguse tagamaata. Teed korralikuma õlivahetuse ära, aga hakkad võibolla natukese aja pärast uuesti remontima,
mis nullib selle eelneva suhteliselt kalli pongestuse.
Või siis:
Võtadki suhtumise, et ei lähe loteriile välja, viid asja tegijatele, tehakse korda ja sama töö käigus ka puhtaks, pannakse värsked mahlad sisse,
säästad selle topeltkulu ja sõidad rahus.
Mis selle seisukorra kehvem pool on - mitte ükski kuradi isehakanud valge särgi ja lipsuga ning suvalist hiina kaablit ja mingit sülearvuti närakat
omav tegelane POLE DIAGNOSTIK, ega saa öelda Sulle selles valguses, milline nendest eelmistest variantidest just selle masina puhul see õige teha on!
Ja ma päris tõsiselt ja vihaga juba hetkel ütlen seda, sest hakkan tasapisi neid tarkpäid juba vihkama, kellest just juttu oli! Ka selliseid leidub
vähemalt Tartu tingimustes, kes kaabliga pool tundi autos istub ja targa näoga DIAGNOSTIKAT TEEB, nii et autoomanik pole autot isegi käima pidanud
panema kogu selle "protseduuri" jooksul - lõpptulemus on VALMIS KORRAS - no pole kurat võimalik . Ma tõesti saan aru, et lollidelt tulebki raha ära võtta, aga no ikkagi mida kuradit...
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 12.12.14 17:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
* Kast on õhtal ja ära KASUTATUD ilma igasuguse tagamaata. Teed korralikuma õlivahetuse ära, aga hakkad võibolla natukese aja pärast uuesti remontima,
mis nullib selle eelneva suhteliselt kalli pongestuse.
|
Nii see siiski pole ju. Kui teha dünaamiline õlivahetus ära, aga ei piisa sellest, siis õli ju minema ei visata. Kast võetakse laiali ja remonditakse
ära. Sama õli läheb aga sisse tagasi. Pole mõtet ju uut õli minema visata. Hõbenooles vähemalt seletati minule nii seda asja.
Kuidas teised teevad, ei tea.
|
|
|
green19
huviline
Registreerunud 22.03.09
Asukoht: Tartu/Soome
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 4.2Q, MB Vito
|
postitati 12.12.14 20:29
|
|
|
LIKE :D
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Kuna tegemist on loteriiga, siis foorum seda niikuinii ei paranda ja valikuteks kahjuks on:
* Kast pole õhtal, lihtsalt kokkuhoidlik eurooplane pole selles kastis kunagi midagi teinud ja masinat ongi lihtsalt KASUTATUD, aga seda mõistuse
piires ja siis maha müüdud. Lased korraliku õlivahetuse ära teha ja sõidadki rahus.
* Kast on õhtal ja ära KASUTATUD ilma igasuguse tagamaata. Teed korralikuma õlivahetuse ära, aga hakkad võibolla natukese aja pärast uuesti remontima,
mis nullib selle eelneva suhteliselt kalli pongestuse.
Või siis:
Võtadki suhtumise, et ei lähe loteriile välja, viid asja tegijatele, tehakse korda ja sama töö käigus ka puhtaks, pannakse värsked mahlad sisse,
säästad selle topeltkulu ja sõidad rahus.
Mis selle seisukorra kehvem pool on - mitte ükski kuradi isehakanud valge särgi ja lipsuga ning suvalist hiina kaablit ja mingit sülearvuti närakat
omav tegelane POLE DIAGNOSTIK, ega saa öelda Sulle selles valguses, milline nendest eelmistest variantidest just selle masina puhul see õige teha on!
Ja ma päris tõsiselt ja vihaga juba hetkel ütlen seda, sest hakkan tasapisi neid tarkpäid juba vihkama, kellest just juttu oli! Ka selliseid leidub
vähemalt Tartu tingimustes, kes kaabliga pool tundi autos istub ja targa näoga DIAGNOSTIKAT TEEB, nii et autoomanik pole autot isegi käima pidanud
panema kogu selle "protseduuri" jooksul - lõpptulemus on VALMIS KORRAS - no pole kurat võimalik . Ma tõesti saan aru, et lollidelt tulebki raha ära võtta, aga no ikkagi mida kuradit... |
|
|
|
miky100
huviline
Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI
|
postitati 25.12.14 15:10
|
|
|
Kas see on kasti eripära või tahab kastiõli vahtust, kui hooga sõites gaas maha võtta siis tahhomeeter hakkab kõikuma seal 1100-1300 pöörde juures
kuni auto seisma jääb. Sel ajal ka sellised jõnksatused. Jääb selline mulje nagu kast ei saa aru mis käiku vaja panna või siis sidur ei ühenda täitsa
lahti. Vahepeal tahab mootorit autohooga kaasa vedama hakata.
Üritasin asja uurida ka ühe lasnamäe autoplatsil olevaga, aga see nõksatas igal käiguvahetusel, niiet abiks ei olnud.
3.0Tdi automaatkast siis.
|
|
|
reizor
huviline
Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal
Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2
|
postitati 25.12.14 17:53
|
|
|
Rääkides dünaamilisest õlivahetuses, siis jaotuvad inimesed kahte leeri. Mina võin rääkida sellest negatiivsest poolest. Üldiselt kui kastis on
"kuluosad" juba kulunud, ega siis see õlivahetus neid kulunud detaile ei paranda. Leevendab ta vaid sümptomeid või on ajutine lahendus. Mõistagi
leidub inimesi, kellel on see dünaamiline õlivahetus kõik mured lahendanud. Minul nii hästi ei läinud. Käigukast tegi 1-2 ja 4-5ndale vahetades
teinekord tuntavat jõnksu. Pöördusin ühte kiidetud asutusse enda murega. Küsisin kohe, et kas mul on üldse mõtet seda dünaamilist õlivahetust teha või
mõelda kohe kasti remondi peale. Tehti proovisõit ja diagnost. Öeldi, et piisab dünaamilisest õlivahetusest. Tehti dünaamiline õlivahetus ja öeldi, et
käiguvahetused muutusid kohe sujuvamaks. Kahjuks tol hetkel ei olnud mul endal võimalik autole järgi minna ja seda tegi vastassugupool. Tema kõigest
tarbib autosid ja ei oska erinevatest asjadest aru saada. Paari päeva pärast sai lõpuks ise selle autoga sõita. Jah, käiguvahetus oli sujuvamaks
muutunud, kuid probleem oli ikka veel aktuaalne. Vahetas 1-2 ja 4-5 teinekord jõnksuga.
Ja neile, kes räägivad, et uut õli saab pärast kastiremonti kasutada. Tõesti saab, aga minu auto käigukast mahutab 4l õli - ehk see on see õli, mida
sa saad hiljem kasutada. Üldiselt kulub dünaamilise õlivahetuse käigus 12-14l õli. Oleneb, kui must on vana õli. 10l õli hinnaga 17eur/l + dünaamilise
õlivahetuse teenustasu võisin mina igastahes korstnasse kirjutada.
|
|
|
miky100
huviline
Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI
|
postitati 25.12.14 19:21
|
|
|
Nagu ma aru saan siis sul oli kastiks viiene tiptronic 5HP..käimar?
Need polnud just kõige töökindlamad. Aga nagu ma aru saan siis see kast funkab sul tänaseni, mitte ei andnud saba peale õlivahetust?
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 25.12.14 21:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miky100
Nagu ma aru saan siis sul oli kastiks viiene tiptronic 5HP..käimar?
Need polnud just kõige töökindlamad. Aga nagu ma aru saan siis see kast funkab sul tänaseni, mitte ei andnud saba peale õlivahetust?
|
5HPXX oli ZF'i üks kastiseeria, kus audi ajuhiiglastest insenerid või ma tõesti ei tea kes kurat kasutasid kõige laialdasemalt seda lifetime
õlipoliitikat. Edasi arva juba ise, miks neid "nõrgimaks" pidevalt tituleerida tahetakse. Loed ZF'i tehnilisi dokumente ja siis konkreetse mudeli
hoolduspabereid ja need räägivad üksteisele vastupidist. Paraku ei kasutanud seda kasti tüüpi ainult audi vaid ka igasugu muud eurooplased ja kui mälu
ei peta siis ka mikimaal miski.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
miky100
huviline
Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI
|
postitati 26.12.14 11:21
|
|
|
See õlipoliitika on minuteada siiamaani ‘’eluaegne‘’. Vahe on selles et auto omanikud on ise õppinud ja nüüd targemad, vahetavad õli. 6HP kastidest
audi peal ma isiklikult ei ole küll lugenud ega kuulnud, et kellegil need laiali oleks läinud nagu eelmine mudel. Mida aga ei saa öelda bmw e60
kastide kohta.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.14 17:50
|
|
|
Praegu pannakse juba S-tronic ehk DSG kaste ja neil on tehase poolt ette nähtud välp õlivahetuseks.
|
|
|
|
miky100
huviline
Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI
|
postitati 26.12.14 21:23
|
|
|
Pidasin silmas siiski c6 kerega isendeid.
Kahe nädala pärast saab käigukast uue õli. Eks annan teada kuidas läks.
Lisaks tundub, et soojaks saades kaotab õli oma tööomadused. Jääb mulje nagu hakkaks läbi libisema kast. Põhjagaasigaa kiirendades on uimasem, kui
veidike gaasi tagasi lastes kiirendada. Külmalt nii ei ole.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.14 22:09
|
|
|
Pöörete ujumine võib vabalt olla probleemse TDI eripära ja kast ei puutu asjasse.
Tsitaat: | Algselt postitas: miky100
Kas see on kasti eripära või tahab kastiõli vahtust, kui hooga sõites gaas maha võtta siis tahhomeeter hakkab kõikuma seal 1100-1300 pöörde juures
kuni auto seisma jääb.
3.0Tdi automaatkast siis. |
|
|
|
|
SiimHH
huviline
Registreerunud 25.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.14 23:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Pöörete ujumine võib vabalt olla probleemse TDI eripära ja kast ei puutu asjasse.
Tsitaat: | Algselt postitas: miky100
Kas see on kasti eripära või tahab kastiõli vahtust, kui hooga sõites gaas maha võtta siis tahhomeeter hakkab kõikuma seal 1100-1300 pöörde juures
kuni auto seisma jääb.
3.0Tdi automaatkast siis. | |
Pigem tegemist väsinud turbiiniga. Kui veel käik sees madalatel pööretel ei värista, siis õlivahetus teeb suure tõenäosusega asja paremaks. Tulevikus
siiski turbiini vahetus/remont vajalik.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.14 00:10
|
|
|
Kust tead, et mootor õli ei põleta pöörete kukkudes? Oled seda autot näiteks kasvõi tagant näinud?
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 27.12.14 00:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimHH
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Pöörete ujumine võib vabalt olla probleemse TDI eripära ja kast ei puutu asjasse.
Tsitaat: | Algselt postitas: miky100
Kas see on kasti eripära või tahab kastiõli vahtust, kui hooga sõites gaas maha võtta siis tahhomeeter hakkab kõikuma seal 1100-1300 pöörde juures
kuni auto seisma jääb.
3.0Tdi automaatkast siis. | |
Pigem tegemist väsinud turbiiniga. Kui veel käik sees madalatel pööretel ei värista, siis õlivahetus teeb suure tõenäosusega asja paremaks. Tulevikus
siiski turbiini vahetus/remont vajalik. |
Tundub pigem kasti eripärana. Mul on dünaamiline tehtud 70k km tagasi (originaalläbisõit praegu 185k) ning - so far, so good. Kõik on korras ja käike
vahetab ilusti, 1100-1300rpm vahest mõtleb jah mida teha, kuid mõtlemise ajal toimib kõik igast asendist (gaasivajutus ükskõik millal). Seda on ta
mõelnud kõik see 2,5 aastat peale õlivahetust ja dünaamilisetegijad ütlesid samuti et see on normaalne.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.14 00:24
|
|
|
Pöörete kõikumine ei mahu eripärade alla.
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 27.12.14 00:26
|
|
|
Seda teeb vaid gaasi maha lastes, kui auto mõtleb millal on õige aeg käiku alla vahetada, mootoriga piduramise ajal.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.14 00:30
|
|
|
Hm. Sõidad 90-ga ja lased gaasi lahti ning N peale. Mootori pöörded flat või ujuvad?
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 27.12.14 00:36
|
|
|
Flat, pigem selline 30-20-10 km/h teema on see pöörete kõikumine, ja seda siis D'ga
N peale pannes on igal juhul pöörded "idle" ehk stabiilsed.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |