kristo90
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Haabersti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.o TFSI s-tronic
|
postitati 03.03.05 16:54
|
|
|
hallandur
hallandur või midagi sarnast, igatahes diagnostikas öeldi, et see läbi.
mind nüüd huvitaks, mis ja kus see asub !
hind olevat 800
|
|
|
Speiss
huviline
Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Ford
|
postitati 03.03.05 17:03
|
|
|
halli andur asub jagaja sees
ligipääs sõltub ilmselt mootorist, minul tuli jagaja maha võtta (1 polt + pärast reguleerimine tagasi) ja jaga enda võll tuli välja võtta (torniga
ristitift välja taguda) ja oligi halli andur sealsamas 2 kruviga
Selline siis nägi välja minu oma, see pistikuosa on jagaja allosas küljelt väljas. Asendusosa oli välimuselt mõnevõrra erinev (rõngana ümber jagaja
võlli). Ehk on abiks sullegi õige jupi leidmisel

|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.05 19:02
|
|
|
Või siis selline:

Selline on siis hallandur AAH mootoril (2,8 128kw)
|
|
|
|
kristo90
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Haabersti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.o TFSI s-tronic
|
postitati 19.03.05 18:32
|
|
|
halli andurit vahetades ei märkinud oma lolli peaga õiget "asendit", nüüd ei oska rootorit ja liblikat õigesse asendisse panna.
Help !
|
|
|
kristo90
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Haabersti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.o TFSI s-tronic
|
postitati 19.03.05 20:46
|
|
|
täpsustaks siis:
kas jagajat kokkupannes peavad rootori "labidad" anduri vahel olema või rootori "tühimikud"(hammaste vahel tühjad lõigud).
Ja kas rootoril endal on ka mingi kindel asend.
|
|
|
Speiss
huviline
Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Ford
|
postitati 19.03.05 22:28
|
|
|
kuna pole jällegi täpsemalt mootoritüüpi mainitud, siis pakun huupi oma kogemuse põhjal.
jagajal on 2 võimalikku asendit, kuidas teda on võimalik peale panna (hammasratas ja võlli otsas olev lõhe).
Ajad hammasrihma märgid enamvähem kohakuti (näiteks jupihaaval süütega). Nüüd peap rootori ots olema kohakuti jagajast väljuva nr1 juhtmega. Juhtmete
numeratsiooni leiad netist või võin ka sulle öelda, kui jätad oma mootori info.
Muu ei olegi eriti oluline. Nüüd peab hakkama mootor juba käima või lubama käimaminekut ja on aeg asuda juba täpsema timmimise kallale. Strotoskoobiga
oleks õigeim aga võid ka kõrva järgi, kui tead kuidas olla ei tohi ja saad näidud ja bensiinikulu normi.
|
|
|
kristo90
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Haabersti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.o TFSI s-tronic
|
postitati 20.03.05 09:12
|
|
|
mootor 2,o R5
|
|
|
kristo90
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Haabersti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.o TFSI s-tronic
|
postitati 20.03.05 12:09
|
|
|
nüüd on küll ainukeseks lahenduseks jagaja kokku panemise "plaan" 
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 20.03.05 14:06
|
|
|
Seda lõhedega kaussi ei ole võimalik valesti tagasi panna ju.
Vähemalt need autod millel ma siiani olen seda andurit vahetanud,nendel on see lugeja läinud ainult ühes asendis külge tagasi,reeglina veel
stoperdatud ümmarguse tihvtiga.Tihvt siis rohkem nigu kiilu eest.
|
|
|
|
Speiss
huviline
Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Ford
|
postitati 20.03.05 17:07
|
|
|
a90 2.0R5 süütejärjekorrad on kõigil mootorikoodidel sama.
NM,PS,HP,JS,SK 1-2-4-5-3
lugema hakkad siis kõige esiotsapoolsemast ja jagaja peal liigud edasi päripäeva
märgid kohakuti
rootor peale, suund ja asend polegi otseselt oluline, peaasi ,et sees istub korralikult
jagaja kaas peale nii, et rootor jääks suvalise küünlajuhtme peale osutama
sellele pistikule 1. juhe peale
edasi skeemi järgi ülejäänud juhtmed peale
auto käima ja süüde paika
the end
rohkem täpsemat infot küll ei oska anda
|
|
|
kristo90
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Haabersti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.o TFSI s-tronic
|
postitati 20.03.05 18:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Seda lõhedega kaussi ei ole võimalik valesti tagasi panna ju.
Vähemalt need autod millel ma siiani olen seda andurit vahetanud,nendel on see lugeja läinud ainult ühes asendis külge tagasi,reeglina veel
stoperdatud ümmarguse tihvtiga.Tihvt siis rohkem nigu kiilu eest. |
neid rootoreid on kahte tüüpi: ühed on tõesti tihvtiga aga minul see variant millel seda pole ja nüüd on võimalus see rootor sinna peale ükskõik mis
asendis peale visata. Kokku saaks ta igal juhul !
|
|
|