Lehekülgi: 1 2 |
viljandihull
huviline
Registreerunud 26.08.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6 2009, C7 2014
|
postitati 22.11.14 01:24
|
|
|
Flameko autohooldus
Tervist,
Ei tahtnud küll kedagi maha tegema hakata, aga kuna minu auto on korduvalt hoolduses käinud, ning viga pole parandatud, siis tekkis ka ängistus.
Nimelt, kolin esisillas. Käisin Flamekos. Esmane diagnoos, sillapuksid ning õõtsad vajavad vahetust. Kuna hinnapakkumine oli ligi 500€, jäi see
tegemata, kuna teised asjatundjad arvasid, et auto on korras. Käisin uuesti Flamekos, seekord öeldi, et sillapuksid korralikud, stabika U-rauad
vajavad vahetamist (mehaanik ise ütles, et sillatala puksid ja õõtsad heas korras). Said need vahetatud, ikka kolin sees. Seejärel tehti keskmiste
stabikapukside vahetus. AGA IKKA KOLISEB
MISKI!!!! Müsteerium. Raha makstud, auto pole korras. Kurb.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.14 05:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: viljandihull
Tervist,
Ei tahtnud küll kedagi maha tegema hakata, aga kuna minu auto on korduvalt hoolduses käinud, ning viga pole parandatud, siis tekkis ka ängistus.
Nimelt, kolin esisillas. Käisin Flamekos. Esmane diagnoos, sillapuksid ning õõtsad vajavad vahetust. Kuna hinnapakkumine oli ligi 500€, jäi see
tegematta, kuna teised asjatundjad arvasid, et auto on korras. Käisin uuesti Flamekos, seekord öeldi, et sillapuksid korralikud, stabika U-rauad
vajavad vahetamist (mehaanik ise ütles, et sillatala puksid ja õõtsad heas korras). Said need vahetatud, ikka kolin sees. Seejärel tehti keskmiste
stabikapukside vahetus. AGA IKKA KOLISEB
MISKI!!!! Müsteerium. Raha makstud, auto pole korras. Kurb. |
Vb amordid, endal oli suht sarnane story ühe teise audiga, sai samuti vahetatud kõikvõimalike asju veermikul. Loks oli nö amordi ülesliikumisel
lõpus-loksuta mõlemat võimalikult "vaikses kohas", vaata kas tekib selline "summutatud loks".
|
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 22.11.14 06:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: viljandihull
Tervist,
Ei tahtnud küll kedagi maha tegema hakata, aga kuna minu auto on korduvalt hoolduses käinud, ning viga pole parandatud, siis tekkis ka ängistus.
Nimelt, kolin esisillas. Käisin Flamekos. Esmane diagnoos, sillapuksid ning õõtsad vajavad vahetust. Kuna hinnapakkumine oli ligi 500€, jäi see
tegematta, kuna teised asjatundjad arvasid, et auto on korras. Käisin uuesti Flamekos, seekord öeldi, et sillapuksid korralikud, stabika U-rauad
vajavad vahetamist (mehaanik ise ütles, et sillatala puksid ja õõtsad heas korras). Said need vahetatud, ikka kolin sees. Seejärel tehti keskmiste
stabikapukside vahetus. AGA IKKA KOLISEB
MISKI!!!! Müsteerium. Raha makstud, auto pole korras. Kurb. |
Kui sa pole rahul nendega ja soovid raha tagasi saada siis pöördu Tarbijakaitseamet'i poole.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 22.11.14 06:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ramm
Kui sa pole rahul nendega ja soovid raha tagasi saada siis pöördu Tarbijakaitseamet'i poole. |
Alustuseks võib ka nendega ühendust võtta. Mina sain ilusti omanikuga kokkuleppele. Tarbijakaitse vast ikka pikaajalisem teeema, et kas üldse nii mõtekas kohe on sinna minna.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
ziimukaz
huviline
Registreerunud 07.10.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0 Q
|
postitati 22.11.14 06:44
|
|
|
Minu autol vahetati eelmise omaniku käes pea terve esisild välja enne kui saadi aru, et kolinat tekitavad tavavedrustuse pikkusega amordid, mis keegi
oli oma targa ajuga s-line vedrustusega autole pannud.
Eelnev jutt pole Flameko töökoja kohta ning on kirjutatud probleemi lahendusele kaasa aitamise eesmärgil.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 22.11.14 06:49
|
|
|
Käisin ise nende juures salongiradika vahetusel ja peale seda kliima enam ei töödanud. Esimese hooga olin arvamusel, et ju jäeti täitmata, aga kõik
mäletasid seda täitmist hästi.
Miks täideti, kui süsteem lekkis? Ei jätnu jonni, kuna enne töötas korralikult. Siis pika jutu peale täideti uuesti ja öeldi, et süsteem lekib ikka
hirmsat moodi. Peale pikka kemplemist ei jõudnu enam nendega vaielda ja kuna liiga palavad ilmad olid juba, siis kookisin ise torud lahti ja ohh imet:
segased olid tihendid valesti pannud ja need olid täitsa deformeerunud ning jõuga kinni keeratud, mis peale ka see leke sees oli. Selle peale nad ise
ei tulnudki, vaid ikka see vastus, et masinal ajaga torude leke.
Ostsin uued tihendid, keerasin kinni ja täitmine ning kõik korras. Ei kipu peale selliseid situatsioone ja suhtumist sinna tagasi minema. Peale seda
probleemi olen käinud mujal ettevõtetes.
Kuigi eelmised tegemised kõik hästi läinud, aga viimase suhtumine muutis kogu arvamust
|
|
|
SilverL
huviline
Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI
|
postitati 22.11.14 10:48
|
|
|
.
|
|
|
SiimHH
huviline
Registreerunud 25.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.14 11:49
|
|
|
Kolina koha pealt, sai A4 B7-l kolinat taga aetud, eelmine omanik oli sama teinud, kõik õõtsad, kõik puksid, kõik poldid olid uued. Sai käidud igal
pool kontrollides, öeldi, et kõik korras. Lõpuks võtsin välimise rooliotsa lahti ning edasi-tagasi tõmmates oli viga käes. Sisemised rooliotsad
kulunud, lõtk sees. Ratas all oli, siis ei tuvastatud lõtku. Ei olnud ka roolis loksu sees, kuid kolin oli suur, eriti väiksemate aukude puhul.
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 22.11.14 12:49
|
|
|
Mul on oma mõlema masinaga positiivsed kogemused siiani olnud. Aga see vend kes sildasid kontrollib muretseb vist üle... mul ühel masinal esisillas
kõik puksid läbi ja taga ka. 2006 Ls. 15000tkm. ja 2009 fl-l ülemised õõtsapuksid 180000km.....no ma ei tea kas see ikka on nii. Kumbagil masinal ei
kolise kuskil midagi ja just ülevaatusel läbisid ka 5+. Tehnik ARK-s loksutas ja kangutas auto all ja ütles 5+. Ei teagi keda uskuda enam.
No offence, aga seekord oli nii.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 22.11.14 18:53
|
|
|
8 õõtshoovaga esisild on hea teenimisvõimalus remondimeestele. Mehaanik, kes teostab hooldust, veermikukontrolli vms tegevust sillas, paneb alati
kirja, kui on näiteks ülemistel õõtsapuksidel kerged murdejooned sees - kaitseb ennast st mehaanik. Kui ta seda kirja ei pane ja mujal tuvastatakse,
on kisa kui palju, kliente on erinevaid, kes kuidas reageerib ja vahetab enda masinal juppe.
Iseenesest väiksed murdejooned ei tee midagi, selge on see, et neist saavad ühel hetkel praod ja ongi südamikud pukside seest lahti, kuidas kellelgi
valulävi on, mõni vahetab kohe, mõni sõidab veel mitu aastat
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 22.11.14 21:01
|
|
|
Mingite sarnaste eksimuste absoluutne vältimine vigade diagnoosimisel on praktiliselt väga väikese tõenäosusega, ükskõik millises remondikohas. Hoopis
teine asi on see, kuidas teeninduskoht eksimuse korral käitub. Kui vahetati ära detail, mille vahetamine tegelikult tulemust ei andnud (viga ei olnud
selles), siis põhimõtteliselt võiks ju ka nõuda eelneva olukorra taastamist- viga ei olnud selles, seega pange vana töökorras detail uuesti tagasi ja
raha nagu ei ole ka millegi eest põhjust maksta.
Samamoodi võiks küsida, kui õige on küsida raha mingi vea otsimise eest, juhul kui seda viga ei leita, isegi kui selle peale võibolla kulus 2
töötundi? Ei peaks küsima midagi, see on juba remondikoha poolt võetav risk, kas leiab vea üles või ei leia. Olen ka käinud sillakontrollis, kus
täpset viga ega vahetamist vajavat detaili teada ei saanudki (ei ole siiani saanud, 3 kohas kontrollitud ), aga sillakontrolli eest ühes kohas veidike raha ikka oli vaja maksta.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.14 05:13
|
|
|
"Hoopis teine asi on see, kuidas teeninduskoht eksimuse korral käitub. Kui vahetati ära detail, mille vahetamine tegelikult tulemust ei andnud (viga
ei olnud selles), siis põhimõtteliselt võiks ju ka nõuda eelneva olukorra taastamist- viga ei olnud selles, seega pange vana töökorras detail uuesti
tagasi ja raha nagu ei ole ka millegi eest põhjust maksta.
Samamoodi võiks küsida, kui õige on küsida raha mingi vea otsimise eest, juhul kui seda viga ei leita, isegi kui selle peale võibolla kulus 2
töötundi? Ei peaks küsima midagi, see on juba remondikoha poolt "
Täiesti nõus aga kahjuks nii ideaalseks meie maailm ei muutu. Ma olen isegi nõus maksma nö tööraha aga uut detaili, mida tegelikult vaja polnud küll
ei sooviks kinni taguda. Eks see esisild pole naljaasi, kõik võimalikke vidinaid piisavalt ja ega mehaanikutel ka kerge pole viga leida- aga vb on aeg
mõelda siiski millegi muutmisele, hetkel on kõik nö kliendi õlul mugavalt - kindlasti on ka kohti, kus naljalt vahetama ei hakata, kui kindlad ei olda
või kui pole enne kliendiga konsulteeritud.
Ise käin tihti lennujaama tiremanis,kodu lähedal ja igati rahul antud kohaga, alati helistatakse ja küsitakse üle, kas selle vahetame ja vb aitab see
või too jne...ei mingit omaloomingut, mis pärast igasuguste vabandustega õigustatakse.
Vahetasid esiratta laagrid - mõne aja pärast tekkis rattale loks sisse, läksin tagasi, võeti kohe vahele, support oli lahti loksunud, vabandati,
keerati uuesti üle - nüüd pikemat aega vaikus, öeldi, et kui jälle, siis panevad keermeliimiga. Ei mingit õigustamist, raha küsimust või kliendi
süüdistamist(valed juhtimisvõtted jne.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 23.11.14 07:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
8 õõtshoovaga esisild on hea teenimisvõimalus remondimeestele. Mehaanik, kes teostab hooldust, veermikukontrolli vms tegevust sillas, paneb alati
kirja, kui on näiteks ülemistel õõtsapuksidel kerged murdejooned sees - kaitseb ennast st mehaanik. Kui ta seda kirja ei pane ja mujal tuvastatakse,
on kisa kui palju, kliente on erinevaid, kes kuidas reageerib ja vahetab enda masinal juppe.
Iseenesest väiksed murdejooned ei tee midagi, selge on see, et neist saavad ühel hetkel praod ja ongi südamikud pukside seest lahti, kuidas kellelgi
valulävi on, mõni vahetab kohe, mõni sõidab veel mitu aastat
|
Täiesti nõus, iga väikese voldikese pärast pole mõtet kohe paanitseda ja sillajuppe vahetama hakata, eriti veel mingi saasta vastu. Samas vända
otsaratas on sellises seisus, et lendab kohe otsast minema, kuid näha pole ju, ei kolise ka, seega pole probleemi
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
actike
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.14 20:49
|
|
|
Sain isegi negatiivse kogemuse flamenkos. Sealne suhtimine lihtsalt ajab närvi nii keema kuidas nad ei tunnista oma viga ja ainult ôigustavad lisaks
panevad sulle veel sônu suhu mida sa öelnud pole. Omal oli kiirendamisel vibratsioon. Siis saigi lihtsalt helistatud flamenko autoteenindusse ja jutt
âra räägitud. Sai siis küsitud millest tuleks alustada? Öeldi diagnostikast. Sai siis tehtud käigukasti diagnostika, kus selgus kôik korras olevat.
Sealt liiguti siis mootoripatjadeni. Helistati, et viga kâes. Kuna autodest vâga palju ei jaga ja nad nii kindlalt vältisid, et mootoripadjad on
kohutavas olukorras. Et see seda tekitab. Tegin siis hinnapakkumise 350 eurot oli kuskil padjad ja töö. Mootoripadjad oli vaja tellida. Tellimiseks
kulus neil 4 nädalat ja môni päev otsa. Lôpuks helistasin igapâev kus on mootoripadjad ja järsku nad siis tekkisidki. Viisin auto kohe platsi vahetati
padjad ning helistati, et teie auto on korras ning vôite järgi tulla. Jôudsin tööle tagasi ning ei saanud veel testida ôieti. Kui tööpäev läbi sain
mööda järvevana teed vibreerida. Seee oli kohutav tunne, et sulle antakse auto kätte ja viga ikka alles ning arve tasutud. Helistasin neile, et pole
korras auto ju. Ootasid autot siis järgmise pâeva hommikul taaskord. Lâksimw mehaanikuga proovisôidule ja ûtles, et vibra ikka sees jah. Tôstan üles
ja vaatan silla üle. Sest neil on tüüpviga sisemistespooltelje otstes. Tôstis ja saigi viga kinnitust. Meistrid ütlesid, et tee aga uus hinnapakkumine
kodukal. Ütlesin, et teete siis soodsamalt mul selle töö, et esimene diagnoos mööda láks. Lubasid siis teha. Uus arve ligi 500 eurot. 10% soodustust.
Helistasin ja tegid lisasoodukat tööarvelt 25%. Vôtsin siis ennast kokku ja uurisin lammarist. Sain jupid ja viisin auto kohale. Ennem kui vôtmed
vastu vôeti òeldi, et kirjuta vabandus kiri audi foorumi, et neid poriga pritsisin. Kirjutasin ennem poolteljevahetust sellel teema siia foorumi üles.
Ûtlesin, et kirjutan jah kui teete auto korda. Sai auto 9 hommikul nende kätte antud ja ise tööle mindud. Helistati siis kolmest, et teie toodud
varuosad ei sobi. Auto on üleval lahti vôetud ning ma tahan vastust mis me teeme kas vahetame pooled vôi paneme uued. Kuna uued olid ikkagi vôrdlemisi
kallid siis ûtlesin neile, et kui te juba lahti vôtsite siis vahetage pooled. Kas ei saaanud siiis kuidagi ennem varuosi kontrollida?!?! Amatöörid
seal koos ausalt. Kuna neil oli kiiresti vastust vaja siis lasin pooled esialgu vahetada. Aga 5 minutiga siiski môtlesin, et ajan selle raha kokku.
Helistasin tagasi ûtlesin kui lahti vôetud siis pange uued. Vastuseks tuli uued tuleb tellida . Lihtsalt koomiline koht. Miks sa pakud mulle lahendust mida sa ei saa mulle nagunii pakkuda. Vahetati pooled ja
toimis. Ajutine lahendus arve 160 eurot. Ma isegi ei saa aru kuidas neil oli julgust oma töö eest veel raha küsida. Vestlus làks ikka vâga teravaks
seal. Kaotasin hääle üle kontrolli lausa. Lihtsalt kuidas inimene ainult ajab kôik kliendi kaela, et mina nôutsin käigukasti diagnostikat. Ma olen
vôhik auto alal. Ma ei nôuaks ise mitte midagi, mida ma ei tunne. Sinna asutusse oma jalga mina ei tôsta enam. Loodan, et on ka teisi inimesi, kes
vôtavad ôppust. Igatáhes ennem arve maksmist tuleb auto pôhjalikult ûlekontrollida. Liialt usaldasin seda flamenko autoteenindust. Igatàhes siin on
Teie vabandus Flamenko autohooldus.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.14 20:58
|
|
|
Oma A6-ga sai ka seal hoolduses käidud. Lisaks õlile ja filtritele vahetati pidurikettad, klotsid, puhastati EGR ja lisati esimestele logaritele
tüüblid. Enne müüki lasin veel tuulekeerise klapid ka vahetada seal.
Kõik asjad tehti korralikult ära ja mingit isetegevust küll ei toimunud, kui leiti midagi, mis polnud kokku lepitud, siis helistati ja selgitati
olukorda ja küsiti, kas teeme ära.
Pärast pidurite vahetust maadlesin ühe häälega, mida käisin seal tuvastamas 2-3 korda, kuid nagu Murphy seadus ei ilmunud see hääl siis proovisõidul
välja. Auto müüsin selle veaga maha, foorumis olid mõned veel sama mure ees ja selgus, et supordid pidid seda häält tegema. Flameko esindaja, aga oli
nõus igakord proovisõidule tulema ja mure ära kuulama ehk mulle jäi mulje, et nad vastutavad oma tehtud töö eest.
Ühesõnaga minu poolt kiitus neile.
|
|
|
|
viljandihull
huviline
Registreerunud 26.08.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6 2009, C7 2014
|
postitati 23.11.14 21:21
|
|
|
Tänan kasutajaid, kes andsid nõu, nüüd tean, millele võiks lasta tähelepanu pöörata järgmisel töökojal, kuhu plaan minna on.
Flameko kaitseks võiks öelda, et varem on nad teinud oma tööd eeskujulikult. Sellest hoolimata ei tähenda see seda, et peaksin raha nö tühja maksma.
Kahjuks ei suuda ma tõestada, kas vahetatud jupid vajasid vahetamist või mitte, seega ma siin seda asja suuremaks puhuma ei hakka. Aga igaljuhul algne
probleem ju säilis
Kui ma teaksin, mis autol viga ja oskasin selle vea ise kõrvaldada, siis ma ka teeksin seda. Kuna aga ei oska ega tea, siis pöördungi inimeste poole,
kes oskavad.
Ehk saab peagi asja korda, vaikses autos ju parem sõita
|
|
|
RJanno
huviline
Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2013
|
postitati 24.11.14 11:06
|
|
|
Ise pettusin selles kohas kui see veel audihoolduse nime all end esitles. Ehk mingi 4-5 aastat tagasi sai c6 kerel audi a6 sinna viidud kuna pidurid
klotsid vilisevad. Peale vaatamata soovitati uued klotsid+kettad üle lasta treida. Nii sai ka tehtud ja auto kätte saades tegid pidurid isegi hullemat
vilinat. Ise olin loll olnud ,et originaal klotse ei pannud, mitte ,et sellest oleks juttu olnudki. Sai autoga otse revalisse sõidetud kus vahetati
esimesed kettad ja klotsid, probleem lahenes.
Rohkem kokkupuuteid pole olnud ega tule ka.
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 24.11.14 11:39
|
|
|
Eks see ongi teema, kellel kui suur valulävi on.
Minu hinnangul teeb mehhaanik õigesti, kui paneb kirja kõik võimalikud silladetailide väsimused. Teada tuntud on ka mõne Audi generatsiooni sillad,
mis kolisesid juba siis, kui "mikropraod" sees olid.
Seni, kuni lammarist pärit detailidega "autot elus" püütakse hoida- ei ole see teema nii must ja valge ühti.
Kui auto on sõna otseses mõttes väsinud, siis võibki olla juba mitu viga. Kui esisilla puksid on mõrasid täis ja näiteks piduriklotsid+supportid
viimasel piiril, siis ole ise see hiromant, kes ütleb milline detail konkreetselt kõige rohkem koliseb.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 24.11.14 16:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JanariA4
Kui auto on sõna otseses mõttes väsinud, siis võibki olla juba mitu viga. Kui esisilla puksid on mõrasid täis ja näiteks piduriklotsid+supportid
viimasel piiril, siis ole ise see hiromant, kes ütleb milline detail konkreetselt kõige rohkem koliseb. |
Inimesed, kes ise autosid ei remondi, sellest kahjuks aru ei saa. Eriti lahedad on sellised kliendid, kellel auto teeb väidetavalt kord nädalas mingi
naksu kuskil ja siis mehaanik on saamatu kui seda põhjust üles ei leia. Et siis tuleks iga hetk pooleks minev jupp tagasi panna ja raha tahaks ka
tagasi, sest kolin ei kadunud ära?
Mõned inimesed käivad oma 1000EUR autodega remondis ja maksavad arveid, mis on pool auto hinnast, aga mingit halamist pole. Ja C6 omanikud jonnivad
mingi 300EUR pärast?
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 24.11.14 16:37
|
|
|
Mitte ei jonnita 300 euri pärast, aga ei taheta aru saada, et autol on rohkem vigu.
Sellest, et Eestlane üldjuhul üle oma võimete harrastab elada on juba hoopis teine teema..
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 24.11.14 16:41
|
|
|
Õigus on mõlemal osapoolel. Ei ole meister hiromant ja ei soovi ka klient katse-eksitusmeetodil juppe vahetada oma kulul. Eks võtab meistergi
kogemustele ja teadmistele põhinedes aluseks põhilised ja tüüpilised vead mingi kolina põhjustamise juures, aga alati võib olla see miskine X faktor.
Jama on siis, kui ühes pädevas kohas tehakse list vahetamist vajavatest detailidest, aga teises kohas kergitatakse selle peale kulmu ja tunnistatakse
need asjad korrasolevateks. Või hakatakse lihtsalt tuimalt otsast juppe vahetama, et lõpuks peab ju viga välja tulema.
|
|
|
Mass12
huviline
Registreerunud 30.09.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.14 17:43
|
|
|
Antud asutusse sai aastaid 3 tagasi viidud üks õnnetu jõnksutav multitronic kastiga audi, paari päeva pärast saime auto tagasi, nagu uus, kõik toimis
ideaalselt. Esialgselt hoiatati, et ca 1100 euri võib minna, arve oli minu mäletamist mööda alla 800 euro, väga meeldiv oli. Selle jämeda käest seal
punkris sai veel küsitud, et kas need kastid ongi nii õnnetud ja peaks vaatama mõne auto teistsuguse käigukastiga, vastas, et peale remonti nad jälle
kestavad... ja kestiski, pool aastat, siis hakkas jälle sama jama. Sai võetud ühendust ja küsitud garantii kohta, öeldi, et garantiid ei ole ja tegime
teile niigi odavalt, et mida me siin üldse nõuame. Ei olnud isegi juttu, et teha esialgne diagnostika ja enda tehtud töö üle vaadata, vana oli kohe
kaitsval positsioonil. Rohkem enam nendega ühendust ei võtnud. See kas maksta esialgse kalkulatsiooni kahselt 300 eurot vähem ja saada sellist
"alet" iga poole aasta tagant jäägu igaühe enda otsustada, kas on soodne või mitte, minu arust igatahes mitte.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.11.14 17:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mass12
Antud asutusse sai aastaid 3 tagasi viidud üks õnnetu jõnksutav multitronic kastiga audi, paari päeva pärast saime auto tagasi, nagu uus, kõik toimis
ideaalselt. Esialgselt hoiatati, et ca 1100 euri võib minna, arve oli minu mäletamist mööda alla 800 euro, väga meeldiv oli. Selle jämeda käest seal
punkris sai veel küsitud, et kas need kastid ongi nii õnnetud ja peaks vaatama mõne auto teistsuguse käigukastiga, vastas, et peale remonti nad jälle
kestavad... ja kestiski, pool aastat, siis hakkas jälle sama jama. Sai võetud ühendust ja küsitud garantii kohta, öeldi, et garantiid ei ole ja tegime
teile niigi odavalt, et mida me siin üldse nõuame. Ei olnud isegi juttu, et teha esialgne diagnostika ja enda tehtud töö üle vaadata, vana oli kohe
kaitsval positsioonil. Rohkem enam nendega ühendust ei võtnud. See kas maksta esialgse kalkulatsiooni kahselt 300 eurot vähem ja saada sellist
"alet" iga poole aasta tagant jäägu igaühe enda otsustada, kas on soodne või mitte, minu arust igatahes mitte. |
Kodutöö tuleb enne ära teha, kui mingi mopeedi kastiga pill õuele tuuakse ja pärast remondimehe käest tõde teada saadakse. Inimesi on ka erinevaid, ei
tea mida omavad, kuidas on õige kasutus jne. Andke mulle hommikul üks korras multitronic ja veame kihla, et saan sellel enne õhtut hinge välja.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Mass12
huviline
Registreerunud 30.09.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.14 17:59
|
|
|
Tsitaat: |
Kodutöö tuleb enne ära teha, kui mingi mopeedi kastiga pill õuele tuuakse ja pärast remondimehe käest tõde teada saadakse. Inimesi on ka erinevaid, ei
tea mida omavad, kuidas on õige kasutus jne. Andke mulle hommikul üks korras multitronic ja veame kihla, et saan sellel enne õhtut hinge välja.
|
Ei saanud ju tõde teada, öeldi, et peale remonti kestab, tõsi oleks pidanud küsima, kas õhtuni või järgmise aastani...
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|