spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.14 21:12
|
|
|
AEL külma mootori anomaalia
Mure järgmine - külma mootoriga järsemal kiirendusel viskab kusagil 3000 pöörde juures tagant raju musta pilve välja ja jõud kaob, mootor sureb välja.
Siis läheb 20-30 sekundi käiamise peale tööle, alguses töötaks nagu nelja pütiga. Hoides veidi pöördeid töö ühtlustub ja sõit võib jätkuda.
Paar korda ka nii juhtunud, et ei sure välja ja jääb peale kiirendust lonkama koha peal. Üritan muidugi vältida neid "külmalt kiirendusi". Sooja
mootoriga seda ei esine, kuid siiski on tunda et 3000 juures muutub asi väga jõuetuks. See probleem saab ilmselt rõhukella näol selgitust.
Olen autol suhteliselt värske omanik ja tean, et peaks olema "jyrisoo" poolt chipitud. Kaabliga nägin, et viies pihusti oli teistest erinev. Nüüd
oleks vaja otsad kokku panna, kas pihusti võib külmalt näiteks "kinni jääda" nagu uputaks üle või midagi?
Veakoode pole.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 06.05.14 03:43
|
|
|
Sa pole oma murega üksi sest mingi aeg oli kasutaja jrgen99 sama murega. Võid ju temakäest uurida kas ta on veale jälile jõudnud.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 06.05.14 04:44
|
|
|
Kui vähegi võimalust, siis enne kõige muu välja vahetama asumist soovitaks esiteks kõik temperatuuriandurid masinal üle kontrollida ja peale seda
originaalsisuga aju proovides. Kindlasti leiab sellele isendile mõne näppimata asja. Üks asi, mis mind tegelikult hetkel vaevama jäi - kui külm on
külm mootor, millega juba talda annad? Mingi andurite ja aju vale segu tõttu uhatakse lihtsalt kütust liiga palju külma silindrisse ja ei imesta, et
see ei plahvata enam. Veakoodidest võite selle vea puhul ainult unistada sellise masina puhul .
|
|
|
drifter
huviline
Registreerunud 27.11.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.05.14 14:33
|
|
|
Endalgi oli sama mure autoga. Viga oli see, et külmana tõmbas tõukurid õli täis vms ja klapid jäid lahti. Natuke ootad, vajuvad kinni ja läheb jälle
käima. Klapid lahti käiates keib jube kergelt mootor ringi ja sihuke tunne nagu rihm oleks puru. Sul tõenäoliselt jääb siis 1 klapp lahti kui
puterdades töötab. Aitas tõukurite ja õli vahetus.
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 07.05.14 05:19
|
|
|
Omal ajal tegi mul 2,5 tdi AEL täpipealt sama asja, et lihtsalt kiirenduse pealt suri puterdades välja ja pärast käiates käis ringi nagu rihm oleks
pooleks. Umbes minut ootamist ja uuesti käivitades käivitub koheselt. Ilmselt jah tõukurid täis ja klapid lahti. Pärast käima minnes lahmas tagant
ikka väga suure pilve musta/halli segu värgendust välja. Müüsin omal ajal auto maha ja sõidab siiani, ei usu, et keegi tõukureid vahetanud. Autod on
vanad ja mootoritel tuleks ennem lasta soojaks minna kui lapatsit andma hakata. Siis ei ole sellist probleemi, et klapid lahti, sest õli on vedel ja
voolab õigesti !
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.05.14 06:31
|
|
|
Päris huvitav, polegi kuulnud sellist asja varem. Kusjuures sümptomid on tõesti täpselt sellised nagu siin kirjeldatud, et mootor käib ikka väga
kergelt ringi. Seega tundub, et probleemile lahendus leitud.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 07.05.14 07:20
|
|
|
Süvene veel - selliseid teemasid on masendav lugeda.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 07.05.14 11:18
|
|
|
Enda AEL-il sama mure olnud. Talvel külmaga minna andes suri peale kiirendust välja ja käivitades käib mootor ringi nagu mingit kompressiooni poleks.
Jooksin kohe kapotialla vaatama, et kas rihm pooleks. Mõne minuti pärast proovides käis jälle kenasti ja kompressioon olemas. Peale õlivahetust seda
enam ei märganud.
|
|
|
|
PEETRIPOEG
huviline
Registreerunud 20.02.12
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C4 2.2T, Q7 2011 176kW
|
postitati 07.05.14 11:38
|
|
|
Endal ka sama asi ühe korra olnud talvel, aga peale tõukurite ja õlivahetuse pole seda viga enam täheldanud.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 07.05.14 13:24
|
|
|
Isegi minu kokkulaotud ael mootoril on sarnased anomaaljad algul olnud ?
kuid viga polnud õlis vaid mittetäiuslikus õhulugejas ?
Küsiks kõikidelt kel kompression nagu kadus? kas kellegil on õlisurve kell peal ja mis survet näitab survekell ???
Küsiks mis õli mootoris kas päris sünt või mineraalpaasi vale sünt???
AAN õlisurve junn ploki kõrval töötab minu 20 klapi mustal S -l kuni 8 barri ja hüdrotõukureid liiga pikaks ei suru ka talvel käivitades ja kohe pähe
tallates.
|
|
|
minjaz
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 c5 2.5tdi quattro
|
postitati 16.05.14 19:53
|
|
|
tere huvilistele minu audil sama viga . Aga mootori omanik juba ammu oli siis minu volvo v70 peal ja töötas laitmatult ,sai siis pärast seda toodud
kena audi a6 quattro 2,5 tdi pooleks vändaga ning otsus vastu võetud ja
volvo lammutamisele ja mootor audile , enne seda viga ei olnud . Sümptomid samad nagu teie kirjeldate . Endine õli oli mobil 3000 täis sünt ja
hengsti filter , aga nüüd on mingi xxx õli ja hengsti filter ^ajutiselt^ ja anomaalja küljes kohe mootoril
Järeldus et 99 prossu et võib õli viga olla!!!!!!!!
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 10.06.14 17:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: minjaz
Volvo v70 pealt ja töötav mootor audile , enne seda viga ei olnud . Sümptomid samad nagu teie kirjeldate . Endine õli oli mobil 3000 täis sünt, aga
nüüd mingi xxx õli ... et võib õli viga olla!!!!!!!! | copi mujalt->
toast
09.06.2014 16:04
Kange mees! UAZ-i kohta ütlen järgmist: kui mu isa veel sellega ringi vuras, oli temal üks mootor alati remondis ja teine sõitis ühe aasta, siis oli
läbi. Sidurikettad vahetati üle kahe aasta. Põhjus võis olla ka väga viletsas Vene mootoriõlis. Mäletan, kui ise 09-ga sõitsin ja iga õlivahetus pidi
klapiajami "münte" vahetama, et kulumist reguleerida, kui Soomest toodud Castrol Moly õlilisandi sisse panin, ei kulunud klapivõlli "mündid" ka 20
000 km peale üldse!
|
|
|
minjaz
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 c5 2.5tdi quattro
|
postitati 28.11.15 08:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: minjaz
tere huvilistele minu audil sama viga . Aga mootori omanik juba ammu oli siis minu volvo v70 peal ja töötas laitmatult ,sai siis pärast seda toodud
kena audi a6 quattro 2,5 tdi pooleks vändaga ning otsus vastu võetud ja
volvo lammutamisele ja mootor audile , enne seda viga ei olnud . Sümptomid samad nagu teie kirjeldate . Endine õli oli mobil 3000 täis sünt ja
hengsti filter , aga nüüd on mingi xxx õli ja hengsti filter ^ajutiselt^ ja anomaalja küljes kohe mootoril
Järeldus et 99 prossu et võib õli viga olla!!!!!!!! |
Kurja ei ole õli viga
|
|
|