Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Mida tähendab läbisõdunädikul vilkuv 'InI' (Vastuseid: 41 | Vaatamisi: 13900)
Pugo
huviline



Registreerunud 20.10.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 74kW 95a

postitati 22.03.05 10:58 Tsiteeri
Mida tähendab läbisõdunädikul vilkuv 'InI'



Tere,

selline lugu, kui süüde sisse keerata, siis läbisaõidunäidikul hakkab alguses vilkuma InI . Mõne aja pärast hakkab normaalselt kilometraazhi näitama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
AndresS
huviline

Avatar


Registreerunud 08.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: E53 & E46 & E36 & E30

postitati 22.03.05 11:00 Tsiteeri


Seda, et on vaja teha Inspection1.
Targemad nüüd loetlevad üles tegevused, mis tehas on ette näinud selle inspectioni käigus teha. (Alates õlivahetusest kuni ei-mäleta-milleni).
Vilkumist kustutada (edasi lükata) saab ainult servisepistiku kaudu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silver
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.05 13:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AndresS
Vilkumist kustutada (edasi lükata) saab ainult servisepistiku kaudu.

Et nüüd detailides piinlikult täpne olla, siis alates 1998 vl A4 saab ka ilma servisepsitikuta. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 22.03.05 14:16 Tsiteeri


Hirmutan nüüd :D, aga minul läks InI maksma veidi üle 10 k, see tähendas pea kõikide vahetamisele kuuluvate õlide, rihmade ning filtrite vahetust, samuti uus veepump, rihmarullid, küünlad, jne. Ehk siis 120 k hoole. Kindalsti saab ka odavamalt, kuna minul tehtud asi A-kati juppidega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meelisl
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6 V6

postitati 22.03.05 15:50 Tsiteeri


huvitav, mul hakkas InI vilkuma 130k pealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Pugo
huviline



Registreerunud 20.10.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 74kW 95a

postitati 22.03.05 16:08 Tsiteeri


selge. Tänud.
Mul hakkab peagi 150 täis saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kirsa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 22.03.05 16:39 Tsiteeri


Et iga 120 000 tagant hakkab InI vilkuma, aga mida In 2 tähendab? Ühel müügiplatsi autol vilkus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meelisl
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6 V6

postitati 22.03.05 20:47 Tsiteeri


In2 - Zusätzliche Serviceumfänge, et siis maakeeli täielik teenindus vms. ei valda kahjuks saksa keelt :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 23.03.05 10:28 Tsiteeri


Peaks asi siis käima välpade järgi - InI - 120 000; In2 - 240 000 jne, ma arvan. Vahemärkusena - ma ei ole kindel, kas see on seotud kerimisega, st et kas loendur arvestab reaalselt odomeetri näitu, või on tal oma mälu, mis ei sõltu odomeetri kerimisest. 150 000 võiks viidata sellele, et äkki on 30 k maha keritud? Kuigi kindel ei ole, tänapäeval on vist võimalik kõike muuta. Samuti võib eri mootoritel olla välbad erinevad. Minul siis vist ABC tüüpi 2,6 V6, aastast '97 (C4 kere). InI hakkas vilkuma umbes 1000 enne 120 k täitumist, sama on olnud tava hooletega, ehk siis OIL kiri tuleb umbes 1000 enne välba täis saamist ette. Aga enamus jutust siis teooria, täpsemalt osakb arvatavasti Reval öelda ;)
PS. asi võib olla seotud ka äkki aja faktoriga? St et näiteks õli vahetada x 24 kuu jooksul või iga 15k läbimisel....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 23.03.05 10:52 Tsiteeri


Revalist öeldi, et näiteks '95 S6 puhul on Inspection1 iga 15000 km tagant, Inspection 2 aga kord aastas.

Meil oli selline pull, et sügisel hakkas In. 1 vilkuma, sai siis hooldus ära tehtud ja näiduk nullitud, aga nüüd kui vast paar-kolm tuhat kilomeetrit on möödunud, hakkas näiduk In. 2 vilgutama. Sellisel juhul tuleb Revali sõnutsi lihtsalt minna ja näiduk uuesti ära nullida...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 24.03.05 07:33 Tsiteeri


Inglise filoloogid, äkki olete nii head ja tõlgite selle ära.
http://www.gendan.co.uk/diagnostic/service.shtml?sfgdata=4


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 24.03.05 07:34 Tsiteeri


Väike täiendus, paluks ainult A4 ja A6-e kohta käiv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 24.03.05 07:51 Tsiteeri


Servisenäidiku nullimine A4 & A6 (kõik aastad):

* Keera süüde välja
* Vajuta ja hoia all (EDIT: või siis tõmba ja hoia) displeist vasakul asuvat nuppu ning samaaegselt keera süüde sisse
* Kiri "OIL" ilmub displeile
* Tõmba välja ja hoia displeist paremal asuvat nuppu kuni kiri kustub
* Displeil peaks olema kiri "---"

Kui ülalkirjeldatud meetod ei toimi, siis alternatiiv on alljärgnev:

* Süüde väljas olekus vajuta paremat nuppu
* Keera süüde sisse ja tõmba vasakut nuppu
* See peaks kustutama hoiatuskirja


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jesse
huviline



Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5 TDI

postitati 24.03.05 08:01 Tsiteeri


ja nüüd sooviks ma kinnitust, et see toimib ka A6 (C4 -96a) masina puhul :) (Ma ei hakka enne ise proovimagi)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 24.03.05 08:17 Tsiteeri


No nii. Siin kirjeldatud "vajuta vasak nupp alla" - krt. mul see vasak nupp liigub ainult väljapoole, surudes ei liigu üldse. Mul vist mingi "eri" variant.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tanelm
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel auditu

postitati 24.03.05 08:33 Tsiteeri


kas see vasak nupp mitte kell ei ole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 24.03.05 08:36 Tsiteeri


Ehh, sry, mul oli selles alternatiivvariandis näpukas sees - vasakut tulebki tõmmata. Aga samas seal ülemises juhendis on vasaku nupu suhtes kirjas "press and hold". Sinna on mingi viga sattunud ilmselt. Aga kui vajutada ei anna, siis tuleb tõmmata...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 24.03.05 08:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Ehh, sry, mul oli selles alternatiivvariandis näpukas sees - vasakut tulebki tõmmata. Aga samas seal ülemises juhendis on vasaku nupu suhtes kirjas "press and hold". Sinna on mingi viga sattunud ilmselt. Aga kui vajutada ei anna, siis tuleb tõmmata...

Lendan uuesti peale!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 24.03.05 09:09 Tsiteeri


Autodata ütleb nii (A4 ja A6 <98):

Õli servise välp:

1) Vajuta ja hoia all nuppu A
2) Keera süüde sisse
3) Kiri "OIL" ilmub tabloole
4) Vabasta nupp A
5) Tõmba välja nupp "B" umbes 2-ks sekundiks, et nullida displei

Inspectioni välp:

1) Vajuta ja hoia all nuppu A
2) Keera süüde sisse
3) Kiri "OIL" ilmub tabloole
4) Vabasta nupp A
5) Vajuta uuesti ja vabasta nupp A
6) Kiri "INSP" ilmub tabloole
7) Tõmba välja nupp "B" umbes 2-ks sekundiks, et nullida displei


http://pilt.ee/i/p/9/0/07287009e81a5a.jpg


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 24.03.05 10:09 Tsiteeri


Oma '97 aasta A6 kohta: Pärnus ei suutnud "InI" Veho nullida, kas Suve Auto ei suutnud esimesel korral nullida "OIL" kirja, st et siin võib esineda mudelite lõikes erinevusi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 24.03.05 10:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andres
Oma '97 aasta A6 kohta: Pärnus ei suutnud "InI" Veho nullida, kas Suve Auto ei suutnud esimesel korral nullida "OIL" kirja, st et siin võib esineda mudelite lõikes erinevusi.


See ise nullimise võimalus alates -98 ja ülespoole autodele toimib. Vanematel saab nullida ainult läbi datakaabli.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kirsa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 11.04.05 10:35 Tsiteeri


Mul hakkas täna hommikul 205 400 pealt In. 1 vilkuma.

Auto on 95a A6. Mitme kilomeetri tagant see In.1 siis ikkagi tuleb, kas 15kkm või 120kkm?
Väidetavalt on 12kkm tagasi hooldus tehtud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 11.04.05 11:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kirsa
Mul hakkas täna hommikul 205 400 pealt In. 1 vilkuma.

Auto on 95a A6. Mitme kilomeetri tagant see In.1 siis ikkagi tuleb, kas 15kkm või 120kkm?
Väidetavalt on 12kkm tagasi hooldus tehtud...

In 1 näitab ikka, et sul järjekordne 15 000 km läbitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 11.04.05 12:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: Kirsa
Mul hakkas täna hommikul 205 400 pealt In. 1 vilkuma.

Auto on 95a A6. Mitme kilomeetri tagant see In.1 siis ikkagi tuleb, kas 15kkm või 120kkm?
Väidetavalt on 12kkm tagasi hooldus tehtud...

In 1 näitab ikka, et sul järjekordne 15 000 km läbitud.


OEL - 15000km või kuidas arvutiga määratud on nt. "longlife" õlide puhul 30000km
IN1 - 1 aasta e. ajaline servis või 30000km
IN2 - 2 aastat


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kirsa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 11.04.05 13:19 Tsiteeri


Ehk siis järgnevaid asju tuleks teha?
Väljavõte 12v.org lehelt:

Service every 15,000 miles / 24,000 kilometers or 12 months
Change engine oil
Change engine oil filter
Replace climate control dust and pollen filter
Check engine coolant level
Check power steering fluid level
Check brake fluid level
Check transmission fluid level
Check electrolyte level of battery
Check brake pad and rotor thickness
Check CV boots for cracks
Check windshield washer fluid level
Check air pressure in spare tire
Inspect engine for leaks
Clean guide rails of sliding roof and lubricate with silicone spray
Check water drain valve in plenum chamber
Check engine idle speed (not for models with ODB)
Check OnBoard Diagnostics (OBD) fault memory and clear if necessary


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.9% - SQL: 53.1%]