Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Eelsüüteküünlad. (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3247)
D240
huviline



Registreerunud 14.02.05
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.05 20:46 Tsiteeri
Eelsüüteküünlad.



Probleem ilmneb selles ,et kui paned autot külmalt käima siis turtsub, kindlalt ei lähe tööle mingi 1 silnder aga mingi 15 sec pärast kaob ära see jama ja siis proovides uuesti käima pannes kõik on tip-top.Kas probleem on selles, et mingi eelsüüteküünal on läbi ?Tegemist on tavilse r6 2,4d mootoriga.Kui on eelsüüteküünal läbi ,et mis firma oma asemele osta,mis on kvaliteetne ja palju ta ligi kaudu maksab?


140.0 Nm (103 lbft) (14.3 kgm)
@2800 rpm
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Thor
huviline



Registreerunud 26.10.04
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.05 22:03 Tsiteeri


kyynlaid lihtne kontrollida...juhe maha ja testeriga m66da takistust,kui laseb läbi siis töötab.Hea oleks kontrollida kas vool ka kyynaldeni j6uab.Asi v6ib muidugi olla ka vigases pihustis.Aga kyynlaid v6id kysida OÜ Autospetsialist. Ahtri tn. 6.Tel. 625 9840, 5556 6177.Hinnad alates 75 eek tk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 21.03.05 22:20 Tsiteeri


Küünalde testimine takistust mõõtes on kõige lihtsam, kuid mitte kõige lollikindlam meetod. Mõnikord võib olla küünal läbi ka nii, et kuumeneb näiteks vaid ots või kesta alla jääv osa. Sellepärast tasub pihusteid kontrollides lasta kellelgi august sissepiiluda, et veenduda kõigi küünalde õiges toimimises. Audi/VW mootoril on pihustitorude alt selle küünaldel oleva lati kättesaamine nagunii tüütult keeruline ning kui pihustitorud maha võtta, võib juba ka pihustid väljakeerata (oma Nissanil kulus kõigi eelsüüteküünalde kontrollimisel montaazhiks/demontaazhiks, st koos küünla väljavõtmisega u 5 minutit!!! - pole pooltki nii idiootse ehitusega kui Audi/VW mootorid). Tegelikult tuleb peaaegu alati juba takistust mõõtes viga välja ja ka ise mõõdan alati esmast takistuse. Vigase küünla võid tõsta ümber kuhugi otsapeale, et oleks hiljem lihtsam see väljavahetada. Kuna samal mootoril kasutatakse teinekord nii kiiremaid kui aeglasemaid küünlaid, siis on oluline, et uus küünal oleks "samasugune" - Eestisse toodud autod pärinevad erinevatest riikidest ning eelmised omanikud on võibolla vahetanud välja juba terve komplekti, nii et kataloogist vaadates ei pruugi alati õige küünal sattuda


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
D240
huviline



Registreerunud 14.02.05
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.05 22:45 Tsiteeri


Selge eks homme kontrollin, loodan ,et see pole 6 pütti küünal siis n2en suht palju jama selle vahetamisega :P


140.0 Nm (103 lbft) (14.3 kgm)
@2800 rpm
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 22.03.05 09:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: D240
Selge eks homme kontrollin, loodan ,et see pole 6 pütti küünal siis n2en suht palju jama selle vahetamisega :P

2.4 ridamootoriga Audil saab ta halvemal juhul olla ainult 5.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 22.03.05 09:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: D240
Selge eks homme kontrollin, loodan ,et see pole 6 pütti küünal siis n2en suht palju jama selle vahetamisega :P

2.4 ridamootoriga Audil saab ta halvemal juhul olla ainult 5.

A kust sa Audi välja loed? Arvan, et tegu võib olla BMW-ga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 22.03.05 10:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
A kust sa Audi välja loed? Arvan, et tegu võib olla BMW-ga.

Kuskilt lehe ülemisest osast, kuhu miskipärast on kirjutatud audiclub.ee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 22.03.05 10:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
A kust sa Audi välja loed? Arvan, et tegu võib olla BMW-ga.

Kuskilt lehe ülemisest osast, kuhu miskipärast on kirjutatud audiclub.ee.

VW-del ja Volvodel kasutatakse Audi/VW 2.4 R6 diiselmootorit, ning vähemalt Tartus oli u aasta eest müügis üks Audi 100, millel oli aiste vahel just nimelt see R6 (mitte R5) 2.4 diiselmootor. Ei teagi, kas originaal või isearetatud, sest erinevate riikide turgudele on tehtud päris erinevaid versioone autodest. Ma kah tegelikult eeldasin, et Audifoorumis esitatakse küsimus Audidel kasutatava mootori kohta ,ükskõik siis mis auto peal


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 22.03.05 11:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
A kust sa Audi välja loed? Arvan, et tegu võib olla BMW-ga.

Kuskilt lehe ülemisest osast, kuhu miskipärast on kirjutatud audiclub.ee.

VW-del ja Volvodel kasutatakse Audi/VW 2.4 R6 diiselmootorit, ning vähemalt Tartus oli u aasta eest müügis üks Audi 100, millel oli aiste vahel just nimelt see R6 (mitte R5) 2.4 diiselmootor. Ei teagi, kas originaal või isearetatud, sest erinevate riikide turgudele on tehtud päris erinevaid versioone autodest. Ma kah tegelikult eeldasin, et Audifoorumis esitatakse küsimus Audidel kasutatava mootori kohta ,ükskõik siis mis auto peal

No siis küll jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
D240
huviline



Registreerunud 14.02.05
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.05 10:06 Tsiteeri


No asi sai korda, algul tuli kohe v2lja 2 uudist 1 hea ja teine halb, algame heast ,et viga polnd vigases pihustis ja halb uudis oli ,et p6lend küünal oli 6. silndiris ja nägin pärist pikka vaeva selle vahetamisega. Küünla ostsin Febi-Bilsteini oma 110kt-tk vaatab, kui kaua vastupeab.
Volvodele 700 ja 900 seeria omadele pandi vahele audi 2,4D r6 vahele kas tavalised v6i TD või TDI.


140.0 Nm (103 lbft) (14.3 kgm)
@2800 rpm
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.0% - SQL: 50.0%]