weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 17.09.14 13:17
|
|
|
Käivitades tõmbab mootori kinni - 1.8T AEB
Mure siis selline, et algusest saati on mootor suht kehvasti käima läinud. Kuna viga polnud akus ning masin oli madalamatel pööretel ka uimane
otsustasin esiosa lahti võtta ja rihma märke kontrollida, kuna mootor pärines avariilise auto pealt. Olid need siis natuke mööda, aga panin märkide
järgi ilusti paika ja nüüd ei toimi enam mitte midagi. Algul hakkas erksa häälega käima minema ja siis jäi laksust kinni. Mootor jääb alati ühe ja
sama koha peal kinni. Võtsin rihma uuesti maha ja proovisin eraldi nukkvõlli ratast keerutada ning see käib ringi. Samas väntvõlli ratas liigub ainult
veerand tiiru ulatuses ja ongi kõik. Seega kas on võimalik, et alumine osa on küpse ehk on saale ära tõmmanud või midagi muud, mis takistab väntvõllil
ringi käia?
Korra olen kogenud taolist probleemi ABT mootoriga, mis samuti ei läinud käima ning hammasrihma eemaldamise järel oli võimalik nuka ratast keerata,
kuid alumist osa üldsegi mitte. Tol korral oligi kaks saalet alt ära tõmmanud. Praegusel juhul vähemasti väntvõll veerand tiiru jagu siiski liigub.
Kas tõesti on sama stsenaarium kordunud? Kui nii, siis kas sel juhul oleks odavam parandada või alumine ots ümber vahetada?
|
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 17.09.14 14:45
|
|
|
Kui nukk on paigal ja vänta keerata, siis ei saagi vänta keerata rohkem kui veerand pööret, sest kui nukk onpaigal, on ka klapid mingis silindris
avatud ning kolb ei saa ülemisse surnud seisu minna. Kui rihm märkide järgi peal oli, kas siis sai mootorit ringi ajada?
|
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
postitati 17.09.14 15:56
|
|
|
Kui tahad veenduda kinnitõmbamises võta küünlad maha ja proovi siis ringi ajada, vaata mis teeb. Miskipärast ma ai taha eriti uskuda et saaled kutud.
Surveastmed ära mõõtma, kütterõhk ära kontrollida (kui originaal pump peal siis selle surve polnud minul enama nii suur Lihtsam kaabel külge panna
korraks ja vaadata mis aju näitab.
Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 17.09.14 15:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tune_make
Kui tahad veenduda kinnitõmbamises võta küünlad maha ja proovi siis ringi ajada, vaata mis teeb. Miskipärast ma ai taha eriti uskuda et saaled kutud.
Surveastmed ära mõõtma, kütterõhk ära kontrollida (kui originaal pump peal siis selle surve polnud minul enama nii suur Lihtsam kaabel külge panna
korraks ja vaadata mis aju näitab. |
Kas madala kütusesurve ja/või madala surveastme tõttu tõmbab mootori käivitades kinni?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
tune_make
huviline
Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw
|
postitati 17.09.14 16:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kas madala kütusesurve ja/või madala surveastme tõttu tõmbab mootori käivitades kinni? |
Lähtusin sellest, et masin on uimane ja mul andis bensu pump otsad siis suutis see eelieeli 2,5 bar pikapeale üles ajada, ning tekis anomaalia, et ei
tahtnud käima minna ja turtsus ja minekut polnud, muidugi kinni ta ei poonud. Panin originaal 1.8t pumba peale nüüd suudab 6 bar ülesse ajada (
Mootoril vaakumiga 3,5bar ja ilma 4 kui ma ei eksi ) Ja masin oli ergas
ja käima läks ka ilusti.
Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 17.09.14 17:07
|
|
|
Kui algul rihma märkide järgi paika sättisin, siis sai küll mootorit ringi ajada.
Proovisin ka veel nii, et kõik neli küünalt maas kuid ei jõudnud ka siis. Eks teine päev uurin edasi ja üritan infot leida, mida vaadata.
|
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 18.09.14 17:15
|
|
|
Minul enda kogemus präeguse mootoriga oli selline, et ei jõudnud üldse ringi vedada. Alguses jõudis ja järjest hullemaks läks, vahetasin akusi ja aku
juhtmeid jne. kuni lõpuks võtsin geneka rihma maha ja ja polnud mingit takistust enam. Selgus, et geneka otsa rullilt oli keegi seibi ära võtnud ja
lahtiselt selle rulli tagasi pannud. Iga korraga keeras see rull ennast kõvemini vastu genekat kuni lihtsalt ei jõudnud enam ringi ajada. Äkki on sul
ka mõni rull/rihmaratas kõver vms?
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 18.09.14 17:27
|
|
|
Kas mingit häält ei ole enne kui kinni tõmbab? Kliimata või kliimaga variant?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 18.09.14 17:44
|
|
|
Kliimaga masin on. Imelike kõrvalhelisi pole. Ma proovin teine päev nii, et võtan geneka ja kliima rihmad maha.
|
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.09.14 17:59
|
|
|
Puhasta kõik aku juhtmed ära.
Aku ja kere vahel, kere ja mootori vahel, aku ja starteri vahel, ning vigane tõmberelee võib ka sellist asja põhjustada.
Või starteri harjad.
Need siis põhjused miks käivitus võib kehva olla.
Miks arvad et akus viga ei ole.
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.09.14 18:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Mure siis selline, et algusest saati on mootor suht kehvasti käima läinud. Kuna viga polnud akus ning masin oli madalamatel pööretel ka uimane
otsustasin esiosa lahti võtta ja rihma märke kontrollida, kuna mootor pärines avariilise auto pealt. Olid need siis natuke mööda, aga panin märkide
järgi ilusti paika ja nüüd ei toimi enam mitte midagi. Algul hakkas erksa häälega käima minema ja siis jäi laksust kinni. Mootor jääb alati ühe ja
sama koha peal kinni. Võtsin rihma uuesti maha ja proovisin eraldi nukkvõlli ratast keerutada ning see käib ringi. Samas väntvõlli ratas liigub ainult
veerand tiiru ulatuses ja ongi kõik. Seega kas on võimalik, et alumine osa on küpse ehk on saale ära tõmmanud või midagi muud, mis takistab väntvõllil
ringi käia?
Korra olen kogenud taolist probleemi ABT mootoriga, mis samuti ei läinud käima ning hammasrihma eemaldamise järel oli võimalik nuka ratast keerata,
kuid alumist osa üldsegi mitte. Tol korral oligi kaks saalet alt ära tõmmanud. Praegusel juhul vähemasti väntvõll veerand tiiru jagu siiski liigub.
Kas tõesti on sama stsenaarium kordunud? Kui nii, siis kas sel juhul oleks odavam parandada või alumine ots ümber vahetada? |
Kas peale seda kui esimest korda ise märke muutsid, ajasid starteriga mootorit ringi enne kui kinni jäi.
Mõtlen siis seda lauset et "algul hakkas erksa häälega käima minema ja siis jäi laksust kinni".
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 18.09.14 18:43
|
|
|
Proovisin algul käsitsi ka, et vaadata kas märgid jäävad klappima ja peale seda andsin starterit ja siis hakkas nagu minema, kuid siis tõmbas kinni ja
oligi kõik. Isegi kui oleks hetkel halb ühendus või midagi muud, siis peaksin küünlad maas siiski suutma mootorit käsitsi ringi ajada.
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 20.09.14 16:06
|
|
|
Pilt räägib enda eest ehk sellega on see lugu läbi:
|
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 20.09.14 18:54
|
|
|
Tagajärg on kurb, kuid mis selle põhjustas?
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 20.09.14 19:01
|
|
|
Uus kaan peale ja kogu lugu kui muidugi kolvid pole kahjustatud!
Ilmselt on see siis valesti paigaldatud hammasrihma süül või to avarii tagajärg, millest rihm paigast.?
Huvitav on muidugi ka see, kuidas 3 silindri klapid veel terveks on jäänud.
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.14 19:56
|
|
|
Arvatavasti läks rihm valesti peale ja lõi klapid puruks.
Kui varem sõitis aga oli uimane siis pidid klapid ikkagi terved olema.
|
|
|