indrek845
huviline
Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.14 11:19
|
|
|
C6 automaatkasti mure + mootori kõrin
Tere, tegu 7 mese nö. variaatorkastiga mis väga harva paigalt võttes justkui libiseb üle esimesel katsel, ning teise korraga nagu haakub ja läheb.
Seda juhtub sagedamalt siis, kui on pikalt sõidetud (kuum õli nt.) või on ülesmäkke minek paigalt. Kunagi pole muret juba veereva autoga ega
mingisugustki jõnksutamist käiguvahetusel. Kunagi vaadati ka arvutiga kasti aga vigu ei leitud, või äkki ei osatud leida. Lasin kunagi teha seda
õlivahetust nagu vana välja ja uus õli sisse aga see viga ära ei kaotanud. Kas tasuks muretseda? Nüüd veel lisaks mootoriremont kus väidetakse, et
kõik ketid pingutid jne vaja vahetada ehk täishooldus 1,7k € (kõrvalistuja mootori poolest kostub vahest nagu diislihäält mis kaob jällegi ära) Auto
pole samas eriti koormustki saanud kuna ainult tühjalt sõidab ning pöörded ei ületa 1500ki sõites.Samas viimane kord kui 30 000km sõidan longlifega
nagu targad soovitavad Aga eks see ei pruugi muidugi ka sellega seoses
olla. Samas äkki uus õli sisse ning hääl kadunud On kellelgi äkki midagi
sellist läbi elatud? Turuhind pole ka teab mis enam samas, et sinna mitu tuhat eurot sisse panna, mida kunagi tagasi niikuinii ei saa. Muidu tegu
ülihea masinaga, ning 3a jooksul pole ühtegi muud probleemi masinal olnud.
Autoks a6 2006a 3,2 fsi 188kw LS. 230 000
indrek845@gmail.com
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.04.14 13:10
|
|
|
Tegelt pead valima kahe kehva variandi vahel. Kas korralik summa kiiremas korras autosse laduda või väga odavalt maha müüa. Lisaks on klapid rämedalt
kivistunud tahma täis kindlasti. Kasti käitumine viitab samuti peatsele remondile.
"Ülihea" see kooslus kindlasti pole, seda näed kohe varsti rahakotti vaadates.
Ükskõik, mis variandi valisid.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 06.04.14 14:43
|
|
|
Sellepärast tulebki nüüd suur summa välja käia, et 3a mitte midagi tehtud pole, see ei tähenda, et ei oleks vaja teha olnud
|
|
|
|
pd5wmd
huviline
Registreerunud 11.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.14 14:43
|
|
|
3.a sõitsid ilma suuremate remontidega ,ega eluaeg ka autod vastu ei pea
kõik mis kulub vajab ju remonti seega see reaalsuse koputus oleks võinud sul ka varem tulla.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 06.04.14 15:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pd5wmd
3.a sõitsid ilma suuremate remontidega ,ega eluaeg ka autod vastu ei pea
kõik mis kulub vajab ju remonti seega see reaalsuse koputus oleks võinud sul ka varem tulla. |
Mehed, mehed, võtke nüüd hoogu maha, bensuka puhul võib see 230tuh ka tõsi olla ja siis on mootori ja kasti remonti täiesti normaalseks pidada ikka
varavõitu, paraku selle kombinatsiooni puhul vist kipub see reaalsus olema, et sellise ls korral mõlemad remonti vajavad, normaalne see muidugi ühe
auto puhul kaugeltki ei ole.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
indrek845
huviline
Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.14 16:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: S4BiT
Sellepärast tulebki nüüd suur summa välja käia, et 3a mitte midagi tehtud pole, see ei tähenda, et ei oleks vaja teha olnud |
No mis ma hakkan siis lambist töötavale mootorile kapitaalremonti tegema v? Saaks aru, et rihmaga mootor. Kui hakata näpuga järge ajama hoolduse
kohta, siis usun, et iga kuu oleks miskit teha vaja, piibud, küünlad, filtrid ja kõik mis veel. Mul on 4,2 liitrine mootoriga auto veel (ketiga
mootor) olen sõitnud 5a ja sõidab siiani probleemi vabalt, seega ei uskunud jah, et oleks vaja olnud kette ja pinguteid vahetada. Asi pole üldse raha
numbris, sellest pole asja aga asi oleks selles, et ikka mida täpselt vaja oleks teha. Loomulikult remondi mees tahaks kõik ära vahetada, mis oleks
talle kasulik, aga mina seda raha müües niikuinii tagasi ei saaks. Samas korda vaja niikuinii teha. Praegu ongi asi nii, et keegi ei taha viga otsida
ning vahetada veaga asju, vaid umbes vahetame mootori ära, siis kindlam
|
|
|
zander91
postitusõiguseta
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 b7 3.0Q
|
postitati 06.04.14 16:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indrek845
Tere, tegu 7 mese nö. variaatorkastiga mis väga harva paigalt võttes justkui libiseb üle esimesel katsel, ning teise korraga nagu haakub ja läheb.
Seda juhtub sagedamalt siis, kui on pikalt sõidetud (kuum õli nt.) või on ülesmäkke minek paigalt. Kunagi pole muret juba veereva autoga ega
mingisugustki jõnksutamist käiguvahetusel. Kunagi vaadati ka arvutiga kasti aga vigu ei leitud, või äkki ei osatud leida. Lasin kunagi teha seda
õlivahetust nagu vana välja ja uus õli sisse aga see viga ära ei kaotanud. Kas tasuks muretseda?
Õlivahetus tehti koos pesu ja uute filtri ja tihendiga ?Või oli poolik vahetus? |
|
|
|
indrek845
huviline
Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.14 17:55
|
|
|
Arve oli ainult midagi üle 100 euri, seega ei saand see midagi põhjalikku olla, õli hind ja töö- muud seal küll kirjas polnud.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 06.04.14 18:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indrek845
Arve oli ainult midagi üle 100 euri, seega ei saand see midagi põhjalikku olla, õli hind ja töö- muud seal küll kirjas polnud. | See
on isegi tavalise eest vähe
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
zander91
postitusõiguseta
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 b7 3.0Q
|
postitati 06.04.14 18:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indrek845
Arve oli ainult midagi üle 100 euri, seega ei saand see midagi põhjalikku olla, õli hind ja töö- muud seal küll kirjas polnud. |
Ilmselgelt valati juurde ja kogulugu.Soovitan Hõbenool Oü-Kastimurega pöörduda. Hinnaks pakun 450,-(Dünaamiline õlivahetus) kuna tuttav käis C6 3.0
diisliga seal.Ja ise lähen ka nüüd17 dal sinna.Järjekorrad ca 2 nädalat http://www.hobenool.eu/teenused/
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 06.04.14 22:49
|
|
|
Kasti puhul soovitan kah hõbenoolt, endal samuti 3.0 ja sama kasti ja peale õli vahetust hakkas kast palju pehmemalt vahetama.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 07.04.14 05:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Summutaja
Kasti puhul soovitan kah hõbenoolt, endal samuti 3.0 ja sama kasti ja peale õli vahetust hakkas kast palju pehmemalt vahetama. |
Sul vist ei ole siiski variaator.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
zander91
postitusõiguseta
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 b7 3.0Q
|
postitati 07.04.14 10:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Summutaja
Kasti puhul soovitan kah hõbenoolt, endal samuti 3.0 ja sama kasti ja peale õli vahetust hakkas kast palju pehmemalt vahetama. |
Quattrol Tiptronic
Esivedustel Multitronic
Nii olen mina asjast aru saand teema algatajal tudub olevat Fwd.
|
|
|
indrek845
huviline
Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.14 15:14
|
|
|
Mul jah esivedu, neliveo jätaks siiski maasturitele. Kui ikka põhjapeal kinni oled, siis vedagu üks kaks või kolm silda välja ikka ei saa.
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 08.04.14 12:47
|
|
|
Targad mehed soovitavad ikka vältida longlife hooldusvälpa. Hooldus ikka aastas 1x või 15 000 tagant. Kasti õlivahetus iga 60 000 tagant. Kui seda
siiani tehtud pole, siis kohe kiiresti alusta läbipesuga. Võimalik, et vaja ka vastavalt uue õli viskoosusele ka tarkvara kastil vahetada.
Mis puudutab ketiliini, siis arvestades puuduliku hooldust, oled niigi kaua "pääsenud". Üldiselt tekib ketiliini probleem 3,2-l ca 150 000
läbisõidul. Mõnel 20 000 varem, teisel jälle hiljem. Ja selle asjaga ära oota. Juba järgmise käivitusega võib mootor kokku joosta ja siis on
remondisummad kordades suuremad. Antud situatsioonis poleks üldse vale auto isegi puksiiriga remonti viia. Ausalt, ilma naljata.
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
indrek845
huviline
Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.14 18:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A-kaheksa
Targad mehed soovitavad ikka vältida longlife hooldusvälpa. Hooldus ikka aastas 1x või 15 000 tagant. Kasti õlivahetus iga 60 000 tagant. Kui seda
siiani tehtud pole, siis kohe kiiresti alusta läbipesuga. Võimalik, et vaja ka vastavalt uue õli viskoosusele ka tarkvara kastil vahetada.
Mis puudutab ketiliini, siis arvestades puuduliku hooldust, oled niigi kaua "pääsenud". Üldiselt tekib ketiliini probleem 3,2-l ca 150 000
läbisõidul. Mõnel 20 000 varem, teisel jälle hiljem. Ja selle asjaga ära oota. Juba järgmise käivitusega võib mootor kokku joosta ja siis on
remondisummad kordades suuremad. Antud situatsioonis poleks üldse vale auto isegi puksiiriga remonti viia. Ausalt, ilma naljata. |
Lähebki puksiiriga.
|
|
|
indrek845
huviline
Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.14 18:14
|
|
|
Flameko on hea koht remondiks/ hoolduseks?
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 11.04.14 18:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indrek845
Flameko on hea koht remondiks/ hoolduseks? |
Foorumis sellest eraldi teema ka olemas. Otsing abiks.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
indrek845
huviline
Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.14 21:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: indrek845
Flameko on hea koht remondiks/ hoolduseks? |
Foorumis sellest eraldi teema ka olemas. Otsing abiks. |
Lugesin ning tegin omad järeldused.
|
|
|
Platea
huviline
Registreerunud 16.06.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.0 100kw C6
|
postitati 12.04.14 05:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indrek845
Tere, tegu 7 mese nö. variaatorkastiga mis väga harva paigalt võttes justkui libiseb üle esimesel katsel, ning teise korraga nagu haakub ja läheb.
Seda juhtub sagedamalt siis, kui on pikalt sõidetud (kuum õli nt.) või on ülesmäkke minek paigalt. Kunagi pole muret juba veereva autoga ega
mingisugustki jõnksutamist käiguvahetusel. Kunagi vaadati ka arvutiga kasti aga vigu ei leitud, või äkki ei osatud leida. Lasin kunagi teha seda
õlivahetust nagu vana välja ja uus õli sisse aga see viga ära ei kaotanud. Kas tasuks muretseda? Nüüd veel lisaks mootoriremont kus väidetakse, et
kõik ketid pingutid jne vaja vahetada ehk täishooldus 1,7k € (kõrvalistuja mootori poolest kostub vahest nagu diislihäält mis kaob jällegi ära) Auto
pole samas eriti koormustki saanud kuna ainult tühjalt sõidab ning pöörded ei ületa 1500ki sõites.Samas viimane kord kui 30 000km sõidan longlifega
nagu targad soovitavad Aga eks see ei pruugi muidugi ka sellega seoses
olla. Samas äkki uus õli sisse ning hääl kadunud On kellelgi äkki midagi
sellist läbi elatud? Turuhind pole ka teab mis enam samas, et sinna mitu tuhat eurot sisse panna, mida kunagi tagasi niikuinii ei saa. Muidu tegu
ülihea masinaga, ning 3a jooksul pole ühtegi muud probleemi masinal olnud.
Autoks a6 2006a 3,2 fsi 188kw LS. 230 000
indrek845@gmail.com |
Ise tegin just veebr. alguses ketipingutite vahetuse. Läks 1,7k maksma. Aga jah kui kuuled juba diisel auto sarnast häält enda bena mootoriga auto alt
siis kindlasti kohe remonti ja muidugi ära ise söida vaid treilaga.
|
|
|
indrek845
huviline
Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.14 14:55
|
|
|
Imelik on see keti jutt. Vanasti sõitsid ketiga mootorid miljon ehk eluaeg ilma mureta. Nüüd on ehitatud nelja ketiga süsteem, kus neli ketti on ju
alati tugevam kui üks kett. Samas hooldus 10x tihedam ning räägitakse kettide venimisest. Milleks mul üldse seda ketti sinna siis vaja on? Paneb
vägisi arvama, et mõeldakse ikka auto müües esinduses sellele, et hooldusosakonnal tööd oleks ning süsteem võimalikult tihti hooldus vajaks ja
keerukas oleks. Muidu saab veel äkki väike töökojake hakkama kah nende töödega
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 13.04.14 15:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indrek845
Paneb vägisi arvama, et mõeldakse ikka auto müües esinduses sellele, et hooldusosakonnal tööd oleks ning süsteem võimalikult tihti hooldus vajaks ja
keerukas oleks. |
Sa oled õigel teel aga mõtle ka seda mille arvelt tuleb ökonoomsus.
Pane kõrvale tänapäeva ja ~20 aasta vanune samade võimsus näitajatega seeria mootor.
Kütuse kuludel on pea kahekordne vahe, sama on mootori kaaludega.
|
|
|
|
indrek845
huviline
Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.14 15:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: indrek845
Paneb vägisi arvama, et mõeldakse ikka auto müües esinduses sellele, et hooldusosakonnal tööd oleks ning süsteem võimalikult tihti hooldus vajaks ja
keerukas oleks. |
Sa oled õigel teel aga mõtle ka seda mille arvelt tuleb ökonoomsus.
Pane kõrvale tänapäeva ja ~20 aasta vanune samade võimsus näitajatega seeria mootor.
Kütuse kuludel on pea kahekordne vahe, sama on mootori kaaludega. |
Ei tahaks hästi uskuda, et nt rida 6 3,2 bensiini mootor kaks korda rohkem kütust võtab. Kunagi omasin sellist mootorit ja kulu nüüd midagi hullu
polnud võrreldes praeguse fsi-ga ning tõmmet jäi ülearugi.
|
|
|