Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C6 automaatkasti mure + mootori kõrin (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 2957)
indrek845
huviline



Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal


postitati 06.04.14 11:19 Tsiteeri
C6 automaatkasti mure + mootori kõrin



Tere, tegu 7 mese nö. variaatorkastiga mis väga harva paigalt võttes justkui libiseb üle esimesel katsel, ning teise korraga nagu haakub ja läheb. Seda juhtub sagedamalt siis, kui on pikalt sõidetud (kuum õli nt.) või on ülesmäkke minek paigalt. Kunagi pole muret juba veereva autoga ega mingisugustki jõnksutamist käiguvahetusel. Kunagi vaadati ka arvutiga kasti aga vigu ei leitud, või äkki ei osatud leida. Lasin kunagi teha seda õlivahetust nagu vana välja ja uus õli sisse aga see viga ära ei kaotanud. Kas tasuks muretseda? Nüüd veel lisaks mootoriremont kus väidetakse, et kõik ketid pingutid jne vaja vahetada ehk täishooldus 1,7k € (kõrvalistuja mootori poolest kostub vahest nagu diislihäält mis kaob jällegi ära) Auto pole samas eriti koormustki saanud kuna ainult tühjalt sõidab ning pöörded ei ületa 1500ki sõites.Samas viimane kord kui 30 000km sõidan longlifega nagu targad soovitavad :) Aga eks see ei pruugi muidugi ka sellega seoses olla. Samas äkki uus õli sisse ning hääl kadunud :) On kellelgi äkki midagi sellist läbi elatud? Turuhind pole ka teab mis enam samas, et sinna mitu tuhat eurot sisse panna, mida kunagi tagasi niikuinii ei saa. Muidu tegu ülihea masinaga, ning 3a jooksul pole ühtegi muud probleemi masinal olnud.


Autoks a6 2006a 3,2 fsi 188kw LS. 230 000

indrek845@gmail.com


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.04.14 13:10 Tsiteeri


Tegelt pead valima kahe kehva variandi vahel. Kas korralik summa kiiremas korras autosse laduda või väga odavalt maha müüa. Lisaks on klapid rämedalt kivistunud tahma täis kindlasti. Kasti käitumine viitab samuti peatsele remondile.
"Ülihea" see kooslus kindlasti pole, seda näed kohe varsti rahakotti vaadates.
Ükskõik, mis variandi valisid.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S4BiT
huviline



Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: ‘07 BMW 335xi E91

postitati 06.04.14 14:43 Tsiteeri


Sellepärast tulebki nüüd suur summa välja käia, et 3a mitte midagi tehtud pole, see ei tähenda, et ei oleks vaja teha olnud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pd5wmd
huviline



Registreerunud 11.10.13
Kasutaja on eemal


postitati 06.04.14 14:43 Tsiteeri


3.a sõitsid ilma suuremate remontidega ,ega eluaeg ka autod vastu ei pea :P kõik mis kulub vajab ju remonti seega see reaalsuse koputus oleks võinud sul ka varem tulla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 06.04.14 15:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pd5wmd
3.a sõitsid ilma suuremate remontidega ,ega eluaeg ka autod vastu ei pea :P kõik mis kulub vajab ju remonti seega see reaalsuse koputus oleks võinud sul ka varem tulla.

Mehed, mehed, võtke nüüd hoogu maha, bensuka puhul võib see 230tuh ka tõsi olla ja siis on mootori ja kasti remonti täiesti normaalseks pidada ikka varavõitu, paraku selle kombinatsiooni puhul vist kipub see reaalsus olema, et sellise ls korral mõlemad remonti vajavad, normaalne see muidugi ühe auto puhul kaugeltki ei ole.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indrek845
huviline



Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal


postitati 06.04.14 16:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S4BiT
Sellepärast tulebki nüüd suur summa välja käia, et 3a mitte midagi tehtud pole, see ei tähenda, et ei oleks vaja teha olnud :)


No mis ma hakkan siis lambist töötavale mootorile kapitaalremonti tegema v? Saaks aru, et rihmaga mootor. Kui hakata näpuga järge ajama hoolduse kohta, siis usun, et iga kuu oleks miskit teha vaja, piibud, küünlad, filtrid ja kõik mis veel. Mul on 4,2 liitrine mootoriga auto veel (ketiga mootor) olen sõitnud 5a ja sõidab siiani probleemi vabalt, seega ei uskunud jah, et oleks vaja olnud kette ja pinguteid vahetada. Asi pole üldse raha numbris, sellest pole asja aga asi oleks selles, et ikka mida täpselt vaja oleks teha. Loomulikult remondi mees tahaks kõik ära vahetada, mis oleks talle kasulik, aga mina seda raha müües niikuinii tagasi ei saaks. Samas korda vaja niikuinii teha. Praegu ongi asi nii, et keegi ei taha viga otsida ning vahetada veaga asju, vaid umbes vahetame mootori ära, siis kindlam :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zander91
postitusõiguseta

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b7 3.0Q

postitati 06.04.14 16:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indrek845
Tere, tegu 7 mese nö. variaatorkastiga mis väga harva paigalt võttes justkui libiseb üle esimesel katsel, ning teise korraga nagu haakub ja läheb. Seda juhtub sagedamalt siis, kui on pikalt sõidetud (kuum õli nt.) või on ülesmäkke minek paigalt. Kunagi pole muret juba veereva autoga ega mingisugustki jõnksutamist käiguvahetusel. Kunagi vaadati ka arvutiga kasti aga vigu ei leitud, või äkki ei osatud leida. Lasin kunagi teha seda õlivahetust nagu vana välja ja uus õli sisse aga see viga ära ei kaotanud. Kas tasuks muretseda?


Õlivahetus tehti koos pesu ja uute filtri ja tihendiga ?Või oli poolik vahetus?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
indrek845
huviline



Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal


postitati 06.04.14 17:55 Tsiteeri


Arve oli ainult midagi üle 100 euri, seega ei saand see midagi põhjalikku olla, õli hind ja töö- muud seal küll kirjas polnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 06.04.14 18:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indrek845
Arve oli ainult midagi üle 100 euri, seega ei saand see midagi põhjalikku olla, õli hind ja töö- muud seal küll kirjas polnud.
See on isegi tavalise eest vähe:P


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zander91
postitusõiguseta

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b7 3.0Q

postitati 06.04.14 18:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indrek845
Arve oli ainult midagi üle 100 euri, seega ei saand see midagi põhjalikku olla, õli hind ja töö- muud seal küll kirjas polnud.

Ilmselgelt valati juurde ja kogulugu.Soovitan Hõbenool Oü-Kastimurega pöörduda. Hinnaks pakun 450,-(Dünaamiline õlivahetus) kuna tuttav käis C6 3.0 diisliga seal.Ja ise lähen ka nüüd17 dal sinna.Järjekorrad ca 2 nädalat http://www.hobenool.eu/teenused/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Summutaja
huviline



Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line

postitati 06.04.14 22:49 Tsiteeri


Kasti puhul soovitan kah hõbenoolt, endal samuti 3.0 ja sama kasti ja peale õli vahetust hakkas kast palju pehmemalt vahetama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 07.04.14 05:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Summutaja
Kasti puhul soovitan kah hõbenoolt, endal samuti 3.0 ja sama kasti ja peale õli vahetust hakkas kast palju pehmemalt vahetama.

Sul vist ei ole siiski variaator.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zander91
postitusõiguseta

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b7 3.0Q

postitati 07.04.14 10:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Summutaja
Kasti puhul soovitan kah hõbenoolt, endal samuti 3.0 ja sama kasti ja peale õli vahetust hakkas kast palju pehmemalt vahetama.


Quattrol Tiptronic
Esivedustel Multitronic
Nii olen mina asjast aru saand teema algatajal tudub olevat Fwd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
indrek845
huviline



Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.14 15:14 Tsiteeri


Mul jah esivedu, neliveo jätaks siiski maasturitele. Kui ikka põhjapeal kinni oled, siis vedagu üks kaks või kolm silda välja ikka ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 08.04.14 12:47 Tsiteeri


Targad mehed soovitavad ikka vältida longlife hooldusvälpa. Hooldus ikka aastas 1x või 15 000 tagant. Kasti õlivahetus iga 60 000 tagant. Kui seda siiani tehtud pole, siis kohe kiiresti alusta läbipesuga. Võimalik, et vaja ka vastavalt uue õli viskoosusele ka tarkvara kastil vahetada.

Mis puudutab ketiliini, siis arvestades puuduliku hooldust, oled niigi kaua "pääsenud". Üldiselt tekib ketiliini probleem 3,2-l ca 150 000 läbisõidul. Mõnel 20 000 varem, teisel jälle hiljem. Ja selle asjaga ära oota. Juba järgmise käivitusega võib mootor kokku joosta ja siis on remondisummad kordades suuremad. Antud situatsioonis poleks üldse vale auto isegi puksiiriga remonti viia. Ausalt, ilma naljata.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indrek845
huviline



Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.14 18:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa
Targad mehed soovitavad ikka vältida longlife hooldusvälpa. Hooldus ikka aastas 1x või 15 000 tagant. Kasti õlivahetus iga 60 000 tagant. Kui seda siiani tehtud pole, siis kohe kiiresti alusta läbipesuga. Võimalik, et vaja ka vastavalt uue õli viskoosusele ka tarkvara kastil vahetada.

Mis puudutab ketiliini, siis arvestades puuduliku hooldust, oled niigi kaua "pääsenud". Üldiselt tekib ketiliini probleem 3,2-l ca 150 000 läbisõidul. Mõnel 20 000 varem, teisel jälle hiljem. Ja selle asjaga ära oota. Juba järgmise käivitusega võib mootor kokku joosta ja siis on remondisummad kordades suuremad. Antud situatsioonis poleks üldse vale auto isegi puksiiriga remonti viia. Ausalt, ilma naljata.


Lähebki puksiiriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrek845
huviline



Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.14 18:14 Tsiteeri


Flameko on hea koht remondiks/ hoolduseks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 11.04.14 18:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indrek845
Flameko on hea koht remondiks/ hoolduseks?

Foorumis sellest eraldi teema ka olemas. Otsing abiks.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
indrek845
huviline



Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.14 21:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: indrek845
Flameko on hea koht remondiks/ hoolduseks?

Foorumis sellest eraldi teema ka olemas. Otsing abiks.


Lugesin ning tegin omad järeldused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Platea
huviline

Avatar


Registreerunud 16.06.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.0 100kw C6

postitati 12.04.14 05:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indrek845
Tere, tegu 7 mese nö. variaatorkastiga mis väga harva paigalt võttes justkui libiseb üle esimesel katsel, ning teise korraga nagu haakub ja läheb. Seda juhtub sagedamalt siis, kui on pikalt sõidetud (kuum õli nt.) või on ülesmäkke minek paigalt. Kunagi pole muret juba veereva autoga ega mingisugustki jõnksutamist käiguvahetusel. Kunagi vaadati ka arvutiga kasti aga vigu ei leitud, või äkki ei osatud leida. Lasin kunagi teha seda õlivahetust nagu vana välja ja uus õli sisse aga see viga ära ei kaotanud. Kas tasuks muretseda? Nüüd veel lisaks mootoriremont kus väidetakse, et kõik ketid pingutid jne vaja vahetada ehk täishooldus 1,7k € (kõrvalistuja mootori poolest kostub vahest nagu diislihäält mis kaob jällegi ära) Auto pole samas eriti koormustki saanud kuna ainult tühjalt sõidab ning pöörded ei ületa 1500ki sõites.Samas viimane kord kui 30 000km sõidan longlifega nagu targad soovitavad :) Aga eks see ei pruugi muidugi ka sellega seoses olla. Samas äkki uus õli sisse ning hääl kadunud :) On kellelgi äkki midagi sellist läbi elatud? Turuhind pole ka teab mis enam samas, et sinna mitu tuhat eurot sisse panna, mida kunagi tagasi niikuinii ei saa. Muidu tegu ülihea masinaga, ning 3a jooksul pole ühtegi muud probleemi masinal olnud.


Autoks a6 2006a 3,2 fsi 188kw LS. 230 000

indrek845@gmail.com


Ise tegin just veebr. alguses ketipingutite vahetuse. Läks 1,7k maksma. Aga jah kui kuuled juba diisel auto sarnast häält enda bena mootoriga auto alt siis kindlasti kohe remonti ja muidugi ära ise söida vaid treilaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrek845
huviline



Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.14 14:55 Tsiteeri


Imelik on see keti jutt. Vanasti sõitsid ketiga mootorid miljon ehk eluaeg ilma mureta. Nüüd on ehitatud nelja ketiga süsteem, kus neli ketti on ju alati tugevam kui üks kett. Samas hooldus 10x tihedam ning räägitakse kettide venimisest. Milleks mul üldse seda ketti sinna siis vaja on? Paneb vägisi arvama, et mõeldakse ikka auto müües esinduses sellele, et hooldusosakonnal tööd oleks ning süsteem võimalikult tihti hooldus vajaks ja keerukas oleks. Muidu saab veel äkki väike töökojake hakkama kah nende töödega :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 13.04.14 15:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indrek845
Paneb vägisi arvama, et mõeldakse ikka auto müües esinduses sellele, et hooldusosakonnal tööd oleks ning süsteem võimalikult tihti hooldus vajaks ja keerukas oleks.


Sa oled õigel teel aga mõtle ka seda mille arvelt tuleb ökonoomsus.
Pane kõrvale tänapäeva ja ~20 aasta vanune samade võimsus näitajatega seeria mootor.
Kütuse kuludel on pea kahekordne vahe, sama on mootori kaaludega.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indrek845
huviline



Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.14 15:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: indrek845
Paneb vägisi arvama, et mõeldakse ikka auto müües esinduses sellele, et hooldusosakonnal tööd oleks ning süsteem võimalikult tihti hooldus vajaks ja keerukas oleks.


Sa oled õigel teel aga mõtle ka seda mille arvelt tuleb ökonoomsus.
Pane kõrvale tänapäeva ja ~20 aasta vanune samade võimsus näitajatega seeria mootor.
Kütuse kuludel on pea kahekordne vahe, sama on mootori kaaludega.


Ei tahaks hästi uskuda, et nt rida 6 3,2 bensiini mootor kaks korda rohkem kütust võtab. Kunagi omasin sellist mootorit ja kulu nüüd midagi hullu polnud võrreldes praeguse fsi-ga ning tõmmet jäi ülearugi. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.5% - SQL: 67.5%]