Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 90 Quattro 1990 pidurid (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3089)
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 24.11.14 16:36 Tsiteeri
Audi 90 Quattro 1990 pidurid



Mure siis selles, et Audi 90 Quattrol on pidurid kehvad, st vajutades on vaja jõudu rakendada, et auto seisma jääks. Vaakum on korras, torud uued, peasilinder vahetatud. Jõudu rakendades pidurdab auto ühtlaselt, kuid seisma saada on suhteliselt keeruline ning see häirib.
Ajaloost nii palju, et autol pole kunagi olnud häid pidureid ning jõudu vaja rakendada on alati olnud. Pidurite mure ei lahendanud ka aastaid 4 tagasi vahetatud kõik kettad ja klotsid.

Küsimus: Millise tootja kettaid/klotse kasutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 25.11.14 13:28 Tsiteeri


Kas selline vidin nagu piduripomm ehk rõhuaku on vahetatud? Mitu korda saab pedaali mittetöötava mootoriga vajutada enne kui pedaal jala all ülesse jääb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.11.14 13:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Kas selline vidin nagu piduripomm ehk rõhuaku on vahetatud? Mitu korda saab pedaali mittetöötava mootoriga vajutada enne kui pedaal jala all ülesse jääb?

Kuna ta mainis vaakumit, siis pommi pole. Aga kui jõudu pead rakendama, siis vaheta pidurivõim ära- mulle tundub et see üldse ei võimenda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 25.11.14 13:52 Tsiteeri


Peal on kolmas pidurivõimendi juba. Kõik nad tulnud Audi 90 pealt. Ma ise alguses kahtlustasin samuti võimendit, kuid vajutada saab oma viis korda, enne kui raskeks jääb üldse. Mootorit käivitades, imetakse pedaali samuti allapoole, kui jalga peal hoida.

Ise kahtlustan ikka kettaid ja klotse, tookord, kui vahetatud sai, siis said külge suhteliselt odavad jupid ( raha ei olnud piisavalt ).
Millise firma kettad võtta? Bocsh, ABE, TRW? Klotsid ka ICER, TRW, ABE?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.11.14 14:26 Tsiteeri


Mul olid all (b3q) uued ABE kettad ja TRW klotsid. Pealt kahesaja pidurdades polnud mingit probleemi, linnavahel ka mitte- käis 205 rehvidega ilusasti plokki. Ma ikka kahtlustaks su auto vaakumivõimekust, või äärmise juhul ABSi probleemi, mitte klotse-kettaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 25.11.14 14:30 Tsiteeri


ABS elimineeritud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 25.11.14 17:56 Tsiteeri


Supportite kolvid liiguvad kenasti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 25.11.14 18:39 Tsiteeri


Supportid üle käidud, uued mansetid sees. Puhtaks tehtud ja liiguvad kenasti. Support ise samuti ja klotsid ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 25.11.14 19:09 Tsiteeri


Ma soovitaks korra tagumised piduritorud lahti ühendada ja peasilindrile pime(dad) ette panna. Kui ainult esirattad pidurdavad paugust plokki, siis oled veal juba lähemal. Olen kohanud, kus kogu asja tuumaks oli tagumine regulaator, mis peale kere küljest eemaldamist, läbi puhastamist ja vasaraga läbi kolkimist hakkas jälle kenasti toimetama. Teine variant on see jumpstükk vahelt üldse eemaldada - räägitakse küll igasugu hirmujutte, et tagarattad hakkavad siis "üle pidurdama", ehk effektiivsemalt kui esimesed ja selle tõttu ka juhitavus libedal teel pidavat ehk muutuma ohtlikumaks. No kurat ma neid peksnud ikka omajagu masinatelt üldse minema kui "profülaktika" ei aidanud ja ei tajunud mina küll mingeid muresid isegi totaalse kiilakaga, et "käsipiduri" effekt oleks tekkinud pidurdades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 25.11.14 19:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Ma soovitaks korra tagumised piduritorud lahti ühendada ja peasilindrile pime(dad) ette panna. Kui ainult esirattad pidurdavad paugust plokki, siis oled veal juba lähemal. Olen kohanud, kus kogu asja tuumaks oli tagumine regulaator, mis peale kere küljest eemaldamist, läbi puhastamist ja vasaraga läbi kolkimist hakkas jälle kenasti toimetama. Teine variant on see jumpstükk vahelt üldse eemaldada - räägitakse küll igasugu hirmujutte, et tagarattad hakkavad siis "üle pidurdama", ehk effektiivsemalt kui esimesed ja selle tõttu ka juhitavus libedal teel pidavat ehk muutuma ohtlikumaks. No kurat ma neid peksnud ikka omajagu masinatelt üldse minema kui "profülaktika" ei aidanud ja ei tajunud mina küll mingeid muresid isegi totaalse kiilakaga, et "käsipiduri" effekt oleks tekkinud pidurdades.


Ülevaatusel nõutakse regulaatorit, kui se eemaldatud siis kisub jamaks ametlikult läbimisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 25.11.14 20:38 Tsiteeri


Kus too regulaator asub ja milline see üldse b3/b4 quattro puhul on? Esiveolisel oli suur eraldi jurakas tagasilla küljes, aga quattrol? Küsin seetõttu, kuna enda masinat quattroks tehes doonori küljes sellist eraldi juppi polnud ning sügisel kruusal pidurdades oli seda kässari effekti väga hästi tunda. Samuti annab praegu jäisel teel pidurdades endast märku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
commodore
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp

postitati 25.11.14 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Kus too regulaator asub ja milline see üldse b3/b4 quattro puhul on? Esiveolisel oli suur eraldi jurakas tagasilla küljes, aga quattrol? Küsin seetõttu, kuna enda masinat quattroks tehes doonori küljes sellist eraldi juppi polnud ning sügisel kruusal pidurdades oli seda kässari effekti väga hästi tunda. Samuti annab praegu jäisel teel pidurdaded endast märku.

Ma eeldan, et see on pisike kolmik mis enne tagasilda on. Homme võin sellest pilti ka teha. Enda coupel asendati see tavalise kolmikuga ja pidurid läksid tänu sellele konkreetselt pekki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 25.11.14 20:42 Tsiteeri


Weiks, nendel peaks see siiski olema pommi küljes, mitte kusagil eraldi.

Pidurdusjöu regulaator.
http://www.auditeile-wolf.de/Bilderindex/Shop/Bremsanlagen/Sonstiges/Regler-7.jpg

Commodore, ilmselt räägid lihtsalt jagajast, ehk ongi lihtsalt kolmik (distributor for brakeline).


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
moora772
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 25.11.14 20:55 Tsiteeri


Sellel isendil on ees kapoti all see regulaator, tagasilla küljes ei asetse miskit. Taha läheb tehasest üks toru, mis kolmikuga laiali jagatakse.
Üks imelik nähtus on see, kui üks kümme korda järjes pidurdada järsult, siis mõne hetke nagu oleks paremad ja tundlikumad pidurid, kuid siis vajub samasse seisu. Võibolla pseudo, võibolla mitte.
Pidurivedelik on samuti puhas sees. Õhutatud kahekesi ära ja paremaks ei saanud. Kui õhk oli sees, siis pedaal vajus kergelt alla, kuid pidurdama pidi ikka jõuga.
ABS elimineeritud seetõttu, et hakkas tööle ka kuival asfaldil pidurdades ja välja sai ta siis lülitatud, umbes 5 - 6 aastat tagasi tõmbasin kaitsme ja relee välja. Hiljuti oli auto juhtmestikus ka põleng, mis hävitas enamuse ABSi juhtmestikust, seetõttu viskasin kõik vahelt välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
commodore
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp

postitati 25.11.14 21:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Weiks, nendel peaks see siiski olema pommi küljes, mitte kusagil eraldi.

Pidurdusjöu regulaator.
http://www.auditeile-wolf.de/Bilderindex/Shop/Bremsanlagen/Sonstiges/Regler-7.jpg

Commodore, ilmselt räägid lihtsalt jagajast, ehk ongi lihtsalt kolmik (distributor for brakeline).


Hmm, täitsa võimalik. Endal tekkisid probleemid kui see asendati suvalise kolmikuga. Homme piilun ka seda regulaatorit


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 28.11.14 18:06 Tsiteeri


Kas ABS-ga autodel üldse on seda tagasilla kohal olevat rõhuregulaatorit? Enda 90-l pole igatahes näinud ning teistel sellistel samuti ei meenu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 28.11.14 18:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madjs
Ülevaatusel nõutakse regulaatorit, kui se eemaldatud siis kisub jamaks ametlikult läbimisel.

Jah, seda juttu olen kah kuulnud. Masinad läbisid ilma igasuguse võimlemiseta piduri efektiivsuse testi ja ei mingeid "kännu taga kinni" kui vajutad teemat. PS! ABSiga isenditel kasutatakse sama regulaatorit ka quattro puhul. Iseasi, mis keredele ja mis komplektsuses neid sel ajal masinatele peale üldse topiti (mingi kallis lisa oli ilmselt omal ajal :D). Esiveduseid küll ja veel näinud, millel ei suutnud mitte üheski augus seda originaaliga leida, kuigi nagu oleks võinud ju olla.
Üks point asja juurde veel, tegemist pole 5 aastat vana vaid ~25 aastat vana masinaga ja ülevaatusel on 10x tähtsamaid sõlmi, mida ülevaatusel palju kriitilisemalt vaadatakse ;). Mis pidurite kasutuskõlbmatuks muutumisse puutub, siis see sõltub ilmselt juba konkreetsest isendist :( - oli ilmselt õnne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]