Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Käivitades tõmbab mootori kinni - 1.8T AEB (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2356)
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 17.09.14 13:17 Tsiteeri
Käivitades tõmbab mootori kinni - 1.8T AEB



Mure siis selline, et algusest saati on mootor suht kehvasti käima läinud. Kuna viga polnud akus ning masin oli madalamatel pööretel ka uimane otsustasin esiosa lahti võtta ja rihma märke kontrollida, kuna mootor pärines avariilise auto pealt. Olid need siis natuke mööda, aga panin märkide järgi ilusti paika ja nüüd ei toimi enam mitte midagi. Algul hakkas erksa häälega käima minema ja siis jäi laksust kinni. Mootor jääb alati ühe ja sama koha peal kinni. Võtsin rihma uuesti maha ja proovisin eraldi nukkvõlli ratast keerutada ning see käib ringi. Samas väntvõlli ratas liigub ainult veerand tiiru ulatuses ja ongi kõik. Seega kas on võimalik, et alumine osa on küpse ehk on saale ära tõmmanud või midagi muud, mis takistab väntvõllil ringi käia?
Korra olen kogenud taolist probleemi ABT mootoriga, mis samuti ei läinud käima ning hammasrihma eemaldamise järel oli võimalik nuka ratast keerata, kuid alumist osa üldsegi mitte. Tol korral oligi kaks saalet alt ära tõmmanud. Praegusel juhul vähemasti väntvõll veerand tiiru jagu siiski liigub. Kas tõesti on sama stsenaarium kordunud? Kui nii, siis kas sel juhul oleks odavam parandada või alumine ots ümber vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 17.09.14 14:45 Tsiteeri


Kui nukk on paigal ja vänta keerata, siis ei saagi vänta keerata rohkem kui veerand pööret, sest kui nukk onpaigal, on ka klapid mingis silindris avatud ning kolb ei saa ülemisse surnud seisu minna. Kui rihm märkide järgi peal oli, kas siis sai mootorit ringi ajada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tune_make
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw

postitati 17.09.14 15:56 Tsiteeri


Kui tahad veenduda kinnitõmbamises võta küünlad maha ja proovi siis ringi ajada, vaata mis teeb. Miskipärast ma ai taha eriti uskuda et saaled kutud. Surveastmed ära mõõtma, kütterõhk ära kontrollida (kui originaal pump peal siis selle surve polnud minul enama nii suur Lihtsam kaabel külge panna korraks ja vaadata mis aju näitab.


Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 17.09.14 15:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tune_make
Kui tahad veenduda kinnitõmbamises võta küünlad maha ja proovi siis ringi ajada, vaata mis teeb. Miskipärast ma ai taha eriti uskuda et saaled kutud. Surveastmed ära mõõtma, kütterõhk ära kontrollida (kui originaal pump peal siis selle surve polnud minul enama nii suur Lihtsam kaabel külge panna korraks ja vaadata mis aju näitab.

Kas madala kütusesurve ja/või madala surveastme tõttu tõmbab mootori käivitades kinni?


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tune_make
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw

postitati 17.09.14 16:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6

Kas madala kütusesurve ja/või madala surveastme tõttu tõmbab mootori käivitades kinni?


Lähtusin sellest, et masin on uimane ja mul andis bensu pump otsad siis suutis see eelieeli 2,5 bar pikapeale üles ajada, ning tekis anomaalia, et ei tahtnud käima minna ja turtsus ja minekut polnud, muidugi kinni ta ei poonud. Panin originaal 1.8t pumba peale nüüd suudab 6 bar ülesse ajada ( Mootoril vaakumiga 3,5bar ja ilma 4 kui ma ei eksi ) :D Ja masin oli ergas ja käima läks ka ilusti.


Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 17.09.14 17:07 Tsiteeri


Kui algul rihma märkide järgi paika sättisin, siis sai küll mootorit ringi ajada.

Proovisin ka veel nii, et kõik neli küünalt maas kuid ei jõudnud ka siis. Eks teine päev uurin edasi ja üritan infot leida, mida vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KristjanE
huviline

Avatar


Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3Q

postitati 18.09.14 17:15 Tsiteeri


Minul enda kogemus präeguse mootoriga oli selline, et ei jõudnud üldse ringi vedada. Alguses jõudis ja järjest hullemaks läks, vahetasin akusi ja aku juhtmeid jne. kuni lõpuks võtsin geneka rihma maha ja ja polnud mingit takistust enam. Selgus, et geneka otsa rullilt oli keegi seibi ära võtnud ja lahtiselt selle rulli tagasi pannud. Iga korraga keeras see rull ennast kõvemini vastu genekat kuni lihtsalt ei jõudnud enam ringi ajada. Äkki on sul ka mõni rull/rihmaratas kõver vms?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 18.09.14 17:27 Tsiteeri


Kas mingit häält ei ole enne kui kinni tõmbab? Kliimata või kliimaga variant?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 18.09.14 17:44 Tsiteeri


Kliimaga masin on. Imelike kõrvalhelisi pole. Ma proovin teine päev nii, et võtan geneka ja kliima rihmad maha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.14 17:59 Tsiteeri


Puhasta kõik aku juhtmed ära.
Aku ja kere vahel, kere ja mootori vahel, aku ja starteri vahel, ning vigane tõmberelee võib ka sellist asja põhjustada.
Või starteri harjad.
Need siis põhjused miks käivitus võib kehva olla.
Miks arvad et akus viga ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.14 18:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Mure siis selline, et algusest saati on mootor suht kehvasti käima läinud. Kuna viga polnud akus ning masin oli madalamatel pööretel ka uimane otsustasin esiosa lahti võtta ja rihma märke kontrollida, kuna mootor pärines avariilise auto pealt. Olid need siis natuke mööda, aga panin märkide järgi ilusti paika ja nüüd ei toimi enam mitte midagi. Algul hakkas erksa häälega käima minema ja siis jäi laksust kinni. Mootor jääb alati ühe ja sama koha peal kinni. Võtsin rihma uuesti maha ja proovisin eraldi nukkvõlli ratast keerutada ning see käib ringi. Samas väntvõlli ratas liigub ainult veerand tiiru ulatuses ja ongi kõik. Seega kas on võimalik, et alumine osa on küpse ehk on saale ära tõmmanud või midagi muud, mis takistab väntvõllil ringi käia?
Korra olen kogenud taolist probleemi ABT mootoriga, mis samuti ei läinud käima ning hammasrihma eemaldamise järel oli võimalik nuka ratast keerata, kuid alumist osa üldsegi mitte. Tol korral oligi kaks saalet alt ära tõmmanud. Praegusel juhul vähemasti väntvõll veerand tiiru jagu siiski liigub. Kas tõesti on sama stsenaarium kordunud? Kui nii, siis kas sel juhul oleks odavam parandada või alumine ots ümber vahetada?

Kas peale seda kui esimest korda ise märke muutsid, ajasid starteriga mootorit ringi enne kui kinni jäi.
Mõtlen siis seda lauset et "algul hakkas erksa häälega käima minema ja siis jäi laksust kinni".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 18.09.14 18:43 Tsiteeri


Proovisin algul käsitsi ka, et vaadata kas märgid jäävad klappima ja peale seda andsin starterit ja siis hakkas nagu minema, kuid siis tõmbas kinni ja oligi kõik. Isegi kui oleks hetkel halb ühendus või midagi muud, siis peaksin küünlad maas siiski suutma mootorit käsitsi ringi ajada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 20.09.14 16:06 Tsiteeri


Pilt räägib enda eest ehk sellega on see lugu läbi:
http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/Kaan_18t_zps46f7523e.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 20.09.14 18:54 Tsiteeri


Tagajärg on kurb, kuid mis selle põhjustas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 20.09.14 19:01 Tsiteeri


Uus kaan peale ja kogu lugu kui muidugi kolvid pole kahjustatud!
Ilmselt on see siis valesti paigaldatud hammasrihma süül või to avarii tagajärg, millest rihm paigast.?
Huvitav on muidugi ka see, kuidas 3 silindri klapid veel terveks on jäänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.14 19:56 Tsiteeri


Arvatavasti läks rihm valesti peale ja lõi klapid puruks.
Kui varem sõitis aga oli uimane siis pidid klapid ikkagi terved olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.5% - SQL: 68.5%]