Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: AEL külma mootori anomaalia (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2089)
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 05.05.14 21:12 Tsiteeri
AEL külma mootori anomaalia



Mure järgmine - külma mootoriga järsemal kiirendusel viskab kusagil 3000 pöörde juures tagant raju musta pilve välja ja jõud kaob, mootor sureb välja. Siis läheb 20-30 sekundi käiamise peale tööle, alguses töötaks nagu nelja pütiga. Hoides veidi pöördeid töö ühtlustub ja sõit võib jätkuda.

Paar korda ka nii juhtunud, et ei sure välja ja jääb peale kiirendust lonkama koha peal. Üritan muidugi vältida neid "külmalt kiirendusi". Sooja mootoriga seda ei esine, kuid siiski on tunda et 3000 juures muutub asi väga jõuetuks. See probleem saab ilmselt rõhukella näol selgitust.

Olen autol suhteliselt värske omanik ja tean, et peaks olema "jyrisoo" poolt chipitud. Kaabliga nägin, et viies pihusti oli teistest erinev. Nüüd oleks vaja otsad kokku panna, kas pihusti võib külmalt näiteks "kinni jääda" nagu uputaks üle või midagi?

Veakoode pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 06.05.14 03:43 Tsiteeri


Sa pole oma murega üksi sest mingi aeg oli kasutaja jrgen99 sama murega. Võid ju temakäest uurida kas ta on veale jälile jõudnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 06.05.14 04:44 Tsiteeri


Kui vähegi võimalust, siis enne kõige muu välja vahetama asumist soovitaks esiteks kõik temperatuuriandurid masinal üle kontrollida ja peale seda originaalsisuga aju proovides. Kindlasti leiab sellele isendile mõne näppimata asja. Üks asi, mis mind tegelikult hetkel vaevama jäi - kui külm on külm mootor, millega juba talda annad? Mingi andurite ja aju vale segu tõttu uhatakse lihtsalt kütust liiga palju külma silindrisse ja ei imesta, et see ei plahvata enam. Veakoodidest võite selle vea puhul ainult unistada sellise masina puhul :D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
drifter
huviline



Registreerunud 27.11.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 06.05.14 14:33 Tsiteeri


Endalgi oli sama mure autoga. Viga oli see, et külmana tõmbas tõukurid õli täis vms ja klapid jäid lahti. Natuke ootad, vajuvad kinni ja läheb jälle käima. Klapid lahti käiates keib jube kergelt mootor ringi ja sihuke tunne nagu rihm oleks puru. Sul tõenäoliselt jääb siis 1 klapp lahti kui puterdades töötab. Aitas tõukurite ja õli vahetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 07.05.14 05:19 Tsiteeri


Omal ajal tegi mul 2,5 tdi AEL täpipealt sama asja, et lihtsalt kiirenduse pealt suri puterdades välja ja pärast käiates käis ringi nagu rihm oleks pooleks. Umbes minut ootamist ja uuesti käivitades käivitub koheselt. Ilmselt jah tõukurid täis ja klapid lahti. Pärast käima minnes lahmas tagant ikka väga suure pilve musta/halli segu värgendust välja. Müüsin omal ajal auto maha ja sõidab siiani, ei usu, et keegi tõukureid vahetanud. Autod on vanad ja mootoritel tuleks ennem lasta soojaks minna kui lapatsit andma hakata. Siis ei ole sellist probleemi, et klapid lahti, sest õli on vedel ja voolab õigesti ! :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.14 06:31 Tsiteeri


Päris huvitav, polegi kuulnud sellist asja varem. Kusjuures sümptomid on tõesti täpselt sellised nagu siin kirjeldatud, et mootor käib ikka väga kergelt ringi. Seega tundub, et probleemile lahendus leitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 07.05.14 07:20 Tsiteeri


Süvene veel - selliseid teemasid on masendav lugeda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 07.05.14 11:18 Tsiteeri


Enda AEL-il sama mure olnud. Talvel külmaga minna andes suri peale kiirendust välja ja käivitades käib mootor ringi nagu mingit kompressiooni poleks. Jooksin kohe kapotialla vaatama, et kas rihm pooleks. Mõne minuti pärast proovides käis jälle kenasti ja kompressioon olemas. Peale õlivahetust seda enam ei märganud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
PEETRIPOEG
huviline



Registreerunud 20.02.12
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C4 2.2T, Q7 2011 176kW

postitati 07.05.14 11:38 Tsiteeri


Endal ka sama asi ühe korra olnud talvel, aga peale tõukurite ja õlivahetuse pole seda viga enam täheldanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 07.05.14 13:24 Tsiteeri


Isegi minu kokkulaotud ael mootoril on sarnased anomaaljad algul olnud ?
kuid viga polnud õlis vaid mittetäiuslikus õhulugejas ?

Küsiks kõikidelt kel kompression nagu kadus? kas kellegil on õlisurve kell peal ja mis survet näitab survekell ???
Küsiks mis õli mootoris kas päris sünt või mineraalpaasi vale sünt???

AAN õlisurve junn ploki kõrval töötab minu 20 klapi mustal S -l kuni 8 barri ja hüdrotõukureid liiga pikaks ei suru ka talvel käivitades ja kohe pähe tallates.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
minjaz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 c5 2.5tdi quattro

postitati 16.05.14 19:53 Tsiteeri


tere huvilistele minu audil sama viga . Aga mootori omanik juba ammu oli siis minu volvo v70 peal ja töötas laitmatult ,sai siis pärast seda toodud kena audi a6 quattro 2,5 tdi pooleks vändaga :D ning otsus vastu võetud ja volvo lammutamisele ja mootor audile , enne seda viga ei olnud . Sümptomid samad nagu teie kirjeldate . Endine õli oli mobil 3000 täis sünt ja hengsti filter , aga nüüd on mingi xxx õli ja hengsti filter ^ajutiselt^ ja anomaalja küljes kohe mootoril
Järeldus et 99 prossu et võib õli viga olla!!!!!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 10.06.14 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: minjaz
Volvo v70 pealt ja töötav mootor audile , enne seda viga ei olnud . Sümptomid samad nagu teie kirjeldate . Endine õli oli mobil 3000 täis sünt, aga nüüd mingi xxx õli ... et võib õli viga olla!!!!!!!!
copi mujalt->
toast
09.06.2014 16:04
Kange mees! UAZ-i kohta ütlen järgmist: kui mu isa veel sellega ringi vuras, oli temal üks mootor alati remondis ja teine sõitis ühe aasta, siis oli läbi. Sidurikettad vahetati üle kahe aasta. Põhjus võis olla ka väga viletsas Vene mootoriõlis. Mäletan, kui ise 09-ga sõitsin ja iga õlivahetus pidi klapiajami "münte" vahetama, et kulumist reguleerida, kui Soomest toodud Castrol Moly õlilisandi sisse panin, ei kulunud klapivõlli "mündid" ka 20 000 km peale üldse!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
minjaz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 c5 2.5tdi quattro

postitati 28.11.15 08:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: minjaz
tere huvilistele minu audil sama viga . Aga mootori omanik juba ammu oli siis minu volvo v70 peal ja töötas laitmatult ,sai siis pärast seda toodud kena audi a6 quattro 2,5 tdi pooleks vändaga :D ning otsus vastu võetud ja volvo lammutamisele ja mootor audile , enne seda viga ei olnud . Sümptomid samad nagu teie kirjeldate . Endine õli oli mobil 3000 täis sünt ja hengsti filter , aga nüüd on mingi xxx õli ja hengsti filter ^ajutiselt^ ja anomaalja küljes kohe mootoril
Järeldus et 99 prossu et võib õli viga olla!!!!!!!!


Kurja ei ole õli viga :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.9% - SQL: 61.1%]