Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Dünaamiline õlivahetus (Vastuseid: 50 | Vaatamisi: 17460)
a6marko
huviline



Registreerunud 12.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.14 14:45 Tsiteeri
Dünaamiline õlivahetus



Tere

Olen surfanud siin foorumis ja lugenud erinevaid teemasid, aga ei leidnud midagi täpsemat.

Nimelt probleem Audi A6 (2.7 140 kw tiptronic 2010a) käigukastiga. Teeb jõnksud vahetades 1>2 ja vahepeal ka 3>4. Soovitati teha õlivahetus.

Tahan teada kas on mõtekam teha dünaamiline või tavaline ? Olen kuulnud, et dünaamiline põhjustab lisaprobleeme.

Tänan abi eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 12.12.14 14:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6marko
Tere

Olen surfanud siin foorumis ja lugenud erinevaid teemasid, aga ei leidnud midagi täpsemat.

Nimelt probleem Audi A6 (2.7 140 kw tiptronic 2010a) käigukastiga. Teeb jõnksud vahetades 1>2 ja vahepeal ka 3>4. Soovitati teha õlivahetus.

Tahan teada kas on mõtekam teha dünaamiline või tavaline ? Olen kuulnud, et dünaamiline põhjustab lisaprobleeme.

Tänan abi eest!


Mis need lisaprobleemid olla võiks, seda asja kuulen esimest korda..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HRG
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007

postitati 12.12.14 14:53 Tsiteeri


Tavaline õli vahetus ehk mootoriõli vahetus vist käigukasti probleeme ei lahenda...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 12.12.14 15:08 Tsiteeri


Vastupidi pigem ikka. Tulebki teha dünaamiline ja korralikus kohas. :)
Ise soovitan ka Hõbenool oü-d. Nagu ka enamus meist siin foorumis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
viljandihull
huviline



Registreerunud 26.08.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6 2009, C7 2014

postitati 12.12.14 15:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HRG
Tavaline õli vahetus ehk mootoriõli vahetus vist käigukasti probleeme ei lahenda...



Ohoh, siin ka selliseid mehi, kes teevad dünaamilist mootoriõli vahetust või? :D

Ise ka pikalt kaalunud ja tuleb ilmselt dünaamiline vahetus ette võtta. Tean kahte näidet, kus pärast dünaamilist õlivahetust järgnes u 1500€ kastiremont. Kas nende kahe asja vahel saab paralleele tuua, ei tea :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 12.12.14 15:26 Tsiteeri


Ma sain asjast pigem nii aru, et kui kast juba jamab, siis õlivahetus seda ei paranda. Õli vahetatakse ennetamaks kasti rikkeid.
Olen käinud ka Hõbenooles ja kui tulevikus on vaja, pöördun kindlasti uuesti sinna.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.14 15:32 Tsiteeri


Dünaamiliselt vahetusel saab lihtsalt hüdrosidur koormust ja kui see juba varem läbi on, siis võib see olukorra hullemaks teha. Samas on see parem kui tavaline poolik õlivahetus, kuna pooliku õlivahetusega lased pool "küllastunud" ja musta õli välja, paned puhta asemele, mis saab siis "küllastuma" hakata ja peseb kastis mustuse lahti ja tekitab lõpuks rohkem probleeme.

Esmaste sümptomite puhul võib õlivahetusest ja adapteerimisest täitsa kasu olla. Mõnikord võib jõnksutamise tekitada ka ebapiisav õlitase.

Igatahes soovitan pöödruda Hõbenool OÜ poole, kindlasti ühed pädevaimad kasti hoolduseks ja remondiks Eestis.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 12.12.14 16:05 Tsiteeri


Kuna tegemist on loteriiga, siis foorum seda niikuinii ei paranda ja valikuteks kahjuks on:
* Kast pole õhtal, lihtsalt kokkuhoidlik eurooplane pole selles kastis kunagi midagi teinud ja masinat ongi lihtsalt KASUTATUD, aga seda mõistuse piires ja siis maha müüdud. Lased korraliku õlivahetuse ära teha ja sõidadki rahus.
* Kast on õhtal ja ära KASUTATUD ilma igasuguse tagamaata. Teed korralikuma õlivahetuse ära, aga hakkad võibolla natukese aja pärast uuesti remontima, mis nullib selle eelneva suhteliselt kalli pongestuse.

Või siis:
Võtadki suhtumise, et ei lähe loteriile välja, viid asja tegijatele, tehakse korda ja sama töö käigus ka puhtaks, pannakse värsked mahlad sisse, säästad selle topeltkulu ja sõidad rahus.

Mis selle seisukorra kehvem pool on - mitte ükski kuradi isehakanud valge särgi ja lipsuga ning suvalist hiina kaablit ja mingit sülearvuti närakat omav tegelane POLE DIAGNOSTIK, ega saa öelda Sulle selles valguses, milline nendest eelmistest variantidest just selle masina puhul see õige teha on! Ja ma päris tõsiselt ja vihaga juba hetkel ütlen seda, sest hakkan tasapisi neid tarkpäid juba vihkama, kellest just juttu oli! Ka selliseid leidub vähemalt Tartu tingimustes, kes kaabliga pool tundi autos istub ja targa näoga DIAGNOSTIKAT TEEB, nii et autoomanik pole autot isegi käima pidanud panema kogu selle "protseduuri" jooksul - lõpptulemus on VALMIS KORRAS - no pole kurat võimalik :mad:. Ma tõesti saan aru, et lollidelt tulebki raha ära võtta, aga no ikkagi mida kuradit...


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 12.12.14 17:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps

* Kast on õhtal ja ära KASUTATUD ilma igasuguse tagamaata. Teed korralikuma õlivahetuse ära, aga hakkad võibolla natukese aja pärast uuesti remontima, mis nullib selle eelneva suhteliselt kalli pongestuse.


Nii see siiski pole ju. Kui teha dünaamiline õlivahetus ära, aga ei piisa sellest, siis õli ju minema ei visata. Kast võetakse laiali ja remonditakse ära. Sama õli läheb aga sisse tagasi. Pole mõtet ju uut õli minema visata. Hõbenooles vähemalt seletati minule nii seda asja.
Kuidas teised teevad, ei tea. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
green19
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.09
Asukoht: Tartu/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 4.2Q, MB Vito

postitati 12.12.14 20:29 Tsiteeri
LIKE :D



Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Kuna tegemist on loteriiga, siis foorum seda niikuinii ei paranda ja valikuteks kahjuks on:
* Kast pole õhtal, lihtsalt kokkuhoidlik eurooplane pole selles kastis kunagi midagi teinud ja masinat ongi lihtsalt KASUTATUD, aga seda mõistuse piires ja siis maha müüdud. Lased korraliku õlivahetuse ära teha ja sõidadki rahus.
* Kast on õhtal ja ära KASUTATUD ilma igasuguse tagamaata. Teed korralikuma õlivahetuse ära, aga hakkad võibolla natukese aja pärast uuesti remontima, mis nullib selle eelneva suhteliselt kalli pongestuse.

Või siis:
Võtadki suhtumise, et ei lähe loteriile välja, viid asja tegijatele, tehakse korda ja sama töö käigus ka puhtaks, pannakse värsked mahlad sisse, säästad selle topeltkulu ja sõidad rahus.

Mis selle seisukorra kehvem pool on - mitte ükski kuradi isehakanud valge särgi ja lipsuga ning suvalist hiina kaablit ja mingit sülearvuti närakat omav tegelane POLE DIAGNOSTIK, ega saa öelda Sulle selles valguses, milline nendest eelmistest variantidest just selle masina puhul see õige teha on! Ja ma päris tõsiselt ja vihaga juba hetkel ütlen seda, sest hakkan tasapisi neid tarkpäid juba vihkama, kellest just juttu oli! Ka selliseid leidub vähemalt Tartu tingimustes, kes kaabliga pool tundi autos istub ja targa näoga DIAGNOSTIKAT TEEB, nii et autoomanik pole autot isegi käima pidanud panema kogu selle "protseduuri" jooksul - lõpptulemus on VALMIS KORRAS - no pole kurat võimalik :mad:. Ma tõesti saan aru, et lollidelt tulebki raha ära võtta, aga no ikkagi mida kuradit...



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
miky100
huviline



Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI

postitati 25.12.14 15:10 Tsiteeri


Kas see on kasti eripära või tahab kastiõli vahtust, kui hooga sõites gaas maha võtta siis tahhomeeter hakkab kõikuma seal 1100-1300 pöörde juures kuni auto seisma jääb. Sel ajal ka sellised jõnksatused. Jääb selline mulje nagu kast ei saa aru mis käiku vaja panna või siis sidur ei ühenda täitsa lahti. Vahepeal tahab mootorit autohooga kaasa vedama hakata.
Üritasin asja uurida ka ühe lasnamäe autoplatsil olevaga, aga see nõksatas igal käiguvahetusel, niiet abiks ei olnud.

3.0Tdi automaatkast siis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 25.12.14 17:53 Tsiteeri


Rääkides dünaamilisest õlivahetuses, siis jaotuvad inimesed kahte leeri. Mina võin rääkida sellest negatiivsest poolest. Üldiselt kui kastis on "kuluosad" juba kulunud, ega siis see õlivahetus neid kulunud detaile ei paranda. Leevendab ta vaid sümptomeid või on ajutine lahendus. Mõistagi leidub inimesi, kellel on see dünaamiline õlivahetus kõik mured lahendanud. Minul nii hästi ei läinud. Käigukast tegi 1-2 ja 4-5ndale vahetades teinekord tuntavat jõnksu. Pöördusin ühte kiidetud asutusse enda murega. Küsisin kohe, et kas mul on üldse mõtet seda dünaamilist õlivahetust teha või mõelda kohe kasti remondi peale. Tehti proovisõit ja diagnost. Öeldi, et piisab dünaamilisest õlivahetusest. Tehti dünaamiline õlivahetus ja öeldi, et käiguvahetused muutusid kohe sujuvamaks. Kahjuks tol hetkel ei olnud mul endal võimalik autole järgi minna ja seda tegi vastassugupool. Tema kõigest tarbib autosid ja ei oska erinevatest asjadest aru saada. Paari päeva pärast sai lõpuks ise selle autoga sõita. Jah, käiguvahetus oli sujuvamaks muutunud, kuid probleem oli ikka veel aktuaalne. Vahetas 1-2 ja 4-5 teinekord jõnksuga.

Ja neile, kes räägivad, et uut õli saab pärast kastiremonti kasutada. Tõesti saab, aga minu auto käigukast mahutab 4l õli - ehk see on see õli, mida sa saad hiljem kasutada. Üldiselt kulub dünaamilise õlivahetuse käigus 12-14l õli. Oleneb, kui must on vana õli. 10l õli hinnaga 17eur/l + dünaamilise õlivahetuse teenustasu võisin mina igastahes korstnasse kirjutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
miky100
huviline



Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI

postitati 25.12.14 19:21 Tsiteeri


Nagu ma aru saan siis sul oli kastiks viiene tiptronic 5HP..käimar?
Need polnud just kõige töökindlamad. Aga nagu ma aru saan siis see kast funkab sul tänaseni, mitte ei andnud saba peale õlivahetust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 25.12.14 21:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: miky100
Nagu ma aru saan siis sul oli kastiks viiene tiptronic 5HP..käimar?
Need polnud just kõige töökindlamad. Aga nagu ma aru saan siis see kast funkab sul tänaseni, mitte ei andnud saba peale õlivahetust?

5HPXX oli ZF'i üks kastiseeria, kus audi ajuhiiglastest insenerid või ma tõesti ei tea kes kurat kasutasid kõige laialdasemalt seda lifetime õlipoliitikat. Edasi arva juba ise, miks neid "nõrgimaks" pidevalt tituleerida tahetakse. Loed ZF'i tehnilisi dokumente ja siis konkreetse mudeli hoolduspabereid ja need räägivad üksteisele vastupidist. Paraku ei kasutanud seda kasti tüüpi ainult audi vaid ka igasugu muud eurooplased ja kui mälu ei peta siis ka mikimaal miski.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
miky100
huviline



Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI

postitati 26.12.14 11:21 Tsiteeri


See õlipoliitika on minuteada siiamaani ‘’eluaegne‘’. Vahe on selles et auto omanikud on ise õppinud ja nüüd targemad, vahetavad õli. 6HP kastidest audi peal ma isiklikult ei ole küll lugenud ega kuulnud, et kellegil need laiali oleks läinud nagu eelmine mudel. Mida aga ei saa öelda bmw e60 kastide kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.12.14 17:50 Tsiteeri


Praegu pannakse juba S-tronic ehk DSG kaste ja neil on tehase poolt ette nähtud välp õlivahetuseks.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
miky100
huviline



Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI

postitati 26.12.14 21:23 Tsiteeri


Pidasin silmas siiski c6 kerega isendeid.
Kahe nädala pärast saab käigukast uue õli. Eks annan teada kuidas läks.
Lisaks tundub, et soojaks saades kaotab õli oma tööomadused. Jääb mulje nagu hakkaks läbi libisema kast. Põhjagaasigaa kiirendades on uimasem, kui veidike gaasi tagasi lastes kiirendada. Külmalt nii ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.12.14 22:09 Tsiteeri


Pöörete ujumine võib vabalt olla probleemse TDI eripära ja kast ei puutu asjasse.

Tsitaat:
Algselt postitas: miky100
Kas see on kasti eripära või tahab kastiõli vahtust, kui hooga sõites gaas maha võtta siis tahhomeeter hakkab kõikuma seal 1100-1300 pöörde juures kuni auto seisma jääb.

3.0Tdi automaatkast siis.



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SiimHH
huviline

Avatar


Registreerunud 25.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.12.14 23:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Pöörete ujumine võib vabalt olla probleemse TDI eripära ja kast ei puutu asjasse.

Tsitaat:
Algselt postitas: miky100
Kas see on kasti eripära või tahab kastiõli vahtust, kui hooga sõites gaas maha võtta siis tahhomeeter hakkab kõikuma seal 1100-1300 pöörde juures kuni auto seisma jääb.

3.0Tdi automaatkast siis.


Pigem tegemist väsinud turbiiniga. Kui veel käik sees madalatel pööretel ei värista, siis õlivahetus teeb suure tõenäosusega asja paremaks. Tulevikus siiski turbiini vahetus/remont vajalik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.12.14 00:10 Tsiteeri


Kust tead, et mootor õli ei põleta pöörete kukkudes? Oled seda autot näiteks kasvõi tagant näinud?


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 27.12.14 00:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SiimHH
Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Pöörete ujumine võib vabalt olla probleemse TDI eripära ja kast ei puutu asjasse.

Tsitaat:
Algselt postitas: miky100
Kas see on kasti eripära või tahab kastiõli vahtust, kui hooga sõites gaas maha võtta siis tahhomeeter hakkab kõikuma seal 1100-1300 pöörde juures kuni auto seisma jääb.

3.0Tdi automaatkast siis.


Pigem tegemist väsinud turbiiniga. Kui veel käik sees madalatel pööretel ei värista, siis õlivahetus teeb suure tõenäosusega asja paremaks. Tulevikus siiski turbiini vahetus/remont vajalik.


Tundub pigem kasti eripärana. Mul on dünaamiline tehtud 70k km tagasi (originaalläbisõit praegu 185k) ning - so far, so good. Kõik on korras ja käike vahetab ilusti, 1100-1300rpm vahest mõtleb jah mida teha, kuid mõtlemise ajal toimib kõik igast asendist (gaasivajutus ükskõik millal). Seda on ta mõelnud kõik see 2,5 aastat peale õlivahetust ja dünaamilisetegijad ütlesid samuti et see on normaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.12.14 00:24 Tsiteeri


Pöörete kõikumine ei mahu eripärade alla.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 27.12.14 00:26 Tsiteeri


Seda teeb vaid gaasi maha lastes, kui auto mõtleb millal on õige aeg käiku alla vahetada, mootoriga piduramise ajal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.12.14 00:30 Tsiteeri


Hm. Sõidad 90-ga ja lased gaasi lahti ning N peale. Mootori pöörded flat või ujuvad?


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 27.12.14 00:36 Tsiteeri


Flat, pigem selline 30-20-10 km/h teema on see pöörete kõikumine, ja seda siis D'ga
N peale pannes on igal juhul pöörded "idle" ehk stabiilsed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.8% - SQL: 56.2%]